Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > nový wagen

 o Navštíveno 2975x o
o 08.05.2011, 09:24 | Proffesor_W
Tak jsem si udelal strasnou radost. Koupil jsem si auto ktere jsem strasne chtel od doby kdy jsem videl jeho test v autocaru, top gearu a fifth gearu. V sobotu jsem si z Nemecka privezl tuhle obludu. Rok 2008, motor 2.0 turbo, 230 koní, prez 300NM. 6 ti stupnova prevodovka, brzdy Brembo, 18ky kola. To by byl standartni Renault Megane Sport. Ale tohle neni :) Je to limitovana edice R26 F1 Team. Recaro sedacky, o 5 koni vetsi vykon. Specialni semi slick gumy od Michelinu, Cup podvozek, antracitova kola a samosvorny diferencial. Auto jezdi skvele, je trosku tvrdsi a co mne uplne dostava do kolen jsou ty brzdy, to brzdi uplne neuveritelne. Jak by rekl Bohuš z kurvahošigutentag... já su tak šťasné!
Fotky bohužel jen z mobilu :(

foto k příspěvku  od Proffesor_W



o 08.05.2011, 09:24 | Proffesor_W

foto k příspěvku  od Proffesor_W

o 08.05.2011, 09:24 | Proffesor_W

foto k příspěvku  od Proffesor_W

o 08.05.2011, 09:25 | Proffesor_W

foto k příspěvku  od Proffesor_W

o 08.05.2011, 09:27 | Sau
Jo, co vím jeden z najlepších hot-hatch vůbec - lepší je snad akorát R26R ;) Tak ať slůží !
o 08.05.2011, 09:29 | Bladzej
Konečně pořádný auto :)
Nemá náhodou plastový skla? :o)
o 08.05.2011, 09:30 | mrazik
Vubec bych to nechtel, nejede to, zere to, vubec ti to nezavidim.

Mamiiiii ja chci takyyyyyyyyyyyyyyyy
o 08.05.2011, 09:33 | Proffesor_W
Nene, tohle není igelitka (R26.R) tech bylo jen 450 vyrobeno. A tusim ze valna vetsina s pravostranym rizenim. Je nesehnatelne a kdyz se nahodou nekde objevi, tak za sileny penize. Ad spotreba, za cestu z DE do Olomouce (cca 500km) jsem mel prumernou 8/100 :D
o 08.05.2011, 09:38 | Petura
slušnej škopek :o)
o 08.05.2011, 09:38 | muSlim
No hlavne že máš z neho radosť :-)
o 08.05.2011, 09:40 | cezetko
to není f tdí ? Tak to nemůže jet!!!

Ale jinak moc hezký, schválně kouknu na ty videa z gearů, jestli je najdu na netu.
o 08.05.2011, 09:43 | muSlim
2 cezetko: [ Link ]
o 08.05.2011, 09:44 | Proffesor_W
igelitka :-D
o 08.05.2011, 09:46 | Proffesor_W
Slim: tady je part 2 kde Focus dostane za usi :)

[ Link ]
o 08.05.2011, 10:06 | Seat Power
gratulace,jediny co se mi tam nelibi je ten hnusnej volant .o)
cezetko:asi tak no..:o)
o 08.05.2011, 10:13 | Rustapha-659
Profesore gratuluju k pořízení,ať slouží! :o) Krása!
o 08.05.2011, 10:15 | Proffesor_W
08.05.2011, 10:06 | Seat Power volant vypada vetsi nez je. Mne spis vadi ze pro aktivaci tempomatu musim sahat nekam na misto kde ma napr.fabia zapinani svetel a ze to neni na tom volantu nekde.
o 08.05.2011, 10:49 | Kotass
Super žabožrout, svezení musí bejt solidní. Jenom teda ten interiér mě za koule nebere včetně té (ne)logiky u nových Renaultů (viz. ten tempomat).
Hlavně to někde nerozvěsit ..
o 08.05.2011, 12:42 | Zdeny60
:-) Umí to jet hezky, tak si dávej bacha:-) To jezdí na N95 či to musí žrát N98 a víc?
o 08.05.2011, 12:44 | Proffesor_W
pisou N95 a 98, vzledem k tomu ze z 99% tankuju na OMV tak do toho budu lit carreru 95
o 08.05.2011, 12:56 | Pajk
Vzhledově ovšem pro mě otřesný auto.
Ale zelený RSo bych si nechal líbit hned.
Ale jak se říká, Ford, Fiat a fšeci francouzi ... :D

