Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > sharan-alhambra koupe

 o Navštíveno 2128x o
o 11.04.2011, 10:55 | KaCzaba
Pomalu zacinam premyslet, co poridit jineho,az prodam stavajici T4 caravelle. Nejspis o neco mensi povoz,tudiz MPV.
Pokukuju po SAG.Chtel bych nejspis 4kolku.z cehoz odpada galaxy,nenasel jsem zadneho. Jen samy predni nahon.
Dale otazka motorizace. Bud TDI,nebo V6 a plyn.jenze co tak koukam,ten motor nema s V6 od audi nic spolecnyho. Je to porad ta stara VR6 akorat je ma jednou tolik ventilu. Vykon neni zly,204 psu.
Naftaka ma skoro kazdy,ale je tu nekdo s timhle benzinem?
A zapomel jsem rict,ze se jedna o druhou generaci,od roku 2001.


o 11.04.2011, 11:16 | clown
V6 4x4 je jak safranu .. sam bych ji chtel, jen mne odrazduje ten starej motor se 150kw :o))

pokud chces 4x4 na zimu .. tak tohle se chova v mk1 ve starsi verzi lip nez OII se vsema ESP :o)
o 11.04.2011, 11:27 | Only_One
Sharan Alhambra - to auto je křáp. I statistika v německu deklasje tyhle škopky hodně hluboko. Stojí nám jedna tahle popelnice v garáži z roku 2006 a už stála mimo záruky dobrých 60tisíc nad rámec běžné údržby. A najeto má taky 60 tkm....
o 11.04.2011, 11:33 | KaCzaba
Jako I vr6 synchro je docela dost...ja chci gen II,taky se nejaka najde..hlavne V6 je vybavena vzdy uplne jinak. To bych pak pulku veci ani nemusel dodelavat jako do nafty
o 11.04.2011, 12:01 | KaCzaba
O_O : trochu to popis a jaka motorizace?
o 11.04.2011, 12:11 | radek.613
SAG jsou náhodou úžasné povozy, jejich majitelé s nimi zažívají taková kvanta zážitků, že kvůli tomu vznikají kluby nadšenců a spousty diskuzních for. A vždycky když tam člověk nakoukne, v očekávání jak bude to forum plné popsaných zážitků z cest, dovolených, pořízení nových aut, setkání rodin a lidí, neb ty vymakané, spolehlivé a bezporuchové koncernové vozy krásně fungují a navrch jezdí nejlíp za 4,4444444 na sto km, ve skutečnosti je nejvíc příspěvků v oddílech "jak co nefunguje, jak co rozebrat, jak co vyměnit, jak co opravit, kde to sehnat. Samostatnou kapitolou jsou pak příspěvky typu "jak se k vadnému dílu vůbec dostat :-D :-D :-D
o 11.04.2011, 12:18 | KaCzaba
Muzete psat i jiny navrhy na podobna auta,od jinyho vyrobce....
o 11.04.2011, 12:25 | Drtič
Toyota Previa, Renault Espace, Chrysler Voyager

Já se rozhodoval minulé léto, co koupit za sedmičku na taxikařinu a nakonec jsem vybral Galaxy 2001 PD. Ač tomu sám nevěřím, jsem spokojen. Po třičtvrtě roce provozu ani jedna závada! A to má nachrchláno 220. Ted mě čeká spojka a jeden čep spolu s 2 silenblokama na přední nápravě. Jinak leju jen naftu a měním olej.
o 11.04.2011, 12:32 | Only_One | Upraveno: 2011-04-11 12:35:03
naše motorizace je 1,9Tdi 96kw. Motor je to nejspolehlivější co v tom voze je. Sharan prošel za dobu své 4a pů leté existence tímto:

