Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Mondeo x P407 x Laguna II x O1

 o Navštíveno 2405x o
o 03.05.2011, 18:53 | Losky | Upraveno: 2011-05-03 19:00:41
Ahoj, plánuju na podzim zas jiný povoz a tak nějak mi v hlavě leží tahle tři auta. Financema jsem limitovanej částkou tak 170tis. Víc do auta už nedám. Co se týče nafty či benzín, spíš asi benzín. Auto bude spíš sloužit na víkendy mimo město, občas město a nákupy.
Nejvíc se mi zamlouvá Mondeo od roku 2005, ale na TDCi jsem moc dobrého neslyšel a v benzínu by to chtělo asi 2.0. Lagunu stejný rok, ale trošku se obávám elektroniky a celkově bych řekl, že díly jsou hůře dostupné a dražší. Co se týče P407, tak tam je to rozporuplné. Je krásnej, ale na můj vkus moc leží na zemi:( Můžete někdo poradit, jaké jsou nejběžnější vady těchto aut a případně ceny oprav. Ještě zvažuji O1 kombi s motorem asi 1.8T, ale upřímně mě to auto moc neoslovilo, ale určo zase lepší v cenách dílů atd. Děkuju


o 03.05.2011, 19:29 | Zdeny60
Já ti nepomůžu s výběrem, ale můžu ti napsat "pár" postřehů z OI (81-->97kW)TDI, P407 2,0HDI a 1,6HDI a Mondeo kombi 2004 1,8i.

Mondeo: největší prostor, největší sklon ke korozi na spodku dveří do r. 2004.SLušné pohodlí, relativně dobrý výkon 1,8i vs. spotřeba - dá se i za 7, kombinace 9. Servis relativně levný, rozhodně levnější, než na Das Auto.

OI TDI - netřeba nic psát, vše notoricky známo. Jen připomenu, že z této trojice nejhorší pohodlí, tvrdé, udrncané, TDI uvnitř vibruje jako masážní stroj, vzadu tragedie s místem, o kufru se netřeba zmiňovat. Servis v autorizáku JE drahý (resp. byl v roce 2007, pak jsem ji prodal). Turbo, EGR, čerpadlo, váha jsou známé. Kradou se (nevím proč, když je tolik lepších aut).

P407 - měl jsem jen dýzly.ALe jízdní pohodlí výtečné, řízení je opravdu paradoxně nadmíru přesné a s dobrou odezvou (i když to mnozí nechtějí slyšet, je o kus dál, jak OI). Vpředu pohodlí akorát na 190cm chlapa, vzadu menší či stejné jako OI.
výtečné brzdy. Odolnost proti korozi výborná, servis drahý jak co. Např. FAP u nafty kolem 15tyček. Spotřební materiál z druhovýroby není problém.
Zato problém je, že když potřebuješ odtah, tak málokdy se to podaří bez poškození obou nárazníků - šílené převidy, vpředu až kolem 1m!! a to málokterý odtah zvládne bez nutnosti podkládat nápravy a sunout se nahoru po 5cm, jinak je zle.
Nejelegnatnější z této trojice, ale nejméně užitkové. Vzadu, jak jsem psal, dospělý sedí tak tak, kufr tak akorát, o kus menší jako M i OI. Paradoxně, 1,6HDI se mi jeví jako lepší, než o 23kW silnější 2,0HDI, protože poprvé, když mi to půjčili, jsem myslel, bez keců, že sedím v benzínu - ticho, žádné vibrace a ochotně točí k 4,5t rpm. Fakt slušný zátah a pro 2 lidi (tedy bez velké zátěže) poskytuje výborné jízdní výkony, tedy výkon vs. spotřeba - jezdil jsem s ní za 6 u nás v horách léto zima. Ale TDI spotřeby nedosáhne o tom žádná. Ve 150 tkm začala svítit kontrolka FAP - dolít aditivum a davaj dál. Ve 157 šla pryč.

