
Navštíveno 5399x

Nějak se nemohu rozhodnout.
Ford Focus 1.6 Duratec, 74KW Modrá Blazer, výbava trend plus. Nebo Škoda Octavia primo 1.2 TSI, 77KW, Modrá pacific, CZ Edition.
Obě auta mají skoro stejnou cenu.
sedni si do těch aut, projeď se a uvidíš, co ti bude víc vyhovovat. Za mě ale "ovál".
Vzal bych asi Okinu, ale jen kvůli tomu, že se pak výhodně prodá jako ojetina a za Focus bude cenou dost dole.
lip se mi jezdi s Octavii, hlavne si ji pak doskladam jak budu chtit. Mám na ní 4 roky zaruku. Focus je hezci asi ma i lepsi motor je v lepsi vybave ale uz si nic nedodelam a zpracovanim se mi moc nelibi...ty plasty jsou takove horsi :-(

18.03.2011, 09:22 |
Pekys na Focuse tu nekdo nadaval kvuli sedackam, tak by to asi chtelo do toho sednout a projet si to.
Je fakt že škodovky si jako ojetiny drzej cenu, resp neni u nich takovej propad jako u ostatnich znacek.
Myslim ze Octa nabídne trochu víc prostoru nez FF
Na Focusa nadávam kvôli sedačkám aj ja, kvôli priestoru pre vodiča už od MkII. Asi by som šiel do Okty, len ten motor sa mi nempáči nejak :-)
Bude to auto na presun z A do B, spotřebák. Octavia je vetsi a ten motor :-/ to je otazka...vcera jsem s tim jel a spotreba na 470km kombinovana 5.8l...Není to zavodak to vim na to mam jinou hracku :-)
2 DJ.UFÍK: keď Ti motor nevadí, určite choď do Okty. Na Focusa nadávam každý deň keď doňho sadnem a to niesom žiadna korba (186cm/87kg). Má hrozne, ale hrozne úzke bočné vedenie, keď do toho sadneš, cítiš sa ako na malomestskom autobuse, keď zprava sedí hosposký Tóno a zľava stará pani starostová, pričom obaja vážia cez 120kg :-)
můj názor je, že obě možnosti jsou špatný, ale když už nutně vybrat z těchto dvou, tak radši Oktu, protože Focus přesně v týhle motorizaci jsem protrpěl nedávno na celodenní cestě, sedačky snad nejhorší co jsem u novějších aut zažil, bolely mě z toho záda ještě tejden..
ale zase mám 2 metry/125kg, takže někomu s "dětskou" postavou to možná bude vyhovovat..
hehm ja mám 170cm/87kg :-) ale i tak se me tam sedi hur nez v OII :-)
V obojim jsem jel, teda když pominu že s jinejma motorizacema a ten Focus mi oproti Octě přišel tak o dvě třídy níž - interierem, sezenim, pocitem, upřímě mě dost zklamala i jízda, všichni si ty podvozky nemůžou vynachválit a mě to přišlo takový normální - neurazilo, nenadchlo. V tý OII jsem se cejtil přecejenom víc jako v "autě"
Presne jako Pepa! Stejny pocit! Ten motor asi budu muset prezit no :-(
hele a to tje ta 1.2T fakt taková trága? Bavil jsem se o tom s kolegou, co s tim jel v Yetim a prej docela pohodlnej motor třeba pro město a tak

18.03.2011, 10:14 |
Lubak Tak Okta sice docela fajne design ale ten motor není žádná hitparáda .-)
Záleží za kolik toho focuse můžeš mít.
Kolem 280 tis. se dá sehnat modrej vč. aut. klimy s 1,6 v Trend Plusu záleží na tobě no

18.03.2011, 10:18 |
Lubak 265 za 5 dvířko asi že?
To je normál cenovka vcelku.
Já psal tedy ceny za kombika + aut. klimy a ližiny
Luboši a proč jsi to neřekl hned:-) mail na mě máš tak očekávám nabídku :-)

18.03.2011, 10:49 |
X-sat (M)
Oktávky jsou nejkradenější auta...
To jsou to je pravda i když je to social vybava?

