Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Akrapovič,Raas,Doma Racing

 o Navštíveno 6415x o
o 13.03.2011, 20:32 | johnnypor
Ahoj neni zde na foru někdo kdo má zkušenosti s laděnýma výfukama?Potřebuju poradit který na Husaberg FE 550 rok 2005.


o 13.03.2011, 20:43 | Luke_288
mám svody i koncovku Akrap, ale na Kawasaki Z750, takže ti asi moc nehelfnu
o 13.03.2011, 22:39 | loom
Za me Akrap nebo Pro circuit
o 14.03.2011, 08:34 | assassin
vsechny tri jsou renomovane znacky, takze myslim je to jen na tobe co vyberes. akrap bude podle me nejtissi, doma a hlavne raas jsou strasne urvany...tzn jestli to chces na enduro tak bych vybiral spis neco tichyho.
jo a nevim jak je to s tim raasem ted, ale myslim ze to nejak zabalili, raas stranky nemakaj a clovek co s tima vejfukama zacinal ted dela vyfuky DVR .. a i je vozi byvali piloti co jezdili pro raas.. vorlicek apod..
o 14.03.2011, 09:08 | Alííí
Raas jede furt, jen teď řeší nějakou existenční krizi, prostory, atd.
Mám kdyžtak na prodej titanový koncovky od Scorpionu, i s recenzí od Husabergu (ale 650ccm)...

foto k příspěvku  od Alííí

o 14.03.2011, 09:22 | johnnypor
Alíí:Kolik by jsi chtěl za Scorpiona?Když tak do meilu johnnymouse@seznam.cz dík.Na netu právě toho moc neni k Husabergu asi budu muset zavolat do Vlašimi p.Janoušovi jakou má zkušenost a co by bylo nejlepší.Samozřejmě bych chtěl zvýšit výkon a trochu zvuk.Trysky do karburátoru už mám a dočetl jsem se že svody u Husabergu jsou už od výroby dobré tak uvidim
o 14.03.2011, 09:35 | Alííí
Máš mejl s detailním popisem. ;-)
o 14.03.2011, 19:32 | Jindrs
mam na svym FE550 rok 05 origo vyfuk(komorovej) delal se pak jeste plnopruchodak a pujcil sem si od kamose akrapa jak to pojede a ve vysokych otackach sem skoro zadnou zmenu nepoznal ale spodek byl jeste brutalnejsi a zas tak urvany to nebylo
o 14.03.2011, 20:02 | Lukaash
ne zeby seriova FE550 byla v lese slaba, ze? :-)
o 14.03.2011, 20:58 | johnnypor
Jindris:díky,já si půjčil před hodinou od kámoše SLIPON FACTORY AKRAPOVIČ a podle mě to jede líp od spoda a možná i trochu líp ve vysokých ale možná jenom pocit.Lukaash:nevim mě už přijde že to nejede ale bude to tim že už sem si na výkon zvykl,ona to jede líp s člověkem co má 75kg ale já mám 100kg :) :) :),no nic budu laborovat,ještě zítra jedu skusit RAAS díky
o 14.03.2011, 21:08 | Lukaash
ptal bych se i tady : [ Link ]
o 15.03.2011, 10:03 | Alííí
Myslím si, že děrovaná trubka bude mít pořád stejnej vliv na průběh výkonu, na nálepkách (Akrap, Raas, Doma,...) nezáleží. :-)
o 16.03.2011, 10:41 | Pagoš
To jsi takovej palbič, že si Ti zdá, že 550 jede málo? :) Vejfuk je otázka zvuku a možná "parády", pokud to na Tebe opravdu málo jede, tak si kup 650 :)
o 16.03.2011, 19:14 | johnnypor
Pagoš:650 sem chtěl ale u nás jich moc na prodej neni a když ano tak za to chtějí nesmysl
o 17.03.2011, 10:35 | assassin
pagos: tak ono zas ty jednovalce takovy peklo nejsou... v terenu uz je 550 celkem nesmysl.. hobika utaha... a na silnici je i 60koni porad jen 60koni... tam si myslim ze vsude kde se to trochu narovna dojde dech kazdymu motardu..
o 17.03.2011, 11:03 | Pagoš
assassin: pokud se bavíme o motardu, tak s Tebou souhlasim, ale na enduro mi přijde 550 až až, ono držet jí v terénu třeba 2hodiny u tlamy, tak to už člověk musí mít ku*va fyzičku, aby jí udržel :))) Měl jsem možnost si všechny tyhle HSB vyzkoušet, tak trochu tušim, o co jde, ale zas jsem pouze příležitostný hobík, třeba loni jsem nejel vůbec :) Letos to snad bude lepší.
o 17.03.2011, 11:10 | Alííí
Pagoš: V terénu začátečníkům (amatérům) stačí s 550 nebo 650 obsahem i 15 minut, a umírají. :-) Jinak do terénu 450 + laděný výfuk na efekt a pro pocit, a na silnici max. 550 zase kvůli ovladatelnosti. Tečka.
Ale co hlavně - ne Husaberga, ale nějakou hezkou motorku ! :P :D
BTW., nejede někdo o víkendu do Jinína na CrossCountry? To budou sračky v tomhle počásku... :)
o 17.03.2011, 14:22 | Jindrs
Alííí: tak ona huska taky neni zadna krasavice :-)
Jinín nejedu ale 9.4 budu 100pro startovat na Bezince :-D
o 17.03.2011, 15:24 | Alííí
At si kdo chce co chce říká, Husky je pro mě nejhezčí supermoto co lze na trhu s ojetinama sehnat.
Neberu v potaz ty nový paskvily, co je nutí dělat BMW jen proto, že mají majoritní podíl. :-( Ale i na ty si zvyknem. Nemohl jsem dlouho pobrat model 09, ale ted už na to koukám jinak (hlavně proto, že už moto nemám skoro rok). Samolitr až půjdu znovu na SM kola, beru Husqvarnu 2007, poslední správnej motor s karbecem, co má koule. ;-)

