Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Nejhorší auto v jakém jste jeli.

 o Navštíveno 24063x o
o 11.03.2011, 19:06 | Proffesor_W
Pochlubte se. Duvody muzou byt ruzne, spatny podvozek, hrozny motor, otresny interier, hruzostrasne zpracovani, hruzu nahanejici ovladatelnost, priserny design. Jaka je ta nejvetsi plecka se kterou jste jeli?

Za mne, nejdulezitejsi vlastnost pro denni jezdeni povazuju pohodli, Do ted u mne vedla Fabie 1. Ale jsem ted nucen dva mesice pouzivat Ford Focus 2, 1.6 automat. Zvuk motoru strasny, prevodovka desna, auto nejede snad ani z kopce a to nejhorsi ... sedacky, boze, tak straslivy sedacky sem jeste nevidel. Ve predu super tvrdy s uplne otresnou operkou hlavy ktera vas nuti sedet do rohliku. Vzadu to neni o moc lepsi, lavice sice pohodlnejsi, ale s myma 185cm potrebuju tak o 5 cm min. Po pul hodine jizdy mne opravdu hodne boli zada z toho auta a to je mi teprve 30. Podvozek netlumi, rany jak kladivem a citim kazdej kaminek. Kvuli tomu jsem opustil od myslenky poridit si Focus ST. Strasny auto :(
Je to presne takovy sedan:

foto k příspěvku  od Proffesor_W



o 11.03.2011, 19:18 | Vencaf
přesně tímto Focusem jsem byl nucen jet 1000km na zadní sedačce, v půlce cesty jsem si musel vybojovat přední, ale byl to dost otřesnej zážitek, příště radši pojedu vlakem.
Mám 2 metry, takže je mi skoro každý auto malý, nejhorší na každodenní ježdění pro mě jsou: koncern všeho druhu do velikosti A4 včetně, tyhle tvrdý jebky typu Focus a spol.
Takže já musím chtěnechtě volit větší starší auto min.střední třídy, což např. Octa těžce nesplňuje, naproti tomu Superbem se mi jezdilo hodně příjemně, je to auto jak z jiný planety proti zbytku šádeproduktů..
o 11.03.2011, 19:23 | Vencaf | Upraveno: 2011-03-11 19:28:48
ještě mě těžce zklamala X5, všichni to vychvalovali jako nějakou modlu, a když jsem se svezl, tak jsem měl obouchaný koleno od debilní hrany středovýho tunelu, prostě nic moc za ty peníze..
Kdybych měl o 15cm míň, rozhodně bych šel do Outbacka H6 co má můj brácha, hodně příjemný auto po všech stránkách, jen by mohlo bejt větší, ale proti Impreze, která je tragická na prostor je to luxus ..
edit: záměrně jsem vynechal auta jako Corsa, Polo a podobně, nemá cenu zmiňovat, jako nouzový nákupní vozítko proč ne, ale jet déle než 20 minut je masochismus
o 11.03.2011, 19:24 | -Hans-
Za mě Octavia 1, otec míval 1999 r.v. funglovku, neuvěřitelný sedačky a vzadu dospělej člověk nemůže jezdit. Měřím 187 cm. Mlátil jsem hlavou do stropu. 20km se dalo se zaťatými zuby, ale 50 už byla smrt. Kufr debilně dlouhej, takže zajebanej vod nárazníku furt.
o 11.03.2011, 19:27 | -Hans-
Btw. on hrozně spokojenej a teď má pár let už druhou, zas fungl, akorát v kombíku... Nepochopim.
o 11.03.2011, 19:28 | Dexter | Upraveno: 2011-03-11 19:30:10
za mě jedna jízda Loganem dlouhá asi 2km, to mi stačilo udělat si obrázek co je to zač. jinak Polem sem jel asi 800km na jeden zátah a celkem v klidu cesta.
o 11.03.2011, 19:28 | dj.DEKL
Praga V3S a nějakej Zetor...
o 11.03.2011, 19:33 | Brnďa
u mě to byl tatův starej forman, měl najeto 430 tisic km a v životě to auto nevidělo údržbu(mimo to, že se textilni izolepou zalepili diry ve dverich lemech, prazich a zaterelo zakladovkou pred stk) no nikdy sem netouzil po tom si takove auto pujcit, ale moje auto kleklo tak jsem si jej zapujcil na tyden, a musim rict ze to byla sila, parkrat sem vymetl prikopu s tim ze mi to tahalo za volant docela hrube a vzdy bez upozorneni, pak se zakousli brzdy, tak sem je zalival vodou aby neshoreli, pak jsem si porad rikal proc mam v kufru po kazdym desti tolik vody, tak sem koukl a zadni podbehy tam uz nebyly :D tak sem to auto vratil a tata urval napravu v den co se to vracelo :D
o 11.03.2011, 19:35 | kozlustechnykus
Kazdymu sedne neco jinyho. Nejvic me stval Pezot 306 asi 1,8 automat a zde si dovoluju zkopirovat od Profesora "Zvuk motoru strasny, prevodovka desna, auto nejede snad ani z kopce" Navic to zere skoro 15 a pohodli taky zadnej zazrak. Skoda 125l nebo fabia zlaty auta proti tomu. Strejdovim Doblem se mi jezdi podstatne lip.
o 11.03.2011, 19:36 | petis
Fabie combi cesta na zadní sedačce asi 400km a už jsem fakt byl zoufalej, ale přední sedačku jsem nevybojval:-))
Jinak s Pandou do Hamburku na jeden zátah bezproblemu.
o 11.03.2011, 19:37 | CervinVega
"vzhled a jízda" hands down Daewoo Nubira v kombíku, nic horšího neznám...

