Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Cupra R - snad někomu ušetřím cestu

 o Navštíveno 1976x o
o 03.04.2011, 20:05 | vypuk
[ Link ] Kdyby toto někoho zajímalo a chtěl se na to jet podívat - vyprdněte se na to.. Auto bylo havarováno ale je docela pěkně spravené

AAAAAALEEEE

povlak na víčku od oleje a okolo = voda v oleji, takže buď blok prdnul nebo fouklé těsnění či něco jiného... ;)
Snad jsem někomu ušetřil cestu, čas, peníze, nervy... :)


o 03.04.2011, 20:42 | Kesam
No navoněný je to pěkně.
o 03.04.2011, 20:45 | vypuk
Jo no, ale nebyl plyn v nádrži tak jsme ani nemohli vyzkoušet jestli ten plyn funguje a jak funguje, ale pak to víčko a bylo jasne, zamávali jsme "pápá" a jeli zpět...
o 03.04.2011, 20:47 | Schejby
fakt že jo luxusně vyšperkovaný... myslím že kdyby bylo v cajku tak si brzo najde majitele :-)
o 03.04.2011, 21:10 | Veva
vypadá fakt moc pěkně!
bůhví, zda ten plyn v nádrži nebyl schválně :-)
on si to nějakej mladej kluk koupí a bude mu to jedno, že to má mouchy
o 03.04.2011, 21:14 | vypuk
Voda v oleji - moucha? :) No nevím... Typek hrál jako, že "nic nevím" ale myslím si, že to věděl až mooooc dobře...
o 03.04.2011, 21:23 | Only_One
¨kdyby to věděl, tak to víko opucuju a víš prd
o 03.04.2011, 21:26 | vypuk
No byli se s tím projet, tak si myslím, že i po té projížďce by se to mohlo usadit ne? (pouze má doměnka)
o 03.04.2011, 22:09 | Tuner#2
Emulze na víčku se může běžně dělat v zimně a pokud to auto stojí v bazaru kdy byli ty vlhký a zároveň mrazivý dny leden/únor a jen občas vyvezli nějakého zákazníka tak je to normal... Pokud by tam byla emulze i po cestě v dnešním počasí a prohřátí motoru, tak až pak je to špatně.
o 03.04.2011, 22:26 | Deliquente
přesně jako Tuner#2
Bafko mi to v zimě dělalo taky a v letě nikdy nic...
o 03.04.2011, 22:47 | Paczqo
Tak tohle dělá snad každé auto ja u omegy kde je motor v perfeknim stavu mam co zimu na vičku a vršku hrdla zevnitř emulzi vždy ji vytřu ale jak se oteplí je to v pohodě
o 03.04.2011, 22:53 | xenonman
tak pokud bude těsnění tak se to přeci pozná uplně jinak, bude se to přehřívat a mizet voda :-) tzn po zahřátí by si to určitě poznal, jeslit más fouklé těsnení
o 03.04.2011, 23:01 | hlavon
a taky by to tlakovalo do nadobky
o 04.04.2011, 09:11 | mrazik
Jako nade mnou, mirny slem v zime je v podstate normalni a to foukle tesneni, stacilo by otevrit nadobku a jestli by zabublala nebo byla vice natlakovana. Takze auto muze byt v pohode.
o 04.04.2011, 09:33 | Alííí
Natlakovanou nádobku mám i bez fouklého těsnění. :-) A za ty prachy - co byste chtěli. Jen že CupraR měla 165 kW, tohle je jen Cupra. A s plynem? FUJTAJBL !
o 04.04.2011, 10:32 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-04-04 10:34:03
Alííí: Tak ono je to vcelku normální, že máš natlakovanou nádobku... Dneska je tlak min na 0,1MPa protože pracovní telota vody je 90°C a tlak tam musí být aby to nevařilo a vydrželo třeba až 110°C. Ale kdyby to foukalo do vody, tak se to chová jinak, při otevřené expanzce to bublá do vody a voda bude cítit po spalinách. Pokud to bude fouklé do oleje, tak se vytvoří šlem ale celkem drasticky opět. Dle mě to soudit podle víčka je holý nesmysl a nevím proč to dotyčný neotřel a nejeli na zkušební jízdu, kde by motor ohřál, párkrát tomu dal a pak zkusil stát na místě a sledoval teplotu a nakonec se podíval na víčko a měrku oleje. Když jde voda do oleje tak je kaše všude i na měrce. Prostě dotyčný toho asi moc o motorech neví a nebo neviděl a zbytečně schazuje inzerát. BTW proč ne plyn? Mě to přijde jako velice zajímavé palivo, včetně toho, že má víceoktanové a za půl co benzín...

