
Navštíveno 3027x

tak dnes sem se opet pobavil teda spis rozcilil nad vychcanejma boreckama co tahaji auta z venku a tady je prodavaji .. kamarad shani auto nasel toto viz odkaz
[ Link ] panovi volal ten mu nerekl ani kde bydli prej u kolina, sme v koline volame a prej ze za casav a pak nakou vesnici rekl tak sme tam jeli, po telefonu auto ze je ok zadne vady nam nerekl ze by neco bylo rozbite ci enfunkcni z fotek celkem slusne auto, ale na miste sme se nestacili divit auto taxik ze spanelska zlute lakovane dvere zadni viko, v palubce asi 100 der od vrutu, z venku omlacene ze vsech stran naraznik zrcatko rozlamane proste des volant ohoblovanej na kovovou vyztuhu proste pelech.. takze jak uvidite tohodle prodejce ruce pryc...
a co konkretně tě na tom inzerátu zaujalo ? :) o takovej šrot bych si neopřel ani kolo jen co to vidim z fotek....
cena - nereálná totálně pouze nasvědčuje maximálnímu šrotu
volant - najeto 168 ? těžkej lol.... najeto 300-400 po x repasích celýho auta a výměně motoru nebo totální generálky
ovladač na světla, na tuti už měněnej, tyhle km nikdy nevydrží aby vypadal jen takhle kor ne ve španělsku nebo v telplejšim podnebí tam vypadá hůř po 100k už...
přední sedačka : na kaši maximálně, opět svědčí tak 300-400 nájezdu
zadní sedáky : kaput prosezelý, svěčí o taxi nebo zatěžovanym autě....
takže co konkrétně ti z těch fotek příjde jako slušný auto ? to je maximální kasička kterou už ani taxikář nebyl schopnej uživit.....
cena odpovídá produktu naprosto dokonale si myslim....
vy ste naivní.. už podle volantu a sedačky řidiče to má 3x tolik :-D
jak sem psal kamarad si to vybral ja byl jen ridic, km neresim vsuíchni vime jak to tady v cr chodi... no z fotek to vypada jeste krane nez jak to vypada zive, jeste sem zapomel na diru ve strese zalepenou izolackou.:D

07.06.2011, 19:38 |
camron | Upraveno: 2011-06-07 19:40:06
...raději nic
nismo: Nafotím si svuj interiér a ty mi řekneš kolik má
najeto..
monička: sorry ale v tomhle musis s nismem souhlasit, to co pise tak nejak vše sedí, už z tech fotek je videt ze je to pelech vybydlenej jak svině. Tomu autu bych tak max. za litr vystavil papir o ekologicke likvidaci
P3RF3KT: Ano já to vidím.. Ale přijde mi,že Nismo zná vše.. Nebylo to myšleno zle.. Ale zajímá mě kolik má najeto mé auto.. ;-)
tak hoď foto, to ti hodím nástřel i já :o)))
Jinak čekám na mail ohledně toho čitění, hodil si na mě bobek:)
nasi Kia co ma najeto 255tis s 1.5 16V rok 2000 vypada lip :o)

07.06.2011, 20:02 |
dddd na rovinu hodím taky své foto a chci vědět kolik má plus mínus najeto mám k tomu servisku, ale nějak se mi nezdá
AllInOne: Mrknu zda mám tady v pc nějaké fotky.. Pokud ano tak je sem dám.. :-)
A posílám mail.. ;-)
Tak mám jen dve fotky.. Ale zřejmě nic neřeknou.. A detaily nafotím třeba někdy jindy.. :-))


