
Navštíveno 2462x

na tuhle jsem před půl rokem koukal taky (jen přes net), ale pak jsem koupil před FL. Každopádně jestli koupíš, vítej do klubu :-).
Za mě můžu jen poradit, mrknout do servisky a ověřit si poslední dva tři servisy, jestli to sedí. Pravidelný servis je u tohohle auta zárukou spokojenosti.
takto na foto vypada pekne a dobra vybava,jen by mi zajimalo,kde je ta alcantara..o))))
Ty už máš rekonstrukci bytu za sebou, že tě pálí moc peněz v prkenici? :o))) Bazary nemám rád, ale jestli jí koupíš, tak podívat se přijedu, jak vypadá 4,2 :o) Já se byl teď projet s tou M5, co prodává Lukáš, myslel sem si, že bych si udělal radost, ale je to pro mě už moc nákladná bestie. Ovšem zátah teda neskutečnej :o( To je trochu jinde, než můj šnek 530 :o)
Velmi nízká spotřeba !!!!! :D:D:D

13.03.2011, 21:22 |
FBS Znam kluka, co si koupil taky 300koni v A8 z podobnyho roku, automat delal uz dvakrat (poprve za 50, podruhe na reklamaci)a ted zacal blbnout motor, porad tam na motoru odchazi cidla, civky, sondy, elektrika v interieru nemluve a nejvic peklo je ze to na A8 nestojí pet korun. Nevim proc uz tyhle auta nestojej 20 tis Kc... Podle me neskutecne nakladny auto porad za dardu, ktery uz designem hodne zestarlo... Ten kluk to kupoval pred rokem za kilo a ted by byl rad kdyby slo za 30 a nejlip na ND aby ho novej majitel neotravoval s picovinama...:-)
[ Link ] k tomu co jsem Ti odpoledne rikal do telefonu....
Sestikule: posledni servis na 90t km :( v roce 2005
Pavel 528: alcantru to nema no...
323Marty: bazarove to chci kvuli tomu ze chci dat protiuctem svoji A6 :)
walish: no commnet tohle :) bazaristi proste :)
FBS: asi smula, znam A8 co maji pres 500t km a nadale furt jezdi s timhle motorem a v automatu, vse je o tom jak se kdo k tomu chova a stara o to
H-Honza: kua ty me seres ... krasna :) Zitra tam zavolam :)
Jinak k te cerne A8 za 139000,- byl jem se na ni podivat, byla nalestena a pripravena, na prvni pohled z dalky me zaujala az mi skoro padla huba na zem. Zacal jsem prolizat kastli. Vicko nadrze melo na sobe rezavy puchyr (divny kdyz audi maji celopozink), dale zadni prava strana nad kolem az do zadu byl videt roztrik a spatne rozlesteno, furt to mohlo byt odrene a opravene. Pak kdyz na predni kapode u ridice u predniho svetla byl dalsi rezavy puchyr, tak to uz me odrazovalo. Vzal merak na barvu a bylo to lakovane. 2 x vetsi vrstva barvy.
Dale predni maska derava, predni naraznik odrenej a opryskanej od sutru a podklad byla byla barva.
V interieru chyby na budikach tlacitko, na maxiku to hlasilo chybu s Telemetrii tusim, ze je potreba vyhledat servis ale diky tomu neslo videt na maxiku dojezd, spotreba atp.
U navi nebyl zadany kod, nemelo to snad ani BOSE a kod mi nedali. Baterka byla uplne kaput, prej to tam stalo uz skoro 3 roky ale ro znej vylezlo az kdyz jsem rypnul o tom, ze to ma nejak malo km a nezda se mi to vzhledem k tomu madlu atp. Prej si ji majitel dovezl z nemecka novou, ve VTP byl uz jako treti ale tamto pred byly prej jeho firmy kterou si jednou prejmenoval.
Jeste pripominka, pri brzdeni to nehorazne kopalo do pedalu a klepalo se cely auto, kdyz to bylo z vetsi rychlosti. Ale kdyz uz to dobrzdovalo ze se melo az zastavovat, tak se to zaclo strasne vlnit a rozhoupalo, jako kdyz u manualu zacnete zastavovat a brzdit a nevymacknete spojku. Tak takhle mi to presne prislo. Takze to byla asi posledni kapka a na radu Lumpika a Vlasty po telefonu (kterym moc diky) jsem od toho dal ruce pryc.
