
Navštíveno 4739x

s automatem, kdyz capne olej ze sani? Nastesti jen teoreticka otazka :-)

08.06.2011, 21:55 |
Nora nelze, jediná možnost je ucpat sání, ale to je o hubu

08.06.2011, 21:55 |
hanx zařadit rychlost a stát na brzdě by nešlo?:-)

08.06.2011, 22:01 |
bafis hanx : u automatu ?? :D
hanx: když stojiš na brzdě u automatu mužeš si pakou šmrdlat sem a tam jak se ti zlíbí :-D

08.06.2011, 22:03 |
bafis Leda si udelat v aute nejakej vypinac pro tenhle pripad,

08.06.2011, 22:05 |
petis asi jako Nora, Ucpat sání, jináč to asi nepujde

08.06.2011, 22:06 |
bafis no to nevim, nejsem elektrikar, ale neco jako nouzovej vypinac vseho...

08.06.2011, 22:07 |
hanx Sry já vůl jsem si nevšim toho že to je směřovaný na automat... :D
prave ze kdyz chytne olej, tak uz elektrika nic neresi, pokud nebude v sani, jak rikaji kluci s tim ucpanim, nejaka elektricka klapka :-/

08.06.2011, 22:10 |
Alííí Nechcípal bych, dal bych plnej, a měl radost, že šetřím palivo v nádrži, protože jedu na směs s olejem. :-)

08.06.2011, 22:11 |
bafis a sakra....mam taky automata :(

08.06.2011, 22:28 |
All Co takhle?


08.06.2011, 22:35 |
bafis spis takhle....

to nema stopventil na motoru?
kral007 : povidej, prehanej ... chci byt potesen, ze to inzenyri vyresili :-) jak to ma fungovat?

08.06.2011, 23:04 |
Nora kral007: a co stopventil vyřeší, když zastaví naftu a ono to jede na olej ze sání?
aha, ventil privodu nafty do cerpadla ... tak nic :-)

08.06.2011, 23:54 |
Nismo.Power | Upraveno: 2011-06-08 23:55:08
jj urvat jeden kábl od stopventilu pokud je čerpadlo přístupný, pokud ne a je nahoře třeba vidět čidlo polohy vačky tak třeba to, když ne a je to stříkačka a nahoře vstřiky tak vytáhnou jeden dva štekry a umře......
ale vůbec jak ako by ti hořel olej v sání to nechápu :D:D
a rukou ucpat sání ? :))))) hodně vtipný, zkuste si tam někdo někdy na naftáka dát ruku, zkoušely jsme takhle taky udusit jednoho naftaka ale dřív by to člověku nasálo ruku než aby umřel a to se jednalo o HDI který při rozjezdu chcípne jen když si někde někdo prdne...
každopádně dokud na naftaku je nějaká elektrika tak jedině stopventil na čerpadle, to má víceméně každý auto naftový a je to nejjistější způsob jak ho umřít :)

09.06.2011, 00:38 |
hanx dočetl jsem se, že pomůže buď nahradit vzduch například CO2 hasičákem, tím ten motor udusit, nebo narvat nějakou látku - hadr, něco - do sání
ja myslim, ze automat neautomat, tak zacit delat auto tohle a jit z nej takovy kour, tak jste od nej v dostatecne vzdalenosti a urcite nemate myslenky na to se hrabat v motoru a neco nekam strkat nebo cokoliv resit... pokud to jede na max otacky, jde z nej takovy kour, tak si myslim, ze je jakakoliv snaha relativne zbytecna a zastavi se to, kdyz se spali vsechen olej...
Prakticky není třeba nic chcípat, chcípne to samo, po době přímo matematicky závislé na objemu olejové náplně motoru, výtlaku olejového čerpadla a velikosti netěsnosti, kudy olej jde do sání. Jinak samozřejmě zabránit tomu aby se to nestalo jde naprosto jednoduše a triviálně, lhostejno zda s manuálem či automatem....

