Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > FII HTP - porucha

 o Navštíveno 2062x o
o 24.05.2011, 11:15 | Losky
Ahoj, kamarádovi ta jeho potvora začla docela zlobit. Měsíc po koupi se začal projevovat nepravidelný chod po studeném startu (viz. video). Když se hned rozjede, tak motor tak minutu cuká a nechce to moc jet. Jinak to jezdí asi tak jak má. Najeto to má lehce přes 60tis, celou dobu servisované ve Škodovce. A je to staré 2,5 roku. Nemáte s tím někdo zkušenost?
[ Link ]


o 24.05.2011, 11:19 | Midnite
s tímto mám zkušenost s I HTP... vyčistit klapku?
o 24.05.2011, 11:21 | Losky
prosím Tě, kde je ta klapka? Já to na své bestii nikd nečistil, tak jen usuzuju, že je to asi za filtrboxem
o 24.05.2011, 11:26 | Losky
myslíš tu klapku nahoře?

foto k příspěvku  od Losky

o 24.05.2011, 11:34 | Only_One
roztomilé sáníčko :-)
o 24.05.2011, 11:34 | Only_One
a klapička
o 24.05.2011, 11:43 | clown
i moturecek :o))
ber to tak, ze ten motor pri 100tkm je vevnitr jako kdyby najel narmalni R4 motor 400tkm .. (test nejakeho auto casaku)
o 24.05.2011, 11:51 | Losky
hoši, vím, že je to hrůza a bohužel to taky vlastním. Sice do práce mi to stačí, ale...
Koukali jsme na tu klapku jen po sundání trubky od sání a je krásně čistá, ale klapka byla zavřená, tak nevím, jak to vypadá za ní. Ale asi to samé, ne?
o 24.05.2011, 11:52 | Lukasino
tak ji otevri :)
o 24.05.2011, 11:57 | Losky
Lukasino: Já nejsem mechoš, jen hraboš domácí, tak jsem do toho nechtěl moc šťourat, není to moje. Takže stačí nechat klapku na autě a jen ji otevřít násilím? Trochu jsem do ní rejpal a klapka se nechtěla otevřít
o 24.05.2011, 12:38 | michal_smsmsm (A)
co treba zatahnout za plynovy lanko? mozna se otevre ;-)
o 24.05.2011, 12:40 | Losky
Tak htp je pro mě španělská vesnice:))) Myslel jsem, že plyn je elektronickej. Tohle mě nenapadlo, že je to na lanko:)))
o 24.05.2011, 12:41 | michal_smsmsm (A)
aha cece mozna moje blbost, ja teda nevim jestli to ma ele. plyn tak to asi lanko nema no, to se priznam ze nevim ja si hraju jen se starejma vrazdama s lankama ;-) tak sem na to holt zvyklej ;-)
o 24.05.2011, 12:50 | Losky
:)) Já si taky nejsem jistej, ale lanko jsem tam nikde nezahlédl, pokud není někde spodem
o 24.05.2011, 12:52 | Rustapha-659
Losky: v nejhoršim řekni někomu,ať ti šlápne na plyn a ty běž koukat jak vypadá klapka uvnitř(tzn. "za klapkou")..jestli bude černá jak prd@l :-),rozhodně bych jí vyčistil)
o 24.05.2011, 12:58 | Losky
Zítra až přijede, tak se v tom povrtáme, ale asi to spíš pak bude chtít změřit kompresy.
o 24.05.2011, 13:08 | Midnite
jakou tam chceš mít kompresu? :D to je jako bys foukal do brčka s uzavřenou druhou stranou :D kukni na tu klapku a pak uvidíš
o 24.05.2011, 13:11 | michal_smsmsm (A)
midnite eoe asi kompresi ve valcich ne? na klapce asi tezko.
o 24.05.2011, 13:18 | assassin
michal_smsmsm: tak pokud jim nejde otevrit ta klapka tak mereni komprese bude taky davat hodne vypovidajici hodnoty..
o 24.05.2011, 13:25 | michal_smsmsm (A)
na kompresi snad nepotrebuje otvirat klapku ne? to snad staci vyndat svicku na valci, nasadit merak a otocit motorem ne? a jestli mu s vypnutym motorem nejde otevrit klapka, tak s nastartovanym treba pujde, asponnatolik aby tam mohl neco striknout
o 24.05.2011, 13:46 | Lucni.konik
Já teda měřil kompresi na válcích s otevřenou klapkou. Vyndat pojistku či relé od pumpy, aby tam nešel benzín. Startovat a druhej měří kompresi budíkem.
o 24.05.2011, 13:52 | Lukasino
Stejne je zajimavy, ze to, co se na fordech (ano, na aute, kde koluji reci typu "fordem tam, vlakem zpet) resilo u 15, 20let starych, tak to samy se resi na temer novy (2,5roku) spolehlivy skodovce :D
o 24.05.2011, 13:54 | Nismo.Power
1) vyčistit klapku
2) zkontrolovat hadičku co vede k filtru tu malou