v poměru "r.v. versus jízda" je pak ta věc na fotce... bylo to sice z půjčovny, ale zánovní... řízení ze zahradních hadic, tlumiče ze dřeva, brzdy křídové, sedačky z howen, řazení jak když bába dělá těsto... zvenku to vypadá celkem normálně, ale jízda shit/piss :-) ani nevím, jak se ten sráč jmenoval...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 11.03.2011, 19:39 | Seat Power
pro me kazdopadne vochcafka prvni generace,zadnej prostor,tvrdy sedacky,houpavejsi podvozek.hruza a des.
o 11.03.2011, 19:40 | Proffesor_W
ja se tesim na nisma a tunera 2 :D a taky na Zdenyho :D
o 11.03.2011, 19:44 | -Hans-
Profesorskej: Mě by zajímal ještě Marauder:)
o 11.03.2011, 19:47 | JP
Celkově nemam rád všechny auta, který výrobce vyráběl pro zákazníka, kterýmu je úplně jedno jak se to auto řídí, tzn. většinu francouzů. Na úplně nejhorší auto jakym jsem jel mam adepty dva:
- VW Polo Sedan Classic SDI 1995 - jedinou výhodou toho auta byla spotřeba, ale stejně jako nežeru jenom čínský polívky ze sáčku abych to měl levný, tak nebudu jezdit v tak neuvěřitelnym kusu harampádí jenom proto, že je to levnější. Strávil jsem 300km na zadních sedačkách (mam 190 a řidič něco lehce pod) a myslim, že nic horšího už mě v tomhle směru nepotká.

- Renault Espace 1996 - šílenost ve všech směrech, jedna věc za všechny - naprosto nejpříšernější sedačky na jakejch jsem v autě kdy seděl.
o 11.03.2011, 19:48 | Proffesor_W
Hans - mně ne xD
o 11.03.2011, 19:51 | Kacko
Fiat 126 650E v 5ti lidech, vzadu, bez zadniho operadla, 47km.
Z tech "novejsich" aut Oktavka 1.
o 11.03.2011, 19:51 | Proffesor_W
Kdyz uz jsme u toho, kdyby mel nekdo moznost , nebo pokud ma nekdo zkusenost, jake jsou origo sedacky v Meganu sport (ten s 225ps) rok cca 05-06. Ja sedel v tom nejnovejsim a bylo to supr, jak kozeny, tak i Recara anatomy, sice tvrdsi (ty kozeny) ale krasne tvarovany zadny zidle.
o 11.03.2011, 19:52 | JP
jo, ještě jsem zapomněl na starýho, nepříliš udržovanýho Renaulta 5, to bylo jediný auto, se kterym jsem se kdy bál jet víc než 50.
o 11.03.2011, 19:55 | matis77
-Hans- muzu vedet jaky mas auto Ty ???
o 11.03.2011, 19:55 | Davados
Nejhorší asi Forman r.v 93 kvůli sedačkám najezdil sem s tim asi 20tis km :( jinak nejlepší když sem jezdil převozy tak kvůli zvuku motoru Maserati Quatroporte a CLK 55 AMG
o 11.03.2011, 19:56 | matis77
jinak za me YUGO KORAL, takova vopicarna se jen tak nevidi...
o 11.03.2011, 19:56 | Proffesor_W
JP ty vole, mam R5ku uz treti a vsechny jeli prez 200 :D 2x GTE a 1x GTT :D nahodou super houpavy auta ty obycejny zebraci a sedacky bomba, to by mohli zavidet dnesni hatchbacky s tema zidlema, krasny mekoucky molitany. R5ka je auto pro pasaky :D
o 11.03.2011, 20:01 | CervinVega
R5 pro pasáky :-)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 11.03.2011, 20:01 | JP | Upraveno: 2011-03-11 20:03:07
Proffesor_W: Řikám, nepříliš udržovanýho, myslim že tam byl hlavní problém, v zatáčce projetý 40+ to začínalo tancovat na silnici. Ale byl tam nějakej hodně malej motor, něco jako 0.8, 1.0, max. 1.1 a 200 (myslim že i 150) by to letělo jedině ze skály, dynamikou by tomu Trabant vytřel zrak (minimálně tomu kusu):D
o 11.03.2011, 20:05 | Proffesor_W
11.03.2011, 20:01 | CervinVega presne ;-) wicked!
o 11.03.2011, 20:07 | -Hans-
matis77: Já mám aktuálně lidovou Felišunku. V překladu Škodu Felicia 1,6;) r.v. 1997, štelovák HP Sporting, chlazený brzdy AP 260mm, pokrácená převodovka od Sixty, rám dle "J" od Dlouhýho, sedačky Sparco Sprint V a 4(6)body Lico...

