Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jak chcipnout diesel

 o Navštíveno 4747x o
o 08.06.2011, 21:53 | Lukaash
s automatem, kdyz capne olej ze sani? Nastesti jen teoreticka otazka :-)


o 08.06.2011, 21:55 | Nora
nelze, jediná možnost je ucpat sání, ale to je o hubu
o 08.06.2011, 21:55 | hanx
zařadit rychlost a stát na brzdě by nešlo?:-)
o 08.06.2011, 22:01 | bafis
hanx : u automatu ?? :D
o 08.06.2011, 22:03 | Paczqo
hanx: když stojiš na brzdě u automatu mužeš si pakou šmrdlat sem a tam jak se ti zlíbí :-D
o 08.06.2011, 22:03 | bafis
Leda si udelat v aute nejakej vypinac pro tenhle pripad,
o 08.06.2011, 22:04 | Lukaash
bafis : vypinac na co?
o 08.06.2011, 22:05 | petis
asi jako Nora, Ucpat sání, jináč to asi nepujde
o 08.06.2011, 22:06 | bafis
no to nevim, nejsem elektrikar, ale neco jako nouzovej vypinac vseho...
o 08.06.2011, 22:07 | hanx
Sry já vůl jsem si nevšim toho že to je směřovaný na automat... :D
o 08.06.2011, 22:08 | Lukaash
prave ze kdyz chytne olej, tak uz elektrika nic neresi, pokud nebude v sani, jak rikaji kluci s tim ucpanim, nejaka elektricka klapka :-/
o 08.06.2011, 22:10 | Alííí
Nechcípal bych, dal bych plnej, a měl radost, že šetřím palivo v nádrži, protože jedu na směs s olejem. :-)
o 08.06.2011, 22:10 | Lukaash
chvilku :-)
o 08.06.2011, 22:11 | bafis
a sakra....mam taky automata :(
o 08.06.2011, 22:28 | All
Co takhle?

foto k příspěvku  od All

o 08.06.2011, 22:35 | bafis
spis takhle....

foto k příspěvku  od bafis

o 08.06.2011, 22:48 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
to nema stopventil na motoru?
o 08.06.2011, 22:51 | Lukaash
kral007 : povidej, prehanej ... chci byt potesen, ze to inzenyri vyresili :-) jak to ma fungovat?
o 08.06.2011, 23:04 | Nora
kral007: a co stopventil vyřeší, když zastaví naftu a ono to jede na olej ze sání?
o 08.06.2011, 23:06 | Lukaash
aha, ventil privodu nafty do cerpadla ... tak nic :-)
o 08.06.2011, 23:54 | Nismo.Power | Upraveno: 2011-06-08 23:55:08
jj urvat jeden kábl od stopventilu pokud je čerpadlo přístupný, pokud ne a je nahoře třeba vidět čidlo polohy vačky tak třeba to, když ne a je to stříkačka a nahoře vstřiky tak vytáhnou jeden dva štekry a umře......

ale vůbec jak ako by ti hořel olej v sání to nechápu :D:D

a rukou ucpat sání ? :))))) hodně vtipný, zkuste si tam někdo někdy na naftáka dát ruku, zkoušely jsme takhle taky udusit jednoho naftaka ale dřív by to člověku nasálo ruku než aby umřel a to se jednalo o HDI který při rozjezdu chcípne jen když si někde někdo prdne...

každopádně dokud na naftaku je nějaká elektrika tak jedině stopventil na čerpadle, to má víceméně každý auto naftový a je to nejjistější způsob jak ho umřít :)
o 09.06.2011, 00:18 | Lukaash
NP

[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]

