
Navštíveno 1530x


27.05.2011, 19:04 |
Timbo E39 rv. 98 motor 4,4l V8. muze mi nekdo poradit na co si u tohoto auta dat pozor? nejaky typicky vady a veci co se serou? kamos to chce kupovat a pojedem na to spolu mrknout tak chci neco nabiflovat abych vedel po cem koukat. diky.

27.05.2011, 21:24 |
Brnďa tak u BMW hlavne napravy :))
prdlý palice, těsnění(sledovat teplotu vody- jak se zahřívá). bedlivě sledovat stav karoserie - co jsem si e39ky prohlížel, byly všechny namrdaný.

30.05.2011, 09:59 |
RedBaron | Upraveno: 2011-05-30 10:04:11
Prdlá palice je na véosmičkách asi tak vzácná jako na TDS ta zdravá. Koukal bych po korozi a bouračkách, stavu chladící soustavy, samozřejmě nápravy, tlumiče, brzdy a řízení, pokud auto nějak klepe do volantu kolem 85 km/h, má vibrace nebo tam něco tluče, tak to většinou dá finančně zabrat než se to dá do kupy (třeba i pár desítek tisíc).
Jinak tenhle motor je ve městě celkem žrout (15-20) ale na dlouhé cesty (a kor s šestikvaltem) dokáže být nečekaně úsporný (9-12), kolem 180 km/h a víc díky dlouhému zpřevodování začíná být úspornější než ti nejúspornější z nejúspornějších (TDI ve smrtícím maximu otáček, 540i točí lehce přes 3000).
Při startování zahučí, pak už jen ševelí se sotva znatelným chodem (pokud ne, tak bude v hajzlu nějaká zapalovací cívka) a opět se ozve jenom v otáčkách, v BMW naštěstí při navrhování odhlučnění vždycky myslí na to, aby byl slyšet tak akorát, aby neobtěžoval ale potěšil.
hmm při 180ti točí 3k i ta moje posraná omega s dvoulitrem :D
ad motor tak palice, neni to tak vzácný jak píše.... motor je vcelku odolnej.... srovnatelnej s STS, prostě nic se na něm vyloženě nesere jen díky neskutečnýmu teplu který oba vyráběj pod kapotou se časem pokroutěj a foukne jim těsnění..... oprava to neni nijak nákladná takže motoricky se toho auta neboj, spíš se boj zbytku , pokud koupíš paštiku tak se ti to rozpadne pod rukama a náprava bude to poslední co by tě zajímalo......
jinak ještě s timhle "silnějšim" motorem ještě dosta často hardyspojka, diferák či ložisko kardanu odchází....
koroze klasika spíš po bouračkách, sama od sebe jen zřídka kastle je to jediný co je na tom autě opravdu velice odolný vč. laku....

30.05.2011, 12:24 |
Pekys N.P. RB zapomněl říct že na 4ku ;)
Hardy odcházela na všech. Prostě jakýkoliv škubání, bouchání, tupý rány, vibrace je špatně a stojí to dost peněz, protože se špatně hledá příčina a když nemáš štěstí, vyměníš půl nápravy, než na to přijdeš. A jelikož tohle auto může dneska stát kolem 120tis, tak počítej že na údržbu je potřeba poměrně dost peněz a rozhodně to není jen o tom lejt benzín a olej. Pokud nemá dalších alespoň 50k na opravy, tak bych do toho nešel.
Pekys : dyt mě to točí na 4ku :) 5q tam nemám voe mám automat ;-))))

30.05.2011, 13:05 |
Pekys NP: :o))