Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > mitsubichi carisma

 o Navštíveno 2569x o
o 25.04.2011, 10:57 | endru.ondra
castecne se me to auto vzhledove libi a premejslim o nem. Tak potrebuju podat nejaky reference co a jak jakej motor a podobne? Diky


o 25.04.2011, 10:58 | muSlim
o 25.04.2011, 11:46 | Seat Power
o jaky rok vyroby se jedna?s carismou mam celkem bohate zkusenosti a vesmes kladne.Vice se rozepis,jaky rok,motor apod..
o 25.04.2011, 12:33 | endru.ondra
No to právě nevym jakej vzít rok a motor chtěl bych něco živějšího benzín ale né zase aby to žralo 15 na 100 při dnešních cenách benzínu. A vybava aby to mělo taky lepší
o 25.04.2011, 13:31 | Seat Power
ja mam zkusenost s rokem vyroby 96 cili starsi modely,u japoncu vtomhle veku vyroby samozrejme horsi antikorozni ochrana,ac ne tak strasna jako napriklad u filcek apod..obcas zlobi elektrika,hlavne stahovacky oken,ale vetsinou to jsou jen treba spatne kontakty nebo vypadle dratky atd..nejvice jsem se najezdil s motorem 1,6 66kw no na tento objem je to kurevsky zivy a az jsem se nekdy divil jak jsem tomu daval a jak pomalu mizel benzin z nadrze!motorovy prostor je velmi prehledny a hlavne vsude se krasne dostanes!(nejako u koncernu)ceny nahradnich dilu jsou uplne bezne jako na kterou koli jinou znacku,tohobych se vubec nebal.Kufr je dost velky v pohode prevezes lednici apod..ac na druhou stranu v interieru neni moc mista.Po motorove strance jsem nemel absolutne zadny problem,staci dodrzovat pravidelne vymeny,cozsamozrejme plati u kazdeho motoru.
o 25.04.2011, 13:33 | endru.ondra
Příští tejden se du zběžně podívat na 1.8 GDI tak uvidím. Tak pokud by to bylo tohle tak si myslim že by to bylo v pohodě. A ty si měl jakou vybavu ?
o 25.04.2011, 13:38 | Seat Power
GLX,nevim cim se nejak vyznacovala,asi spis jen tim ze mela vzadu kotoucove brzdy.
o 25.04.2011, 13:55 | endru.ondra
Jestli si měl klimu nebo tak něco nevym jak sou na tom vybavově, pod označením
o 25.04.2011, 14:16 | Seat Power
klimu nemela,na tyto detaily se zeptej spis na tom mysackym foru.
o 25.04.2011, 14:23 | Tendr | Upraveno: 2011-04-25 14:24:14
Na ty GDI jsem neslyšel chválu, prý jsou náročné na kvalitní palivo což v čr zrovna asi není..
o 25.04.2011, 15:16 | CRK
Mitsubishi
kuwa...
o 25.04.2011, 15:57 | endru.ondra
crk: něco se ti nezdá?
o 25.04.2011, 16:29 | CRK
jo, tvoje psaní...
o 25.04.2011, 16:35 | endru.ondra
jo v tom názvu sem se přemáčknul psal sem přez mobil. Já se normálnělně zeptal na názor auta a pokud se tě něco nelíbí tak zbytečně nereaguj. dík
o 25.04.2011, 17:28 | CRK
ty se ale přemačkáváš pořád :-)))
o 25.04.2011, 18:01 | Šestikule
s GDI je to pravda, 1.8i 16V GDI je již z výroby postaven na konzumování podstatně kvalitnějšího benzinu než byl a je v ČR k dispozici. Horší kvalitu benzinu kompenzuje sám motor resp. řj tím, že je spalována bohatší směs než by bylo potřeba, což se mimo jiné projeví na vyšší spotřebě. Nicméně zásadnější je, že vlivem spalování bohaté směsi se vytváří značné množství karbonových usazenin, které se jednou za čas uvolní a pak krásně brousí válce. Částečnou prevencí je provádění pravidelné dekarbonizace, klidně stačí jen prostým vstřikováním vody do sání.
o 25.04.2011, 19:07 | endru.ondra
Takže motor GDI moc nedoporučujete a co ta 1.6 oproti 1.8 ?