Volil bych mezi M a P407. OI už ne, i když pro ni mluví motor 1,8T, pokud trvá někdo na benzínu. Já radši pohodlí, takže zřejmě asi znovu P407 1,6HDI Executive s velkou navi:-)

o 03.05.2011, 19:34 | Zdeny60
jo, ještě k těm vadám - u P407 občas elektrika - stalo se mi, že mi nešel nastartovat - prostě strčíš klíč a a ni mt. odtah, servis, nic nezjištěno, začali chaoticky měnit půlku auta, nakonec to rozchodili, mě to stálo asi 2 litry a druhý den to samé. Nakonec jedno odpoledne bádádní a aopravil jsem to sám - spínací skříňka - vaklíček .-)Jinak není moc řečí o poruchvosti 1,6HDI, tedy mimo obecných keců jako vstřiky, turbo, EGR, FAP, MAF, elektrika.:-)

Ale naštěstí jsou to jen kecy od lidí, kteří se k autu chovají jako k trakaři. Já měl pežotůs dýzly asi 6, nechci to zase jmenovat, už jsem to tu psal xkrát a nikdy mě nic nenechalo ve štychu, mimo té poslední 407 1,6HDI díky studeňáku. Turba OK, vstřiky OK, FAP není dnes problém, váha OK, prostě vše OK. Jen dílenské provedení by mohlo být tu i onde lepší:-)


U benzínů nevím, ty jsem neměl.CO vím jen o kolegy s 1,8i Mondeem, tak neřešil ic, snad spojku a spotřebák (tlumiče, čepy, atd, normál).
o 03.05.2011, 19:42 | Losky
Díky za tvou dlouhou odpověď. Upřímně, O1 mi přijde takové auto s žádnou výbavou a hlavně jich tu je mrtě a kradou se. Ta 407 je z nich nejhezčí, ale vím, jak je to nepraktické auto, co se týče výšky vozu. Měl jsem C3 z roku 2008 a tou jsem taky drbal snad všude. Stačilo se otáčet někde do kopečka či přejet nějaký větší retardér a už předek drbal, ale možná to bylo i tím, že jsem byl - 50mm, ale zas na kolech 15" a 205/50:)) Nej co se týče užitných vlastnostní mi přijde Mondeo, ale většina jich je TDCi a tam se bojím vstřikovačů, čerpadla a dvouhmoty. Měli jsme doma Focuse TDDi a tam se pohnojilo jak čerpadlo tak i vstřiky a ještě něco, ale už nevím, co to bylo. Jezdilo to normálně, ale na neutrál to házelo jak kdyby to šlo na tři válce. A co ta laguna? Nikdo nic? Já měl 2002 v dCi a už nikdy více. Naftu určitě ne. Ale designově se mi moc líbí kombík po faceliftu a kufr taky jako kráva. Jinak nevím, jak jezdí ta 1.6 v P407, ale většinou jsem slyšel, že to moc nejede, tak nevím. V C3 jsem měl 1.4HDI a nejelo to špatně, kolikrát člověk ani moc nepozoroval, že jede naftou a spotřeba pořád do 5L, dálnice 140 už to bylo asi 7,5L. Pak jsem přesedlal do TDI PD a hroznej bengál od motoru, ale zas to tlačilo do sedačky jako kráva oproti HDI
o 03.05.2011, 19:50 | nome | Upraveno: 2011-05-03 19:51:05
nechcu ti do toho mluvit ale co takhle mazda6 2.0 benzín ? řekl bych že na 2 litr solidní spotřeba, prostor taky a spolehlivost velice dobrá. Akorát první ročníky měli problém s korozí takže je potřeba pořádně omrknout. jízdníma vlastnostm amůže konkurovat jenom mondeo a vzhledově taky super
o 03.05.2011, 19:58 | Zdeny60
1,6HDI?? Jak jsem psal: pro "normální ježdění" bohatě stačí. Měl jsem ji ještě předloni v P407SW a nemohu si stěžovat. 80kW není sice papírově nic moc, ale slušný k.m. a kultivovaný chod to bohatě vyvážil.

Nome: pak můžeme nabídnout Subaru legacy 2,0R 121kW - Tomu může konkurovat jízdními vlastnostmi snad jen ta M6, s trochou optimismu:-)

