
Navštíveno 1557x

není tu někdo z plzně kdo by mrkl na tohle auto? Zdá se mi to nějaké levné a z moravy je to kousek cesty jen tak na otočku.
[ Link ]
Nechce se mi verit, ze do tehlech starsich uz davali D5, kdyz ani ne vsechny novejsi ji meli, nebo se pletu? :)

18.05.2011, 12:35 |
Only_One | Upraveno: 2011-05-18 12:37:03
tipnul bych to na stav přesně odpovídající ceně a D5 to rozhodně není. Klasickej motor 2,4D

18.05.2011, 12:40 |
aphex D5 to určitě není ani 2,4D to není. Je to klasika 2,5 TDI.
máš pravdu předsedo
HISTORIE
1998: Zahájení produkce modelu. První tři měsíce pouze modely s řadovými šestiválci přeplňovanými 2,8 T6 či atmosférickými 2,9i.
1999: Příchod dalších motorů: Pětiválce zážehové 2,4i (103 či 125 kW) či vznětové 2,5 TDI (103 kW – původem od Audi).
2000: Pro některé trhy nabízen čtyřválec 2,0i 16V Turbo (132 nebo 166 kW).
2001: Motor 2,5 TDI nahrazen novými turbodiesely vlastní konstrukce volvo – 2,4D (96 kW) a D5 (120 kW).
2002: Stabilizační systém DSTC standardem, objem motoru T6 zvětšen na 2,9 litru, atmosférická verze šestiválce označována jako 3,0i.
2003: Facelift modelu. Atmosférický šestiválec nahrazen přeplňovaným pětiválcem 2,5T, s ním k dispozici pohon všech kol AWD. Zaveden systém Four-C – elektronická změna tuhosti tlumičů.
2006: Příchod nové generace na společné platformě s Fordem.

18.05.2011, 12:50 |
aphex Only: Předsedo, tohle je ale historie pro S80.
...a já si říkal, že nevím o T6 ve V70 :D

18.05.2011, 13:00 |
aphex T6 ve V70 dělali až od roku 2007. 210 kW a 400nM.
jj to je mozny, ale v prvnich dvou generacich ee :)
no ale ten starý 2.5 tdi V5 je asi mnohem spolehlivější a úspornější než ty novější motory volvo...teda jestli je to ten od audi.
Ano,2.5TDI je spolehlivost sama :D a že je lepší než D5 od Volva? Na takovou blbost si přišel kde?

18.05.2011, 21:08 |
ladisv6 | Upraveno: 2011-05-18 21:09:25
jako sory ale asi nemáš zkušenost s tímto starým V5 ne V6 2.5 tdi. ja jo a proto to tady píšu. mám ve svém okolí 3 audi 100 rok 94-96 a mají najeto cca: 280K, 400K a 520K. a dvě volva 270K a 310K km. kilometry si nevymýšlím. jedno audi má tchán a jezdim s nim často. spotřeba 5.5 a jede jako z praku. D5 není špatnej motor, jen vim že lidi co kupujou starší volva, tak hledají právě tenhle 2.5 V5 tdi. tož asi tak... :)
Do V70 I. generace se dával pouze R5 - řadový 5 ( chcete-li I5 - inline 5 ) 103kW Audi motor s perfektní spolehlivostí, výdrží i spotřebou. Jenom v roce 2000 dostal facelift, novější váhu vzduchu a už mu nešlo odpojit EGR ventil ( kvůli emisím ).
Jinak je to super stroj, dá se čipnout ke 170 koníkům a i tak ten motor vydrží dost. ( na volvofóru to měl jeden človíček co vím určitě přes 5 let a dodnes to auto jezdí )
D5 je super motor a kdo na to má, tak určitě nehledá staré TDI, ne z důvodu spolehlivosti, ale prostě D5 se dávala tak jak je popsáno výše, takže dneska není možné D5 koupit pod cca 100t Kč. Jinak motor je to vývojově první diesel od Volva, pořád R5, akorát hliníkový blok + hlava, common rail apod. vychytávky.
Krom toho máš na VF odpověď, už je prodaná :o)
jasně že kdo má na D5 tak si koupí D5 :) myslel jsem že kdo chce starší volvo tak si koupí raději s 2.5 tdi než o něco novější s 2.4 d
mám ten motor R5 2,5 tdi v audi A6 C4 a za 2 roky najeto 48 tis km a bez jediné závady... je to žrout kilometrů :-D
motor má ted najeto k 380 tis km :-P

19.05.2011, 17:46 |
Kounect | Upraveno: 2011-05-19 17:48:13
Ladis : Kdo má prachy a nevadí mu nižší výkon, ten si koupí určitě 2.4D ( 96kW ) protože je to SW umírněnější verze D5 ( 120 x 136kW ) a dokonce ve Volvu z ní uměji, samozřejmě za přiměřený bakšiš, udělat čistokrevnou D5.
Takže kdo má méně peněz, pořídí TDI ( 103kW ), kdo má více peněz koupí D5, nějací manící při nákupu narazí ale na moc pěkné 2.4D a dají předsnost stavu před výkonem ( ale už za cenu D5...nebo aspoň skoro za cenu D5 ).
S žádným z těchto motorů nikdo nešlápne vedle. S obojíma se jede pěkně, jsou poměrně točivé, takže se dá i pěkně svézt ( do 5000ot/s táhnou, narozdíl od koncernové smrti ve 4000 :o) ), mají moc pěknej zvuk a když se chce, tak jedou úsporně.