A ty?

Tipnul bych Octavii 1:D:D:D
o 11.03.2011, 20:10 | -Hans-
Bujaka:D Jungle is massive:D Jezděj jako blázni:D Ali G nejvíc!!! :D
o 11.03.2011, 20:17 | matis77
-Hans- aut mam vic amezi nima i O1, jen nevim co je na tom k smichu, me vyhovuje stejne jako tvymu tatikovi, on si asi taky klepe na celo kdyz mu reknes kolik jsi nasypal do vehiklu jako je filcka a o normalnim aute mluvis jako o mrdce, vid ??
o 11.03.2011, 20:17 | ABERTO
Za mě jeden den půjčené Daewoo Tico, sice srandovní tryskomyš, ale někde s tím ťuknout, tak mě z toho ani nevystříhaj a rovnou zahrnou hlínou ...

o 11.03.2011, 20:18 | KFL
prof> Nezapomínej, že jak ST, tak RS měly sedačky od Recara, který se se standardem nedají srovnat, takže bych to úplně nezatracoval.

Za mě nejhorší auto asi Jaguar S-Type V6 Executive. Ve všech ohledech strašný zklamání - podvozek, motor, převodovka, brzdy, interiér. A možná ještě Daihatsu Charade.
o 11.03.2011, 20:20 | HIGHTOWER
Fabia I i II
o 11.03.2011, 20:24 | Proffesor_W
o 11.03.2011, 20:35 | -Hans-
matis77: Nesmíš si to brát tak osobně:D
Pouze jsem prezentoval svůj názor, že je Octavia 1 nejhorší auto, ve kterym jsem jel. Mrdkou ho nazýváš ty;) Ať ti slouží, jedno z tvých mnoha "aut":D Přeju ti to:)
o 11.03.2011, 20:37 | -Hans-
o 11.03.2011, 20:44 | M.a.R.i
kua, jste mě tím Ali G naladili, musím na to znova kouknout.
o 11.03.2011, 20:45 | matis77
Tak dik. Ja ti taky preju at mas u vas na vsi nejlepsi tuninkovou karu.
o 11.03.2011, 20:45 | Thullo
Asi netreba komentare... A nebo jo - nebylo by to tak zly, az na to, ze jsem to vezl z Prahy do Ostravy a melo to nejakou zlou poruchu, ze tomu padala nafta a jak to chciplo, tak to treba 5-20minut neslo natocit... pecka :o) a zdechlo to vzdy na svetlech :o) V interieru nebylo slyset nic krome motoru, kterej je pod sedackama :o)
fakt zazitek... hihi

foto k příspěvku  od Thullo

o 11.03.2011, 20:51 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-03-11 20:53:52
11.03.2011, 20:45 | Thullo i dkyz ti bude pripadat takmer neuveritelne, po shlednuti obrazku ti to verim :-D strašnej pekáč :-D