SPotřeby se netřeba bát, například já s ní jezdím do 8/100 v kombinaci, když se potřebuji "svést", tak do 10 v klidu. Nad 10 to nejde, prožoe je mi apk auta líto ( a gum, a benzínu a olej a sebe a tak podobně):-) Proti M6 Legacy nehnije, mimo výfuku, ale to je normál u všech aut dnešní doby.
o 03.05.2011, 20:02 | Losky
Tak na Mazdu 6 jsem slyšel vesměs chválu, až na nějaké zimní útrapy s auty, ale v benzínu jich zas tak moc není, většinou prodávají naftu a ta jaká je netuším
o 03.05.2011, 20:05 | Losky
Subaru je pěkný autíčko, ale tu jsem zavrhl z důvodu spotřeby. Nikdy jsem neměl, takže jen doslech a prý Subaru má hodně rádo benzín. Ale to co říkáš ty vypadá slibně. Jedná se mi o to, aby mimo město po okreskách atd jelo tak do 8L a v kombinaci při tak nějak normálním zacházení do 10L max.
o 03.05.2011, 20:09 | nome
pozor Zdenyho nemůžeš brát jako bernou minci z hlediska spotřeby :-) s autem kde on jede za 8 jezdí ostatní za 12 :-) jinak subaru samo někde jinde.
o 03.05.2011, 20:14 | Losky
:)) Ok, dám si na něj bacha:) Tak vesměs to chci řešit na podzim, tak mám času dost. TAkže ještě pak přihodím tu Mazdici do užšího výběru. Jinak co to TDCi? Zkušenosti? Nikdo nic?
o 03.05.2011, 20:19 | nome
poznatky od souseda ktery ma asi třetí mondeo - vstřiky rády odcházej, docela to kouří měl 2x naftu 2.0 96Kw a 2.2 124kw nebo tak nějak, teď už koupil raději benzín 2.0 ecoboost
o 03.05.2011, 20:42 | PlusOne
A co třeba Avensis nebo Honda Accord? Nepřemýšlels?
o 03.05.2011, 21:37 | DaveF | Upraveno: 2011-05-03 21:38:10
u Mondea má dvouhmotu i benzín, už jsem to absolvoval (2litr 2002), ale jinak je to fajn auto, doporučuju benzín 2,0-2,5-3,0 od 2004
o 03.05.2011, 21:40 | Lubak
Je toho tady napsáno už dost, tak jen přidám z vlastní zkušenosti.
1) z tvého výběru rozhodně nejméně podhodlné auto (pro mě i dost tuctové) ale to je věc názoru
2)407 co jsem měl možnost v rodině vyzkošet, tak pohodlí docela good, řízení není špatné ale že by odezva byla až tak dobrá byl neřekl. Ale opakující se problémy s elektrikou tam jsou relativně často
3)Problém s korozí byl ale do roku 2004, za rozpočet co máš seženeš v pohodě 2005 minimálně.
Vstřiky odcházejí u každého naftové auta které bude mít X set tisíc km namotáno. Mondeo je nejdováženější auto z rajchu ve své třídě a prostě se sem tahají auta který mají 300 tis. a více a tady se dobře prodávají s cifrou 150 000 km jak to všichni známe.
Chce to hledat a slušný kus se dá najít 96kw spolu s 6 kvaltem je pohodové svežení. KDyž benzín tak 2.0 Duratec. Běžnej spotřebák na mondeu za podstaně lepší ceny než das Auto
o 03.05.2011, 21:49 | DaveF
přesně tak, dobře vybrat, a jsou i první 2,2ky s 114kw
o 03.05.2011, 21:49 | Losky
PlusOne: Tak Accord je dost drahej a kombík se mi hnusí:( Avensis je taky dost zajímavej model, ale tak nějak mi z toho zatím nejlíp vychází to Mondeo. Určo když budu něco kupovat tak pouze od prvního majitele. Pak záleží zda benál či nafta. Od tý doby co mám benál jezdím spíš klidně (víc to žere jak nafta), s naftou jsem víc blbnul a víc se mi líbil krouťák. Prostě je to složitý:)
o 03.05.2011, 21:49 | DaveF
myslim Mondeo TDCi
o 03.05.2011, 23:09 | Nismo.Power
ani jedno ani za mák... ještě tam hodit C5 a etalon mrdek je na světě...
pokud z toho něco vybrat tak bych překousnul mondeo ale rozhodně ne tdci... sem na ně vysazenej ač nadruhou stranu dneska sem kupoval 2,0tdci nenasrtrojenej za 17tis neb ten co má 135k tak umřel takže to ber jako investici 25k jednou za 100tis do jinýho motoru....
o 04.05.2011, 08:13 | Zdeny60
Nismo:

rozhodně uznávám tvoje zkušenosti coby servisáka.
Alůe NELZE takto bagatelizovat. Já ti na druhou stranu bdu oponovat OSOBNÍ zkušeností, kterou mám zrovna s C5 2,0HDI a to podpořím ještě informacemi od mého známého servisáka z Přerova, který asi 20 let dělá JEN a pouze Citroeny.