Vzal jsem si VINko a vybavu abych si popripadne mohl o tom neco zjistit. Posleeni zaznam v servisce byl v roce 05 a na necelych 90t km.
Tot asi moje poznatky k tomu autu za pul hodky co jsem tam byl.
Treba to nekomu usetri cas a namahu a vydaje za cestu.
PS: mozna kdyby nekdo mel dalsi na ND tak by se to jeste dalo.
Pak uz docela slezl z cenou tenhle manik s tou S8 s tim nozem ve dverich :D
[ Link ] A dalsi vyhlidnutou mam tuhle A8
[ Link ] ale o ni vim ze je v TOP stavu. Doporuceno lidma z AK.

14.03.2011, 09:33 |
FBS a to je další problém této doby. Člověk jde kupovat 10 let staré auto a čeká, že bude jako nové, z linky. Při tom samozřejmě za 1/20 ceny nového :-)
Přeji úspěšné hledání.
Jo tak ten kousek z davocaru tam doopravdy stojí už dlouho. Párkrát do roka tudy jezdim a bazar navštěvuji. Ale docela slušně jí slevili, protože stála min. 200 co si pamatuju.
ono obcas staci auto v TOP stavu :O)
FSB: nekoupim auto abych do nej nasypal jen za repas prevodovky 60t kc ;)
A mit Audi kdera hnije? Kde to jsme? To si muzu koupit pak kdejakyho Opla ;)
party_boy: zacinal prej na skoro pul mega ;)
s timhle autem si užiješ hodně srandy ..... nečekej že někde u nás seženešě A8 která by nestála za bakoru, všechno sou dávno zlítaný plečky který neustále jen žerou peníze a potká tě na ní všechno od nápravy po motor.... pokud na to máš peníze a nervy tak si to kup ale jinak je na to A8 jedno z nejhorších co můžeš mít.... proto jsou samozřejmě tak nízko cenou že ano.... jediný co je docela dobrá volba tak je 4,2 tam máš největší možnost že to bude fungovat ač často tyhle motory nemaj kompresi, žerou vodu, serou se koníci na vačkách či rovnou praskaj rozvody.... ale i přes tohle všechno je 4,2 nejvíc blbuvzdornej motor co můžeš v těhle neckách koupit....
ad DAVO tak tam případně můžu něco vyzjistit o nějakejch autech, o těch v holešovicích víceméně všechno ale i z poboček se dá zjistit.... mám tam známýho a holešovický jezděj na servis ke mě...
zkus se při tvym rozhledu trochu odvázat a svez se v LS lexusu.... uvidíš že náskok díky technice je dost hrozný auto :)
Ale vzdyt A8ma hnit nema, ne? :) Alespon jsem mel pocit, ze to neni klasickej celopozink, ale vylozene jinej matros...
Wiki:
2 (Typ 4D, 1994-2002)
Celá karoserie je vyrobena z hliníku za použití hliníkového příhradového rámu - Audi Space Frame, který značně snižuje hmotnost vozu, zvyšuje tuhost karoserie, zajištuje vysokou bezpečnost vozidla a v neposlední řadě nepodléhá korozi...
Nismo: nikdy jsem v Lexusu nejel a vim o tech autech upony howno :(
Lukasino: prave, proto sem si myslel ze tam je jina kapota made in poland ci china a ty jsou jen zplechu. Proto ty puchyre. Coz u takovyho autq zavani samo o sobe.
lexus LS430, boží kára,oproti týhle starý A8 jiná liga
Knightey: jj, tak jsem to taky myslel ;)
Tak LS430 je finančně už trochu jinde, ale ono i LS400 je úžasný auto :)

14.03.2011, 13:55 |
Rudi Musim se smát tomu dotyčnýmu, co mu to tam visí. Jestli začínal na 500tis. a stále mu to tam visí za 140tis., tak s tím nakonec odjede do šroťáku, neuvěřitelný :-D
mno, nesouhlasil bych s NP, že "nečekej že někde u nás seženešě A8 která by nestála za bakoru, všechno sou dávno zlítaný plečky který neustále jen žerou peníze..." :-)
ťuky ťuky, moje A8 r.96 kupována v 07/2010 nakonec u nás slouží jako každodenní vozidlo absolutně na všechny jízdy a zatím bez problémů. Kupována přímo ze salonu Audi, kde to rok stálo po výkupu protiúčtem. Taky proto to auto navenek nevypadalo nijak lákavě a kupce nelákalo, ale jak už při obhlídce tehdy zjistil Thullo (ještě jednou díky): "V aute neni benzin, je spinave, ale NIC NENI PONICENE, ani OHMATANE - proste jak se umyje, bude to 100 a 1. Na karoserii je par skrabancu (viz foto) ale jinak me osobne stav velmi mile potesil. Servis je tam tedy pravidelný a přímo u nich. Vše lze dohledat v jejich PC. Majitel na autě nešetřil a vše vyměňoval poctivě. Takže za mě palec nahoru!"