18.03.2011, 10:51 |
Lubak Jo hodím ti to na e-mail, jen s klimou a ližinama je kombik za 293, za 280 je holej bez aut. klimy a ližin
pošlu ti na e-mail

18.03.2011, 10:57 |
Lubak Oktávky se kradou s jakoukoliv výbavou a otázka je jestli to bude tak dobře prodejnej kus jak tady někdo zmínil třeba za 4 roky s 1.2 sekačkou:-)
máš to na e-mailu
Lubak: to si piš že bude, spousta lidí slyší na malý POV, toho bych se fakt nebál
já bych vzal nějakou ameriku - hodně velký motor - nebude se to vůbec srát a jezdí to za prt - a hlavně se svezeš ! někdo ti tu s ním poradí ... .o) joke OT

18.03.2011, 11:25 |
Lubak Escudo - jj spousta lidí na to slyší a spousta lidí se těhlech motorů bojí (možná že i právem) setkávám se s tím dost často.
Ale jak říkám proti gustu.....

18.03.2011, 12:11 |
hanzz Jak dlouho s tím chceš jezdit a kolik km za tu dobu asi najedeš?
auto pocitam na 4 roky nebo 100tis km pak pujde z domu.
Ty voe, tohle mě vždy fascinovalo, to ZPRACOVÁNÍ. Jako tohle slovo a porovnání chápu třeba v kontextu Audi vs. Dacia, ale tak nějak prostě tohle slovo jinak nesnáším! Třeba bych tedy řekl, že zpracování koncernu děs, když mají tvrdé výplně dveří a po 10 min. mám otlačený loket. Ale to není zpracováním ne, to je prostě koncepcí, že to tak blbě vyrábí, a kdo použije jaké plasty, to taky není zpracováním, ale tím, co tam dají. Nebo jako Ford vs. Škoda má tedy Ford 10 cm díry v návaznosti dílů interiéru nebo co?????
Myslím dílenské zpracování, to že plasty u škodovky mě přijdnou lepčí než u focuse je asi můj boj, ale když má F kožený volant a najednou vidím jak tam na mě kouká chemoprén, nebo tragické záslepky místo airbagu na sloupkách, o záslepkách na dvěřích kde má být tlačítko na obládaní oken atd....
no tak co třeba sloupané takové to pogumování madel dveří u koncernu, a je jedno zda škoda, vw, seat, a to i třeba po 4 letech a nejeto kolem 100 tis. km, to zase sere mě :-D
Ale myslím to celkově, stále to slovo tady se používá a já prostě ať jsem v jakémkoli autě, tak tam vždy něco je debilně, to tedy všechny auta jsou ZPRACOVÁNÍM na ho... :-D
tak to co rikas o soupani to se me nikdy nestalo :-) Kazdopadne platim za to aby to auto vypadalo a nebylo sama zaslepka :-)
Ten nekdo kdo nadaval na ty sedacky sem byl ja. Tak neco otresnyho moje prdel jeste nezazila a to uz sem sedel i na tomhle:

Proffesor: :-DDDDDD Tohle mě dostalo.
Tak nějak jsem to pročetl a za mě Octa,mám ju taky a jsem max. spokojenej!
Díly za pár korun a mrtě,výborně prodejný,vzhledově moc pěkný..
Já jsem tentkrát zkusil snad skoro vše (Kia,Peugeot,Ford( musím uznat zlatej tranzit,oproti těm osobákům,Citroen,VW,Renault,Dacia,Nissan) do 700 tisíc a nic se mi tak nelíbilo..
Snad ještě Tiquan:-/ :-)
HIGHTOWER: myslim že si slovo zpracování vykládáš jen jednim významem, protože když se řekne celkové zpracování, tak v tom může bejt koncepce, výběr materiálů, výroba i montáž dohromady.

