
Navštíveno 1374x

Na co si dát při koupi transitu pozor??
Sháním do firmy nějakého cena cca do 13Otis

15.03.2011, 11:02 |
Lubak U Transita jako u každého Forda pozor na korozi:-)
Co je koroze ?
Momentalni prace na svem voze.

tranzit je jedna velká korudující budka....
mimo to tam sou pak ještě óbr kurvítka jako egr či bezvadná funkce že z více vybitou baterkou sice nastartuješ ale po puštění spojky chcípne....
jinak nic hroznýho
Vysvětlit s tou baterkou :o)

16.03.2011, 08:31 |
martan01 | Upraveno: 2011-03-16 08:35:19
Coze tam je s baterkou ?
Dalsi kuzvitka jsou : Dvouhmotny setrvacnik , visko na vrtuly nebo alternatorova volniobezka.
Jinak nic hrozneho oproti konkurenci. Schnilim Sprinterem CDI jsi take nepomuzes.
Jinak za cenu 130t jse da ale necekej nic v top stavu. Kamarad nedavno koupil za 65t ale nehorazda pastika.
dekl .... prostě když máš tranzita a vyštavíš už trochu baterku tak i přes to když by se ti nastartoval nebo si ho klidne roztlačil tak jak pustíš spojku tak hebne...
už sem to viděl asi na 3kusech a vždycky se dala baterka nová nebo nabila tamta a jel zase vklidu..... prostě nějaký fordí kurvítko :)
sprinter je mrdka jak kastlí tak motorem tak všim....
Záleží co čekáš od dodávky, která slouží jako pracovní nástroj ve firmě, a ještě do ceny 130 tis. taky záleží na motoru jestli 2,4 nebo 2,0 , u obou je řeťez takže pohoda, u 2,4 odchází vývěva, turba, čerpadlo tak při 300tis.km, chce to hledat, a nedívat se jen na karoserii, udělám lak za 10tis a auto jak nové, spíš se dívat na celkový stav jak technicky tak i co se týče karoserie. A samozřejmě je 70 % aut stočených na přání zákazníka ke spokojenosti jeho :-)))))))))
díky kluci za info.
No jedná se mi spíš o motor 2,4 a vim že koupit s najetýma cca 190tis.

16.03.2011, 15:03 |
DaveF OT ale netušíte někdo jakej je rozvod u 2,2TDCi ??? (r.2007) příp. interval výměny
Hoši já nevím na jednom motoru je řemen.Ale nevím na kterým :-( Taky jsem si myslel že je v tom řetěz..
My jsme měli ve firmě 2 oba cca 3sta tisíc tak převodovka a pak cca 5tisíc motory.Ale jinak bez problémů a bez koroze..jeden rok 2005 a druhej 2007/konec..
Retez tam samozrejme je ale i tak je lepsi kolem 300t km jej vymnenit. Ve Fordu take rikaji ze naplne prevodovky a diferaku jsou dozivotni. A urcite je lepsi je nekdy vymnenit.
No s tou baterkou se mi nikdy nestalo a to sem musel v zimě startovat několikrát přes kabely (GSM/GPS sledovačka+tejden stání=mrtvá baterka)
Všechny TDDI i TDCI motory mají rozvod řetězem. Na dvou najeto 400tis+ a řetěz původní...

16.03.2011, 20:39 |
DaveF ok, tak to jsem rád, zatim má najeto něco přes 60 takže výměna řetězu za hodně dlouho :-)
No pro mne jednoznacne + pro Transita je dostupnost nahradnich dilu.
Osobně co se týče poměr výkon + údržba + cena + dostupnost dílů a servisu = Ford Transit , mám rád Transportery i Fiaty nejsou zas tak špatné, ale osobně bych šel do Fordu.

17.03.2011, 20:27 |
Lubak jak psal Dekl , TDCI, TDDI mají všechny řetěz a vydrží kolem 400 tis. doporučená výměna je po 400, ale nutná není :-)
nevíte kde je na Moravě bazar s dodávkama? Tuším, že někde u Olonouce...

18.03.2011, 22:00 |
BadyS v ostravě je www.bigcars.cz, olmik nevím