tady fakt odpojeni cerpadla nepomuze...
o 09.06.2011, 00:38 | hanx
dočetl jsem se, že pomůže buď nahradit vzduch například CO2 hasičákem, tím ten motor udusit, nebo narvat nějakou látku - hadr, něco - do sání
o 09.06.2011, 00:44 | Ghofig
ja myslim, ze automat neautomat, tak zacit delat auto tohle a jit z nej takovy kour, tak jste od nej v dostatecne vzdalenosti a urcite nemate myslenky na to se hrabat v motoru a neco nekam strkat nebo cokoliv resit... pokud to jede na max otacky, jde z nej takovy kour, tak si myslim, ze je jakakoliv snaha relativne zbytecna a zastavi se to, kdyz se spali vsechen olej...
o 09.06.2011, 07:44 | radek.613
Prakticky není třeba nic chcípat, chcípne to samo, po době přímo matematicky závislé na objemu olejové náplně motoru, výtlaku olejového čerpadla a velikosti netěsnosti, kudy olej jde do sání. Jinak samozřejmě zabránit tomu aby se to nestalo jde naprosto jednoduše a triviálně, lhostejno zda s manuálem či automatem....
o 09.06.2011, 07:51 | MaxxT
presne tohle se mi stalo na dodavce asi 3 tydny zpatky, v nemecku na dalnici. :-) Turbo uz to nejak nevydrzelo (Renault) a sup, vyradil jsem, otacky na maximum, za mnou totalni mlha, tak sem tam narval sestku a zakapnul to na fleku, auto chciplo (diky asi nove spojce) a dokonce tam zustalo asi 2 litry oleje jeste. Motor to prezil v poradku.
o 09.06.2011, 07:54 | jasisoft
heh, toto spravilo kamosovi na alfe na dialnici. turbo prdlo a zacalo cuckat olej. bolo velmi zaujimave pri tom stat a pozerat sa na prerastenu dymovnicu a cakat kym dojde olej......
o 09.06.2011, 08:18 | muSlim
A preto niektorí jedinci, čo neplánujú zmrdský predaj a chcú naďalej jazdiť, alebo plánujú predaj ale nestojí im to za ťahanice, nešetria a keď sa povie že pri 150 by sa malo meniť turbo, tak to turbo do 160 max vymenia.
o 09.06.2011, 08:19 | Lucni.konik
No, ale když vidím ty videa, tak konečně aspoň ty kamna se snažej o nějaký lepší otáčky než furt kadle kadle.
o 09.06.2011, 08:39 | H-Honza (M)
co jsem slysel tak jedinny spravny navod je tenhle

08.06.2011, 22:35 | bafis

o 09.06.2011, 09:02 | mrazik
No tohle muze udelat jakykoli naftovy motor a nemusite to ani honit, turbo zacne prosakovat a uz to jede samo. S automatem to snad ani zastavit nejde, jedine omezit prisun vzduchu do motoru, ale jak to se me neptejte - ten hasicak neni spatny napad.
Nismo ty takovy znalec motoru a neznas tuhle zavadu ? To se divim, ja myslel, ze vis uplne vsechno. Mimochodem ty rady co pises jsuo v tomhle pripade uplne k prdu.
o 09.06.2011, 15:12 | KFL
Hm - takže když mi to cákne za jízdy v automatu, tak dosáhnu rychlosti cca 300 km/h a pojedu tak dlouho, dokud něco nesejmu nebo nedojde olej. Fajn vidina :D.

Přemýšlím, jestli bych byl schopnej u DSG vyřadit D :).
o 09.06.2011, 15:24 | radek.613
Jo, dá se říct, že když to blafne ve fofru, vozidlo předvede zrychlení lepší jak na kickdown :-D ..... na druhou stranu u normálního automatu, který používá páku voliče k pohybu ventilovou kulisou na to "N" vyřadit dokážeš v libovolných otáčkách a rychlostí "blesku" - svých reakcí, protože lhostejno jakou rychlostí a silou se vozidlo pohybuje, volič je čistě ovládací prvek....
o 09.06.2011, 15:29 | Zdena1985
nejlepsi varianta a supnou kvalt a zdechnout
o 09.06.2011, 15:33 | Honza2.016v
s automatem asi bude problém.. hlavně s nějakým chytrým z dnešní doby, pokdu by tam ten kvalt pustil..u starýho automata věřím že by nějak na hulváta zařadit šlo..

btw. myslím, že o podobným jevu mi povídal tatík, když se strejčkovi před lety podobně zbláznil traboš.. tam s eto udusilo řpes kvalt...
o 09.06.2011, 15:35 | Zdena1985
taky sem to zazil ale ne automat s octou turbo nevydrzelo par lopatek uletelo oleje zustalo tak pul litru
o 09.06.2011, 15:46 | Shr3k
Ten Defender na videu běží asi obráceně, že to tak hulí z pod kapoty...
o 09.06.2011, 21:46 | Nismo.Power
ted sem dělal mondeo a e61 a obojí čadilo jak ta previe a normálně chcíplo po klíčku vklidu ;-)

mrazik : došlo mi to až když sem čet ted že někdo myslel tuhle závadu, jako o půlnoci už mě to moc nemyslí ;-)

a když teda takhle tak jednoduchý, otevřu kapotu a prožíznu první hadici od IC co vidim nebo si stoupnu před auto a IC bude na autě první a bude vidět tak ho prostě něčim co bude po ruce zlikviduju a vrazim to do něj, všechno levnější varianty než zapečenej motor protože naftak je debilní ale všechno sou bezpečnějsí varitny než strkat ruce k sání, je tam opravdu velkej tah jen na volnoběh natož když se motor rafne a jede samospádem takhle už....
proražení cesty nebo hadice tlakový ho během okamžiku umře....
o 10.06.2011, 08:22 | AR
takže vzít a narvat to někde do sloupu aby se rozbilo IC ? :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3508 sekund.