
Navštíveno 4384x


11.04.2011, 19:33 |
ronny | Upraveno: 2011-04-11 19:34:29
zajimal by me vas nazor na koupi noveho auta.vybira se mezi dvema uvedenyma.skoda motor 1.2 tsi bude 63 nebo 77kw a swift 1.2 69kW obe sou pekne vybavene.suzuki : 5 x dveře, 6 x airbag, ABS, automatická klimatizace, autorádio, boční airbagy, … CD přehrávač, centrální zamykání, dálkově ovládané centrální zamykání, dělená zadní sedadla, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, ESP, imobilizér, litá kola, manuální převodovka, multifunkční volant, otáčkoměr, palubní počítač, pevná střecha, plní EURO 5, posilovač řízení, přídavná světla, repro, tónovaná skla, vyhřívaná sedadla, vyhřívaná zrcátka, výsuvné opěrky hlav, výškově nastavitelná sedadla, zadní stěrač, záruka, a fabia ma vybavu obdobnou tj taky ESP,radio s MP3,maxidot,sunset jen nema lita kola jako swift.
zajimal by me nazor bud to lidi kteri tyto auta maji nebo se v tom nejak orientuji.diky za kazdy nazor
jianc dnes sem jel tou 63kW fabii a pocit z motoru fakt dobry ale rikam si ze asi 77kW bude daleko lepsi
1.2 tsi je vyborny motor, nech si hovori kto chce co chce a na fabiu vcelku idealny, az na diskutabilnu zivotnost.... ale na druhej strane, fabia je pekne skareda, vysoka, nesedi na ceste a dost veci sa na tom v poslednej dobe serie. swift ma vyborny podvozok, podla mna zaujimavejsi interier a je ovela pohodlnejsi. trochu mensi kufor a oproti fabii mensie lakadlo pre zlodejov. aj ked s tym motorom som v zivote nesiel tak neporadim... ale ja osobne by som siel do swiftu.

11.04.2011, 20:58 |
ronny no prave na to tsi slysim samou chvalu.a co sem se dvial tak kdyby to byla ta 63kW tak je tam paket plus a paket sport II a vychazi o 30tisic levneji nez svist

11.04.2011, 21:08 |
nome za me swift, nebo fabii vymenita polo se stejnym motorem
swift..... lepší podvozek, nekrade se a motor vydrží jezdit i po záruce narozdíl od toho modernizovanýho htp....
jj, ten swišť je nadhernej, az bude pro me priznivejsi cena, chtel bych ho pro manzelku....
řeči o tom, že tsi nevydrží po záruce jsou úsměvný. ale snad jsi nemohl čekat, že ti někdo na tomhle foru poradí škodovku.
tuhle fabii má segra, těch necelých 90koní je na to auto docela příjemný, nevím že by nedržela na cestě, to spíš napíše někdo kdo čeká od auta tohodle typu nějakej závodní projev. nová fabka mi přijde oproti starý pěkná, ale osobně bych si nekoupil z jednoho prostýho důvody- jezdí jich tisíce.

11.04.2011, 21:32 |
imax mam starsiho swifta a spokojenost, jezdil sem aj s novym a muzu jenom doporucit, motor uz sice neni takova pila ale zase ma lepsi spotrebu a urco jede lepe nez nejaka 1.2HTP
Luke_288 - ja proti fabiam nic nemam, na jednotkovej som s HTP najazdil 204tis. km a na dvojkovej som s 1.2TSI najazdil asi 80tis. Kamos ma swifta ale s 1.6kou a v priamom porovnani je to nenormalny rozdiel. Na fabii som na okreskach X-krat myslel, ze skoncim v priekope, lebo sa to naklana a nedrzi na ceste, na swifte to mas skoro ako na motokare. je to trosku tvrdsie a celkovo to aj lepsie brzdi. inac to polo je dobry napad, urcite lepsia volba ako fabia...