když to neni ani jedno z toho tak ten motor začíná prostě dělat pápá.... je to htp nic si z toho nedělej a slova "mě to stačí" to je klasická česká výmluva čecháčků co to maj.... málokdo z nich přizná že to je opravdu uplně na hovno....

komprese na pochodu takže změřit, pokud sou špatný nejvýhodnější varianta je shánět jinej motor a měnit kus za kus.... po 100k sou fakt jako ostatní motory po 400.....
světe div se ale jezdí k nám i jedna "kurýrka" co má najeto 400+ ale motor po 3 repasích a najít na autě originální díl by byl fakt problém výjma kastle.... takže velice výhodný auto a to jí to žere po praze 9L...
o 24.05.2011, 13:56 | clown
Nismo neni sama,
mati to ma taky nenazrany :o) Ale nastesti u VW ji svolavaj kvuli kazdy picovine .. (ma Polo)
o 24.05.2011, 21:56 | tazman
ad1 lanko tam neni..ad 2 cele těleso klapky drži na tuším třech šrubech...čistil jsem předloni(podobne symptomy)..a za klapkou to bylo zarostle fest...akurat je pak potřeba nachat škrtivku diagnostikou nakalibrovat ;)
o 24.05.2011, 22:48 | Losky
tazman: Díky, zítra se do toho pustím. Ještě zjistím, jak zkalibrovat a jdu do toho. VAG mám:)
Nismo: Já se nestydím říct, že to stojí za hovno. Prostě to mám a je to tak. Bohužel jsem si to koupil. Vidina byla koupit něco tak 2 roky starýho a za slušný peníze. Naštěstí mě to šlape normálně, ale taky vím, že to mít dlouho nebudu, vlastně jako každé auto. TAk rok a nazdar:))) Jinak já jezdím na pohodu, tak do 110 po okreskách, dojíždím do práce 15km a průměr mám 6,3L a na dálky se dá v pohodě vejít do 5,5L. Ale tím končí pozitiva:)))))))))))))
o 26.05.2011, 10:09 | Losky
Lidi, nemáte někdo opsané hodnoty z vagu, když jste resetovali nastavení škrtící klapky? Jedná se mi o 4 políčka ve vagu, v základním nastavení motoru na kanále 60?
o 26.05.2011, 10:11 | Lucni.konik | Upraveno: 2011-05-26 10:13:10
potenciometr klapky se musí kalibrovat diagnostikou? U mne si teda RJ kalibruje hodnoty potenciometru klapky po každým startu(ford). A následně na diagnostice pak vidím, zda-li se RANK při jízdě změnil či ne. Pokud kolísá - je chyba v čidlu. Pokud bývá hodnota stálá, je vše OK.
o 26.05.2011, 10:25 | Losky
U koncernu se musí přes vag dát do základního nastavení. Problém je, že na dvou autech, jsou procenta otevření a zátěže jinak a na jiném autě to nemám kde zkusit
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3595 sekund.