
Navštíveno 2288x

a je to v pr. takze aby bmw bylo zase bmw budou se davat trivalce bimoto?:D

23.03.2011, 21:26 |
Augi Já fakt nevím, co furt řešíte... Copak byl v osmdesátých letech Vanos?
ide o to, ze ten atm. 6 Reihen6zylinder dal 200tkm s beznou udrzbou...co asi dvojkomorove turbo neda....

23.03.2011, 21:39 |
Augi noclue: Ale vždyť tu každej píše, jak po 150-200tkm umírá Vanos... Takže z bláta do bláta ;-)
Takze bude umirat vanos a dalsi kurvitko jmenem turbo.

23.03.2011, 21:47 |
Augi Přesně tak ;-) Stejně bude z auta za chvíli spotřebák.... V devadesátých letech se taky komple kupoval na deset let a teď má většina z nás každej rok novej :-)
hmm,je to tedy fakt bida...jde to vse do kopru...a proto zitra kupuju zase 6val...tentokrate poprve nafta,tak me to snad nezklame...DDD
na foto mala ochutnavka..DD

Proste zkurveny limity EU, kazda automobilka se zavazala, ze musi snizovat emise, a to proste bez snizovani obsahu pri zachovani vykonu jinak nepujde.
Je to trend moderní doby. Kompaktní motor, s ušlechtilým spalovaním. Když chcete pořádný hrnky, tak si kupte traktor ;) tam objem zustane vždycky :-D
Vsak taky auto nepotrebuje 1000 koni. Staci, kdyz nebude vazit 3 tuny. Spousta picovin a auta vazi vic a vic. Lidi holt chcou pohodli a bezpeci. Na ekologii sere bilej tesak:)
Este dodatek:
Zajimalo by me do jake miry jsou motory, prevodovky a eletronika nastaveny na realnej provoz a nakolik na ty debilni a nerealny testy spotreby.

23.03.2011, 22:11 |
JP Kompaktní motor s ušlechtilým spalováním co třese celym autem, žere stejně a za 5 let je zralej na generálku. Jó, holt moderní doba:-)
Jsme odsouzeni jezdit ve starych pleckach :-D
Pavel 528
poprvé nafta - hmmm, budeš zklamanej :o))) A nebo tady pak začneš něco o brutálním zátahu...?:o)))
Hoď víc foto!
Jako králík......koupím a zrenovuju plečku a hotovo. Na pičovny typu přeplňovanej fén fakt nemám náladu.
No ona je otazka, jestli je bude pouzivat ve svych autech nebo je bude dal prodavat jako to muje v pripade 4valcu u Citroenu atd.
Nicmene souhlasim s vami, je to tragedie.
Uz se tesim za 5 a vice let, jak v nabidce ojetin budou jen s turbem v buhvijakem stavu.
AllInOne:no puvodne jsem nechtel,ale je to 530D a ma to tech 193ps jako mely ty dve 2,8ky co jsem mel...
jede to solidne,je to samo neco jinyho nez ten benal,ale myslim,ze zklamenej nebudu....
hlavne tohle auto ma super vybavu,coz proste musim mit..DD
je to face a za super cenu od cloveka,kterej neresi penize a daval tomu servis...coz je z pohledu kupujiciho nejlepsi..o))))
tak jeste jedna fotka...o))

530ka říkáš jo? hm, tak radši očekovat klapky v sání, aby ti to nezpapalo a neudělalo pá pá.
LK:no neco takovyho jsem nekde nasel,to je jako fakt???
to je ono?
[ Link ]
Augi: ten vanos me ted ceka, mam prostudovane co vse se dela pri repasu a nakoupenej material a myslim ze lidi hodne prehani s tim jak je to narocny, kdo dokaze na aute udelat rozvody, musi dat tohle s prstem v nose, neni v tom zadna veda jak se nekteri z toho snazi delat...
Pavle, BMW mají ten samej problém s vířivýma klapkama v sání stejně jako Ford - motory Duratec. Prostě omrdali uložení těch klapek, vyklepe se to a pak to vletí do motoru - samo, že motor KO. Nepodceňuj to!
Uvidíš, jak pochodíš - rozdělat prohlédnout. U mého motoru byli už dvě klapky pojedeny motorem, ale naštěstí ta nalámaná osička zůstala furt v sání. Takže motor si pochutnal, ale naštěstí přede dál. Ale byl jsem asi vyjímka. Na ford-focus foru nebo na fordfans.cz je o tom obsáhlé téma i s foto.

24.03.2011, 10:47 |
fredy | Upraveno: 2011-03-24 10:47:44
jj, já ty klapky dávál taky pryč z mé E61
Některý verze je měly, některý ne, třeba moje 135kW 3.0d s manuálem ne :o)
RB - je to dle roku. A tuším, že to měla pětková řada. Nemáš ty trojkovou?
142kw je od 9/2000 tedy u 5er,nevim jak je to u 3er
Průser spočívá přátelé v tom, že starý nemoderní a neekologický vozidla bude EU čím dál víc zatěžovat daněma, bude jim zakazovat vjezd do centra měst a vůbec bude nutit chudáka spotřebitele aby si tyhle nový - trefně nazváno - fény kupoval ať chce nebo nechce. Hnus fialovej ..
no a do mercedesu dávaj motory renault :-)

25.03.2011, 05:17 |
Daryl (A)
Uz se tesim na elektriku :-) poradna V8 postuchovana elektromotorem se taky dostane na nebo dokonce pod limity EU.
kam to speje.... nejdřív začnou vyrábět hnusný auta s kvalitou zpracování a spolehlivostí sotva poloviční co ty starý a pak ještě přestanou dělat motory.....
jinak na 530d ještě bejvá kurvítko na přívodní hadici turba, hned před turbem taková pitomá turbínka takže to taky vyndat.... ono to turbo se posere tak i tak ale tohle tomu dokáže občas pomoct
Nová pětka je ve zpracování příkladná, interiér už bych se vůbec nebál srovnat s Audi, která nad ním měla kdysi náskok. A ještě má motory, ne prdítka. Nebo je někomu 4.4 biturbo málo? :o)
Tohle dostane jednička nebo Isetta nebo Mini, nemyslím si že trojka a už vůbec ne pětka.