P.S. Tím netvrdí, že to auto je v pořádne a nebo ne, jen že metodika vyhodnocení byla špatná
o 04.04.2011, 10:53 | Alííí
Tuner#2: Amen. Ale plyn do sporťáku nee, blee.. :-)
o 04.04.2011, 11:58 | M.a.R.i
plyn klidně a cupra mi nepřijde jako sporťák :)
o 04.04.2011, 13:03 | Alííí
M.a.R.i : Rozhodně s Brembo brzdama, Recarama a velkým turbem je to víc sporťák než Fabia Monte Carlo HTP. :-)))
o 04.04.2011, 14:41 | M.a.R.i
Alíí: jasně, není to úplná tuctovka, ale neřeknu kdyby to bylo porsche nebo něco podobného, tam už by LPG bylo na přesdržku :). Ale u tohohle auta by mi to nevadilo. Kdyby neměla MR2 tak malej kufr, tak už tam plyn mám taky :D:D
o 04.04.2011, 14:49 | Nismo.Power
ale prd, tyhel víčka na sobě maj zkoncenzovanou vodu zcela běžně a neni to fouklym těsněnim ale prostě jen dementnim systémem stejně tak jako felicie to maj všechny atd atd.....
o 04.04.2011, 14:56 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-04-04 14:57:08
Ty už si dej Nismo taky facku...

Táta má mimo jiné Feldu MPI na takové to popojíždění a i když přes zimu jede s obědem do sousední vesnice, tak šlem na víčku nikdy nebyl ani v zimě... zatímco třeba na kamarádovo Citroenu se ten šlem tvoří jak prase a dokonce to ucpává hadice co odvětrávají blok z víka a pak to vždy někudy vyletí a výsledek je poblitej motor od oleje. Když to pak začal pravidelně čistit, tak nikdy žádný problém. Záleží na konstrukci odvětrání bloku a nechápu proč si do huby zas bereš Škodovku, která zrovna to to nějak extra netrpí.
o 04.04.2011, 15:22 | Vlastah
pokud je to opravdu jenom tesneni, tak nevidim problem ukecat slevu a do cca 5k opravit, ne?
auto vypada moc pekne jinak (nevim jak v realu samo)
o 04.04.2011, 15:52 | dolph
Tuner: musím s nismem jen souhlasit.. já mám feldu taky MPi a ta srágola se mi na víčku tvoří běžně a skoro pořád (mimo léto).. kolega z práce má taky mpi a dělá mu to samé, otec měl mpi pick-up a taky se mu to tam sráželo... takže škodovku bere do huby oprávněně ..
o 04.04.2011, 20:37 | M.a.R.i | Upraveno: 2011-04-04 20:38:39
Vlastah:
do 5000 bych si těsnění nenechal opravit. Já jsem dával před 3lety za opravu těsnění na P405 8000 a neřekl bych,že je to nějak extra drahý. Samozřejmě to bylo v neorigo servisu bez papíru.
Tady to vypadá,že je ten Seat OK,ale pokud mi bylo špatný těsnění,tak nepoznáš jestli třeba není prdlá i hlava a to už je pak trošku jiná cenovka, řekl bych tak 20000 za pořádnou opravu.
o 04.04.2011, 22:39 | vypuk
+ to nemá xenony co tam byly uvedené, el. sedačky, el. zrcátko funguje jenom spolujezdcovo a k navigaci není ani cd a prosí jenom o vložení cd s mapami a to navíc v holandštině nebo v jakém to jazyce :)
o 05.04.2011, 09:39 | mrazik
vypuk no jeje, se naucis holandsky, no :-D
o 05.04.2011, 14:23 | Vlastah
M.a.R.i: aha, tak to ja ziju asi jeste ve Skodovkach :-)
mel jsem za to, ze tesneni je cca 2-3k + nejaka ta prace
kazdopadne samozrejme musela by byt jistota, ze je to ono, takovej prasklej blok nic moc :-)
ale koukam, ze to ma vic much
o 05.04.2011, 14:56 | M.a.R.i | Upraveno: 2011-04-05 14:56:59
Vlastah:
ono těsnění stojí pár korun, konkrétně na toho Peugeota stálo od 500, nakonec se tam dalo nějaký lepší za 2000, jenže pak se musí srovnat hlava, pak tlakovat či co a když je mechanik precizní,tak ještě po nějaké době utáhne šrouby na hlavě. Ale je jasný,že se těsnění dá udělat i za ty 3000včetně práce,ale taky to pak tak vypadá a je radost kupovat auto po takovém majiteli :D
o 05.04.2011, 15:50 | Vlastah
M.a.R.i: aaha, dik za pouceni, doufam, ze me to nikdy neceka :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3142 sekund.