
Navštíveno 4781x


16.04.2011, 17:44 |
Docthor | Upraveno: 2011-04-16 17:44:59
Zdravim všechny členy fora, muj vkus je celkem jednoduchy, spokojim se vždy s tim nejlepšim :-) a teď vážně..
Jde mi o to, že se mi líbí MB C 200-220 CDI rokem 2001-2003 (LimuzínaANo- NE combi), na vyšší ročník se nezmůžu, a potřeboval bych poradit co se tzv. kazí na těchhle modelech a co přináší tento vůz za výhody.Pročítal jsem různé fóra a celkem jsem se nic nedozvěděl.Nechci benzin a nechci ani 270 ani 320, jde mi přesně o typ 220 možná 200.
Má někdo zkušenosti s tímto vozem, při nájezdu více jak 200k km?? Díly jsem zjišťoval a celkem běžné ceny jako na jiné automobily.
Jediné výhody co jsem postřehl tak že rozvody řeťez, celkem prý slušná výdrž celkově, spotřeba rozumná.
Nevýhody že rezne :-(
Chtěl bych to na slušné popojíždění, nějaká dálkovka, jinak denodenně,na blbnutí mám jiný vůz. Díval jsem se i na jiné vozy, ale o těch si myslím své.
Předem díky za rady a postřehy.
Pěkný, mě se taky líbí, 220 CDI bych se nebál, u E 270 to bralo kolem 6, takže tady se dle mě vejdeš k 5 na 100.
Už jsi v tom seděl? Já bych se trochu bál toho blbého umístění ovládání oken u řidiče, dle mě to bude pod levou nohou, nebo se mejlim?

16.04.2011, 18:07 |
koren 5 na sto tezko...
M.J. ti neco napise, pockej si na nej:-)
Je fakt že měřím 190 cm a seděl jsem v tom i trochu se projel, nejde mi ani o šíleně nízkou spotřebu, nejsem eko jezdec :-) Ale zase by to nemuselo brát 10/100, jde mi hlavně o poruchy a závady na které se při koupi zaměřit.
Troch s autama dělám,pár jsem jich měl, takže vím, že když koupim něco starého byť už 9 let,tak se připravim že něco do toho nasypu,ale ne zase cenu vozu:-)Nejsem ten co koupí a myslí si že má 3 roky klid:-)
je dobře, že jseš nohama na zemi pokud jde o ty spotřeby, protože dostat se na 5l/100km by musela bejt ekoonanie jak bejk.

16.04.2011, 18:23 |
muSlim | Upraveno: 2011-04-16 18:25:40
2002-ku 270CDI má bratranec,ale v E-čku. Odišli mu za celú dobu len 2 vstriky a inak ani jedna chyba. Priemerná spotreba 6/100, do Banskej šiel už aj za 4.9 (skúsim nájsť foto a priložiť), celkovo to je hnusné auto, ale držiak. To už sa nedá povedať o novšom modeli, bohužiaľ :-)
EDIT: foto

