
Navštíveno 768x

Ahoj.
V rodine mame chvilku P11combi benzin 2.0 96kw. Jezdilo se s ni okolo 8 litru. Cca pred tejdnem praskl vlnovec a nez se vymenil neco se najelo. Vzrust spotreby pri deravym vejfuku neresim. Ted je ale opraveno, podle zvuku uz tam dira nikde neni (i studeny motor je na volnobeh sotva slyset), ale zere to cca 12 na sto. Na sytic to asi furt nejede - po ohrati se motor ustali nekde u 800 ot/min. Pokles vykonu, nebo diry v prubehu necejtim. Po vymene vlnovce dvakrat nadrz vyjeta do dna kuli mereni spotreby. Na poslednich 5 litru najeto 39km:) Predpokladam, ze učícíse jednotku to nema, takze se asi nenaucila nejaky chybny hodnoty behem jizdy s deravim vejfukem.
Napada nekoho, kde je zakopanej pes?
A jeste jedna drobnost: Na kolik litru je rezerva?
tak zkus pro jistotu vyndat baterku kvůli resetu ŘJ, až tam baterku vrátíš, tak nastartuj a nech auto na volnoběh prohřát, ať se načtou nový hodnoty. Ale u některejch aut to trvá pár desítek km.
jednoznacne lambda.... na nissanklube sa to riesilo niekolkokrat.....
Takze po roztrzeni vlnovce odesla lambda? Hm, pekny.
dle mě je došlehaná lambda - jakmíle ztratí protitlak potrubí, tak ty plameny šlehaj až za svody. To, že by se RJ naučila takové hodnoty bych neviděl jako reálné.
lambáda , u SR by měla bejt lambda co dává info k řj tudíž šteluje směs, neni tam jen klasika dvoupolohová hodně/málo benzínu....
tam nejde o to, ze by po roztrzeni vlnovce odesla lambda, ale spis kdo to opravoval, tak do ni stouchnul nebo urval si myslim