
Navštíveno 4482x


06.04.2011, 01:41 |
Nismo.Power | Upraveno: 2011-04-06 01:43:47
čekal sem že toho bude plnej internet ale nějak sem nepochodil....
klasika rozsypanej čaj, je na to nějakej postup jak na to ? předpokládám že neni problém to opravit nebo se musí měnit nějakej flexkábl ?.... vyndat s tim si poradim ale co pak s tim tam je špatně ? :)
thx za rady
no brambor si myslim že tam to je o něčem jinym.... sopel je sopel tam bude určitě větší kurvítko :D
ono ted to vypadá asi takhle :)

kdysi byl návod na Opel Club Renbau www.opelclubrenbau.cz, zkus mrknout tam

06.04.2011, 08:11 |
Bucci já bych to dal Pywojovi na opravu :-)
no ke me neee...pac proste tyhle opravy nefungujou...mozna chvili,casem je to zase v hajzlu.....
takze novej displej,coz si slyset nechtel..o))
kuchnu to a uvidim co na mě vyskočí...... pokud to nepude jinak než novym tak seženu novej nebo nějakej zatimfunkční jetej no :)

06.04.2011, 09:22 |
macomb | Upraveno: 2011-04-06 09:23:37
Ahoj, bohužel nemůžu zkusit (v práci :) )jestli je ten odkaz funkční, ale zkus to ;)
[ Link ] .
Nismo, neke ze jsi poridil omegu, vzdyt ji nemas rad :-D

06.04.2011, 12:22 |
Drtič Nemá ji rád, ale vlezou se do kufru další dva motory, čili bude trimoto Omega ;)

06.04.2011, 12:22 |
Drtič Nemá ji rád, ale vlezou se do kufru další dva motory, čili bude trimoto Omega ;)
Omega 9.6 V18,spotřeba 5/100,protože jeden motor pomáhá druhému a druhý třetímu,takže vlastně ani jeden nežere skoro nic a konečně to trochu pojede
nismo vůbec poslední dobou skupuje auta, který dřív hanil :o)
fordem tam, oplem zpátky

06.04.2011, 16:00 |
Bucci jen doplnit Peturu: ...druhá cesta tam MHD
Bude v tom převážet tu fiestu ...
sháněl sem levný, ideálně větší bezpečnější a vybavenější auto......né pro mě ale pro polovičku, polovička mi ale řekla že omegou jezdit nechce že chce fiestu takže mám ai po bimotu :(
utekly mi dvě 626ky, včera utek xedos9 asi o hodinu a náhodou sem našel sopla tak sem se sjel podívat a docela ušla tak proč ne.....
posranej 2,0 16 v automatu.....dneska dostala komplet novou nápravu neb sem jel z teplic do prahy a byl sem rád že sem jí udržel rovně.... nový brzdy a pár ptákovin ted už to bude jen o elektrice no....
zadní roletka na okně nejde zní jako by šel motor přes zuby , display sem dneska kuchnul a nejde už vůbec, kraví čidlo dveří spolujezdce a prostě klasika soplácký problémy všude možně no :)
macomb / slim : díky toje přesně ono co potřebuju....odstříhnout mě to nenapadlo :)
a kde je konec supry a STSka?

07.04.2011, 14:54 |
macomb | Upraveno: 2011-04-07 14:55:12
Nismo.Power: Taky se na ten rozsypanej čaj chystám, odkaz jsem náhodou někde vyhrabal, ale nemohl odzkoušet. Jsem zvědav, jestli po zásahu nebudu shánět jiný :)
petura : ne každej má jen jedno auto no :)
macomb : uvidim, dneska sem se k tomu už nedostal.... .zato sem se dostal k nefunkční roletce na zadnim okně..... kokoti tam samo musej mít 3 kovový kolečka a jedno plastový který se strhne, takže musim sehnat motorek :)
Jen jestli Nismo nekoupil Caddy Cateru :-D

