
Navštíveno 7998x


07.04.2011, 19:38 |
maiky46 | Upraveno: 2011-04-07 19:39:45
drobet se mi začal rozpadat výfuk ixil na gsf 600, tak sem ho rozdělal a vše je opravitelný jen nevim jaký silikon či tmel tam použít , musí byt na vysoké teploty, a musí i plnit funkci těsnění. bylo tam něco černého gumového , napadanul mě červený silikon na motory ale ten je jen do 250 C což je málo, a nebo tmel na komíny ten zase nebude proužnej,a takový ty pasty co sou na autovýfuky taky nebudou fungovat ty zdvrdnou , takže asi něco přímo na výfuky pružnýho , máte někdo s něčim zkušenosti?
jj to je ale vše špatný, první ztvrdne, druhý je spíš na díry a třetí je taky na díry.. já potřebuju něco gumovýho pružnýho něco jako červený silikon na motor ale do vyšších teplot. nebo naopak něco jako tmel na komíny ale pružné..
dostal som dobre referencie na holts FireGum, v cz sa to da zohnat, u nas v SK je to problem....

08.04.2011, 09:29 |
Alííí Rozpadat výfuk? Vždyt jsou to jen trubky snýtované dohromady, a mezi nimi vata...??? Kam tam chceš spát tmel??? Taková prasárna. To ho radši zařízni, a snýtuj znovu v místě, kde je zdravý plech...
no nýty tam vůbec nebyli původně ale ty budu dávat ale nýty ti neutěsní přeci jednotlivý díly mezi sebou byl tam nějakej tmel tak ho tam budu dávat zase, ptal sem se tu v jedný firmě kde to dělaj a prej klasickej silikona do 300 stupňů vydrží tak ho tam prsknu taky. jinak mě upadla jen trubka co de turch ta děrovaná jak je kolem ní vata asi nejspiš jak tam nebyli ty nýty tak to mělo pnutí a nevydrželo tak to bodnu zadělam na bokách utěsnim silikonem boky a zanýtuju na 3 na každej straně

08.04.2011, 12:01 |
Alííí Ta děrovaná trubka je "dole" přibodovaná k "pokličce", a nahoře je nasazená na větší protikus v tý koncový "pokličce" - je tam jakoby naražená, a snýtovaný jsou pouze plášť s těma dvěma pokličkama.

08.04.2011, 12:02 |
Alííí Respektive TADY drží vnitřní děrovaná trubka napevno.
V tomto případě: Titanový plášť je zde snýtovaný s nerezovou pokličkou.

já ji měl bodovanou ze spoda i ze zhora ono ten výfuk má díru dost velkou takže se tam cočkem šáhne a přibodne se to. a plášt nanytuju ale musim ho utěsnit právě tim tmelem jak to bylo aby to nefoukalo kolem

08.04.2011, 12:06 |
Alííí A TADY má ta koncová poklička uvnitř "náběh", do kterého jakoby tu děrovanou trubku zarazíš, a pak zase snýtuješ tu nerez. pokličku s tím barevným pláštěm.
Když jsem v Písku na závodech výfuk zlomil vejpůl, zkracoval jsem ho - pilkou jsem uřízl stejnou dýlku z titanovýho obalu, a tutéž délku i z té děrované trubky, a bylo to. :-)

já mam něco takovýho ale bez nýtů, zřejmě je tam dřív nedávali nebo netušim proč tam chybí


08.04.2011, 13:15 |
Alííí Pokud tam nejsou nýty, je to nerozebírací výfuk. Většinou originální. Tzv. na jedno použití. :-(
Foukat to tam nemůže, neboť je tam nacpaná vata. A proud vzduchu se tam (kolem obalu) nemá jak dostat.
Ja lepil vejfuk tekutim kovem takova pasta 2slozkova, pak to vodrezlo, ale byl furt slepenej :D
tak sem dal silikon včera aby se to utěsnilo a nanějtoval ho, musim říct že to táhlo jak svin kde sem jel 220 dřív tam sem ted měl přes 230..ale dopadlo to takto tak nevim co s tim jak to lip zadělat asi zkusim výrobce jeslti s něčim neporadi

silikon z části vystřelenej,2 nyty ze 3 se uplěn vytrhli. asi moc velkej tlak :) musi se něco vymyslet jak to zadělat aby to drželo snad výrobce poradí

