
Navštíveno 8535x

Máte dobrý zkušenosti s runflat pneumatikama?Jako jedinou nevyhodu jsem bral to,že se nedají opravit po defeku,ale prý to jde,jen se to nedoporučuje.Tak nevím,jestli do toho jít nebo ne

17.03.2011, 07:55 |
Duri jestli mas misto na klasickou rezervu tak podlre me vyhozene prachy za runflaty
sou těžký, každej pneuservisák tě zabije když je má obouvat, po defektu lehkym se opravit ještě dá..
a cena navíc....
to ti tak praskaj gumy že to řešíš nebo seš línejpřezouvat na rezervu ? :)

17.03.2011, 08:03 |
TUNER NE
a jak asi pořešíš to když budeš mít defekt, jak to poznáš? protože na RF to není vidět

17.03.2011, 08:14 |
LukeFab | Upraveno: 2011-03-17 08:19:27
cena za ně je právě lákavá,nižší než normální pneu v rozměru ve kterém potřebuju.tady jde jen o tu cenu,že jsou výhodnější než obyč pneu.
jde o tyto Barum BRAVURIS 2 225/45Z R17 91W TL FR
[ Link ]
Ježíši Kriste, obout si na auto runflaty a ještě k tomu Barumky, tak to už asi vyžaduje pořádnej kus blbosti :o)))

17.03.2011, 08:59 |
LukeFab | Upraveno: 2011-03-17 09:03:24
já proti barumkám nic nemám,měl jsem přesně tento typ v 15,ale nebyly to runflat a byla spokojenost.Držely všude a nespozoroval jsem nějáké velké opotřebení.Otec je má taky a taky si nestěžuje.Tak určitě nebudou tak držet jako Conti nebo jiné,ale při normální jízdě to člověk nepozná.Takže runflat jsou o hodně težší než obyč,ale co to znená při jízdě?má to být na normální jízdu,ne žádný závodění a tak.
Celej vtip ma byt v tom, ze guma ma pevnejsi/tvrdsi bocnici, takze i po defektu umoznuje pokracovat v jizde. Mluvilo se, tusim, o nejakych 80km/h. Takze tvrdej bok na houby tlumi narazy a kvalita jizdy jde do haje. Spousta lidi na to nadavalo, kdyz to BMW zacalo davat na auta z vyroby. Taky by nebylo od veci dat tam monitorovani tlaku, protoze nemusis poznat, ze utika a pak to na dalnici rozjedes a je veselo:)
A teď BMW v návalu kritiky na ty prkenné bočnice změkčilo podvozky aby tomu dali trochu odpočinout. A tím vymetli poslední svoje původní příznivce protože takhle naladěný podvozek už nefunguje vůbec tak dobře jako normální pneumatiky a přiměřená tuhost odpružení. Ale BMW je to jedno, prodeje jdou nahoru a důležitá je už jen ta vrtule na kapotě...

17.03.2011, 11:34 |
Rudi Já je měl a znova bych to už nedával, ta tvrdost je fakt dost cejtit...
2 kozlustechnykus: tohle ma BMW posefovany celkem dobre. Nevim jak to delaji, ale kdyz pichnes, tak ti tam hned vyskoci hlaska. Mne vyskocilo info o dost drive nez bych to sam poznal, ze mam jedno kolo podhustene. Primo to i diagnostikuje, jake kolo ma problem a uz 2x mi to zafungovalo naprosto spolehlive.
prohifi.cz: Predpokladam, ze BWM s tema gumama davalo i monitorovani tlaku v kole. Da se to i dokoupit na jakykoliv kolo. Tusim, ze o tom tu uz diskuze byla.

17.03.2011, 13:07 |
Augi prohifi.cz: Prostě to jen sleduje poměr otáčení kol ;-)

17.03.2011, 13:45 |
LukeFab | Upraveno: 2011-03-17 13:48:55
ted koukám na net a ty pneumatiky nejsou vůbec runflat! FR je u barumu ochrana ráfku nebo zesílené provedení.nenašel jsem nic o runflat,takže bych řekl,že to tak ani fungovat nebude

17.03.2011, 14:03 |
CervinVega | Upraveno: 2011-03-17 14:05:05
runflat = degradace jízdy a průvan v peněžence majitele
jinak u Bmw to sleduje přes čidla ABS/úhel natočení volantu jen počet otáček jednotlivých kol, pokud ujde tlak, zmenší se obvod pneu=vyskočí hláška... je to hodně citlivé, proto to občas prudí i při velké změně venkovní teploty u různě širokých pneumatik vpředu/vzadu
tak to je dobrý,když nejsou runflat,tot jen dobrá zpráva
Osobna skusenost nebrat, tazke, tvrde a navyse drahe. Vel amajitelov novych BMW preslo na klasicke pneu. A to hovori za vsetko.

18.03.2011, 00:28 |
lišky Asi takhle, RunFlaty jsou pro auta se senzorama tlaku. Jde o to že když nemáš senzory, nevíš že jedeš na prázdné pneu, která sice bez tlaku vydrží hodně, ale nevydržé všechno, takže se pka ve 2 kilech uvaří, roztrhne, a z tebe nic nezbyde :) tak asi tak. Máš senzory?
NE. Jsou drahe, tezke a po kazde sezone musim nechat rovnat vsechny 4 disky (origo BMW) pac nase cesty vs runflat a nizkej profil a vaha nejdou dohromady.
Jo a hlavne dynamika a brzdna draha se kvuli vaze zhorsi.