
Navštíveno 671x


27.05.2011, 15:33 |
nome Obracím se na zdejší IT odborníky, jak řešíte hlepdesk pro zákazníky ? jaký používát se pro ecvidenci a zpracování požadavků ?
díky

27.05.2011, 15:39 |
AR jaké rozhraní?

27.05.2011, 15:52 |
nome nechapu dotaz ? hledám sw na evidenci požadavků a jejich přiřazování + idálně pokud by se na tento sw dali rovnou posílat emaily (aby obsahoval poštovního klienta) + následné reportování zákazníkovi o stavu. Není nutno aby zapisovla přímo zákazník i když by to možná nebylo od věci
je vela opensource software s ticketovym systemom, zalezi na systeme, na ktorom to ma bezat a cez google toho najdes kopec....

27.05.2011, 15:55 |
nome jasisoft - no to samozřejmě vím, ale jde mi o doporučení od někoho který daný konkrétní sw využívá
v predoslej praci sme pouzivali OTRS, ku ktoremu sme spravili komplet slovensku lokalizaciu a v novej sme rozbehali osTicket

27.05.2011, 21:13 |
nome ok diky mrknu, budu rád i za další typy