07.06.2011, 20:27 |
CRK 87652km
Dle těch dvou fotek hádám, že v minulosti bylo bourané na pravou přední stranu, opraveno celkem slušně. A zdà se mi, že ti táhne řízení:-)))
Najeto 181000km! :D
:-DD Masakr co se dá poznat z fotek..
AllInOne: Jsi blíž jak CRK.. :-))
Monička: řeknu Ti to přesně, to není problém, mohu poprosit jen o jednu dodatečnou fotografii budíků? :D
Lukasino: Si ji mužeš zvětšit.. Jde to vidět.. ;-)
Toledo fakt šílený na to bych snad ani nevolal. U sveho auta si řikam že ten interier mam už docela ošoupanej ale ten seat to je masakr.

hehe,to je dobrej joke to toledo...
moje bawo stary 10 let s 270kkm a je jak novy..o]]

Moje omega ma 310tis km a na volantu je stale vidět krasně struktura žadna vyleštěná kůže.
Já měl Fiata Uno a po 80000km už z něj nic nezbylo co se dá fotit :) jen volant a gumové doplňky :-D
No, Španělsko, v inz. má původ Francie, to je taky divný ne?
no divne to je cele.. hlavne podle fotek to opravdu neni ono tamto ma total predni naraznik bez znaku a ko zrcatko proste oblozak a na miste nam jeste tvrdil ze nam rikal ze je zlute lakovane na dvericha viku..
paczqo : teda 310 bych netipnul u tebe..... řek bych tak 250 kdyby ses ptal :)
monička : fotky teda dost o ničem, řadičku nevidim, volant zleštěnej tak na 190 a sedačky jako by k tý fabii ani nepatřily či majitel nebyl prase či majitel je lehká váha nebo je vyměnil :D
každopádně naživo koncern dokáže člověk z oboru poznat dost dobře .... u takovýho japonce člověk nikdy neví tam je nejlepší znamená okorání podvozkovejch dílů neb interiér vypadá stejně humpolácky po 150 i po 350 ....
u francouzů se určuje nájezd podle poštu zlomenejch táhel, páček , klik či všeho možnýho v interiéru :)
u MB podle toho jak moc zrezly dveře, u bmw těch starších tak nějak podle boku sedačky, volantu a jak moc čaje na na palubce :)
Nismo: KUpoval jsem to od pani co měla max 50kg.. Tak ses možná i trefil.. :-)

07.06.2011, 22:41 |
Paczqo | Upraveno: 2011-06-07 22:42:58
Nismo: no 250tis to mělo před dvěma lety a ten interier je po zimě zaprasenej jinak když se uklidi vypada ještě trochu lepe ale je tam znat že je to použivané
tady ještě na ukazku jak vypada po 310tis km volant a to mam docela agresivni pot a žadny připravky na něj nepouživam proto mě vždy dostane když ma auto 170tis km a volant sedřenej na hadr.
btw: čislo na tacho ukazuje trochu méně km jelikož už skoro rok nejde počitadlo km a využivam jen počitadlo v BC zatim jsem se nedostal k opravě.

Nismo, kolik? :-D


08.06.2011, 10:34 |
Rudi Kdyby ses zeptal, ušetřil by sis cestu. Jsou to často německý taxíky, navíc tendle člověk vozí jenom tydle auta, proto jsou za takovou cenu. A ta černá tušim není ani metalíza a auto totálně vybydlený. Hald min. 400tis. na hrbu, ale lidi slyšej hlavně na cenu :-)
Lidi jsou degenerovaný, jak slyší 1.9 TDi, naskočí jim v hlavě "vocpoda" + "4,7478545281128851/100" a už kešují :-D :-D :-D
radek.613: tipoval bych neco mezi 250-320 tis. km?
radek.613: 3x kolem zeměkoule a jednou cesta na měsíc a z5 :-D

