Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Někdo přes Peugeot? konkretně 407

 o Navštíveno 1367x o
o 30.05.2011, 17:02 | Antonio
Je mezi náma někdo přes peugeoty? líbí se mi [ Link ] ale vůbec nic o těch autech nevím, ani jsem v tom neseděl, tak mě zajímá na co se dívat při koupi, co se běžně sere apod. dík


o 30.05.2011, 18:32 | relax
Zkusim se zítra poptat servisních techniků a mechaniků jak na tom tydle auta jsou a na co trpí. Kdyžtak mi písni sms, bo jinak na to určo zapomenu :)
o 30.05.2011, 20:35 | Zdeny60 | Upraveno: 2011-05-30 20:36:46
:-)

Dej vyhledat moje příspěvky na téma Pežot:-) Měl jsem jich fůru od r. 1995 až do r. 2009 jako služební i soukromé, 407 taky, já konkretně 1,6HDI SW, šéf sedan 407 2,0JHDI 100kW.

Potíže: obyvklé jako u všech dýzlů, pokjud s tím člověk zachází jak s kladivem. Pakliže se k tomu chováš, jak máš, pak to najezdí statisíéce km bez potíží. Konkretně motor 2,0HDI i 1,6HDI patří k tomu neujlepšímu, co je za slušné peníze možné koupit a hlavně pak servisovat.

FAP(pokud je), tak ve 150.000km obykle umírá, pomůže resuscitace, ale ne na moc dlouho, jinak výměna v autorizáku 12 vč DPH (rok 2009, na 1,6HDI).

Brzdy, náparyv, čepy, tlumiče a vše OK, jinak dle najetcých km, jako u všecj ostatních (určitě je na tom P407 lépe, jak např. Superb 2,5V6, toho jsem měl souběžn ě a váha dělala svoje).,

Elektrika: toť otázka- může si stavět hlavu, ale nemusí. Na mě má 1,6HDI zkusila fintu, že se nedá nastartovat - přijdu, otočím klíček a nula nic ani kontrolka prostě mrtvo. Vezmeme kabely , agregát - a hle, na brnk. Výměna baterie, za týden to smaé, to již musel být odtah, v servisu by rádi vyměnili vše včetně karoserie - samosebou na nis se nepřišlo.Auto se po 3 dnech stání podařilo zničehonic natičit na drb.

Jedu domů, za pár dní u kanclu - mrtvo. To ve mě čaply saze, rafnukl jsem za klíček a ejhle - na drb. Jedu domů, sundávám plasty kolem skříňky, nacházích vadný spoj - oprav za 2 minuty, auto chytá na drb léto zima, a hlavně zdarma (to je banalita, ale může se prodražit).

Automat - nevím, ne ám zkušenosti, ale manuál aboslutně to poslední, co se kazí, spojka, 2hmota, prostě super, o tom by si řada jiných aut i nadaut mohla nechat jen zdát.

Koroze: pokud není bouchlé či odřené na "jádrp", vše je OK. POkud je chycené něco až na železo (viz foto), je to problém aopak rezaví. Chceto dokonale prolézet, co bylo opravované po křapce.

Sedačks: nevím , jaké jsou tu v to autě, ale počítej s tím, že u všech P407 se lehce prosedí vnější hrana u řidiče - to je slabina a auto, které ji má prosezenou, většinou mívá >150.000km. Nám tzo dělalo u všech více či méně a to jsem opatrný (např. současné SUbaru je jaoko nové, z tohoto pohledu a mám 118.000km).

Jízdní vlastnosti: na cesťák super. Není to sportovní vůz, tak to od toho čekej, Bacha na extremně dlouhé převisy hlavně přední, to je bolest, např. natažení na podvál se neobejde bez pokození nárazníku a to je třeba podkládat nápravy - obě, jinak drhneš b´d vpředu a nebo zadkem o zem:-)

Řízení - citlivé, s dost slušnou odezvou, ale NENÍ to sporťák. Vedenív zatáčkách je o třídu lepší, než u OI, měl jsme j souběžně.
Brzdy citlivé a poměrně dost slušně účinné (u 1,6 o něco lepší, asi díky menší váze motoru).

Kufr u sedany - vyloženě nepraktický, i když relativně velký. Hluboký, malí díra. Kombi jedaleko lepší, ale taky nic moc, díky "estetice"blbá díra, kulatá...


SVětla: dost dobré, poprvé jsem si u halogenů řekl, že nepotřebuji xenony. Mimo P807 HDI mi nikdy neodcházely žárovky (jako nyní na SUbaru - po 3 měsících pravidlo).

Místo vzadu: o ničem. Dospělý vyloženě trpí a nebo sedí jako barová kur*a s roztaženýma nohama. 4lidi max, o 5 se nechá jen zdát, nebo extremně trpí. Malé auto na to, jak vypadá zvencí.

Olje: do všech jsem dával 5x30 Castrol pro dýzl turbo motory - oleje nebral ani jeden včetně prehistorické P306 1,9TD.

Navigace - origo na dvě věci, mapy katastrof, načítání z CD tragedie. Červené tlačítko funguje, nechtíc jsem sám vyzkoušel :-) A to bez SIMky:-)

Víc mě nenapadá, pokud ja uto v cajku, žádný problém, OP407 jsou dle mě nedoceněná auta a např. proti německým autům typu A4, OI/II, VW Golf a pod poskytují jinou muzku komfortu za jiné peníze.

PS: už nejsem 2 roky majitelem žáídného z Pežotů, nejsem agent Pežota a ani na ně nic neprodávám a nemám :-)

Tedy mám, jeden orig. ALU 16´´ disk na 407, kdyby někdo chtěl, za 5tikilo je jeho. Včetně znaku!

Jo, a ještě něco: ani moje, ani šéfova auta NIKDY netrpěla na turba, vstřiky a pod. U P406 2,HDI 80kW se najelo 350.000km bez šáhnutí na motor, pak jsem ho přestal sledovat, šel do bazaáru za asi 20 tisíc (/dneska bych ho za ty prachy bral, motor jako za mlada!!)
o 31.05.2011, 23:05 | Losky
Taky jsem zjišťoval info o 1.6 HDi a dost se to teda rozchází:( Takže taky nevím, co si o tom myslet. Ale asi půjdu do O1 ASZ 96kw
o 01.06.2011, 01:06 | Shr3k
Mě by na 407 štval ten šílený přední převis...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3292 sekund.