
Navštíveno 11820x


24.05.2011, 11:07 |
ereso Zdravím auto už teď po výměne převodovky ale pořád se mi zda že té dvojce se tam vubec nechce.Může být problém v tom že tam je řadička z eresa,protože ta tam nemá být.Může to být tímhle?

24.05.2011, 11:10 |
Diner nemas vysmajdany ty silonovy loziska ve spojich radicich tycek od kulisy razeni k prevodovce?
řadička RS má sice jiný vnitřní průměr a normálně tam nejde dát, ale tady to s tím nemá co dělat. Souhlas s Dinerem anebo nová špajzka taky v háji. Na tohle jsou ty 1.6 zakletý...

24.05.2011, 13:09 |
ereso a nemění se to zárověn když se dává nová převodovka.Po té nové převodovce je řazení fakt sto a jedna,ale ta dvojka tam jde třeba někdy na 2x.zkusím teda ty ložiska díky moc
nastav táhla jak maj bejt, pokud to nepomůže tak na 90% je kaput převodovka.... zcela běžná oktávácká závada nehledně na motor nebo 5q a 6q jen každá převodovka zlobí na jinejch místech.....
nastavení táhel je easy, sundej kožku od řadičky, hod neutrál a uvidíš tam aretaci do který prostě něco zastrč, v motoru sou táhla převodovce na takovejch černejch sráčích s pružinou, pružinu stáhni a sráče vyhákni dolu, na převodovce pod táhlama je takovej zahlej kolíček kterej zaaretuješ taky...jak máš tyhle obě věci zaaretovaný taksi napni lanka tak aby byly "akorát " so těch táhel a pust na ně zase pružinu, odaretuj obojí a pokud máš nastaveno
Nismo.Power: pokud má 1.6 tak má táhlo a nemá lanka. Lanovody jsou na 1.8T a naftě...:-/
jop, 1,6 ma valceky a nema lanka..... cize sa neda stelovat, ked sa skratka vykla, tak sa vyklat bude.... mal som ochcafku 1.6 75kW a za svoju existenciu - 3 roky respektive 190tis km, mi 2x menili prevodovku, 1x celu kulisu a co si pamatam, tak po prvych 13tis km som musel ist do skodovky nan zvolavacku, lebo vraj vo fabrike naliali hustejsi olej ako mali a zapieklo mi synchrony, 2ka zaradit ani za nic a trojka sem tam tiez nesla.... najma ak sa motor trochu viac vytocil... nakoniec co po 2hej vymene celej prevodovky vyriesili naliatim oleja castrol TAF-X a odvtedy uz to islo ticho a radilo sa celkom dobre....
vždyť jsem psal, že ty převodovky na 1.6 jsou začarované;-) spousta 1.6 se s tímhle problémem setká...

25.05.2011, 00:12 |
ereso práve teď tam mám novů teda spíš repasovanou převodovku.řazení je dost tuhé.Jel sem ted cca 6km zezačátku tam ta dvojka nešla vubec dát,ale ke konci už šlo pěkně v pohodě.a jde mi špatně jenom dvojka nic jiného :-(

25.05.2011, 00:34 |
JR To nevadi, ze tam nejsou lanka, Nismo je stejne dokaze nastavit :D
JR :-)))
ereso: U nových 1.6 MPi býval problém prvních pár set km s tuhým řazením, poté se to zlepšilo. Nevím jestli to je po repasi stejné.

25.05.2011, 16:19 |
ereso tommas: ted bych řekl že se to lepší,teď sem jezdil po městě a v poho ale bylo to zahřaté uvidím ráno.

26.05.2011, 06:37 |
ereso no tak ráno uplná hrůza nešlo to tam vůbec narvat :-( ztuhlé jak sviňa :-(
namazat kloubky a zkontrolovat co Ti tam nalili mistři v servisu za olej...

26.05.2011, 14:59 |
ereso Je tam Shell SPIRAX ASX 75W-90 takže by to mělo být ok

26.05.2011, 15:56 |
Mafox Mám taky čerstvě zrepasovanou převodovku na Golf IV 1,6 16V 77kW a podobné problémy. Dostat tam jedničku a dvojku je někdy za trest, pěkně z tuha, to samé když chci vyřadit, musím celkem zabrat. Jen doufám že se to časem utřepe. Ale těm kurvám co mi tu převodovku dělali bych ji nejraději omlátil o hlavu.
castrol TAF-X, ja to hovorim uz dlho......