o 26.04.2011, 09:32 | Conan
GDI vzhledem ke kvalitě benzínu u nás raději ne. Carisma se dělal společně s Volvem S40 (taky může mít 1.8 GDI), tak se možná do Carismy mohly dávat i 1.8 non GDI co do Volva ... a ty jsou OK.
o 26.04.2011, 15:33 | Šestikule
jj, dával se klasický 1.8i 16V 85kW a ten je v pohodě, pak byla ještě ostřejší verze 1.8i DOHC 103kW, ale na tu nejspíš nenarazíš. 1.6 byla ve třech verzích 66, 73 a 76kW, ani s jedním neuděláš chybu.
o 26.04.2011, 15:50 | Diner
1.8i 16V 85kW mam ve V40, zere to jaxvina, nejede to, chyby v RJ nejsou, novy kat, lambda, civky, atd... a stale zadna slava:-)
o 27.04.2011, 14:48 | Conan
Diner: tak to bude něco špatně, protože tenhle motor v S/V40 je chválen, spotřeba kolem 8L.

1731cc, 16v hliníkový (kód B4184S)
Vrtání x zdvih: 83 x 80
Kompresní poměr: 10,5:1
Výkon: 85kW / 115k při 5500ot
Točivý moment: 165Nm při 4100ot
Kombinovaná spotřeba: 8.6l /100km
Palivo: benzín 95oct , min 91oct
o 27.04.2011, 21:30 | Diner
8L na kloubouka taky dam... to neni problem;-) spatne je to ze jsem si pred dva a pul rokem nekoupil 2,0 T:-)
o 27.04.2011, 22:25 | mishan
Diner a za kolik jezdíš? já bych to jen chtěl porovnat vůči mojí V40 T4 ;-) díky
sorry za OT ;-)
o 27.04.2011, 22:46 | endru.ondra
Tak tedy kterej motor radíte do carismy?
o 27.04.2011, 22:48 | Diner
osobne bych rekl ze to bude skoro podobne, proto se trosku tlucu:-) moc to nemerim, protoze jezdim hlavne mesto... tam je to kolem 11l...delsi streky 8l totalni klobouk, coz nejezdim, normalne 9 a vice... mozna je taky pruser v neorigo katalyzatoru... cert vi... problemy nejsou... startuje na brnknuti, volnobeh drzi krasne nizko... jen ten novej kat trosku hvizda:-)
o 27.04.2011, 22:51 | mishan
no pokud ti jde víc o spotřebu, než o jízdní výkony, tak bych šel po té 1,6
o 27.04.2011, 23:05 | endru.ondra
Takhle o spotřebu my tolik nejde ale nechci jezdit za takovou 11 po městě když dneska benzín stojí tolik. První auto sem měl octu 1.8Turbo kdyby se tolik nektradli tak jí mam furt
o 27.04.2011, 23:15 | Diner
Tak to nebudes, kdyz tak koukam odkud jsi...ja jezdim v Brne, spis je to ale strkani v kolonach, nez jizda. Proste neni mesto jako mesto... tu 1,6 ma kamarad, v GDI a vono to s tou ukrutnou citlivosti na kvalitu benzinu az tak horky nebude
o 27.04.2011, 23:21 | endru.ondra
Tak plzen je občas taky strkačka. Furt mě to láká, potřeboval bych se s oběma svést abych to moch vyzkoušet. Ale myslim že šáhnu po GDI, tedko už jenom aby se mě v tom dobře sedělo.
o 27.04.2011, 23:26 | mishan | Upraveno: 2011-04-27 23:28:16
Diner: hmm, tak to já sem průměrně tak o litr výš než ty,někdy jezdím za 9, jindy zas za 11 :-D jezdím pořád stejné trasy, ale ten průměr mi to dělá cca 10,5 takže relativně se spotřebou můžu být spokojený, ikdyž občas ta ručička palivoměru klesá v přímém přenosu dost drasticky dolů :-D no jo, když sem si pořídil opičku, budu holt muset vydělávat i na banány :-D
endru.ondra: moje řeč, me se ve V40 sedělo dobře,když sme ji zkoušel, ale po 3 měsících, co ji mám, mám stále problémy se zádama, takže tam bude něco špatně :-( měl sme radši vybrat V70ku, dke se aspon dá pořádně natáhnout :-(
o 27.04.2011, 23:32 | endru.ondra
Tak sedačky se vždy daj vyměnit, špíš se mě jedná jak bude posed, jestli vysoko a budu jak ve filce nebo niž bude pěkně možnost ruku na středovym tuneli, musim si to ošahat. Jinak co tohle [ Link ] ?