09.06.2011, 07:51 |
MaxxT presne tohle se mi stalo na dodavce asi 3 tydny zpatky, v nemecku na dalnici. :-) Turbo uz to nejak nevydrzelo (Renault) a sup, vyradil jsem, otacky na maximum, za mnou totalni mlha, tak sem tam narval sestku a zakapnul to na fleku, auto chciplo (diky asi nove spojce) a dokonce tam zustalo asi 2 litry oleje jeste. Motor to prezil v poradku.
heh, toto spravilo kamosovi na alfe na dialnici. turbo prdlo a zacalo cuckat olej. bolo velmi zaujimave pri tom stat a pozerat sa na prerastenu dymovnicu a cakat kym dojde olej......
A preto niektorí jedinci, čo neplánujú zmrdský predaj a chcú naďalej jazdiť, alebo plánujú predaj ale nestojí im to za ťahanice, nešetria a keď sa povie že pri 150 by sa malo meniť turbo, tak to turbo do 160 max vymenia.
No, ale když vidím ty videa, tak konečně aspoň ty kamna se snažej o nějaký lepší otáčky než furt kadle kadle.
co jsem slysel tak jedinny spravny navod je tenhle
08.06.2011, 22:35 | bafis
No tohle muze udelat jakykoli naftovy motor a nemusite to ani honit, turbo zacne prosakovat a uz to jede samo. S automatem to snad ani zastavit nejde, jedine omezit prisun vzduchu do motoru, ale jak to se me neptejte - ten hasicak neni spatny napad.
Nismo ty takovy znalec motoru a neznas tuhle zavadu ? To se divim, ja myslel, ze vis uplne vsechno. Mimochodem ty rady co pises jsuo v tomhle pripade uplne k prdu.

09.06.2011, 15:12 |
KFL Hm - takže když mi to cákne za jízdy v automatu, tak dosáhnu rychlosti cca 300 km/h a pojedu tak dlouho, dokud něco nesejmu nebo nedojde olej. Fajn vidina :D.
Přemýšlím, jestli bych byl schopnej u DSG vyřadit D :).
Jo, dá se říct, že když to blafne ve fofru, vozidlo předvede zrychlení lepší jak na kickdown :-D ..... na druhou stranu u normálního automatu, který používá páku voliče k pohybu ventilovou kulisou na to "N" vyřadit dokážeš v libovolných otáčkách a rychlostí "blesku" - svých reakcí, protože lhostejno jakou rychlostí a silou se vozidlo pohybuje, volič je čistě ovládací prvek....
nejlepsi varianta a supnou kvalt a zdechnout
s automatem asi bude problém.. hlavně s nějakým chytrým z dnešní doby, pokdu by tam ten kvalt pustil..u starýho automata věřím že by nějak na hulváta zařadit šlo..
btw. myslím, že o podobným jevu mi povídal tatík, když se strejčkovi před lety podobně zbláznil traboš.. tam s eto udusilo řpes kvalt...
taky sem to zazil ale ne automat s octou turbo nevydrzelo par lopatek uletelo oleje zustalo tak pul litru

09.06.2011, 15:46 |
Shr3k Ten Defender na videu běží asi obráceně, že to tak hulí z pod kapoty...
ted sem dělal mondeo a e61 a obojí čadilo jak ta previe a normálně chcíplo po klíčku vklidu ;-)
mrazik : došlo mi to až když sem čet ted že někdo myslel tuhle závadu, jako o půlnoci už mě to moc nemyslí ;-)
a když teda takhle tak jednoduchý, otevřu kapotu a prožíznu první hadici od IC co vidim nebo si stoupnu před auto a IC bude na autě první a bude vidět tak ho prostě něčim co bude po ruce zlikviduju a vrazim to do něj, všechno levnější varianty než zapečenej motor protože naftak je debilní ale všechno sou bezpečnějsí varitny než strkat ruce k sání, je tam opravdu velkej tah jen na volnoběh natož když se motor rafne a jede samospádem takhle už....
proražení cesty nebo hadice tlakový ho během okamžiku umře....

10.06.2011, 08:22 |
AR takže vzít a narvat to někde do sloupu aby se rozbilo IC ? :-)