08.06.2011, 10:50 |
BadyS hele nevím jestli umíte počítat, když je to taxík, 9let provozu děleno 400tis, to by si ten člověk na chleba nevydělal. Tydle aua už dávno táhnou 600-mega. Octavie II ne-taxikářské dnes již běžně z venku jezdí na stáčení km a maji 350-500tis a to jsou ročníky 2004-2006
to radek.613:
jen technickej dotaz, který mě zaujal z té fotky...
Přijde mi, že se pravačkou musí ta ručka tahat nahoru poměrně nešikovně, když je takhle přišpendlená k tomu středovému tunelu. Alespoň z fotky to tedy vypadá, jako by tam ani nebylo místo na to, jak jí pořádně chytit rukou.
Kde ten Nismno courá..... :-D :-D :-D
Tykeev: dá se to, ale je tam spíš z legislativních důvodů, ta věc není v běžném životě toho auta prakticky potřeba.....
OK, jen mě to zajímalo :-)
radek.613: no zrovna u automatu parkovací brzdu docela používám, když stojím v kopci, tak se mi nelíbí ten kopanec při vyřazování z P když to nechám viset jen na špajzce bez brzdy..
naštěstí u Mercedesu to mají dobře pořešený zašlapávací parkovací brzdou
A kolik ma najezdeno tohle? Uprimne me to zajima, protoze cislu na budikach neverim:)