Cateru určitě ne to by neměl rozsypanej čaj, cateraměla misto displaye dalši budíky
catera je fakt hnusná...... pošpinění značky cadillac zcela regulérně ... :)
jinak display je opravenej ;-)
Neke, co to obsahuje? Na jak cca dlouho je demontaz/montaz a oprava? Mel bych tu jednoho adepta na opravu :)
demnotáž budíků je cca 2-3 minuty montáž taky....... oprava je tak na půl hodky...... rozebrat,ustříhnout kšandu, očistit plošnej spoj od starý vodivý vrstvy, sundat izolaci kousek izolace z kšandy, vycentrovat si kšandu, složit, ideálně nebo hodit mezi plast a plošnák aby to na to tlačilo a doskládat....
2-3minuty? Poradis co vsechno se musi vyndat, sundat? :) To je luxus :)
Pavleeee :-D
easy...
sundat vrchní plast za volantem tj. otočit volant a je tam plastová krytka šroubu a šroub vlevo i vpravo, sundat plast za nim je šroub na budíky (všechno křížáky) , plochym šroubovákem nebo něčim podobnym vydloubat prostřední výdechy topení, stočiho ho uplně dolu nebo uplně nahoru a vytrhnout směrem k sobě, za nima sou dva šroubky, vyndat je a pak se vytáhne zbytek ofuků, za tim je další šroubek budíků takže vyndat a budíky směrem k sobě, vlevo maj narážecí štekr ten vyjede sám a za palubákem sou dva štekry, jeden černej ten má aretaci ze strany a jeden žlutej ten má aretaci takovou jebu uprostřeb tu odaretovat směrem ven plochym šroubovákem nebo nožem a vypojit....
vyndání displaye jen dva malý křížáky zbytek jen plastový packy který se dobře lámou :) dál to co sem psal nahoře, je to jednoduchý docela.....plošnák očistit něčim a alkoholem nebo ředidlo, de to dolu docela ztuha, kšandu šmiknout cca o 2-3mm , pak z kšandy perořízkem postupně a opatrně dloubat plastovou ochranu taky cca 3-4 mm jí sloupat a odstříhnout, ošnadu vzít opět ředidlem musí se z toho omejt taková bílá izolace mezi jednotlivejma kontaktama a pak jen poskládat a je hotovo..... víceméně mi jdou snad všechny řádky i sloupce...
pavel se vyjádřil že to nechce, nicméně stejně je lepší dělat to s autem pro odzkoušení než to namontuješ......
zvládne to fakt i lama...
No luxus, paráda, díky ;)
Já za Pavlem právě zítra jedu, tak mu udělám radost :D
jo ten se pochčije radostí :)
Viď :D tak mu hlavně nic neříkej, jinak mě vyhodí rovnou :-D
Ještě, že tohle fórum nečte :D
Jak budeš mít další úspěchy, tak dej vědět :) Nebo kdyby jsi narazil třeba na komplet luxusní neschnilý dveře vč. předních blatníků v tmavě fialový (podle mě teda červený) barvě :O)
čéče já jí shnilou nemám :) blatníky, lemy prahy dveře všechno vpohodě krom prostředku obou dveří na pravý střaně kde to někdo asi nějak odřel a pak nechal zakitovat a to se samo vysralo takže tym sou dva kolíče ale né vinou toho auta.... snad jen na kapotě malej puchejřek jinak pohoda....
řek bych že za těch 14k to stálo.... introš jako novej skoro, jen potřebuju sehnat výdech topení u spolujezdce a kastlík má napůl utrhlý otevírání jinak všechno ok, na tacho je 150něco a dle introše si myslim že to je reálný že má do 200, exteriér možná taky jen je sem tam obušenej nárazníky atd....
cca 10k sem do ní hodil za nápravu přední, náplně filtry, kabely svíčky, lambdu takže po týhle stránce všechno tiptop, ted mě ještě čeká přední světla to je tak 2.5k + 1k hidky za čočky, zadní světla seženu někde ok to je tak 1k všechny 4kusy, kompresor klima má kaput ložisko to je tak 1-1,5k sehnat jinej a bude to v super stavu opravu :) za tu cenu na takový to mrcasení po praze je to super, jen to krapet žere víc než bych od takový mrdky očekával.... za prahou vklidu 7-8L , po praze vklidu 13-14.... když někde seženu jetý LPG tak to tam vrznu a jebat :)