Výměna imobilizeru - nešlo nastartovat
selhání centrálního zamykání - jedny dveře se doemkly druhé zamkly. Občas svévolné odemčení z ničeho nic
špatná funkce nezávislého topení - auto při zapálení přídavného topení vypadalo že hoří
ve 30Tkm !!! výměna obou předních ložisek - a to upozorňuji, že se jedná o rodinný vůz majitele firmy který nevozí žádné těžké břemena jen děti
Druhá výměna topení za WEBASTO
Prasklá hadice serva s opravou ložiska na pumpě
Nereagující klíč dálkového ovládání
Zaseknutí adaptivního natáčecího světlometu ve velmi nepřirozené poloze
Něco garance, něco za hovoté. Za mě si takto nepředstavuji kvalitní vůz. Něco se dá odpustit, ale třeba ložiska roozhodně ne, nezávislé topení zrovna tak...
o 11.04.2011, 12:40 | clown
jeste, ze fordik v 2.3 benzinu krome cidla tlaku klimosky a obou sahar je i po 240tkm v klidu :o))
sice jezdi za 9, mesto za 10, ale jezdi :o))

o 11.04.2011, 12:50 | KaCzaba
Galaxem s touhle motorizaci jsme kdysi byli v bulharsku.spotreba 8.5lidi a plno bagaze.ale vykon nic moc....

Jinak mi jde hlavne o motor.

Jeste pak nevim,co 1.8T.tak je jen ten 110kW
o 11.04.2011, 13:59 | clown
1.8T je jich malo .. a pry nepovedena elektrika .., nevim, znam jen jedno a to vidim v servisu pomerne casto .. a servisaka to neni :o)

o 11.04.2011, 14:17 | cupra.165
Kdyby si chtel,bratranec ma jednoho stribrneho sharana na prodej. Interier cerna kuze,7 mist,klima atd.... 96kw avsak nafta,predni nahon.
o 11.04.2011, 14:30 | KaCzaba
Prave.predek.ja bych rad 4tlapku :-)
Jaky rok a cenu tak cca?
o 11.04.2011, 14:39 | cupra.165
Rok mi rikal,tusim 2004-05? a cenu chtel 205 a rikal neco o snizeni na 195.
o 11.04.2011, 14:49 | Rudi
OO - nevím, jestli sis už všiml, když tady zmiňuješ ty německý statistiky, že více méně všechno dodávky končej na posledních místech. Čím to bude? Že by dodávky byly opravdu tak nespolehlivý oproti klasickejm autům? Někdo si to tak klidně rád vysvětluje, nicméně rozdíl bude asi v tom, že s dodávkou lítá téměř každej jako s firemákem, čili kouř největší, nalítaj s tím desetitísíce kilometrů a údržba se dělá až v nejnutnějších případech. Pak taky ty statistiky dopadaj.
o 11.04.2011, 15:16 | Only_One
Asi máme štěstí na špatnej kus. Nicméně tohle auto je garážovaný, opečovávaný a stejně mu pořád něco chybí
o 11.04.2011, 15:42 | Cenda
máme Sharana r.v. konec 2000, model 01. Ted najeto 160, 2.0 benzin, spotreba 8,5l. Pokud si to dobre pamatuju, tak za 10 let výměna některých hliníkových částí klimy a váha vzduchu. Pak spotřebka, pravidelnej servis. Stojí pořád venku. Takže poruchy defakto nula.
o 11.04.2011, 22:48 | Rajdlos
Taky mam 1.9TDi, rv. 05, zatim tedy krome patalii s topenim a klouby u poloos a podvozkovymi dily se nic vetsiho nese*e, zase do toho auta neskutecne nalozim veci, proto jsem si ho taky koupil, spotreba jeste celkem ujde, docela to i jede, mam nejvyssi vybavu, takze si nemuzu stezovat. Ale je to proste koncern, takze musis pocitat, stjene jako ja, ze se tam kazdou chvilku neco muze po... :) Co me prekvapilo, tak po 6 letech puchejr na zadnim blatniku.
o 12.04.2011, 09:50 | clown
Rajdlos .. hmm ten puchejr mne prekvapil. to nemam ani na 11 let stary oblude :o(

co odchazi jsou ty stabilizacni tycinky, ale to je dany tim, jak je u VW udelali tenky :o( ale zase stoji 300 :o)

o 12.04.2011, 19:43 | Rajdlos
jj taky nechapu a auto nebylo ani bourany
o 12.04.2011, 20:33 | clown
tak to ja po bouracce a super osetreni jsem to nechal riznout .. vymenil se celej prah i s kusem podlahy a je klid :o))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3087 sekund.