Mimochodem, ta stribrna R5 z east coast massive z toho filmu ma 380 ps, videl jsem ji recenzovanou v anglickym Red Linu. Aliho byla postavena u K-Tecu a mela neco kolem 250 ps myslim, ale nejsem si tim jistej, vim ze to meli na strankach.
o 11.03.2011, 20:52 | MazliG
Hans: to jsem se pobavil - nejhorší O1 / mám ju taky .o) + ještě jeden podobnej TDi škopek /

a Hans Felícii - .o)))) nezlob se

jináč já jsem v nejhoršim jezdil .... asi kamaráda Opel Kadet r.v. asi 1943 - 1,6D, najeto asi 7 327 4540 km - kombíček - říkal mu Adámek
o 11.03.2011, 20:53 | madmaik
vy ste citlivky :D vsechno se da uridit :D,ja mam nejvetsi zazitek s feldou pickupem,komplet shnilou,zadni kridla ko,tlumice ko, a nalozena 1tunou :D
o 11.03.2011, 20:54 | Thullo
2 Proffesor_W:
Obrazek je ilustacni pouze - bylo to daleko horsi :o) ale ted se divam, ze ten obrazek je taky z CR :o) heh... Ja mel Lublina mikrobus od CSA :o) byvale letistni vozitko...
o 11.03.2011, 20:55 | MazliG | Upraveno: 2011-03-11 20:56:28
pak tu čtu v příspěvku o nehorších autech o X5 - dopiče v čem jezdíš ? .o)))

balim to tu a zakládám www.autohificlub-se.cz

SE - sociál edišn
o 11.03.2011, 20:57 | Nismo.Power
tak ono tohle by ještě chtělo rozdělit na víc postů a udělat nějaký rozsahy let v kterejch se vyrábělo to auto....

takhle když to vezmu tak od nejhoršího k horšim bych to viděl

kia besta
renault 19
peugeot boxer
skoda favorit/felicia/fabia

je toho vyložene hromada co nesnášim ovšem valná většina z toho je původu FR / IT + něco z DE....

třebas u japonců mě všehovšudy žádný auto nijak výrazně nikdy nevadilo či že by mě rovnou sralo, z amerik taky nic vyložene ale vadí mi dost chryslerů třebas..... ze severskejch vcelku nic špatnýho krom saabů s jejich hnusnym interiérem, klíčku na středu a celkově podivný auta....
dost mi vaděj MB po roce 2000 stejně tak jako bmw tak roky 2004-2009....
audi/vw/skoda/seat jázim zcela všechno do jednoho pytle, všechno od nich skoro stejný auta jak povahou tak kvalitou.....

prostě shrnu to převážně na FR a IT auta k těm chovám zcela největší odpor ať už z hlediska podvozků, kvality interiéru atd....

ad ali-g tak pecka.... už sem ho beztak viděl tak 30x ale asi kouknu znova jak to tady vidim..... R5gte dobrej pekáčostroj....ad ty sedačky tak ty sou taky docela dobrý ovšem kvalita toho molitanu v nich je opravdu směšná, po čase se z něj stává něco jako mouka :)
o 11.03.2011, 21:01 | matis77
Mazlig : jj taky koukam ze tady je to samej hrabě, kdyz nikdy nejeli v horsim aute nez jaguar nebo X5 :-DDD
o 11.03.2011, 21:02 | matis77
NP a na tebe jsem taky cekal...a nezklamal jsi
o 11.03.2011, 21:03 | jasisoft
za mna ochcafka 1 - mal som tour skoro vo full vybave okrem climatronicu, za 3 roky som na nej naslahal skoro 190tis km a odvtedy mam chrbat v prdely.... po celodennej jazde som musel z auta vypadnut, normalne vystupit som uz nedokazal.

a okrem toho pekny hnus bol daewoo tico, isel som s tym 2x asi 100km a uz nikdy viac taku blbost nespravim.

pripadne socik edition pazout 206.... tie sedacky su utrpenie....
o 11.03.2011, 21:11 | Proffesor_W
to jo no, mne se zacal drobit taky , je to na prd, ale dokud nemas potrhany potahy tak si muzes rikat ze jsou cim dal pohodlnejsi ty sedacky :-D Kazdopadne bych opravdu doporucil se posadit do toho Focuse na misto spolujezdce, to je porno :-D
o 11.03.2011, 21:12 | -Hans-
matis77: Do tuningu nedělám, to jsi velmi mimo mísu:)

Btw. je "tuning", ne "tunink":D Jazykovědče:)