19.03.2011, 10:01 |
clown nekde mam i test, presne OII, FFII, Ceed a i30,
FF a OII velmi dobre, kazde auto ma neco.. otazka je, jak se bude chovat namahanej 1.2TSI po letech provozu a jak s tebou VW jako bezne vymrda.., u Fordu se meni turbo (u nafty) na zaruku bez problemu v 85tkm.. u Skodovky v 55tkm se platilo .. resp. neplatilo, protoze v tu chvili kokta sla z domu, ani nejela ze servisu domu, proste tam zustala :o)
Kdyz vidim ridice flotil jako napr. Schenker, kde pulka jezdi Skoda OII, Fabia II, obcas Passat a druha pulka Fordem Focus II combi, protoze Schenker na Forda dela logistiku ND.. tak zjistis, ze frajer s FFII TDCI najede 200tkm /3r a za ty 3r v 80tkm menili turbo, ve 120 pak lozisko za 3000kc a pak olej, desky, gumy. Na OII nadavaj .. nestartuje, netopi, furt neco.
OII jezdim sam, i 77kw v TDI je na no auto dostacujicich na normalni jizdu v jednom, max ve dvou. S plnou nadrzi a 3 lidech uz je to slaby a znas kazdych 10kg co mas v kufru. To TSI pojede, coz o to, ale bojim se za kolik ve meste .. (turbo toci pri kazdem rozjezdu) a pak jak se to bude chovat, kdyz tomu nalozis na dalnici .. za mne tyto zakladni motory patri do Fabie..
jak rika muj kamarad z Kosice .. auto ma mit na 1000Kg vahy / 100 koni .. aby jelo :o) (jezdi L RX450)
skoda, ze jsem ten thread nevidel vcera .. chtel jsem se projet v Alhambre 1.4TSI 110kw :o) ale musel bych cekat 10minut .. :o) bych se svezl
jinak 1.6 Duratec ma Martin v FF1 a vubec si nestezuje, krome zkurvenejch brzd, ktery ochomil nejaky nejaky flasinetar z nejaky stodoly auto jezdi prima .. a to Martin mel predtim PG206 2.0 S16 :o)

19.03.2011, 10:04 |
clown mozna k ty OII .. doufam, ze u OII FL udelali uz novej tapecak, aby si tam clovek mel kam polozit levej loket .. a ne delat dulek do tapecaku :o) to bych je skopal

19.03.2011, 11:32 |
Etien (M)
mam ted OII 3 mesice a najel jsem 13k km.... a musim rict, ze zatim spokojenost... jo, je to 1,6crtdi
Za me jdi do OII. Aspon budes maly muz s velkym autem :-) a muzes v nem hrat na schovavanou.

19.03.2011, 20:49 |
clown za mne kdyz OII tak FL .. , o coz u tebe pujde. je to fakt o znacnej kus dal spracovanim nez klasicka stara.., jen majitele vsech generaci si stezuji, ze zpetna zrcatka jsou blbejsi a blbejsi
U OII FL se mi líbila bíle podsvícená palubka a nastavování v menu PC a sportovnější příplatkový sedačky (jezdim převážně v noci ) a opravdu veliký zpětný zrcátka (S OII FL sem jezdil tejden po Budapešti ).U Focuse to bylo podsvícený agresivní červenou a sedačky si nevybavuju (párkrát jsem ho převážel ).OII se vykrádá/krade a to by mi vadilo,ale zas je výhoda,že si drží cenu.Koupil bych přesto OII a výhoda je i v přístupu do kufru u liftbacku.Motor nevim jezdil jsem RS nafta/benzín s DSG , ale mile mně překvapila 1,4TSI 92Kw s DSG a osobně bych chtěl
1,8TSI 118Kw s DSG,ale to už je za jiný peníze.....

20.03.2011, 15:30 |
clown Ufik, skoda ze si to nerekl mesic zpet
byla OII 2.0 benzin / 80tkm / po leasingu / provoz 2007/12 provoz, .. maxidot, digi klima, vyhrejvany sedaky .. bila krasna. Doslova za pusu :o(