Každopádně přeju mnoho šťastných km!!!
o 08.05.2011, 13:12 | HIGHTOWER
Pěkný autí, jen ten interiér je u rencka už pár let děs běs :-( Novej Megane se mi z venku líbí, ale interiér, už by ty designery měli nakopat a nabrat jiné...
o 08.05.2011, 14:18 | ps
Proffesor_W: Dej slicky na RSo /Toyo R888/ a nebudeš se stačit divit ;-)
o 08.05.2011, 14:33 | muSlim
2 Proffesor_W: video som sem nedával kvôli tomu, len ako ukážku R26, síce verzie R26R. Ale keď už sme u toho, tak ako ps, R26R mala semislicky v sérii, RS stálo na klasických gumách, takže porovnanie o hovne :-)
o 08.05.2011, 15:47 | ivls
moooc gratulace pane, at dobre slouzi
o 08.05.2011, 17:11 | Proffesor_W
Njn, nikdo nerikal Fordu at si je na RS neda, tak co ja s tim :) ma zase o 75 koni vic a vyssi cenu.
o 09.05.2011, 07:23 | Akordýsek
Tak mě napadá:Auto s p.čo ve znaku,jízda plná zázraků :-)
Ale at slouží ty sedačky pecka..
o 09.05.2011, 08:16 | Zephyr
akordýsek :-DDDD
ať slouží.
Mě se ale vzhledově vůbec nelíbí, hlavně ten zadek.
o 09.05.2011, 09:29 | Nismo.Power
tohle je fakt nechutně hnusný auto, ano je s tim zábava ale nic tomu neodepře py*u ve znaku a jeho zpracování a vzhled..... když bych tohle všechno pominul tak svezení ok ale rozhodně nesrovnávat ani v nejmenšim s R26r protože to je razantně jinde stejně tak jako další valná hromada japonskejch hothatchů který nemusej mít ani turbo a tohle by sesvačily dost razantně :)

ale at slouží :)
o 09.05.2011, 13:39 | treid
Pěký a gratulace, kamarád ho má v modré :) Jaká byla cenovka ?
o 09.05.2011, 14:29 | schimi
Gratulacia, velmi dobre afto. Prajem vela stastnych km. Este keby bola orange metaliza, tak mnam :-)
o 09.05.2011, 15:02 | Mr.Scully
Ten zadek mi přijde neskutečně ošklivej, ale jinak to asi bude fajn svezení, tak hlavně opatrně, ať nejsi za tejden někde ve stromě :-)
o 09.05.2011, 15:09 | Zdenek (A)
Osklivej zadek? Mozna trochu sokujici, ale velmi rychle se mi zalibil a myslim, ze v tomhle pripade bych si ho nechal libit ukrutne rychle ;-)
o 09.05.2011, 15:42 | RedBaron
Gratuluju, já bych sice volil 130i kvůli zábavě se zadokolkou ale tohle je jeden z nejlepších HH s předním náhonem, ne-li ten vůbec nejlepší. Ať slouží a dává radost!
o 09.05.2011, 21:05 | Proffesor_W
Diky, mam z toho fakt velkou radost, vybiral jsem hodne dlouho, rozhodoval jsem se mezi Astrou OPC, C4 VTS, Alfou 147 GTA, Golfem GTi, Civicem Type-R (ne ten nejnovejsi), Focusem ST a prave Meganem. Prvni jsem jel kouknout na Focuse, pak na astru. Civica jsem si projel taky, u alfy jsem dostal bobky ze selespeedu, golfa jsem tak nejak vypustil pac je to VW ktere moc nemusim. Nakonec se v DE objevil tenhle megan , prodejce byl hodne rozumnej, cena byla ok, dostal jsem docela dobrou slevu a druhou sadu kol. Navic je to uz muj paty hot hatch francouzskej (R5 Turbo, 2x R5 GTE, 106 s16). Design je sporny, ale mne se strasne libi a ten zadek je supr :) neni to jak kazdy druhy auto alespon.

