Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > zkušenosti Hyundai Santa Fe

 o Navštíveno 3438x o
o 22.03.2011, 10:55 | Burns
Vlastníte někdo tento vůz nebo s ním máte nějaké zkušenosti co se sere, jak se s tím jezdí atd., ročník 2001-2002, motor benzín 2,4 (plánuji přestavbu na lpg), převodovka manuální.
Přemýšlím o koupi, ale nějak vozy hyundai neznám.

Díky


o 22.03.2011, 12:11 | Šestikule
měl jsem SF 2.4 čtyři a půl roku a hodně jsem se kolem těchto aut motal, motor absolutní držák stejně jako samotné auto, v podstatě tam není nic, co by se nějak sralo. Jedinou slabinou je spojka, která je poněkud poddimenzovaná, normální řidič ji mění kolem 120t km, pokud to tahá vleky nebo se lítá více v terénu tak klidně v 80t km. Podvozek jinak bez problémů, vše je tam dimenzováno na SUV a ne jen přehozený z osobáku. Nezlobí ani elektrika apod. Občas může sáknout zadní diferák, ale osobně jsem se nesetkal s nikým, kdo by to musel řešit.
Za mě je to auto, které se Hyu moc povedlo (nehodnotím vzhled) a v podstatě jediné SUV od nich s nimž nejsou problémy. Pokud ho navíc kupuješ s benzin motorem, dá se de facto koupit auto naslepo.
o 22.03.2011, 17:25 | koren
se vtirnu:-) jak je na tom v6 a automat?
o 22.03.2011, 18:50 | HIGHTOWER
V6 2.7 nic moc, někdo tu psal, že to nejlepší volba je manuál 2.4, neb automat do 2.4 nedávali.
o 22.03.2011, 19:12 | JA
vem Sorento 3,5ku a dej tam lpg..14-15l na 100
o 22.03.2011, 19:16 | Zdeny60
Tak vtírnu se taky: loni před vánocemi, než jsem nakonec po všech útrapách došel k současnému SpecBčku, jsem si u lašáka v ŠPk byl projet Santu s dýzlem a automatem.

Nebudu hodnotit techniku, o té nic nevím, ale vyjádřím se k projevu auta s 2,4(??) dýzlem a 5° automatem:

tak předně posez: sedím jkao na velbloudu, (ne na koni, ten je pohodlnější). Sedačka absolutně ale totálně bez jakékoliv boční opory, takže v zatáčkách rejdíš jak čolek ve vodě. Řízení je prapodivné - volnat je jako tradičně silně přeposilovaný, což na dnešní poměry není nic divného, ale jeho rpůběh (tedy průběh rejdu) je jaksi nelineární - napřed točís a nic a pak najednou to hrkně do zatáčky - tento pocit jsem před rokem popisovla u Jaga -S-type - točíš, nic a pak to vlítně do zatáčky , že bys urval kolo o vnbitřní obrubník.

Teď k převodovce: obecně běží řeči, že starý poctivý 4°automat u Subaru je lenoch, stará mršba, a vůbec něco, co mělo být dávno pohřbeno v propadlišti dějin. Tuto převodovku ( a ještě snad všechny od Volva) jsem úmsslně vybral pro porovnání - není snad žádná pomalejší - mimo té, co je v Santé s dýzlem. To je tragédie opravdu n adruhou, protože podřadit v kopci s kickdownem trvá asi 2 světelné roky, za tu dobu je už situace jiná a většina předjížděných aut už stojí u motoroestu a řidič dopíjí kafe.

Jinak motor by mě mít něco kolem 130kW, ale pocitově to vypadá, že má asi tak 80, protože 130kW msuí táhnout jkao stáído volů, ale tihle voli byli evidentně buď nemocní, nebo nevím. Průběh je dost lineární, ale tím to vadne. Nástup výkonu nepoznáš, jede to furt stejně, žádná gradace. A spotřeba na "mém" testovacím okruhu asi 15km - 9,0/100, což se mi zdá možná dost, ale asi to odpovídá váze. Tento dýzl je na Santu evidentně slabý a auto se s ním tráůí.

Brzdy-hodnotím jkao průměrné, zkoušený kus měl zvlněné kotouče jako kráva, bazarníék se mě snažil řesvědčit, že to je P"orezlé stáním" a že si to sedne. Já jsem vysednul, poděkoval a šel. tohle auto tedy na mě nezanechalo pramalý dojem,

Snad co se mi líbilo nejvíc, bylo relativně místio vzadu, kufr tak akorát. Provedení jsem niajk zvláš´t pak už nekontroloval, nebyl důvod, jízda mě vyolženě zklamala.
o 22.03.2011, 21:43 | Šestikule
Zdeny60: hodnotíš zcela jiný model než se ptal Burns. Nový Santa stojí v porovnání se starým opravdu za prd.
o 23.03.2011, 07:08 | Zdeny60
Aha, tak to pak ano.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3862 sekund.