o 27.04.2011, 23:33 | Diner
zminil jsem ten velmi optimisticky pripad(hlavne to mesto). A venek kdyz jezdim se zenou... sam tomu asi jeste vice prislapnu:-) Jsem pomerne nizkeho vzrustu(174cm), tak ikdyz jsem mel predtim Scorpio, tak V40 mi staci i na spani se sklopenyma sedackama, ikdyz 70 me taky lakala, ale tehdy byla jeste docela draha oproti V40... ted je to cenove vcelku vysmech oboje:-)
o 27.04.2011, 23:34 | Diner
a kdyz uz jsme u toho tak nechces teda jit do toho volva? Je to technicky dost podobne(delaly se v jedne fabrice) s tim rozdilem, ze volvo je hezci:-)
o 27.04.2011, 23:40 | endru.ondra
Tak po volvu sem nekoukal chtěl bych skusit japonce po concernu a fordu, jinak V4O je kombi a to já nechci. Chci ostřejšího liftbacka :)
o 28.04.2011, 09:30 | Conan
endru.ondra: jdi do tý né GDI 1.8i 16V 85kW
o 28.04.2011, 10:42 | Diner
Jasne... myslel jsem spis S40(sedan), ikdyz tak jak tak je V hezci, nez S:-) Ale zalezi to na vkusu. Co se spolehlivosti tyce i ze starsich rocniku, tak ten motor co rika Conan je velice na pohodu.
o 28.04.2011, 18:45 | mishan
Diner: no já myslel spíš místo řidiče, ne si lehnout do kufru, ikdyž jsme stejně vysocí, pořád se tam nějak nemůžu pohodlně usadit :-)
o 29.04.2011, 00:23 | endru.ondra
Tak tedko už nevím vůbec co S40 se mě začíná líbit :/
o 29.04.2011, 15:23 | mishan
:-D
o 29.04.2011, 16:07 | Diner
Vsak jasny. Ja vubec nereagoval na Tvoje zada;-) Me osobne se tam sedi dobre,problem mam v tomto ohledu spise s koncernovymi vozy.
Endru: :-) no vidis... Mit vice moznosti neni k zahozeni
o 29.04.2011, 19:59 | mishan
Diner: tak u mě je to právě naopak :-D golf a passat sezení luxus, u volvíka se s tím peru už dost dlouho a dost mě to štve:-) asi sem nějaký divný, bo co?
o 03.05.2011, 20:46 | endru.ondra
Tak dneska sem se byl podívat na jedno carisma, písknul tomu řemen ze začátku ale jinak se mě hodně líbilio a sedělo se v něm dobře. Takže už mám jasno pudu do něho
o 05.05.2011, 13:26 | Diner
tak jestli do toho pujdes, tak ten remen rychle nech vymenit, jinak jak to rupne tak to rado skace do rozvodu
o 05.05.2011, 16:04 | endru.ondra
Tak do tohodle nepudu sem chtěl mít jen orientaci o tom co se tady ukazuje a hlavně sem chtěl vědět jak se v tom sedí. JInak tedko mě spoustu lidí odrazuje kvůli drahej náhradním dílum, jak je to teda?
o 05.05.2011, 16:14 | Zdeny60
Na japonce jsou obecně ND dražší. Toyota není výjimkou.Taktéž, jako na Volvo. ALe naštěstí řada věcí se dá sehnat jinde, než v autorizáku.ebay, allegro a td.
o 05.05.2011, 16:25 | Diner | Upraveno: 2011-05-05 16:30:23
Ja treba dost veci nakupuju tady [ Link ] , tak si muzes udelat obrazek... Jestli je to stejny jak ta S/V40, tak je tam furu dilu shodnych treba s Renaultem(napr primo na volnobeznaku je picinka, myslim ze i prevodovky), viděl jsem tam i Magneti Marelli(TPS), civky Valeo a tak... Je to trosku paskvil, ale diky tomu jsou na tento model prave dily levne... U vetsich Volv muze byt pravda to co psal Zdeny..
o 05.05.2011, 19:28 | endru.ondra
Tak beru srovnání když to bude o dvě či 3 stovky navíc tak mě to trápit nebude tady se jedná abych tam nezahučel za X tisíc to co bude stát třeba u WV pár stovek
o 06.05.2011, 17:50 | Diner
Tak to tady asi nehrozi;-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3063 sekund.