A tohle se zatím zcela potvrzuje. Takže nekoukat jen jestli je to leštěnka, ale servisní historie na prvním místě.
najdeš nějakou ale je to......... no dyť víš.....
přece jen LS400 se dá sehnat taky kolem takovejch peněz a proti parodii na auto jako je A8 je to kus auta, kvalita od toyoty a je uplně jedno zdali koupíš něco co má jeto 200 nebo 350 neb pořád to všechno šlape :)
A8miček ke mě jezdí dost a samo většinou sou to nějaký arménci apod. zmrdi... zcela ukázkový auta jakožto sbírka pojízdnejch problémů..... když budu vzpomína tak měsíc dva dozadu tak A8 4,2 mrtvej motor najeto podle stavu tak 250 , A8 2,5tdi mrtvej motor což neni ale na 2,5tdi nic novýho....novější A8 k nám jezdí snad častějc než ty starý plívy.....starší Sklasse ted nedávno, mrttvá ECU, mrtvá řj. brzd, motor dva vstřiky, e60 najeto 140 od novýho mrtvý turbo tu budu zejtra skládat....a maj toho hromady těch aut a jedno lepší než druhý , něco slítaný paštiky a něco maj od novejch ale sere se jim všechno opravdu :)
prostě drahý a ted levný auto je bud z důvodu že to je fakt sračka nebo z důvodu že se tolik netočej a nejsou dobře prodejný ...... nemůže člověk čekat že když ted za 250 koupi A8 z roku 2003 třeba tak že to bude tiptop, naopak to bude auto který právě bude požadovat investici třeba 100-200 aby bylo provozuschopný dalšího nájezdu....
tak s tím naprosto souhlas, že když kupuju takovou káru, je třeba mít aspoň dalších 50% částky na servis. Taky jste mi to tady tehdy radili, že raději koupit tu r.96 za 89k u níž vím komplet servis, než o pár let mladší za 2x tolik peněz o níž vím v podstatě kulový. Takže takhle mi "zbylo" nějakých 80k na servis a za to dnes tyhle starý ludry koupím na díly klidně dvě.
Ale jinak taky důvodem, proč to nikdo nechce je objem motoru. Protože úplně první otázka každýho, kdo se k naší A8 nachomýtne (včetně policajtů při kontrole) je "to musí žrát aspoň 25, že?". Když jim pak ukážu palubák, kde máme od koupě průměrnou 13.5, spadne jim čelist a "no, tak to není tolik". Když ještě dodám, že se s tím dá i pod 9, nebo že ideální tempo na dálnici je 150km/hod neb to žere 10.4 .... Vysvětluj někomu, kdo jezdí s 1.4 za 8, že s trojnásobným obsahem fakt nejezdíš za 3x8 = 24. :-)
Na druhou stranu mě tento stav těší, protože si můžu koupit pořádný motor za pakatel.

14.03.2011, 21:42 |
xenonman | Upraveno: 2011-03-14 21:43:05
já mám spotřebu na 4,3 w8 - dalníce 10,5 / 160-170km/h, pri 140km cca 8l/100 a město 12,5 :-)
jinak hybrid co ted mám 3,5 v6 300ps at na to slapu jak slapu tak více jak 10,5 to prostě nežere :-)
jinak bazaristi jsou dneska děs, jedu se podivat na auto cca 150km od Prahy, auto má mít prvního majitele, kupováno v CZ a servisní knizka, vozidlo nebourané, stav tacho mělo mít 89tis km :-), ještě jsem majiteli volal a vše potvrdil po tel
dojedu tam, po ceste asi těch 150km servisní kniha není, auto je dovoz DE, po celolaku, lampy jiné,interie km tak odpovídal asi 199tis km a to možná ještě šetřím a ani jsem to rači nechtěl nastartovat, výfuk každej jinak, narazníky bourané popraskane, ale jinak opravdu pěkné auto, asi kazdý ma jíný úhel pohledu
Me by jen zajimalo, jak si muzou dovolit chtit za ty auta takovy penize, kdyz se to tak sere. Beru u auta za 300k, ze je to skopek prospikovanej kurvitkama, kterej vydrzi 300t km a sesrotuje se. Ale u techhle top modelu?