Tak první mýtus o nespolehlivosti pocházíá dle mě (a nejen mě) z prvku, který se nachází mezi volantem a opěradlem leveého předního sedadla. Je to z 99% o lidech.Se služební C5 najel můj soukolega z firmy (rakušan, tedy 80% jízd po dálnici v A a v D,I) 3950.000km BEZ JEDINÉ poruchy. Tedy s původním turbem, původními vstřiky a původním 2-hmoťákem. Co k tomu dodat? Snad jen to, že auto bylo na lízink a z toho plynuly v rakousku striktně dodržované předepsané servisní úkony - hlavně výměny olejů vč. filtrů v poctivém servisu, který olje opravdu vč. filtru vymění a ne že to jen napíše na fakturu (jako bihužel některé servisy u nás - taky bohužel osobní zkušenost :-((

To za prvé. Za další - auto mělo ideální provozní režim - tedy jezdily se celkem většinou dlouhé trasy, žádné skoky do kanclu 5km od baráku.A v neposlední řadě - kvalita paliv-o tom se přít nebudeme, asi že?

Takže na vině není AUTO, ale vždy a jen člověk - zde jen uvedu, ýe i v ČZ lze kupovat solidní naftu, ale nesmí to být žádná pumpa v JZD, kd je nafta stará jak Metuzalém a bordelu v ní, že by z toho šel postavit Kočičí hrádek.

Tak a teď k tomu, jak vidí Citroeny můj přítel servisák: začnu od Xantie - první mýtus - hydra system. Pověry a kecy.Chce to jen servis, nic víc. Jinak pokud je člověk chuj, tak pak vznikají ty mýty o tom, jak se to se*e a kolik to stojí. I ho*no, jedna koule stojí dvojku a to je levnější než tlumič s pracína kterýkoliv jiný osobák. O možnosti to repasovat psát ani snad nemusím.

Motory - obecně dělá většinou dýzly, protože těch je na trhu absolutní vcětšina, neb co čech, to nafta. Takže má tam řadu spokojených klientů, jejihcž vozy mají v ČR natiočeno přes 400 i více tisíc km a kupodivu - světe zboř se-leje olej, mění filtry a pravda, občas nějaký ten vstřik. Ale u kterého dýzla ne?? Naopka se domnívá )on, servisák) že koncpce HDI motorů je to nej, co před asi 10 lety přišlo na svět, na rozdílod některých jiných stvořenin typu PD od Das Auto.

Ke korozi: ukaž mi shnilou 406, C5, 407... Ale japonských aut shnilých ti ukážu mraky. Moje býval P406 2,HDI 80kW z r. 2001 (/tedy je jí 10 let) nemá jediný pupínek - jezdí s ní člověk, co ji koupil od mého kamaráda, kterému jsem ji já prodal někdy v r. 2004-5, auto jsem přestal sledovat s 350.000km - a opět světe div se - mimo baterky, tlumiců a asi 3 výfuků jezdí jak z praku, olej nežer a nenajdeš puchýřek koroze.

Já nejsem fanatink F aut, jen jsem jich "pár" musel mít u firmy, která měla speciální slevy v A a v CZ (Autospol a pak Federal Cars PHA), takže mám opravdu proti tvým servisáckým své uživatelské zkušenosti. A tvrdím a tvrdit budu, že až všechny vozy,co jsou u nás k viudění, budou na tom tak dobře, jako právě řada P406/407 a C5, tak mnoha majitelům bude líp u srdce a hlavně v peněžence.