jinak se jedná o racing silencer


11.04.2011, 10:02 |
Alííí To teda muselo opravdu táhnout jak sviň, když je tam evidentně přetlak, tudíž odpor pro motor... :-D
Takže ten výfuk není průchozí, ale má v sobě přepážky???
ee žádný přepážky uvnitř dřátěná trubka průchozí kolem vata a na tom jen obal
Taky resim nejaky tesneni.na Husabergu. Napojeni tlumice na svod. Trubka strcena do trubky,dve perka.dost mi to tam funi,a pri zavrenym plynu saje vzdych a strili
jj mě to taky stříli při zavřeným plynu
tak jelikož sem nanašel nikoho kdo by byl schopen opravit , tak to vypadá že pořidim nový :
Výfuk Ixil Suzuki GSF 600 Bandit 01-04 OS 8051 V
a nebo od rp tuningu že by mi udělali přímo na ten zvýšený svod od ixilu..
tak i tak je to pět tisíc a výš ,což se mi dávat nechce ,ale asi mi nic jinýho nezbyde

21.04.2011, 09:01 |
Alííí Za 5.000 Kč je to si myslím normální cena. Za našich mladejch let stál hezkej výfuk dvacku. :-(
Já prodávám tyhle koncovky za 5.500,-

máš k tomu výkonovou/momentovou charakteristiku? co sem se tak ptal tak ji dava akorát akrapovič což je fakt dvacet a ixil,v tom se mi libi a zvláš že je i homologovanej.zase ten rp tuning je česká firma co by mi udělal výfuk na ten zvednutej svod od ixilu co mam a něco by se ušetřilo ale homologaci teprv řeší-takže při cestě do ciziny dávat origo a u ixilu bych hodil jen vložku, a navíc nemaj výkonovou/momentovou charakteristiku ,na druhou stranu mi řekl že výfuk může udělat dám ho na mašinu a když to pojede podle mých představ si ho necham a když ne tak mu ho vratim.což je jako hodně slušný jednání

21.04.2011, 11:22 |
Alííí Momentovou/výkonovou charakteristiku? Já nevěděl, že nick MAIKY46 znamená, že jsi Valentino Rossi, a potřebuješ teď do Estorilu honem někde nabrat 0,6 PS na výkonu. :-DDDDDDD
Na papír Ti k tomu výfuku vytisknu třeba i certifikát, že je to vyrobeno z materiálu, kterej se nachází jen na planetě Saturn a budeš první, kdo ho na motorce smí vozit. Pod to se Ti i podepíšu. ;-)
Jinak homologace je samozřejmostí, tenhle výfuk stojí na krámu 14.990,- Kč :-) Homologace je vyražená na koncovce. Vyndavací vložka (někteří výrobci vtipně uvádí "pro nastavení zvuku a výkonu") je také součástí. Do zahraničí no problem.
Na vracení po vyzkoušení u mě zapomeň, bohužel. Nejsem Matka Tereza. :-D
maiky: ty čekáš, že na šestce Banditu ti vejfuk udělá nějakej fakt znatelnej rozdíl? nevím, jak to máš poladěný jinak, ale já dal na novou Z750 komplet Akrapoviče racing a bude mě stát ještě poměrně dost peněz to doladit, aby to mělo kýženej efekt.

21.04.2011, 11:48 |
Alííí Tak, tak.
Výkon se dá nahnat dost vysoko, ale každopádně tahle sranda nestojí do 5.000 CZK. Pořád jsem ale toho názoru, že i na seriovce se dá vyhrát závod MČR v čemkoliv. Záleží hlavně na jezdci, ne na komponentech. Až po prvním vítězství má pak cenu hnát hodnoty do červenýho.
Výfuk je ale hlavně o efektu a pocitu z jízdy. Proto bych neřešil nějaký křivky a grafy. Koupit to, co se člověku líbí, za rozumný peníze. Tečka.
jj, mě se teď hrozně líbí zvuk toho akrapa, ale přecijenom to není ono (průběh výkonu a hlavně střelba do výfuku) a vzhledem k tomu, že stál poměrně ranec, tak do toho ještě něco dám a nenechám to jako "polotovar"
Na druhou stranu, proc si nechat kazit origo prubeh nevhodnou koncovkou? A ze se par takovych pripadu najde :-)
jasně, konkrétně mě ten akrap poměrně znatelně změnil křivku motoru, od serie je teď ten motor docela jinej, proto to spojuju se sport vložkou, power commanderem a doladění na brzdě.