Predpokladam, ze se auto za 3 roky odepise z dani a stejne se proda, ale kdyz vidim jaky sou s tim obcas problemy i v zaruce, tak se divim, ze si nekdo neco takovyho jeste koupi.
a8 nadherné auto, ale i když je tak staré tak ceny dilu zustaly skoro stejné tzn musíš mí i na ten servis a dily toho auta, pokud s tím člověk nepočita je to čirá sebevražda a km škoda komentáře lidi račí koupi auto s tacho 90tis km než plný servis a tacho 250tis km
Dane: a co si bazarníkovi pěkného pověděl? :o) Ode mě by se slušného slova nedočkal. Jo a co to bylo za bazar?
Jinak bývalý soused má už druhou 8 a nevím,že by si stěžoval? První koupil starší S8 a asi před půl rokem A8 nějaký rok 2003 a jezdí mu furt oboje.
Tak jsem se byl podivat na dalsi. Tentokrat S8. Ta 2000 s tim nozem a basebolkou v aute :)
Sednul jsem do auta, svitil na me rozsypanej caj na budikach, majitel mel na strese malepeny kus plechu na majacek, jelikoz mu to na hliniku nedrzelo pres magnet :D
Tak jsem to nastartoval, docela divnej zvuk proti ty cerny A8 co jsem byl minule. Zaradil jsem na miste Rko, dost to skublo... Tak jsem tam dal D a zase to hodne skublo ale ze fakt dost. Takze jsem to chcipl a on co je? Rikam ze od tohodle jdu pryc ;) ten automat byl chycenej jak sfin. A ze to pry bylo na repasi u nekoho ale pak z nej vylezlo ze uz pred 2 lety. Takze buh vi jak to bylo. Na tachu to melo pres 340t km. Ja to ale neprecetl, tvrdil to majitel. Takze jestli na ni mel nekdo zalusk, tak hooodne rychle ruce pryc. Bourana asi nebyla, kastle vypadala puvodni ale motorem a prevodovkou byla v horsim stavu ja tam cerna A8 z Davocaru.
O vikendu jsem se chtel jet podivat na tu do Olomouce jak sem dal H-Honza ale koukam ze uz ji stahnuli...
a co v německu? tyhle auta budou podle mě jednoznačně v lepším stavu naž tady u nás
znamej bude prodávat s8 model stejný jako v davocaru cenovku ještě nevím
fordík: řekl jsem mu, proč z lidi děla debili a tohle měl říct dopředu on na to řekl:
"mě je osobně jedno auto z DE nebo CZ, izerovat to budu stejně takhle dál jak jsem to napsal, říkám auto nemá ostřikovče světel takže lampy usa a on tyhle auta nemají žádné z nich ostřikovače tak jsem se mu vysmal a pak řekl co bych nechtěl za ty penize" jednalo se auto za cca 650tis :-)
V nemecku mozna budou v lepsim stavu ale zase hrozny jebani, starosti atp.
Nedej boze aby tam xlovek dojel a zjistil ze je to taky past na ptachy. Akorat vic projede no.
Jeste mam jeden typ ns A8. Pokud ani ta nevyjde, tak budu asi uvazovat o jinem aute A6 2.7Bi, 2.8, ci 4.2. Ale myslim si ze to bude v blede modrem to samy...