RB: jj, taky sem na to koukal, ale nijak extra mne nezaujal

Add Nismo, ty abys něco hned neposvačil a nepodělal, mne radost nepokazíš. Ale něco na povzbuzení, našel jsem časy všech Meganu co v top gearu testovali:

1:28.1 - Renault Mégane R26.R
1:32.5 - Renaultsport Mégane 225 Cup (bez samosvoru a bez semi-slicku, s Cup podvozkem)
1:34.0 - Renault Mégane 225 (bez samosvoru,bez semi-slicku a bez cup podvozku)

1:38.06 - Honda Civic Type-R (EP3)
1:33.5 - Honda Civic Type-R (FN2-2007)
1:32.8 - Honda Civic Type-R (EP3-2004 Facelifted)

doplneni francouzskych mrdek bez turba:
1:34.0 - Renault Clio 200 Cup
1:33.8 - Clio Renault Sport 182
1:35.8 - Citroën C4 VTS

Tady mas srovnani obycejnyho Megana 225 (bez semi slicku, bez cup podvozku, bez samosvoru) proti Integre-R. Jak by to dopadlo proti cup,trophy nebo r26 (o r26.6 nemluve) se muzeme jen dohadovat. Nicmene power lapy z top gearu ty rozdily mezi verzema docela ukazují. Tak se prosim trochu zklidni s tema svacinama.

[ Link ]
o 09.05.2011, 21:47 | Nismo.Power
samo že ti nekazim radost, je to tvoje volba ale pár čísel z kratoučkýho okruhu to nevim nevim ..... když se podíváš jen na video proti focusu tak ten se tu tak nějak řešil né tak dávno.... tak nějak se tam došlo k nepěknýmu závěru proti těm šikmovokejm hothatchum a to docela razantnějšímu než jsou tebou napsaný rozdíly, takovýmu že to sebelepší slick nezachrání.... každopádně jak focus tak tohle dobrý auta na vyřádění jen tohle je proti němu fakt ***** což je věc názoru ale pravda že focus je docela drahej na druhou stranu....... s r26r tohle na okruhu nemůžeš srovnat, a když jo tak leda na kilomtrovym a jedno kolo..... po chvilce by tě bral o kolo ladně.... na nurburgu je snad 26r nejrychlejší nebo jedna z nejrychlejších sériovejch FWD..... sice ted renault vyplivnul cup250 ale i to je proti r26r málo jenže co si budem povídat tak je to něco jako Viper ACRX.... ujede to na okruhu skoro všemu ale do města ani na nákup s tim nikdo nepojede..... ale ještě jen tak pár čísel (který ti nemaj brát radost samo ale informativně) r26r nordšlajf za 8:17..... focus RS nějakejch 9:00..... kde myslíš že bude cup225 když se podíváš na video proti RSu který táhne rovně líp a renaultu kterej zase líp sedí (ač nefér ford nemá semi) .... tipnul bych že budeš tak někde kolem ~8:50 takže tě v mostě ladně předjede i auto do města jako 350Z který má 8:26 na sériový gumě, lotus aka MR2 a 8:23.... na 20km dost atakující časy běžně použitelnejch vozidel na r26r který je rize na okruh :)

ale jinak fajn, jak řikám až na ten design a to že je to renault tak na vyřádění super.... a ono pokud to je za cenu "renaultu" tak pak se dá i překousnout ten kachna design :D
o 09.05.2011, 22:00 | Nismo.Power
třeba hezký video...... FD2 a R26r.... dost víkendovejch jezdců překážejících ale ty řidiči to maj v ruce a jedou dost nadoraz povětšinou....