No a pak mi nevěřte, že s 220 v C by se nedostal na 5 jako nic a nemusí být ekojezdec, jen opravdu umět jezdit s nafťákem!
Já se naučil taky a v 1.9 TDi koktou 81 kW dám Praha, Budějovice, Plzeň a zpět do Prahy za 4,6 l a to na kolem 4,5 hodiny na pohodu...
U MB docela dost blbnou kraviny v elektrice, ale dokážou udělat divy :-( Je to třeba jen nějaká kravinka, ale najít to a nebo to třeba dělá velkou neplechu a přitom je to jen malá blbůstka, holt hodně elektriky :-(
Elektrika je zapeklita věc asi u všech aut, nejhorší s čím jsem se setkal byla Citron C5 asi 20 řídicích jednotek:-) Zapoměl jsem napsat že by se mělo jednat o manuál.
Popravdě jel jsem v taxanu pravě že 200cdi najeto asi 450k a to mi říkal borec že vlastně ani neví jestli je to stočené :-))
Tak si říkám že asi 200k nájezd by měl být v klidu.Nevim, právě že okolo mám samé specialisty na vw koncert a brambory a fijaty :-) ale MB nikoho kdo by mi řekl vyser se na to je to pokladnička,nebo řekne v pohodě, po čase opravíš to a to a máš zase klid :-)
www.mercedes-classic.cz
projdi si forum, najdes odpovedi na co hledas
to kral: ok,počtu tam,doufejme že se něco dozvím :-)
200+ kkm ? o to bych si neopřel ani koloběžku.....
né že to bude hnít ale začne se to bezvadně srát a že se v těhle autech sere všechno od řídící jednotky po pružiny....
nesrovnávat nájezdy taxiků a normálních vozů, rychlý kilometry sou něco jinýho a ty auta sou neustále servisovaný aby jim vydržely co nejvíc.... se 400 k nám jezdí i s passatem, sice to už je fakt mrdka ale jezdí to prostě až na pár much, s merglama taky k nám jezděj a ten passat je lepší což je smutný.....
ted sem dělal e220 masařku, taxík, najeto 390.... interiér totálně na kaši, podvozek na komplet repas , motor běžel sem tam na tři a když šel na 4 tak jako pumpa na sračky..... byl to hotelovej taxík a majitel ho má celejch 10 let a pořád to bylo servisovaný u nás, ted do toho nacpal 35k za servis aby to bylo schopný najet dalších cca 50tis neb šestří na jiný auto a řikal že rozhodně ne MB už že to je dost drahý na servis a ještě k tomu to byl "poctivej MB" a i tak už hnil jako ty nový skoro a třeba uprostřed dveří....
nic na tom nejde udělat normálně, ať už sou to posraný podvozky péro na rameni nebo vyměnit siláče v těhlicích který odcházej, všechno trvá 2x tak dýl než na běžnym autě (třeba passat) a + ten díl je vždycky dražší takže servis fakt stojí hodně.... odešlý ECU nebo ABS jednotky už sem řešil na xx kusech at to je c,e,s atd..... stojej raketu nový a jetý taky, cdi vstřiky tak nějak normál cena......
když vezmu co sem ted v poslední době dělal na w190 a 124 tak to sou prostě fakt ošklivý, humpolácký auta ale prostě fungujou i když maj 500.... třeba jim nejde polovina el. výbavy ale motor a kastle maká prostě pořád dobře, všechno novější je fakt shit....
a že někdo řekne že dva vstřiky za celou dobu tak to je super, pak koupíš ty a zrovna nenatrefíš na ten 1 u 30ti kterej se nesype a bude tě to srát kudy pojedeš a pořád se tam bude něco srát a budeš si nadávat....
Nismo: Ja chápu že se auta serou, to mě vůbec nepřekvapuje, je sice fajn že jsi vyjmenoval všechny závady ze všech MB,ale konkrétně k 220(w203) jsi moc nenapsal, viděl jsem O2 ve 100 tis na kaši,a to nemluvim o passatu B6, nova audi A5 porad na servise na ktere najeto 2000km a 100tis s nahradnim vozidlem, všechno chápu že se sere. Říkáš MB všechno drahé, a co O2 na kterou spojkova sada ze setrvakem stoji 20k a ta se vysere vzdycky, je to pořád dokola, mě spíš jde o zkušenost jako celkovou, pokud je to Shit tak bych chtěl vědět jestli je za tenhle typ MB nějaká adekvátní náhrada co se týče pohodlí,spotřeby a dyzajnu,ceny a výkonu.
Mě se prostě líbí :-)


