
Navštíveno 1017x

Pred pul rokem jsem vymenil kloub na poloose u prevodovky. Ted po snizeni (-60/-60) mi zacal asi zas klepat. Kupoval jsem ho v elitu a byl to jeden z tech drazsich. chovani: pri prujezdu zatackou vlevo to tak nejak boucha. Pri rovne jizde to boucha sem tam. pri brzdeni to taky boucha (se zarazenou rychlosti). pokud vyradim, okamzite to ustane. Napada me snad jen neco v prevodovce a nebo zas ten kloub. jak poznam ze je spatny?
Běž ke kolu a zvedni auto. chytni poloosu a začni cukat kolem v obou smerech pokud je vule je špatnej homokynetickej kloub...
super dik. pokud si pamatuju kdyz jsem to posledne delal pri vymene brzd, tak pri rychlym cuknuti ze strany na stranu (drzeno za kolo) v tom cvakalo:( takze to bude asi ono:(
Ale radši zkontroluj ten druhej jestli se to náhodou nepřenáší. jinak jsi to řekl přesne.
proto že po pul roce menit homokyneták je divné :/ vetšinou vydržej dlouho.
nemuze to byt tim snizenim? treba ze ty klouby jsou v jine poloze nez maj bejt. Mam na prednich kolach trochu acka na naprave.
ne, proto je to kloub on se srovná s kolem. i proto jsou tam manžety aby se mohl volne pohybovat... spíš zkontroluj všechny čepy.. co je to za auto ?? a klidne řekni přítelkyni at ti jde popoject a poslouchej odkud jdou ty rány .

17.03.2011, 23:34 |
axetom | Upraveno: 2011-03-17 23:35:22
je to vw polo 6n2 1,9D. Cepy jsou v poradku. Jak na rizeni tak spodni cep. zaclo to delat az ted po tom snizeni:( pred tim ani tuk
ještě zkus dotáhnout matku té poloosy, jestli se tím neposunula ven ... jak se to snížilo.
ještě přetáhni všechny kola na aute.

18.03.2011, 07:13 |
Komba Buď si tam někde něco zapoměl dotahnout(což pochybuju)a nebo zase kloub v háji.
Ono když už je kloub moc vychýlený,tak to taky nedělá dobrotu.Chtěl jsem zvedat moje syncro o 2cm,ale rada byla ať se na to vyseru,že mi půjdou brzo do kopru poloosy.
komba: no prave ze vychyleny neni skoro vubec, poloosa je temer v rovine.
Je to tím snížením. Vnitřní klouby nemají takový chod jak vnější. Dal jsem auto znovu na sérii podvozek a vše OK.