Jen ještě npodotknu, neb na to mám svaté právo (díky věku a díky tomu, že jsem byl už v Rusku-několikrát:-), že s naftovými auty mám najeto dost přes milion km a to mi nějakou tu pidizkušenost dalo. Takže si dovolím oponovat některým zde uvedeným tvrzením a rovnou předešlu,že tvoje zkušenosti ti neberu, ale neházej vše do jednoho pytle:-)Ty to vidíš jako servisák z té špatné stránky a jestli uděláš těchto "mrdek", když použiji tvůj výraz, 100 do roka, tak si do dej do relace k tomu zbytku milionu od každého modelu, co spokojeně jezdí. Ana to pak taková tragedie nebude,viš??
o 04.05.2011, 08:14 | Zdeny60
Ještě chci napsat, že ten kolega tu porci zvládnul za 3,5 roku...
o 04.05.2011, 08:25 | Zdeny60
Nome:

ke spotřebě SUbaru:

já mám motor 2,0R - tedy poslední koncepci 2xDOHC motoru, který má opravdu slušnou spotřebu. S autem jezdíme opravdu všude a denodenně a ať je to courání po městě, či cesty do práce a na nějaké výlety a prostě cokoliv, větší číslo, než 8,6 za nádrž (beru vždy systémem plná-plná) na PC nikdy nebylo.Je pravda, nejezdím jako dobytek, ale ne taky tak, že mě předjíždí babičky na kolech, to ne, jezdím rozumně a normálně s vědomím, že benzín si platím sám a není zrovna levný, takže předvídavě a nesnažím se o nějaké rychlostní rekordy. tohle období jsem už před mnoha lety uzavřel, dnes jedu tak, abych dojle tam a hlavně zpět. proto tvrdím skludným svědomím, že 2,0R JE psporný motor, protože který dvoulitr s perm. 4x4 ti bude jezdit za ještě míň? Moc jich není, ale je hodně těch, kde 8 a více je normál, tak jako u toho 2,0R ze SUbaru - mám tu verzi 121kW, byla jich celá řada...

Takže spotřeby bych se u Subaru opravdu nebál za předpokladu, že auto se bude využívat k niormálnímu ježdění. jasné je ale taky to, že parkování na Nuseláku či legerovce nebo u Muzea v Praze ve špičce hodí 12, jen to zahučí. To jsem si taky vědom, ale tam nejezdím, naštěstí a když už, tak se to v průměru ztratí. Fakt se není třeba bát.

Slim - se divím, že se ještě neozval, jemu 3,0R snad pod 20 nešel, ale ten můj (mám ho totiž taky, ve SpecB) "umí jet klidně za 8,5 na dlouhou trať se stejnými zásadami, jako mám zažité z 2,0R. (předběhnu otázkou, k čemu mi je pak 3,0R a ještě navíc Spec.B, když to nevyužuji? :-) Ale to je věc jiná. Běžným provozem bez omezení budu jezdit za 10-11, ale to udu opravdu hodně rychlý v rámci možností dnešního provozu...

Jinak pokud nasadím na dálnici tempmatiových 130-140 dle tacho, tak u 2,R je to asi 8,8/100 ve dvou lidech. To je špatné??
o 04.05.2011, 08:28 | Zdeny60
Zde je print screen části mé elektronické kniohy jízd s 2,0R:viz graf a okamžitá spotřeba po nádrži:-)

