
Navštíveno 737x

Poraďte prosím kterou tiskárnu z těchto 3 vybrat do kanceláře. Zajímá mě hlavně životnost a případně rychlost servisu.
1- Canon MF8030Cn
2- Minolta Laserová tiskárna magicolor® 1690MF-d
3- Xerox Phaser 6121MFP bar
4- Hp Color Laserjet Pro CM1415fn
Po zkušenostech se Samsungem nutnu něco co chvilku vydrží
Díky
Kterou ze třech a máš uvedené 4 :-) Co takhle HP Office Jet 8500 ? V nákladech na tisk to strčí tyhle rozežraný colorky do kapsy ...
Asi nejdůležitější parametr je říct si kolik toho vytisknu, pak vzít jednu tiskárnu po druhé a spočítat si orientační náklady na tisk tzn.cena toneru v poměru udané výtěžnosti. Pro malé kanceláře je to HP 8500 bestseller, nicméně kdyby jsi chtěl zůstat u uvedených laserů, tak za sebe bych asi sáhl po tom Canonu, bo 716tky tonery mi Ecotoner naplní pod 1000kč/ks s DPH :)

24.03.2011, 19:56 |
Pekys Do kanceláře už bych asi koukal po parametrech jako:
- rychlost vytištění první stránky
- zásobník na ruční vložení
- velikost zásobníku na papír
- ekonomika provozu
Já mám asi nejlepší zkušenosti s HP.
na firmě mám už přes rok MF8330 cdn za tu dobu jsem s ním max. spokojenej, rychlý první tisk (druhý trvá o něco dýl ale pak už to jede zase jeden papír za druhym)jednoduché ovládání. Občas z ničeho nic začne zahřívat toner ale po pěti sekundách vše zase ztichne. Navíc by měli mít záruku na první rok zákazníka.
Squere - politika Canon a HP, záruka 12 měsíců pro firmy a podnikatele, 24 měsíců pro běžného koncáka, vše v servise s 30ti denní lhůtou. Veškerý nadstandard si musíš připlatit ...
aha, tak ted uz to tak neni, ale ja mel zaruku 1 rok s tim že ke mně dojedou a opraví to u mě a bez příplatku