Hezky, parada :) A tys mi neveril ze je to fajn auto :D
Tahle je v cajku, jen z venku trochu orezla :)
Praha 13-14 je sila, MV6ka mi jezdila Prahu za 13l v manualu :D Jsem zvedav na 2,5ku :)
Lukasino: musis ho brat s rezervou, jemu i 1.4 bere po meste bezne 19L/100km :o))
Tapp: já vím ;) Stejně ta 1.4 byla určitě škodovácká :O)
MV6 je jebka rozežraná stejnak...... co si pamatuju tak stejně když sem s tebou jel tak si řikal mnohem větší číslo kolem 18ti prahu a ten motor stejně běžel jako každá jiná MV6 aneb každej válec napůl, cvakal a nejel..... volvo ti taky žralo po praze 18-19 :)
ano s fábií sem ted opět valil a udělal sem po centru 21 !!!! super ne ?
fiesta na plnou nádrž tj 42l ujela nejmin 300, občas 350 někdy i přes 400 ale to sem musel asi spát nebo nevim, ale tam aspon vim že jí neustále stojim na krku takže těch 12L je pochopitelnejch, ale s omegou zatim jezdim dost vklidu , používám tempomat nejezdim nějak rychle neb sou tam zimáky kormorán kterejm nějak nevěřim moc a stejně ta spotřeba nic moc.... klidnou jízdou praha-kladno včera vzala 10,5 a jel sem skoro na spotřebu.....
ale co sem zjistil tak je třeba u ní blblost jet 75 neb když tam hodim 90 tak žere o 2L min hned... chce to si vychytat ty rychlosti a vklidu se někam na 10-11 dostanu průměr ale žere dost na to jak nejede ale plyn to kdyžtak jistí...
zlatá amerika prostě....
No hele nechci kecat, ale co si pamatuju, tak fakt MV6ka mi brala 13l... Vím, že jsem pak byl nas*anej u Sonaty, kde byl 2.0 a jezdila taky za 13l Prahu :D
18-19l bralo Volvo, Audi i Pažout, o tom žádná :D až teď pašík bral cca 14-16l podle provozu :)
Tak jsem zvědav, co si vezme ta dvaapůlka :)
MV6ka nebyla blba, ale je fakt za na třílitr to byl dost tupej motor :D
si myslim že ta 2,5ka v praze pod 13 nepude, uvidis samo :) MV6 je jebka a tupá je echt..... jen žere a nejede, jedinej dobrej je pak 3,2 to jeede dobře a spotřeba dost nízká.....
lukasino : dneska sem projížděl murénu s cvt, zajímalo mě kolik to baští tipuju hrozně moc, každopádně hrozná prdel s tim jezdit.....
(měnil sem ložisko, na tomhle videu ještě hučí)
sleduj to třeba od 30s ten otáčkoměr vs tacháč....
[ Link ]
Murano ma sakra dlouhy kvalty :))
Moc diky za perfektni navod, bal jsem se ty demontaze a fakt je to hracka :)
Dneska probehla prvni oprava, na prvni pokus to myslim neni spatny, ale jeste to chce doresit ten treti radek :D
PRED
PO
A chladici kapaliny si nevsimejte, vim o ni :)

Sakra chlapi,já jsem u svého displeje trochu zmaten, mám lehce jiný tip než byl v návodu a nejsem si jist jak se do něj dostat, aniž bych ho nějak poškodil. Mám totiž káblíky z obou stran, navíc z boku připájenej další tišťák :(

U me to tam bylo jen nacvakany + se museli odpajet ty tri kontakty (na cudliky pro nastaveni casu atd). Pak to slo ven :)
Hlavne pozor, at si ten pasek neproriznes, staci trochu a pak uz to nesviti vubec :D
musis ty tri plechy odletovat
Jinak blbej dotaz, to je do Bckovy omegy, nebo nekam jinam? Potreboval bych jen zjistit presny rozmer toho displaye, myslim vylozene toho sklicka :O)
Pavel: odpajet se nerovna odletovat? Tak pardon :o)
jj ty tři se musej odpájet pokud to chceš rozebrat komplet.... ale k samotný opravě flexu to neni nutný...
Luk>mel jsem okno otevrene dlouho a odpovedel az pak..o]]]

17.04.2011, 19:22 |
macomb | Upraveno: 2011-04-17 19:25:34
Jak jste odřezávali ten kabel, nebo jste to řešili nějakým lihem?