20.03.2011, 18:03 |
Docthor | Upraveno: 2011-03-20 18:06:27
No já bych šel spíš do Focuse
trošku jsem srovnával : Škoda :
[ Link ] : Focus :
[ Link ] Jinak cenový propad: Škoda benzin nová 500 Tis. ,-
ojetá 3 roky: 200 tis - 250 tis záleží podle km
Ford diesel mový 500 tis. ,-
ojetý 3 roky: 190 tis - 230 tis
Nic moc teda výhoda škodovky, propad zanedbatelný, samo že Octu dřív prodáš, ale nevím kolik bude stát v budoucnu benzin, vidim to kolem sebe,každý chce naftu,naftu,naftu, sám mám rád benzínové motory, ale šel bych na dení lítání do nafty.
Nemyslim tedkom cenu benzinu,ale spotřebu, je hodně velký rozdíl jezdit za 6l nafty a za 7-8 l benzinu (tedkom beru podle stejné průměrné cestovní rychlosti) ,taky vím že se do toho musí počítat údržba a náklady, ale v tvém případě je to na 3 roky a to by měli obě auta zvládnout bez větších potíží :-)

20.03.2011, 18:20 |
clown kdyz bude jezdit 10km denne, tak bude jezdit za 8 l+- nafty i benzinu .. to vidim u sebe .. 3 vesnice 30km mezi tim 3km, kde tomu muzes dat max 90 .. cesta tam a zpet a jsem tam s TDI za 8.8 .. naftu pokud najede 30tkm + rocne .. , jinak nesmysl, v zivote se to nezaplati

20.03.2011, 18:26 |
Docthor | Upraveno: 2011-03-20 18:31:55
Ano, nezaplatí, máš pravdu, tak to může se rozhodovat mezi FF 1.6 i, ja psal postřeh mezi srovnávanými vozy, cestu do práce a z práce zvládne i Fiat Panda za 160k, jenže vždy najedeme více než z práce a do práce, je pravda že na krátke popojížďky je přeci lepší benzin, netrpí jako nafta,která se ani nezahřeje, ja spíš narážel na prodejnost Nafta vs. Benzin
Ja třeba jezdím s Fabii I combi 1.4 TDi 59 kw 2007,mam to jako služebku, a nechápu proč je to tady tak nenáviděné auto? Měřim cca 190 a vážím 100kg a naprosto pohoda, jede to, nežere to, sedačky pohoda, nepadá na ceně, spolehlivá, akorat ten zvuk je horší, ale jinak max.spokojený. V autě cestuji z 90 % sám ,díly dostupné všude,levné náklady a provoz.Ale to už jsem někde jinde :-)

20.03.2011, 18:36 |
clown ano .. cesti naftari jsou slepy :o)) muj tatinek taky ..
ty woe . ropa, jezdi to prej za 4.5 litru atp .. , maj 4 roky Polo 1.2HTP a maj najeto 16tkm ... a sni o tom, ze si v 65 zase koupi auto na naftu, ze bude setrit .. :o))
jako v nafte jsem vyrostl (MB), to jo, ale to nafta byla zadara, protoze tata na naftu jezdil sluzebne a nebo ji nekdo kradl a pak za pulku prodaval .., a jezdilo se 5x tydne do prace 30km a o vikendu 350 km na chalupu ..
dnes fotr najezdi 50km tydne, nejdal byl vloni v Jablonci a tim to konci.., zbytek mati dava po meste .. hlavne, ze by jezdili levne :o)) a to ma tatik volsovy nohy, takze s HTP jezdi mesto za 7.8 :o)
ale ten pocit, kdyz prijedu do Brna a mam tam s koktou 5.8 a cestou zpet 6.8 je k nezaplaceni .. :o))
:o) No jo, nenaděláš nic, ja třeba chcvili jezdil HTPčkem těch 47kw samo combi a po městě 6,5l,jenže jezdim podle předpisu,trošku za hranici ale nejsem typ člověka brzda-plyn, a dálnici jsem dělal za 7 při průměrné rych. 110/hod. také jsem si nemohl stěžovat,jenže ta nafta jede o dost líp :-) Ale jinak člověk který najezdí ročně 10 tis. jedině benzin, zvlášť na krátký trasy.
Udivují mě lidi, kteří si koupí auto za mega,samo na naftu,a pak čumí na spotřebu :-) Ve finále při prodeji po třech letech jsou 500 - 700k mínus,ale jezdili po celou dobu za 5,8 :-))))))