11.04.2011, 21:42 |
ronny no na polo sem nezapomnel.taky sem se byl podivat ale zadna pekna nabidka co se tyka motoru a vybavy neni

11.04.2011, 21:48 |
JP | Upraveno: 2011-04-11 21:53:02
Nismo, viděl jsi ten motor alespoň z rychlíku prosimtě? Co má podle tebe společnýho s HTP? Podobnej zdvihovej objem? Dovol mi alespoň kontrolní otázku: kolik má 1.2TSI válců?
imax: ona je tu někde řeč o HTP? já vidím pouze TSI.
jaisoft: ale taky férově napiš, že v tom příkopě jsi málem skončil když jsi tlačil na pilu. lidi co chtěj sporťáka se prostě nemůžou dívat po fabii. navíc máme asi nějakou speciální edici, protože u tý segry fabky o nějakým naklánění není řeč.
polo bude dle mě dycky ve stejný výbavě dražší jak fabie. je hezčí, o tom žádná, teď je nějaká edice snad za 199K Kč, ale to bude turbo sociál
Luke : jezdí jich tisíce.... ? ? ?!! ? ??
bezva, tisíce ptáků sere lidem na auta pádim to dělat taky ať sem "in" ...... klasickej ovčanizmus tohle, divim se že ještě škodovka nezažalovala hundaj že v jejich reklamě je "dáte přednost autu s menší výbavou a bla bla bla,.... a není to náhodou ŠKODA? ".....dost dobře srytá narážka na škodovku
JP : simtě ber mě s nadhledem, nikde sem nepsal nic o počtu válců nebo konstrukci jen prostě modernizovanej motor na hovno, jasně viděl sem ten motor, jasně jel sem s nim.....
ok proti HTP to aspon nezní jak vytočenej wartburg, nežere to trávu kolem silnice když chceš udržet rychlost s ostatníma účastníkama provozu ale stejně jako HTP to bude mít životnost totálně na PIČU stejně jako ostaní tyhle nabroušený malorážky ať už koncernový nebo od alfy aj. ....... vklidu dostaneš z 1,2ky nějakejch 500koní ale její životnost bude víš kde... bude stejně tam jako když s 1,4ky dostaneš 180koní dvojim přeplněnim.... nemá cenu to tady rozebírat proč a jak je to špatně, bezproblému takovej motor postaví každá dnešní automobilka jen s tim rozdílem že nějaký to nemaj zapotřebí.....každej normálně myslící člověk co se trochu vyzná v tom jak motor vlastně funguje tak si o tom pomyslí svoje....
Luke_288: jazdim rychlo, o tom sa hadat nebudem, bohuzial mam take zamestnanie a musim dodrzovat terminy a schodzky. za volantom stravim minimalne 18h denne... a fabie sme mali v takej nejakej strednej vybave, na 16kach hlinach... skratka fabia ma debilny podvozok, ktory nedokazes predvidat. riadenie respektive posilovac radsej nekomentujem. fabia je auto primarne urcene do mesta a tak je to aj naladene. ale dost bolo OT, nebudem sa hadat, su to len moje subjektive nazory a nikomu ich nutit nebudem....