Mel jsi koupit tu moji a6 v8, byla fakt pekna :)
Lukasino: neboj ze jsem po ni necumel ;)
Ale furt jsem dost jezdil co se tyce km ;)
mrkni ještě na audiklub.cz, občas se tam nějaká A8 objeví a hlavně kluci tam hodně áosmiček znají, takže ti můžou říct něco k historii těch aut, co stojí v bazarech
Ještě jsem si vzpomněl, kousek od nás je v autosalonu Škoda na prodej jedna A8, neviděl jsem ji v reálu, ale někdo by tu přímo z Bruntálu být mohl:
[ Link ]
pekna za pekny penize vcelku
>300.000km = ani poctová strojařina nevydrží navěky (ložiska, pohyblivé části motoru - válec x píst x ojnice x ojniční čepy x kroužky x atd..., různá serva, čerpadla, kladky, uhlíky ve startéru, tlumiče, čepy, silnetbloky, tzěsnění, pryžové díly....). Je možné, že uvedení do akceptovatelného stavu si vyžádá nemalý peníz...Toto nebyla auta, která se vyvenčovala, jen když byla nedělní mše a obávámse, zdali těch 320.000km není lehce upravených, po těch letech. Jinak vypadá dobře.
Jinak já to mám do BR asi 50km tak není od věci se domluvit a vyslat mě tam na audienci:-) Ale pak by z koupě jistě nic nebylo:-)))Našel bych tam 1 000 001 závad:-))
navěky ne, ale 300t km je u tohoto typu auta tak někde v půlce života, nesmíš to brát podle dnešní životnosti :-) Ale jinak je fakt, že se tím asi nehrkalo jen na mši nebo neskákalo denně 50 km po Praze, ale spíše to hltalo stovky dálničních km. Jinak tenhle kousek stojí na jejich pobočce v Krnově.
Takhle třeba vypadá průběh nájezdu km té mojí A8 r.96
14.6.1996 - prodej nového vozu
15.3.1997 - 40.124
19.1.1998 - 75.618
14.5.1998 - 89.314
3.12.1998 - 105.011
21.1.1999 - 120.874
23.7.1999 - 135.007
17.12.1999 - 150.381
25.11.2000 - 180.057
10.4.2001 - 190.123
4.4.2002 - 210.396
9.10.2002 - 220.018
2.7.2003 - 235.141
7.9.2004 - 250.031
2.11.2005 - 265.374
7.2.2007 - 272.039
4.3.2008 - 279.741
29.6.2009 - 282.140 (protiúčet, od té doby stojí v salonu)
07/2010 - kupuji já

15.03.2011, 22:22 |
Knightey- | Upraveno: 2011-03-15 22:32:31
Sestikule: jojo tam jsem pecenej varenej :)
Od kluku tam mam typ na jednu A8 .)
[ Link ] Zdeny60: No kdyby jsi mel cestu kolem a mohl se tam juknout a dat info, tak byt ti byl vdecny :)
Jinak k tem km, s timhle se pocita, pro motory to neni takovy problem prave spis jako pro automat :)
A co se tyce ostatnich, to uz neni tak sileny :) Ja na svy A6 delal taky tohle vsechno (komplet predni napravu, predni brzdy, zadni brzdy, komplet predni tlumice vcetne ulozeni, nova baterka, nove predni svetlomety BiXenony atp) takze jsem do te sve A6 nasazel az to neni hezky :) Mam rad auta funkcni a tip top :)
xenonman: no ta prvni je "jen" 3.7 obsah
a dalsi je v plynu, to radeji nechci protoze clovek neci co tam za ten plyn je ci neni. Kdyz tam je nejaka "jebka" tak to uzira vykon, jelikoz ty smesovace nestihaji dodavat palivo radne a za dalsi nevis jak je to tam dlouho a abych do toho pak vrazel ci s tim mel starosti... na to kaslu
Chci si dat novou plynovou soustavu do ty A8/S8, abych mel jistotu a budu vedet co tam je.

15.03.2011, 22:41 |
BadyS a co tato bývalá vládní :
[ Link ] předpokládám že tam musí být servis s jasnou historii..
na té vládní mě akorát zarazilo, že je to 2002 a má to 1DIN, no a pak to sedadlo řidiče je na ty km docela zrasovaný, ale třeba v tom jezdil nějaký buřt. Jinak je fakt, že tohlo by mělo mít servisní historii v cajku.
A divny je, ac ma udajne 183tis najeto, na tacho sviti 205...
jo, toho jsem si pak všiml taky a technická propadla vloni v květnu, ale to by tak nevadilo, ta moje byla taky v depozitu a salon zařídil před prodejem komplet servis a vyřízení nové TK/EM na dva roky