tak jsem asi jedinej komu to toledo přijde jako každá jiná ojetina ... nic extra zhuntovanýho nevidím abych už hned z fotek soudil, že to je past ...
tchán má fobii rv. 2003, už možná pokořil 70tkm a volant a sedačka u řidiče vypadají tak na mega ...
a nikdo by nevěřil, že to je auto se serviskou :o)
jako Vencaf, taky u automatu vždy používám ruční, možná je to dokonce v návodu, že to nemá zůstat viset jen na Péčku
Nestávám v kopci mládeži, dycinky na rovině :-D Nicméně příspěvek je míněn tak, neb životem auta myslím jeho pohyb, že ji nikterak nepoužívám k řízení či ovládání za jízdy, čímž tedy vůbec neřeším její přístupnost/snadnost úchopu, narozdíl třeba od Caterhama nebo žigula, kde je funkční RB zdrojem velmi efektivní výpomoci v řízení a obratnosti.....
Nevim, inzerat pusobi dobre a plne vypovida o stavu nahore popsanem..auto pod cenou, dovoz bez servisky plus volant, jasne ze pod 400t km nemuze mit...A preci kdyz chci pekne auto nikdy nehledam auta na spodni cenove hranici ale spis na vrchni a najeto vice km ze serviskou..
kozlustechnykus: nissan primera je blba na zistovanie stavu podla zodratia interieru..... podla sedacky a volantu to vyzera cca na 150-200tis mozno viac mozno menej.... ja som mal na 185tis zodraty volant ze musel ist na presitie a kamos ho zodral na 240tis takze tak....
radek.613- me spis prijde, ze XJ ma zasadnejsi problemy, nez jen nefunkcni ručka :-) počínaje zadníma nivotlumičema s životností 30tis km (a nesmyslnou cenou), propojením hydrauliky serva s brzdama a tím nivem, zamrzající a zoufale složitá klima, elektrika žijici vlastnim zivotem (ok, po 94 to je mozna trochu lepsi), vysoka spotreba na neumerne maly vykon, jeste doražený neúčinnou převodovkou, pramálo místa, atyp rozmer disku+pneu... :-)
- ručka naprosto funkční, nejúčinnější možná (oddělené pakny uložené uvnitř kotouče zadního kola, mnohem efektivnější a spolehlivější řešení, než různé pseudokonstrukce ala "šroubování" pístku a mačkání provozních destiček, a podobné zejména německé chujoviny)
- životnost niva na silních v ČR - 30tis km, na silnicích v GER 250tis km, pro účely provozu v ČR a jiných rozvojových zemích existuje během 3 hodin namontovatelná sada konvenčních dvojčinných tlumičů + pružin, to vše v ceně jedné zadní nivovzpěry
- hydraulika serva, brzd i niva naprosto oddělená, každý okruh sám za sebe
- klima digitální, se čidlem slunečního osvitu interéru, bezproblémová
- elektrika neobsahuje výrobky firmy BOSCH, a neobsahuje CAN-bus, ale vlastní JDS, takže naopak vysoce spolehlivá
- spotřeba na výkon zcela relevantní
- neúčinná převodovka u jaguaru má veskrze samá vysoce pozitivní hodnocení, stačí když je, naprosto totožná, zamontovaná v BMW či Mercedesu. Čím to? :-D
- pramálo místa? to chce krom auta doma pečovat i o BMI index posádky, pak je to bezproblému....
- atyp rozteč disků je výborná věc proti tomu najít ráno auto na čtyřech cihlách, a zároveň znemožňuje osazení auta čínskými rádoby elektrony nejrůznějších módních tvarů, jejichž výrobci hořčík viděli tak maximálně v periodické tabulce prvků
- pneu jsou naprosto standardní
Máš nějaký další problém? Možná by jsi s těmi auty měl napřed něco najezdit a trochu jejich vývoj nastudovat, dřív než sem opíšeš nic neříkající "mínusy" z recenze nějakého sazemi TDi vygumovaného novináře světa motorů.....
co je u XJ40 naprd je:
- nevyřešený rám předního okna spojený na "torpédu" přímo s šachtami přívodu vzduchu do ventilátorů topení.stačí si nevšimnout přicpaného odtoku vody a humusu a torpédo začne hnít, bohužel zpočátku neviditelně (bez rozebírání auta), v okamžiku zviditelnění už je pozdě a jde se řezat
- chronická nevýdrž gufer poloos a kardanu na diferenciálu, prostě slzí nebo tečou. Několikrát se měnil materiál, nejlíp zatím drží z vitonu.
- koncové tlumiče výfuku - dlouho drží kondenzovanou vodu, prohnívají. Řešení jednoduché, stačí osadit celonerezové.
- přechodové odpory splice-boxů na audio okruhu, na okruhu zámků (mikrospínače polohy) a mezi BFM světel. Za ty většinou může zatékání do auta - prostě špatné klimatické podmínky v interiéru.
jeden exemplář jsme měli doma,myslím ze zkušenosti bohaté:-) a to bylo po 1.maj s kilem najeto,netknute,servis jag,garáž vždy,v zime nejete... bohužel před Fordem,takže Lucas a jini "master of darkness" dodavatele :-)
je fajn, ze alespon tobě funguje v klidu.-)
jinak i můj BMI blízký Somalci na pohlednici z čárového kódu byl v tom aute tak akorát.
Mě funguje všechno v klidu, já si umím vybrat a poskládat esenci toho nej z výrobního programu, tento přístup se úžasně vyplácí, napříč spektrem všech značek, kolikrát člověk jedině tak zjistí, že právě proto si u některých výrobců vlastně nejde vybrat :) Takže nic z řady XJ40 před březnem 1991 či po lednu 1995 nepřichází v úvahu :-D
Hmmm, zajímavé, já se tam vejdu, ony el.židle s pamětí, jak jsou přepohybované a přemotorované, tak celkem vyhoví i 190/100 :-D Nicméně samo na "nohu přes nohu i vzadu" mám úplně jiné auto, ale od toho zase podvozkově nemůžu čekat to co od XJ40, že, vždy je něco za něco....
Vcera jsme se byli mrknout na tuhle 530D, vse vypadalo v pohode a za ty penize to slo. Po napichnuti na diag a zjisteni skutecneho stavu km z toho ale seslo:-) Kolik tipujete?


10.06.2011, 10:11 |
Honza2.016v | Upraveno: 2011-06-10 10:12:01
sedačky v tom BMW vypadaj jak u známýho v medvědoj, kterej má 800... :)
Kolik má moje podle vás?

bawor min 400, volvo kol 200?
No tak bawor dle diagnostiky 980:-) Celkem jsem cumel:-)
TommyRS: A kolik mel na budíkách..??
tommy>jakoze fakt 980?to je neuveritelny...
Jj, fakt 980 a nejake drobne:-) Na budikach kolem 230-ti:-)