11.04.2011, 22:55 |
relax | Upraveno: 2011-04-11 22:56:26
muzu trosku ot ? .. na kolik takova fabie s timdle motorem a toudle vybavou vyjde ?
nismo co to meleš proboha? já napíšu, že bych si fabii nekoupil protože jich jezdí tisíce a ty na to něco o hovnech, ptácích, bytí in, ovčanizmu a hundaji?
ad životnost- konkrétně o tomhle TSI žádný relevantní data neexistujou a pokud stále existujou a budou existovat lidi, co najedou ročně do 10K km, tak tohle je právě motor pro ně.
jaisoft: tak u tvýho zaměstnavatele bych chtěl dělat, při 18ti hodinách denně strávených za volantem (když pominu, že je to nesmysl) a mít služebně fábii- blbý.
Zajímavý témátko, Nismo to blbě pochopil a já jsem zase nepochopil Lukeho že by si nekoupil Fabii když jich jezdí tisíce a přitom jezdí Octavií, kterejch tu jezdí statisíce :o)))
Bohužel nový euronormy který staví papírovou spotřebu nad reálnou teď favorizují turbomotory a v tomhle byl VW dost chytrej když udělal novou generaci všech řad osazenou turbomotory a v podstatě už najel na to, na co všichni ostatní teprve budou muset najet chtě-nechtě.
O životnost motorů se vůbec nebojím, když má dneska třílitrovej diesel od BMW litrovej výkon přes 100 koní. Když dělám turbomotor, taky na to dimenzuju střeva, že...
Až tihle důchodci co si kupujou 1.2 TSI budou mít najeto 100 tisíc (z toho 99 tisíc pod 2 tisíce otáček) tak daj auto pryč a když to bude chtít někdo z druhý ruky tak budou turbíny a jejich repase stát polovic, možná třetinu co dneska, budou totiž jako rohlíky na krámě, v každým autě jedno dvě tři...
Bejt páprdou, koupím si Fabii, bejt trochu sportovněji založeným člověkem, určitě bych šel do Swifta s živou točivou atmosférou, záruku přežije obojí bez starosti, ty si dělaj jen kecalové v diskusích :o)

12.04.2011, 01:23 |
JP | Upraveno: 2011-04-12 01:26:31
Nismo: 1.2TSI je modernizovanej motor? A před tou modernizací se jmenoval jak?
Jinak by mě docela zajímalo co si o tom teda "pomyslíš svoje", resp. proč bude životnost zaručeně na piču. Já tam jako potenciální problém vidim akorát to turbo a to že to dostanou do rukou lidi co netušej jak s turbomotorem zacházet. Samozřejmě nemluvim o tom, že to s tim motorem najede 500tkm jako nějaká stará V8 amerika, to po tom autu prakticky ani nikdo nechce. Když už mluvíš o těch zaručeně hrozně nespolehlivejch "malorážkách od Alfy", tak jak je možný, že třeba 20 let starý Una 1.3 turbo motorově fungujou ještě dneska (jestliže tomu kusu samozřejmě ještě neshnila kastle)?
RB: poměrně dlouho už oktávií nejezdím, ale o to tady přece vůbec nejde.
spíš mám dojem, že se všeobecně od škodovky očekávaj výkony porsche. škodovka dělá naprosto průměrný, v mnoha případech podprůměrný auta který jsou zacílený na jistou skupinu lidí a nějakou část trhu. další věcí je, že lidi co se jim dostane pod ruku promile porouchaných aut dělaj soudy typu Nismo...

12.04.2011, 08:13 |
ronny ta fabie ma stat 280tisic a ten swift 314 a je to tento
[ Link ] .jinac je to druhe auto do rodiny.pro mamku chce proste neco mensiho.takze zavodit s tim urcite nebude a predpokladam ze se s tim behem roku najede tak max 10tisic km a vetsinou kratke vzdalenosti
JP: Já bych těm různým legendám o starých amerikách zase nepřikládal takovou důležitost :o)
[ Link ]
Swift je drazsi nez Fabie???
Swift je za 260 i s metlou, na Fabii jsem nekoukal ale pochybuju, ze min...
[ Link ]
Sorry za OT
Luke_288: nauc sa poriadne citat a pisat.... a preco by to mal byt nezmysel ? fabiu uz nemam, teraz jazdim na ochcafke 2 face 1.9tdi social edition. bohuzial tak sa u nas vyberaju auta, bud normalny motor a social edit, alebo motor nezmysel a max full vybava.... ja to neovplyvnim a som rad ze robim co robim.... A ohladom jazdenia, tych 18h uplne v pohode, pracovne je to cca 15-16 a nejak sa este musim dostat domov.... si myslis ze 7-12tis km mesacne je nejaky problem ?
Nevim proc bych se mel ucit cist a psat (hrubky?) tohle je takova vlastnost diskutujicich stejne jako rybaru-prehaneni. Vim co to je jezdit km, za 9mes jsem najezdil 80tis km, takze vim co to je travit za volantem 8-10h a nasledne jeste vyvinout nejakou aktivitu. Sam jsem mel pul roku denne 14-16h pracovnich denne a to je podle me strop pro lidsky telo. Tvych 18h denne- neverim, to vychazi pak na max 4h spanku pres tejden a tomu proste neverim. Coz tobe ale muze bejt vcelku jedno

