
Navštíveno 1426x

Ahoj. Možná budu kupovat Lagunu Combi 1,8i rok 96 na ježdění do práce a jako druhé auto do rodiny. Je od kolegy z práce, který se o ní staral, ale i přesto má pár much a jelikož nejsem Renaulťák, prosím o rady. Nejdou otevřít LZ dveře zvenku ani zevnitř. Nemá někdo program, jako má VW - ETKA, ELSA; ePer - Fiat, Alfa, Lancia; Opel - EPC apod., jak je to ve dveřích poskládané? Jsou tam lanka nebo táhla? V případě, že by byl v háji zámek, neměl by někdo? Pak je na můj vkus dost vyšlochtaný fofr klacek. Tam jsou nějaké gumy nebo pružiny, které vrací páku na neutrál? Je to dost vyšlochtané a páka pomalu padá do stran. A pak prý občas zablbne imobilizér a nejde nastartovat a musí se nastartovat pomocí nouzového startování, pak je to prý zase o.k.-jinak prý častá závada Renaultu a jeho infra zařízení na dálku. No a poslední, asi rupla žárovka v hodinách na středu přístrojovky. Jak to vyměnit? Díky za každou radu. Jinak auto je za 25tis., takže se problémy dají čekat.
za 25? jestli chces prodavam svoji lagunu a jsem schopen ji nechat za .......kdyztak mail nebo tel...je kombi a rok 1998....mail pod nickem
Lagunu kupuju od něj, že mi k tomu nechává zimáky a vím, že poctivě dělal veškerou údržbu. Od rozvodů, olejů, nyní spojky, ložiska kol atd. Tak mi jí pošli na mail gt.jirka@tiscali.cz. Pošli mi popis a fotky. Dík. Odkud jsi. Já VČ - RK.
Ty imo u renaultu byli fakt nahovno. Ale da se narazit na kus kde je to ok. Treba my sme meli nejdriv megana combi r.v. 99 a tam to šlapalo jak švícary a dalo se odemykat na 10m od auta, potom sme meli twingo a tam to bylo tak vpiči že sem dycky malem rozmlatil kliček nez sem se do toho dosta. A ted mame lagunu combi r.v. 98 a tam to šlape taky dobře ale tak na 1m od auta. Jinak renault starej je vseobecne kus o kusu. Treba tu co mame my jako druhy auto do rodiny, tak za pul roku co ji mame zatim bez jedinyho problemu a že jezdi dene do prace z prace.

07.05.2011, 20:59 |
DaveF hodiny - ten kryt jde volně sundat a dostaneš se k šroubkům hodin
ostatní moc neporadim
hele jesi ma oba klice na ten infrak tak zkuste druhej casto je to ko v tom klicku a na druhej to maka jinak postup na prekodovani najdes na renaul foru delal sem to tatoj na meganu a maka to uz ok ostatni ti nereknu
vinzek fa: nemáš odkaz na to fórum resp. ještě lepší přímo postup? Jde to bez diagnostiky?
DaveF: díky za radu. Každá se počítá.
jo hele odkaz nemam delal sem to pred rokem slo to snadno stahli sme jakoejsi program kterej vygeneroval podle vinka kod kterej se namacka potvrdi se to klickem a bylo je tam nekde i presnej navod kdyz tam zadas dotaz urcite ti tam nekdo poraditaky sme to tak poresili
Ten program si kolega stáhl a i kód vygeneroval. Díky němu startuje pokaždý, když to nejde natočit. Teď jsem pročet pár příspěvků na Renault fóru a vypadá to, že je k.o. buď klíček nebo čtecí cívka na spínačce.
K problému dveří, co nejdou otevřít to vypadá na zámek dveří. Takže sehnat jiný, ale jak otevřít ty zavřené dveře, které nejdou zvenku ani zevnitř. A flexu brát nechci :-))). No tak jsem na vážkách. Buď se na to auto vykvajznu nebo musí dost slevit. Navíc není zaplacená ani ekodaň. Takže z 25tis. je skoro 30tis. a to bez pojištění (1,8i). No a pak zase sypat peníze za díly. Ještě budu přemýšlet.
pokud to nastartuje a funguje to a zase to prestane z niceho nic tak je to v klicku vetsinou a ten stoji ranec -)
Kolik stojí? Já už kupoval klíček k Alfě 156, který stál 6000Kč. Na Zafiru B co mám teď stál necelé 3000Kč + kódování. Takže ceny jsou různé. Zkusím jestli má druhý a jestli taky blbne.