
Navštíveno 1280x

Ahoj, potřebujeme do firmy pořídit "nový" auto pro techniky na instalace. Doteď jezdili v Astrách, ale pomalu mi s nima docházej nervy, tudíž bych rád něco spolehlivějšího. Máme tu accorda rok 97, co má najeto 450k a za celou dobu s tím autem nebyl krom spotřebáku žádnej problém, a tak mě napadnul pohřebáckej accord kombík rok 2003 vejš.
Viděl bych to nejspíš na kombinaci benzín + LPG, roční nájezd 40-50k. Má smysl uvažovat o 2.4? Máte někdo s tímhle konkrétním modelem? zkušenosti? Dík

23.04.2011, 22:27 |
Brnďa zkus honda-club.cz tam ti řeknou více, ale neslyšel jsem na to auto nic špatného, a co 2.2ictdi? kvalitní naftovej motor, sice spotřeba není jak u koncernu, ale jede pěkně :)

23.04.2011, 22:31 |
Brnďa [ Link ] tady jsem ti našel téma, můžeš pročítat :) snad ti to pujde cist i kdys nejsi reglej :)
Díky, pročtu to.
Nad naftou jsem taky přemýšlel, ale jsou dražší a LPG vychází levněji i na provoz
u dieselu občas praskají svody, pak samozřejmě bude časem potřeba dělat vstřiky a dvouhmotový setrvák...Jinak 2,4 v manuálu je super, nicméně pro techniky na práci asi dost zbytečný. Omrknul bych základní 2,0 benzín, ten dle mne plně dostačuje.

24.04.2011, 12:01 |
Brnďa 2.4ka je lepsi s tim ze ma 6ti kvalt :)

24.04.2011, 18:59 |
Tomas Mam 3 mesiace 2.4ku Tourera a zatial bez problemov, najhorsia je ta spotreba - mesto okolo 10,5-11 a dialnica 9-10 l.
Tyhle hondy se mi vždycky designem líbily ale udělat 190tikoňovej čtyřválec, kterej žere stejně jako 260tikoňovej šestiválec u bava, to podle mě není žádný hrdinství...
LPG u Hondy lze, ale chce to hodně citlivě a rychle řešit potíže. včas a poctivě štelovat ventilové vůle a hodně Hondařů přidávají Flashlube. Není to zkrátka uplně idelání model motoru na přestavbu

26.04.2011, 12:04 |
Brnďa RedBaron je to těžký auto tak to musi byt někde znát :-) a bmw 260koni 6ti vál bude se spotřebou jinde, u toho auta nejde na to neslapat:-)
Kluci, díky za rady. Asi to bude 2.0, těch 2.4 moc není a když už, tak dražší než diesel
Japonci ešte stále moc nevedia robiť dízle, tak by som sa hlavne na dízla vybodol ;-)
Slime, já právě na ten diesel v v Hondě slyšel samou chválu co se týče průběhu výkonu a hlučnosti.
2 RedBaron: to áno, ale výdrž a bezporuchovosť si s ich dízlami ruku zatiaľ nepodali, a to ani u D4-D od Toyoty :-))) Šťastní jednotlivci sa nájdu, ale overall to nie je žiadna sláva...

29.04.2011, 13:05 |
clown kolega najezdil s kratkou 2.0 benzinovou mrchou pres 300tkm a bez jedineho problemu na motoru .. a je to "zavodnik"
Slim: řekl bych, že i výdrž a bezporuchovost je u tohoto naftového motoru v Hondě celkem normální věc... neslyšel jsem a ani na H-C jsem nikde nečetl žádnou negativu na tento motor. Může to být problém třebas u pár kousků, kde to ale bude nějakým zanedbáním důležitých věcí....
2 Pepíno_Honda: o ktorých viem ja, tak žiadna sláva. Dokonca aj kamarát servisák z Toyoty by nedoporučoval rodine ani kamarátom kúpiť naftu od nich, proste to nie je ono :-)

29.04.2011, 19:42 |
Brnďa ano nekoupit naftu ale kdys to ma motor z rovera a nebo z isuzu, honda pracovala hodne dlouho a je to hodne chvaleny naftovy motor, nikdo co jsem se bavil si nestezoval ze by mel problem jak u koncernu prikladne
Slim: tady ale řešíme Hondu, né Toyotu :)
2 Pepíno_Honda: on ale hovoril o skúsenostiach s Japonskými dízlami všeobecne :-)))

29.04.2011, 20:28 |
Brnďa Slim a měl on nebo má zkušenost s honda naftou ictdi? jestli jo tak by to nerikal

01.05.2011, 15:11 |
Cenda mám 04 2.2 v naftě a zatím na motoru žádnej problém. Teď mám cca 115, kupoval jsem v 60t. Asi je o fous hlučnější, než byl při koupi, ale stále je na naftu dost tichej. Každopádně kvůli polstrování v kufru bych ho jako těžkého pracanta nechtěl, bude to potom slušně dojebaný. Obvykle jezdim mimo město 110-140, dálnice 150-170, nejezdim líně ani ve městě. Průměrná spotřeba je 6,7l /100km.
Toyotí D4-D = možné dost fatální poruchy a tahle Hondí 2.2 ictdi = čistá hlava, běžný servis... dělat ty Acco v zadokolce nebo 4x4, je to můj favorit