16.04.2011, 22:25 |
m.j. Nějakou dobu jsem jezdil s w203 200cdi po faceliftu s nulovou vybavou. Spotřeba mimo město klidná jízda kolem těch 6 litrů. Byl to manuál, král přesnosti to nebyl, ale žádný problém. Nevýhoda je opravdu umístění ovladačů oken, ale dá se zvyknout, dále nejsou třeba držáky na nápoje, malá schránka před spolujezdcem, ale to je asi tak všechno, co mě teď napadá. Určitě se vyplatí hledat vybavenější verzi, mě tam dost chybělo sklápění zadních sedaček a výhřev předních sedaček, jelikož to byla základní výbava. Autorádio buď Command, jednoduchý ovládání a hraje dobře, nebo základní vyměnit. Co se týče jízdních vlastností, dá se s tím jet pohodlně, není to tak hlučný jako Passaty a Kokty, prostě na pohodu. Předjíždění taky no problem, ale určitě bych bral 220cdi. Teď jezdím céčkem W203 C320cdi, motor super, minimální spotřeba 6,9, teď mám dlouhodobý průměr kolem 10,5 s tím, že 99% je město, zácpy, brzda plyn. Co se týče poruch, tak na 200cdi praskla jen hadice sání, výměna svépomocí za pár kaček,potom ještě jedna žárovka. Ale hlavně, to auto mělo najeto cca 100tis, bylo z půjčovny, ale když to porovnám s ostatníma autama, tak tohle vypadalo stále jako nový, ta 320ka, se kterou jezdím ted, má 170tkm a stále ve výborné kondici, prostě to auto něco vydrží.
kdybys chtel sedam 270cdi AT Avantgarde 2001, cena 160tis tak se ozvy, ma to i pameti na pravou sedacku :-)
pokud chceš náhradu se stejnym designem tak to asi nemá cenu ti nic radit ne ? podobně vypadá snad jen nějaká kia ale jinak nic , tohle je prostě MB a prostě to vypadá jinak než audi......
výhody který to auto přináší ? ty jsi chtěl vyjmenovat.... pokud mám hodně přemejšlet tak mě napadne třeba zadní náhon..... dál......já fakt asi nevim, možná podotknu že když to je takovej sociál motor tak je to fajnově pohodlný auto a kastle docela tichá což se nedá říct o tom motoru......
u nevýhod bych nekončim tim že to hnije.... na motoru neodházej jen vstřiky na tomhle konkrétnim,ale třeba pokračujem HAL senzorama kde sou tam dva a jeden seženeš stejně draho jak na oktu kde odcházej samo taky, ale druhej seženeš jen v MB za raketu, problém s ECU jsem řešil i konkrétně tohohle modelu, nakonec se sehnala jiná asi za 5k a dalších skoro 5k byla práce v MB jí tam naprogramovat, další docela pochoutka je alternátor.... odešlej altík a setkaly jsme se s tim že ho céčko nevzalo zatimco originál vpohodě (komunikace alternátoru s ecu, opravdu nutná funkce auta....nicméně i u forda jsme to řešily taky už) takže pak altík neseženeš za 7-8k ale třeba za 15-20.... ramena,pružiny,tlumiče to je kapitola sama pro sebe... sice si pružinou na ramenu trochu sundaj těžiště, umožněj tam levnější tlumiče ale celej ten systém je tak "našponovanej" že to prostě odchází velice rádo, dole na ramenu zpravidla čepy nalisovaný v ramenu takže kupuješ automaticky celý rameno, nahoře to samý takže opět celý rameno kolem 5k přitom je malý... pružiny praskaj neb už při jejich montáži se musí auto na rameno položit celou svojí vahou aby se dal systém smontovat, nevim jak to montujou soudruzi v DDR ale mě ten systém fakt sere, pružiny dole zreznou a rupnou neb sou přepružený jak hovado, na autě si všimneš že jí nízký a druhneš spodkem všude ale jede to dál samo, vzadu ten samej systém jako předek akorát zadní těhlice zpravidla chycená asi 6-8 ramenama s plně nastavitelnou geometrií na dvou ramenech (odklon, sbíhavost) to pro tebe znamená při geometrii cenu kolem 2k za nastavení a tunu kurev od mechanika kterej nemůže povolit ani jeden šroub když tě zrovna nevykáže ven že máš v loji "čeposilentblok" spodní v těhlici kterej vydrží tak 200k a jeho výměna je opravdu srandovní a hromada flexanituningu protože šroub z ramene zpravidla nedostaneš, hromada práce a zbytečně drahá výměna věci která stojí 300-400kč, když to nevyměníš tak sjíždí gumy vnitřky.... s ruplou pružinou zpravidla přichází utrhlej vejfuk aneb debilní spona na ještě debilnější systém "napertlovanýho vejfuku"... vejfuk ohneš a stojí opět hodně..... jediný co jde na podvozku dobře sou zpravidla axiální táhla a čepy řízení, to je přístupný ale když ti odejde servo tak si v tom kolem 25-35k... nedávno sem ho dělal na CLS který bylo bohůžel neuznáno na záruku přitom by člověk řek že skoro nový auto....., gumy stabíků vydržej sice dost, měnit se taky docela daj ale rezne tyč pud gumama a to docela fest.... zadní silentblok automatu velice častá záležitost ale skoro každej MB ho má stejnej stejně tak jako vanu automatu která se mění dobře za to jim dávám velký plus ale to že nemůžou dát uživateli měrku na automat do motorovýho prostoru a daj tam jen zátku "MB workshop only" s tim at dou do řitě.....
MB dělá fajnový designy kol a klidně nízkej profil a světe div se na dírách ty kola dost držej a udělat jim bouli to už musí bejt, ale zase MB je kokot a unašeč na kterym je kolo chycený neni železo tlustý aspon 1,5cm ale dementní slitina o tlouštce 0,5cm a cca 1cm u šroubů a ono vemeš díru a klidně se to ohne a vibruje pak kolo takže výměna ložiska s unašečem taky stojí pěkný love..... moh bych tu asi docela pokračovat věcma co rozhodně nejsou běžná údržba a jsou běžná praxe která tě na C potká ale nebudu tady dělat romány.....
auto je to víceméně pohodlný, motory maj spotřebu dobrou, proti věcem jako 270cdi,400cdi apod je 220cdi vyložene držák a dobrá volba ač nikdy nevíš kdy ti chcípne a budeš měnit FPR na liště to se taky stává všem cdi,ale když vezmu to co auto stálo, kolik stojí ted, fakt že reznou víc než mazda, fakt že mi tam můžou odejít věci který jinde normálně odcházej opravdu výjmečně a fakt že to auto je celkově divný a mě se ani trochu nelíběj (muj názor) tak nevidim jedinej důvod proč bych si to koupil.....
a jak je tu psáno že ve výborný kondici po 170k tak to je hezký, po těhle km bejvaj nějaký auta skoro i jako nový a když to vezmu jako člověk kterej je trochu z oboru a mám tam trochu přehled tak sračková O2 je po 170k snad vždycky v lepší kondici než naleštěná bída od MB kde se platí dneska už jenom brand a doba kdy vyráběly bitelný tanky je dávno ale dávno pryč.... bazarník od vedle má ted už druhou S500 SEL ale starýho mamuta, sice nemá ani jeden moc najeto ale to auto je super po všech stránkách i když vezmu v potaz že odstranění "pár drobností" stálo 20k tak prostě je to auto s velkym A , pak udělal chybu a přesedlal do S500 ale w220.... jasně že to vykoupil za dobrej peníz ale sám řikal že na co se v tom podíval to pomalu upadlo strachem, jelo to sice líp ale svezení hrozný proti mamutu a nakonec odešel motor jako že totálka tak se toho zbavil nepojízdnýho... toť prostě dnešní MB....

