Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Runflat pneu ano x ne?

 o Navštíveno 8535x o
o 17.03.2011, 07:18 | LukeFab
Máte dobrý zkušenosti s runflat pneumatikama?Jako jedinou nevyhodu jsem bral to,že se nedají opravit po defeku,ale prý to jde,jen se to nedoporučuje.Tak nevím,jestli do toho jít nebo ne


o 17.03.2011, 07:55 | Duri
jestli mas misto na klasickou rezervu tak podlre me vyhozene prachy za runflaty
o 17.03.2011, 07:56 | Dudelina
ne
o 17.03.2011, 07:57 | Nismo.Power
sou těžký, každej pneuservisák tě zabije když je má obouvat, po defektu lehkym se opravit ještě dá..
a cena navíc....
to ti tak praskaj gumy že to řešíš nebo seš línejpřezouvat na rezervu ? :)
o 17.03.2011, 08:03 | TUNER
NE
o 17.03.2011, 08:10 | PAVELK
a jak asi pořešíš to když budeš mít defekt, jak to poznáš? protože na RF to není vidět
o 17.03.2011, 08:14 | LukeFab | Upraveno: 2011-03-17 08:19:27
cena za ně je právě lákavá,nižší než normální pneu v rozměru ve kterém potřebuju.tady jde jen o tu cenu,že jsou výhodnější než obyč pneu.
jde o tyto Barum BRAVURIS 2 225/45Z R17 91W TL FR [ Link ]
o 17.03.2011, 08:57 | RedBaron
Ježíši Kriste, obout si na auto runflaty a ještě k tomu Barumky, tak to už asi vyžaduje pořádnej kus blbosti :o)))
o 17.03.2011, 08:59 | LukeFab | Upraveno: 2011-03-17 09:03:24
já proti barumkám nic nemám,měl jsem přesně tento typ v 15,ale nebyly to runflat a byla spokojenost.Držely všude a nespozoroval jsem nějáké velké opotřebení.Otec je má taky a taky si nestěžuje.Tak určitě nebudou tak držet jako Conti nebo jiné,ale při normální jízdě to člověk nepozná.Takže runflat jsou o hodně težší než obyč,ale co to znená při jízdě?má to být na normální jízdu,ne žádný závodění a tak.
o 17.03.2011, 09:24 | kozlustechnykus
Celej vtip ma byt v tom, ze guma ma pevnejsi/tvrdsi bocnici, takze i po defektu umoznuje pokracovat v jizde. Mluvilo se, tusim, o nejakych 80km/h. Takze tvrdej bok na houby tlumi narazy a kvalita jizdy jde do haje. Spousta lidi na to nadavalo, kdyz to BMW zacalo davat na auta z vyroby. Taky by nebylo od veci dat tam monitorovani tlaku, protoze nemusis poznat, ze utika a pak to na dalnici rozjedes a je veselo:)
o 17.03.2011, 09:56 | RedBaron
A teď BMW v návalu kritiky na ty prkenné bočnice změkčilo podvozky aby tomu dali trochu odpočinout. A tím vymetli poslední svoje původní příznivce protože takhle naladěný podvozek už nefunguje vůbec tak dobře jako normální pneumatiky a přiměřená tuhost odpružení. Ale BMW je to jedno, prodeje jdou nahoru a důležitá je už jen ta vrtule na kapotě...
o 17.03.2011, 10:16 | Lukasino
NE
o 17.03.2011, 11:34 | Rudi
Já je měl a znova bych to už nedával, ta tvrdost je fakt dost cejtit...
o 17.03.2011, 11:58 | prohifi.cz
2 kozlustechnykus: tohle ma BMW posefovany celkem dobre. Nevim jak to delaji, ale kdyz pichnes, tak ti tam hned vyskoci hlaska. Mne vyskocilo info o dost drive nez bych to sam poznal, ze mam jedno kolo podhustene. Primo to i diagnostikuje, jake kolo ma problem a uz 2x mi to zafungovalo naprosto spolehlive.
o 17.03.2011, 12:41 | kozlustechnykus
prohifi.cz: Predpokladam, ze BWM s tema gumama davalo i monitorovani tlaku v kole. Da se to i dokoupit na jakykoliv kolo. Tusim, ze o tom tu uz diskuze byla.
o 17.03.2011, 13:07 | Augi
prohifi.cz: Prostě to jen sleduje poměr otáčení kol ;-)
o 17.03.2011, 13:45 | LukeFab | Upraveno: 2011-03-17 13:48:55
ted koukám na net a ty pneumatiky nejsou vůbec runflat! FR je u barumu ochrana ráfku nebo zesílené provedení.nenašel jsem nic o runflat,takže bych řekl,že to tak ani fungovat nebude
o 17.03.2011, 14:03 | CervinVega | Upraveno: 2011-03-17 14:05:05
runflat = degradace jízdy a průvan v peněžence majitele
jinak u Bmw to sleduje přes čidla ABS/úhel natočení volantu jen počet otáček jednotlivých kol, pokud ujde tlak, zmenší se obvod pneu=vyskočí hláška... je to hodně citlivé, proto to občas prudí i při velké změně venkovní teploty u různě širokých pneumatik vpředu/vzadu
o 17.03.2011, 14:15 | Tuner#2
Určitě NE.
o 17.03.2011, 14:19 | LukeFab
tak to je dobrý,když nejsou runflat,tot jen dobrá zpráva
o 17.03.2011, 15:25 | schimi
Osobna skusenost nebrat, tazke, tvrde a navyse drahe. Vel amajitelov novych BMW preslo na klasicke pneu. A to hovori za vsetko.
o 18.03.2011, 00:28 | lišky
Asi takhle, RunFlaty jsou pro auta se senzorama tlaku. Jde o to že když nemáš senzory, nevíš že jedeš na prázdné pneu, která sice bez tlaku vydrží hodně, ale nevydržé všechno, takže se pka ve 2 kilech uvaří, roztrhne, a z tebe nic nezbyde :) tak asi tak. Máš senzory?
o 18.03.2011, 07:54 | semtex
NE. Jsou drahe, tezke a po kazde sezone musim nechat rovnat vsechny 4 disky (origo BMW) pac nase cesty vs runflat a nizkej profil a vaha nejdou dohromady.
Jo a hlavne dynamika a brzdna draha se kvuli vaze zhorsi.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4063 sekund.