[ Link ]
o 09.05.2011, 22:09 | ps
Furt sekundy na okruzích sem a tam atd., ale když pak dojde na zatáčky na okresce lechce zaprášené, tak už to chce gule :DD. Sebelepší focus rs nebo megane nebo mysák jsou bez ridiče o hovně auta.
o 10.05.2011, 00:32 | Proffesor_W
Mimochodem, nevim proc by R26.R nemohl byt daily car, praktictejsi je rozhodne vic nez 350z ktery si aktualne koupil kolega (ta vzpera v kufru tomu pomaha a kvalita je horsi nez u renaultu). Ten ram co v tom je tam byl montovanej na prani, mohl byt i bez nej. Takze vicmene jediny co muze obycejnyho smrtelnika srat je to ze to nema odhlucneni a radio a hlavne to, ze jich bylo jen udelanych jen 450. Btw v roce 2007 vyhral R26 v anglickym autocaru anketu nej hot hatch. Coz je na trhu kde se tehle aut proda nejvic na svete docela uspech.

[ Link ]
o 10.05.2011, 00:42 | tj
Gratulace! celkem si dokazu predstavit jakou mas asi radost :-D... ja mel pred 3ma rokama tu samou :-D.... jinak ted pujde uz do sveta... chci neco vetsiho a prostornejsiho...

foto k příspěvku  od tj

o 10.05.2011, 00:42 | tj

foto k příspěvku  od tj

o 10.05.2011, 00:42 | tj

foto k příspěvku  od tj

o 10.05.2011, 00:45 | Proffesor_W
hezke, ty kola jsou 19"? vyfuk je co zac?
o 10.05.2011, 00:49 | tj
kola jsou Focus II RS 8.5x19" a vyfuk GTG... k tomu prime sani, a novy IC Forge motorsport... takova priprava na chip.. ale ted nevim, jestli hio budu delat nebo ne...
o 11.05.2011, 14:41 | Vlastah
Proffesor_W: gralutace, at slouzi!
a bacha, at nekde nepotkas Nisma, nebo te sesvaci s Fiestou :-)
o 11.05.2011, 20:41 | Proffesor_W
11.05.2011, 14:41 | Vlastah :D :D :D
dneska jsem svacil chleba obalenej ve vajicku v praci, verim ze svacil neco lepsiho :D
o 11.05.2011, 21:01 | pelo
gratulujem a nech slúži. Dobrá volba.
o 12.05.2011, 00:42 | Tichy
Proffesor_W: Pekny auti, gratuluji.
tj: To uz si sundal tu matnou folii?
o 12.05.2011, 01:12 | tj
jeste ne, ale zhruba do mesice pujde dolu... nemam ted na to cas...
o 17.06.2011, 18:22 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-06-17 18:29:45
tak nismo, dnes jsem brouzdal po netu a narazil jsem na tohle :)

[ Link ]

je to nejnovejsi Trophy verze novyho megana, coz je v hierarchii meganu asi jako R26, pokud udelaji vykuchanou verzi tak to pojede jeste lip, ale kdo vi, treba neudelaji. Nicmene, 8:08 je fakt narez, o 9 vterin rychlejsi nez R26.R s tezsim i kdyz vykonejsim autem (ale stale o 35 koni mene nez Focus).
o 17.06.2011, 22:52 | maresk | Upraveno: 2011-06-17 22:55:14
Professor_W: těch 8:07.97 je brutální, Focus RS 2009ka měl 8:26.00, dle fastestlaps.com :-))

mmch tenhle víkend je na ringu WSR :-D, škoda, že jsem odtama minulou sobotu přijel :-(

edit: zapoměl jsem pogratulovati, tak tak dodatečně činím :-) - ať slouží a dělá radost :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3564 sekund.