16.04.2011, 23:50 |
m.j. ...výbornou kondicí jsem nemyslel to, že je to naleštěná bída, jezdí to, řadí to, svezení luxusní (C 320cdi)...
Dávám jenom svoje zkušenosti s tímhle autem a jak říkám, minimum problémů, a to s tím mám najeto hodně kilometrů. Neviděl bych to tak drasticky, tohle, co napsal Nismo, že je to vlastně auto na hovno a všechno je tam debilně udělaný a všechno vlastně pořád odchází a opravy stojí raketu, to jde napsat na každý auto, když dáš dohromady všechny závady, který se na konkrétním typu vyskytujou.
jasně jde to napsat na každý auto, ale tady toho je opravdu požehnaně a ať si řiká kdo chce co chce (nesnášim jak MB tak podělanýho passata) tak na tom podělanym passatu prostě taky odchází hromada věcí ale jako celek je to auto mnohem promyšlenější, cenama servisu dostupnější a samotnýmu servisákovi proti MB naprosto luxusně postavený neb tam všechno jde, máloco tam hnije a neni problém tam víceméně nic udělat...
já se ničeho nezastávám jen prostě to tady píšu tak jak ty auta vidim s tim že ani jedno bych nechtěl....
než c220 tak si mnohem radši koupim avensis d4d a budu vyzívanej.... budu se moct snažit jak chci ale dal bych dohromady sotva desetinovej seznam chronickejch problémů proti tomuhle céčku a narozdíl od mazdy to nehnije zatimco Skovej MB hnije jako by ho místo základovky lakovaly solnym roztokem, i pitomá A8 což je fakt tragický auto v mnoha ohledech tak její hliníková kastle prostě puchejř neudělá, to se MB nemůže přiučit u zkušenější automobilky ?
pro mě prostě MB končí 124kou a mamutem, přičemž mamut musí bejt v náloži a tom motorem neb 350hp s nim sotva pohne z místa a 124ka ideálně evolution neb pak se na to dá koukat proti běžnejm kusum se sedačkama alá "doktor z hor" .... cokoli dál je prostě tragédie krom určitejch modelů se specifickou motorizací, mě by vůbec nevadilo třeba e55 amg, koupil bych si to radši než rs6 neb to je mnohem větší zabiják (roky kolem 2000+ myslim né nový konzumáky) ale celej zbytek jejich aut je mi naprosto volnej a považuju ho za spodinu všech aut a totálně předraženou....
Nismo: dík, takže to asi vzdám a budu pokračovat v krasojízdě s Fabii :-)
kral: vypada moc hezky