12.04.2011, 13:11 |
Ravo Já ještě otevřu téma Fabia vs. Polo
Zkuste se podívat na cenu a jízdní vlastnosti Polo GTI a Fabia RS
Paradoxně lepší Polo (má už novější podvozkovou platformu, vypadá líp, motor stejný) je levnější...co dodat....Jdi do Pola nebo Swiftu

12.04.2011, 13:22 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-04-12 13:22:48
Žasnu co zas ten Nismo tady plodí za bludy a nevěřím, že už s 1,2TSI jel jinak by to co napsal nemohl myslet vážně. Co se týče spolehlivosti, to je otázka, máme na webu kluka co dělá přímo v autorizáku a nějaká ta oprava už na motoru byla, ale vzhledem k tomu, že to bylo u měšťáků a zatím ojedinělý případ, tak snad nebude tak zle, ale to ukáže čas.

13.04.2011, 08:21 |
empiK (M)
Jednu pohadku na stredecni rano:
Mile deti, je nedele vecer a jasis jde spat. Jde brzy, protoze v pondeli ve 02:30 mu uz zvoni budicek. Ma totiz velmi narocnou praci a v 03:00 uz musi sedet za volantem sveho milovaneho vozu a jet za praci. V 04:00-04:30 zacina jeho pracovni jezdeni. Mily josisek jezdi cely den az do 19h. Do sveho baracku se vraci utrmaceny v 20:00, tak aby uz ve 20:02 stihl napsat k nam do diskuse... . Pak se musi ale vratit do auta, vylit pet lahev s moci a do popelnice vyhodit obaly od KFC. Jde znovu na forum a diskutuje az do 22:30. Musi jit brzy spat, protoze zitra pred polednem nam chce znovu napsat neco do diskuse, takze bude muset vstavat jeste drive nez dnes. Pripravi si jeste prazdnou petku na rano a uz v posteli se tesi, ze zitra si da pro zmenu McD. Snad nebude fronta na McDrivu...
PS: Ukaz mi z palubaku denni pocitadlo s najetejma 18h.
PS2: I kdyby si byl taxikar, tak to neni mozny.
empiK - nebudem sa hadat, ked je niekto vadny tak mu to nevysvetlim... kludne si rozpravaj svoje rozpravocky, a ja budem rozpravat rozpravocky o emPICOKovi, ktory sedi od rana do vecera na riti a zerie KFC a sti do flasky.... predstav si, ze na forum sa da aj z mobilu, dokonca aj z notasu, ktory dokonca funguje aj v aute... ano, predstav si, notebook v aute. uplne genialna vec, ze internet skoro vsade, aj mimo SK. wow, no nekup to. kurva to nikto nevie pochopit ze existuju zamestania, kde nie je pracovna doba 8 hodin ale aj viac ? a ze niekto dochadza do prace denne 150km tam a vecer 150km domov ? vsetci vedia len rypat a kokot z toho.... si tu uz clovek nemoze napisat ani svoj nazor bez toho aby tu nejaky kokot niekoho nezosmiesnoval....

13.04.2011, 09:01 |
X-sat (M)
nonono... pánové!!!
empik: pokud se nepletu, tak snad kazde novejsi auto ma polo/maxiDOT kde ti to
1) Aktuál. spotřeba
2) Průměr. spotřeba
3) Denní počítadlo
4) Celkové počítadlo
5) Denní KM
6) Celkové KM
tohle vše má dvě paměti, první se nuluje jen pokud vyndáš klíč na víc jak 2hodiny druhá se nuluje mechanicky tlačítkem.
7) Teplota.. při cca 5stupních bimbá že může být namznuto..