foto k příspěvku  od Alííí

o 17.03.2011, 15:36 | Jindrs
u me vede zase Husar 570 az neco dosetrim a prodam svyho 550 tak jdu do nej ale na spalkach :-)

foto k příspěvku  od Jindrs

o 18.03.2011, 07:52 | johnnypor
Tak já jezdim 3x až 4x týdně dopoledne na 550 a poslední dobou mi přišlo že už to neni ono tak proto laboruju s výkonem,nebo je už taky možný že sem si na ten výkon zvykl.Jako každý sem začínal jezdit od 13ti na Pionýrech a před dvěma lety sem si koupil Husaberga 501.Je to snad nejjednodušší moto na ůdržbu a díly jsou také levné.Pak sem si koupil 550 a jede trošku líp.A ted chci ještě trošku víc :) uvidim co splašim.Jel sem na 650 a jak každý píše na motorkářích atd. že je to nehorázný kladivo ,tak sám za sebe řeknu že má jen lepší spodek.Motard.kola na léto mám taky ale moc mě to na nich nebaví spíš se bojim že mě někdo na silnici sestřelí.
o 18.03.2011, 07:53 | johnnypor
Jinak ta 570 o řádek víš na motar. je libová :) :) :) :)
o 18.03.2011, 09:38 | Alííí
Jindrs: Fůůůůůj, Tomáš Sulek a jeho Husar. :-P
Kdyžtak tu mám na prodej komplet sadu motárdových kol...

foto k příspěvku  od Alííí

o 18.03.2011, 11:30 | assassin
aliii:: nevis co je pekny:) me se husar libi, hlavne kvuli te zemedelske konstrukci:) ta huska je ale designove jinde no.. asi tu karburatorovku zaradim do potencialnich adeptu, akorat se bojim ze az na ni budu mit ze uz budou 06-07 celkem vylitany mrchy...

Johnypor: cece vic jak 450 do terenu nechapu, z kamosu co jezdi enduro fakt hodne tak vesmes vsichni si po 450 pochvaluji ty 250ky... tzn opacnej trend. ze nekomu nestaci v terenu FE550 osobne moc nechapu, ja malokdy poradne rozmotam TE410....

na trati bych to uz spis pochopil, ale i tam mi pullitr prijde jako nesmysl..
na motorkarich je vic teoretiku jak lidi co na necem nejak rozumne jezdi:) ono u ty 650je to celkem jasny, ma tusim stejnej pist(450,550 i 650).. tzn jen vetsi zdvih, tzn to ze tam bude spis jen silnejsi "spodek" je celkem jasny, to by se mi ale libilo.. ta aliiiho posledni huska jela slusne, ale musela se tocit, ta hruba sila odspoda by mi vyhovovala vic... (samo mluvim o provozu na malejch kolech)
o 18.03.2011, 11:44 | johnnypor
Hold každý je jiný a každému se líbí a vyhovuje něco jiného,mě přišla 550 už sladá to proto že na ní lítám skoro každý den :),na 450 sem ještě nejel ale kluk od nás z vesnice jí měl a řikal že je to líný tak nevim.Jezdíme každý rok na Enduro na Ukrajinu a letos chceme zkusit nějáký závod.Ona motorka jede jinak z 75kg a jinak ze 100kg váhy :),nejsem žádný střelec ale chtěl sem zvednout trošku výkon tak laboruju s výfukem a tryskama možná se na to ve finále vyprdnu a budu jezdit s tim co mám a budu spokojený :)
o 18.03.2011, 12:41 | Alííí
Výfuk je základ, to bylo vždy první, co letělo.. :-) Nehledě na výkon, hlavně aby lítaly blesky. ;-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3489 sekund.