Já nevím 2 kamarádi dělali v Mercedesu mechoše a teda co jsem se s nima bavil tak to bylo dost smutný..A když si vzpomenu jak někde dělali testy úplně novejch mercedesů a to s-klasse v plné palbě a hned se vysrala elektronika,tak nevím.
Ale zase na druhou stranu jsem MB nikdy neservisoval,jen staré medvědy a ty byly boží prostě,bezporuchové traktory,ale kde je prostě elektronika a rail,tak už to dělá neplechu..

17.04.2011, 21:34 |
m.j. Znovu říkám, ty vyjmenovaný závady se nestávaj každýmu na jednom autě, je to prostě výčet všeho, co asi Nismo dělal nebo slyšel. Pokud se o to auto budeš starat, odmění se ti spolehlivostí a žádný tragický scénáře se konat nebudou. Pokud budeš mít smůlu na nepovedenej kus, bohužel, ale to se může stát u jakéhokoliv auta.

18.04.2011, 15:15 |
empiK (M)
jako servisni auto jsem pred par tydny jezdil s tim co chces. akorat facelift. C220 manual, vybava Classic, 170 000 v tele. To auto me strasne prekvapilo. Prumerna spotreba asi za 30 000km 5,4 l. Na to ze to jde z ruky do ruky a je to manual, tak klobouk dolu. Ty kilometry jsem tomu autu vubec neveril, nic nevrzalo v interieru, nic nehucelo z venku, prevodovka paradni. Mne to auto nezklamalo ani trochu.