13.04.2011, 11:25 |
empiK (M)
jasisoft: narozdil od tebe jsem te neurazil. ale chapu, kdyz dojdou argumenty... a s pohadkama jsi tu zacal ty. 18h jezdit denne v aute. neuveritelna pitomost. Jsi z Bratislavy a dojizdis 150km daleko za praci. Urcite se zamestnavatelovi vyplatis...
jasisoft: ono by stačilo uznat, žes přestřelil a těch 18h denně za volantem není 18, ale třeba 14h (to jsem možná schopnej brát jako možný, protože jak už jsem psal, půl roku jsem v takovým režimu žil a pak jsem padnul na držku). jinak si nedovedu vysvětlit kdy bys uskutečňoval ty schůzky o kterých píšeš, že na ně musíš jezdit.
prostě 18h denně (tzn 5-6x týdně) za volantem ti tu uvěří málokdo. ale alespoň píšeme slušně a neurážíme, narozdíl od tebe.
btw co má tvůj názor společnýho s tím, že zpochybňujeme tvojí pracovní dobu?

13.04.2011, 11:29 |
empiK (M)
luda551: proto jsem taky psal, at tu ukaze fotku z palubaku, kde bude videt tech jeho najezdenejch 18h denne :)
ok, beriem. trochu ma vytocilo, ze niektory ludia nevedia poriadne precitat ani nick. ale tak co uz, asi to je v hebrejstine. na to som narazal. tam kde pracujem som uz cca 4 roky a o padani na drzku radsej hovorit nebudem. posledny rok a pol sme dvaja na cele slovensko, takze sa to firme oplati, nez platit 8 ludi ako predtym. ked sa nieco poserie, cez noc to spravim doma. pripadne v kancli a rano hajde 150km do prace, vymenim sukromak za sluzobak, nalozim veci a utekam po pobockach, kde pridem, vezme pokazenu vec, zapojim novu a pokracujem dalej - cize max. 15 minut. a vecer, respektive v noci zase sukromak a domov, pripadne spim v BA u znameho. cize v robote som tych 14-15h a cesta domov a do prace su dokopy 3-4h podla stavu cesty. posledne dva tyzdne to bolo v kuse, buduci tyzden sa to uz hadam trochu ukludny a zredukujem hodiny za volantom na vysnivanych 12. nepotrebujem si tu nic dokazovat, kto ma pozna tak vie ako to je. kto nie, je mi to fuk. pokial som niekoho urazil, tak sa ospravedlnujem. ale kto do mna kamenom, ja do neho kladivom.
Tak tady jsou jen 3 možnosti:
1) mimořádná láska k práci
2) mimořádné ohodnocení
3) kokot
:-)

05.05.2011, 12:50 |
ronny | Upraveno: 2011-05-05 12:51:21
tak panove byl sem se svezt i swistem a pocit moc dobry z nej teda nemam.jak sem cekal tak podvozek byl tvrdsi a motor bral az pozdejc pac nema turbo jako fabie,razeni nebylo spatne ale fabie ho ma opravdu lepsi.dale mi teda hodne vedil vnitrni hluk v aute a taky mi prislo ze ze svista je hur videt ven a dozadu uplna hruza.sice lakava nabidka to byla pac ma paradni vybavu a v te bile je fakt krasnej.ale proste z hodne veci padla volba na fabii
nechtel jsem to psat, strejc je prodava :-) nevim, nic mi to nerika, max v te sport variante a metalize to vypada zvenku dobre oplastovane a vevnitr se tvari akčně... ale je to plechovka s hnusnyma plastama, motor porad ceka na otacky, brzdy divny nastup, razeni nic precizniho, rizeni taky... a to jsem jezdil s nej motorem 125PS (subjektivne tak 90PS)... ok, dost ubraly nesmyslny 18ky, hlavne po meste se neda mluvit o jizde ale poskakovani...

05.05.2011, 15:35 |
Losky Swišť byl zajímavej, když ho před pár lety začli prodávat v této verzi, ale už je na trhu tolik aut, že určitě nijak nevyniká. Navíc introš je takovej neslanej nemastnej a prostě je to malý auto. Taky bych radši bral Fabii TSi