foto k příspěvku  od Zdeny60

o 04.05.2011, 08:37 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
3.950.000 km bez poruchy je slusnej najezd, tohle neda ani chuck.norris :-)
o 04.05.2011, 08:43 | Zdeny60
:-(( Ošibka.Ale i 10x méně je dost.-)
o 04.05.2011, 08:56 | muSlim
Slim sa ozve a usmieva sa :-D Čo to kecáš? 22 som mal pri tréningu na letisku pane, dlhodobý priemer mám 12-13 :-)))
o 04.05.2011, 09:17 | Zdeny60
Tak to už je lepší:-)Vidíš, žádná tragedie.
o 04.05.2011, 09:38 | nome
Zdeny - no samozřejmě že na full 4x4 se 160 koníky je to hodně dobré, ale já ses tím motorem nebyl schopen dostat pod 10. Je pravda že to bude asi rukama (nebo spíš nohama :-)
o 04.05.2011, 09:40 | muSlim | Upraveno: 2011-05-04 09:40:55
2 Zdeny60: No práve, normálna spotreba, žiadny klobouk :-)))
o 04.05.2011, 10:00 | Zdeny60
No - a to je paráda? U tebe "normální" spotřeba je u mě "dost rychle" :-)
proto za sebe s 3,0R - do devítky v klidu.
o 04.05.2011, 10:27 | JP
Já budu zase jednou orodovat za tu šestku:D. Aktuálně najeto 220tkm, rok 2003 2.0i kombík - pořád se to chová úplně stejně jako když se to před 6 lety a 170tkm koupilo, nikde žádný citelný vůle, všechno funguje, je zábavný s tim jezdit. Jenom ta rez je problém, což je samo u tak mladýho auta ostuda, ale VŠECHNO ostatní je na tom autě trvanlivý. Jo, ještě tip - určitě vzít auto s origo xenonama jestli někdy plánuješ jezdit v noci:D. Na diesel MZR-CD bych se vykašlal, podle mě neexistuje důvod proč ho preferovat před benzínem, ať už je řeč o jízdních vlastnostech, nebo o nákladech. Dlouhodobá spotřeba 8 - 8.2l, kloboučnicky jsem se na dálku dohrabal i na 6.3. Spolehlivost - zrovna v pátek se budou dělat ložiska na předku protože už hučej, asi před 4 lety odešel kroužek pod volantem. To je všechno, jinak 2x kotouče+destičky, 2x svíčky (vydržej 100tkm), každejch 10-15tkm oleje a filtry, nějaký žárovky, pneumatiky. Tim servisní náklady za 220tkm končej, myslim že jsem na nic nezapomněl. Žádný dvouhmoty, FAPy, turba, nebo podobný zbytečný hovadiny to auto samozřejmě nemá (tudíž se s jistotou nikdy nerozbijou, ne že se třeba jenom rozbijou pozdějš podle toho jak velký štěstí na kus budeš mít).

Jinak z toho původního výběru bych vzal Mondeo 2005+ s benzínem. Pak dlouho nic, pak O1, pak taxík, MHD, vlak, koňskej povoz, pěší turistika a dlouho potom ty dva francouzský vergly.
o 04.05.2011, 10:44 | Nismo.Power
JP : jojo, s poslednim odstavcem nezbejvá než souhlasit....

možná někdo jako Zdeny tu napíše nějakou osobní zkušenost že někde nějaký FR auto koupeno nový nebo v A1 stavu jak je u něj běžný tak že funguje a najelo tolik a tolik s tim že servis jen origo a má na servis a jak se něco stane tak se to hned řeší....... jenže zdeny si musí uvědomit že zbylejch 99% republiky neni jako on a že vergl kterej si současně do těch 170k koupíš tak bude jebka přesně tak jako to píšu a s jeho výdržnym autem v A1 stavu to nepude srovnávat neb se to bude srát kudy pojede a ta pravděpodobnost tam u toho FR verglu je tak 100:1.... mazda 6 možná hnije ale s tim FR autem se to ve všech dalších ohledech nemůže ani trochu srovnávat .....
o 04.05.2011, 11:01 | JR
jj Mondeo v benzinu je z toho asi nej volba.
o 04.05.2011, 11:14 | clown
jako JR ..

taky resime, protoze dedecek Mondeo 93 1.8 16V @LPG ma za sebou 450tkm a jaksi v nedeli ruplo tesneni pod palici, takze se udela tesneni a necha se auto rok do STK dozit a pak likvidace. Jenze auto je na denni jezdeni po praglu s cca 200kg naradi (domovni udrzba / kovovyroba) .. pomalu zaciname koukat po Mondeu mkIII .. idealne 2.5 / ST220 + plyn. Protoze s naftou na tehle km neusetri ani nahodou, po praglu vubec ne. O servise nafty ani nemluvim.
o 04.05.2011, 14:07 | ladisv6
ach jo...nevěřím že jsou francouzký auta tak špatný jak je líčíte. asi ještě přežívají historky o starých renaultech... s 307 hdi jsem najel přes 100 tis km a měnil jsem jen setrvák a při 210 tis km spotřeba 5-7, jel výborně a hlavně POTICHU ! s C5 hdi s nájezdem 330 tis km taky žádný problém. tam se nedělal ani setrvák. peugeot 406 najezd 260 tis km a taky všechno ok. xantia najeto přes 300 a taky jela krásně a bez problémů. tak buď mám ve svém okolí štěstí na dobré kusy, nebo někdo jiný na ty špatný :) jediné s čím souhlasím je že francouzi moc neumí podvozky.
o 04.05.2011, 14:27 | clown
ladisv6

a proto je C5 hodnocena jako nejspolehlivejsi auto .. i v nafte ! .. , jenze s jeho rozpoctem, muze sahnout i po prvni verzi, kde byl problem na elektronice ..
o 04.05.2011, 16:02 | JP
clown: Kde je C5 hodnocena jako nejspolehlivější auto? Já jí vidim třeba v letošním TUV na 120. místě ze 128...
o 04.05.2011, 16:04 | clown
tak TUV jsou nemci ze jo :o))
nekde to lezelo v nejakem autobildu atp ..

