
Navštíveno 1594x

jedná se o Ford mondeo 1,8TD 66kw Ghia. r.v.98 EKO zaplaceno.
z výbavy 4xel. okna, digi klima, nový př. vyhř. okno s dokladem, el. sedačka řidiče, zrcátka, servo, centrál, ukazatel otevřených dveří a prasklejch žárovek...
Nově po STK-čili do 5/13, rok starej úplně novejaltik(starej se vysypal), komplet nové přední ramena, sbíhavost před měsícem vyčištěná a dezinfikovaná klima v Bosh servis,vyměněny všechny filtry, olej měněn před 4tkm, rozvody a žhaviče maj najeto 20tkm. mám ho dva roky a až na ten altik fungoval v pohodě.
zadní nárazník už je tam novej, ale v bílí barvě, jelikož tento mi nějaká kurva rozmlátila u globusu a lísteček nenechala.

není to inzerát, jen chci vědět kolik bych za to mohl dostat!

18.05.2011, 16:14 |
bafis 30 je strop...
kdyby to bylo těch 30 tak by to bylo dobré. za 20 se prodávaj shnilý bez výbavy. tohle má kromě kůže všechno.
ale taky to má nejhorší motor všech dob.. :(
Pred rokem jsem prakticky totez prodal za 37.
Ted myslim tech 25-28 je real,niz nechod.
Lidi se zel bojej Fordu a jejich dieselu jako cert krize.

18.05.2011, 19:31 |
dddd nj bohužel, Fordem tam vlakem zpátky

18.05.2011, 19:54 |
rcman Forda jsem nikdy neměl. Tak netuším co je na tom motoru špatnyho?
Jinak takhle jak je, tak bych za něj dal 25.000kč.

18.05.2011, 19:58 |
relax zalezi jak by si prodaval, pokud soukrome, tak si myslim, ze tech 30 tis neni vubec nereal, auto vypada pekne, vybava slusna a vzdy se najde nekdo, kdo se v autech az zase tolik nevyzna (tudiz se nebude bat toho motoru) a zaplati ti 30 tis za celkem peknyho kombika v nafte a s peknou vybavou ...
to RC man v podstatě to bylo vyrobeno předěláním motoru z traktoru. Litinový blok i hlava. Dělalo se to do Escortů bez turba s nějakými 44kw a pak na to šoupli turbo aby to mělo alespoň nějaký výkon. Trpí to v podstatě úplně na všechno a vrcholem je pak ztráta tlaků a v zimě konečná. V této době je proto u Fordu jednoznačně nejlepší volba benzín, který jsou relativně spolehlivé a bezproblémové. Zásadní změna nastala až v další generaci TDDI a TDCI ale to je naprosto jinej motor a i tak si myslim že to je nešŤastná volba (měl sem jak 1,8D tak 1,8TD tak 2.0TDCI, přičemž prvé dva mě stály dohromady tak 6-7 odtahů a TDCI jsem po vyzkoušení rychle poslal dál.
Tohle auto je super velké a pohodlném praktické, ale jeho cena je minimální především s ohledem na motor
Podobné auto jsme před čtrnácti dni prodali na železo na dva a půl, ale když budeš mít štěstí na hejla, tak by ho mohl za dvacet koupit.

18.05.2011, 21:16 |
bafis tyhle reci mam rad - motor na hovno :-( soused ma tohle mondeo, tenhle motor a je to i combi, kupoval to kdysi novy, ma to do dneska a peje na to chvalu kudy chodi, bejvalka ten motor ma v escortu uz 5 let a taky zadnej problem, znam dalsich par lidi a nikdy jsem neslysel o problemu s motorem. Dalsi motor kterej je podle vsech uplne odepsanej a na pi"u je 2.5 tdi vw audi, tatik ho ma v A6 uz peknej par let, najeto cca 320tkm a nikdy problem ;-)
pokud by si na to nikoho nemel, tech 20tis. bych ti za to dal, koukam ze si z liberce coz je pomerne kousek takze bych si pro to i dojel.
jen mi šlo o to jestli je to za 30 prodejný jelikož to bych za něj tak +- chtěl dostat. já si na tenhle motor nemůžu stěžovat, nikdy mě nikde nenechal až na ten altik, v zimě chytá na otočení, tlaky sou změřený a má je jak nový.
SilverGhost - tak tohodle je na takovej čin škoda, není nikde shnilej.
P3RF3KT přitlač 10 a zejtra můžeš odjet:)
srovnat s koncernovým motorem :-) jako promiň, ale to je směšné.. pakliže tvuj soused s tím najede pár tisíc za rok tak to samozřejmě je etalon spolehlivosti. Pokud se budeme bavit o průběhu 40tisíc km za rok, tak pak se projeví naprosto všechny neduhy tohohle naprosto nekultivovanýho prehistorickýho překombinovanýho čtyřválce. Koncernové motory jsou ve srovnání s tímhle něco jako motorové nebe s absolutní spolehlivostí
jako promin auto mám 2 roky, najel sem s nim 60tkm a na motor si nemůžu postěžovat. sice je pravda že 66kw je málo, ale pro mě bezproblémovej motor. měl sem to i v escortu a taky nikdy žádněj problém.
Každopádně pokud ti to auto funguje a udělal si tolik investic tak se to asi moc nevyplatí prodat ne?
no nevyplatí, ted na jaře mě to stálo kolem 10k, ale okolnosti si to bohužel vyžadují:( ještě před týdnem kdy jsem byl na stk sem doufal že mi do další ještě bezproblémů dojezdí. bohužel:(

18.05.2011, 22:24 |
bafis O_O za prve nesrovnavam, cti lip ;-) za druhe nevim kde jsi prisel na par tisic za rok (jasnovidec ??) ten je prave neustale v lufte pac kseftuje s vinem, takze auto ma nalitano slusnej kotel, po cely evrope a s vlekem...ha
já ti říkám vlastní zkušenosti a to přímo s daným motorem. C.W.O.k může být rád, že altík ho potkal jen jednou, nedošla k němu prasklá hlava, neselhalo mu čepadlo nafty, neprasklo těsnění u svodů a další perličky, které mě odeslali auto na vleku od dílny a řeší se u tohoto typu pořád dokola. Tenhle motor rozdělil lidi na 2 nestejné půlky a to část spokojených uživatelů, kterým se ty závady asi nějakou záhadou vyhábají a pak velkou část, které mají docela smolíka a pořád něco.
O_O tak takové závady se mi asi opravdu vyhýbají, jelikož já měnil jen spotřební díly jaký se měněj na jakýmkoliv jinym autu.
To O_O: Prosím Tě, jaké jsou to dvě "nestejné půlky" ? :-)

19.05.2011, 11:46 |
Only_One | Upraveno: 2011-05-19 11:47:58
Měl sem napsat "nestejné části" ;-)
Každopádně - auto vypadá opticky docela dobře a první dojem je důležitej. Hoď si to do annoncí a on se nějakej šetřílek co bude za každou cenu chtít vznětovej motor najde.