TUV je dle meho nesmerodatny, kdyz ti vyhraje Yaris, ktery ma za 5 let najeto 20tkm pred MB C Classe, co ma 200tkm ..,
o 04.05.2011, 16:41 | Proffesor_W
Cece nevim, kamos ma 406ku s 1.8 16v motorem a ma najeto hrubo prez 300 tisic a jediny co menil tak byly tlumice a vyfuk za celou dobu co to ma, kupovano pri 80 000km, dovoz z francie. Problem je spis v typickym "poctivym" ceskym linym servis zmrdovy. A navic v tomhle budu souhlasit se Zdenmy, "jaky pan, takovy kram". Pokud si nekdo koupi auto za 200 000,- a ceka ,ze do toho bude lit jenom benzin a jednou za rok vymeni olej, tak takovej ocas by mel jezdit celej zivot spis na kole nebo autobusem.
o 04.05.2011, 17:54 | JP
Němci a vyhrávaj to u nich vesměs Japonci:)). Neřikám že TUV beru jako nějakej zásadní ukazatel spolehlivosti, ale zase tak mimo, aby dali nejlepší auto na konec asi nejsou, ne?

Proffesor: Jestliže to běžně najede 300tkm a stačí jenom vyměnit tlumiče a vejfuk, tak na to auto servisní zmrd moc velkej vliv nemá (šáhne na to za x let jenom kvůli 2 věcem + předpokládám výměny oleje a filtrů, což je docela blbuvzdorná záležitost), ne?
o 04.05.2011, 19:05 | Proffesor_W
JP - myslim to tak, ze v te nasi poctive ceske republice toho kazdej hromadu nakeca, a hovno udela. Vetsina tehdle vidlaku co si rka "autoservis" dela z 90% skodovky a kdyz se jim po ruku dostane neco jinyho tak maji plnou hubu kecu protoze vetsinou nevi co s tim. Do ted ma velmi zive vzpominky na svou 106 s16. To byly vzdycky takovy hovna co mleli byt jen kvuli pitome vymene stabilizatoru nebo ulozeni tlumicu. 407 ani C5 proste nejsou spatny auta. Pamatuju si jak tu kdysi Nismo mlel cosi o tom ze prej se v C5 lamou klicky u dveri ... no wtf ...

ad ADAC/TUV:
[ Link ] _

[ Link ] _

[ Link ] _

[ Link ] _

[ Link ] _


o 04.05.2011, 19:56 | Losky
Pěkně se to tady zvrhlo:) jak tak na to koukam, nemá asi smysl to moc řešit. Vesměs je to asi jen o štěstí. A hlavne jsem si zvykl za poslední 3 roky měnit jen olej, tlumiče a brzdy. Mam za sebou 3 Fabii a max spokojenost, ale místo te své krátké bych radši neco většího, i když to moc nepotřebuji, ale většinou to po roce měním. Tak kdo ví, třeba došetřím a koupím něco lepšího, ale co, to teda fakt netuším. Čím novější auto, tím větší pasti:(
o 04.05.2011, 20:19 | Proffesor_W
Tak to neni, rozhodne si ale usetris spousty starosti pokud si to nechas (nebo sam) dovezt z venku. Tady u nas se fakt neda verit nikomu v tomhle. Z techto aut bych asi sel do 407 nejspis. Ve fordech se mi fakt nelibi ergonomie interieru, je to jak pro trpasliky.
o 04.05.2011, 20:31 | Losky
Tak já jsem skoro trpaslík. Mám 178 cm:)
o 05.05.2011, 14:10 | Harryp | Upraveno: 2011-05-05 14:10:48
Mám TDCi a s motorem jsem neměl jediný problém. (tankuji jen Shell, pravidelně měním olej a filtry jak mám)) Jediný problém jsem měl s originál xenonem a ten nakonec vyřešil Xenonman a pak taky jsem opravoval ty rezivějící dveře dole zevnitř.

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3481 sekund.