Ty jsi náplav z Prahe? :D:D:D

MazliG: Přeju spoustu odpovídajících kilometrů:D
Ano Felícii, ale je to spíš Felišunka:) Proč se nemám zlobit??
o 11.03.2011, 21:15 | LoboCrew
za me marea weekend 1,9 diesel.des bes.nebrzdilo nesvitilo,turbodira jak prase...
o 11.03.2011, 21:16 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-03-11 21:19:45
jj, s octavii 1 jsem mel tu cest jet olomouc - praha - olomouc 3x za 3 dny jako spolujezdec a na benzince jsme z toho vzdycky oba vypadli jak naliti rusove a belhali se k automatu na kafe jak invalidi
o 11.03.2011, 21:17 | Vencaf | Upraveno: 2011-03-11 21:22:03
tady jak se někomu pomluví Oktávka tak je hned peklo :D
to je přece "auto pro nejnáročnější" jak tady nedávno někdo napsal..
edit: teda samo že musí být čípkovaná
o 11.03.2011, 21:19 | JP
Nismo: kvalitu interiérů srovnáváš s čim?? Snad ne s průměrnym autem z US:D
o 11.03.2011, 21:22 | -Hans-
Sekta "oktávkářů" a jejich ješitnost a vztahovačnost:D Jejich víra je pevná, neotřesitelná, haleluja!! :D
A ne*erte, nebo vás nespasej na jejich meteorit:D:D:D
o 11.03.2011, 21:25 | H-Honza (M)
nejhorsi auto ve kterym jsem jel byla policejni felicie kombi
... jel jsem v ni s klepetama na rukou, tragickej posaz na zadni lavici :O)
o 11.03.2011, 21:27 | matis77 | Upraveno: 2011-03-11 21:28:02
-hanz- rekl stastny majitel felicie :DDD
o 11.03.2011, 21:37 | -Hans-
H-Honza: ROFL :D

matis77: Že ty jezdíš za 3,8 na 100:D
o 11.03.2011, 21:38 | CervinVega
Okta 1 není zrovna muj vlhkej sen, ale jako nejhorsi bych ji urcite neuvedl, to fakt nemate srovnani :-) treba takovej Escort v 1,8D :-))) nebo zminenej Kadet 1,6D v kombajnu a s vlekem, to bylo hodne ostry svezeni, predjizdeni clovek musel planovat tak na 1,2km dopredu, aby "nabudoval" rychlost o ty 4km/hod vetsi a modlil se, aby netrefil vic jak 5 much nebo jednoho cmelaka...
o 11.03.2011, 21:41 | Vencaf
ve feldě jsem toho dřív najezdil hodně, je to samozřejmě celkem sociálka, ale to auto si aspoň na nic nehraje, na rozdíl od oktávky která se tváří jako "prémiový vůz"
o 11.03.2011, 21:43 | Proffesor_W
11.03.2011, 21:25 | H-Honza (M)taky sem mel tu cest :D ale bez klepet, jenom sepsat vypoved, ale byla tam ta mriz mezi prednima a zadnima sedackama :D
o 11.03.2011, 21:43 | matis77
musim te zklamat, mam benzinovou a jezdim za 10 a vic, ale spotrebu nejak neresim. Co ty, kolikaty uz mas zadni vrata :D
o 11.03.2011, 21:52 | clown
Oltcit, Skoda 105, Opel Omega kombi s 2l benzinem,
z novodobejch Fabia Junior 1.0 a pak 1.2HTP, Felicia Pickup asi nejvic
o 11.03.2011, 22:02 | -Hans-
Vencaf: Felicie je určitě nic moc represent, o tom žádná, ale kdo si na nic nehraje a chce jezdit...pche:)
Navíc když se vymění pár věcí, může člověk i na vrchy a nejen potrápit mnohem výkonější povozy:)

matis77: Tak to jsi teda hogo-fogo:DD To máš tak těžkou nohu? Teda ty jsi drak:DDDD
5. dveře mám původní a až jednou začnou hnít, koupím laminátový a zas ušetřim pár kilo:)
o 11.03.2011, 22:02 | MazliG
já se tedy tý O1 zastávám, protože v ní jezdim a bohužel nechápu to, ale jsem s ní spokojenej .o) dokonce jak tu někdo psal po čipu od úterý - zkrátka klasickej vesničan - pičo vole vocpoda - nicméně - ty vole vysvětlete mi někdo názor - VáclavaF - felicie si na nic nehraje - oktávka se tváří jako prémiový vůz - tady to forum je normálně proti-oktávkářský.o)

jsme v čechách - tak tu těch ochcávek prostě jezdí tuny - novej kombi Tour TDi za 250 bez DPH - co na práci koupit jinýho .... snad začnu chodit na nějaký oktávia-forum - tam bude špetka pochopení .o) howk
o 11.03.2011, 22:04 | -Hans-
clown: Fabii Juniora prej přestali dělat, protože to nevyjelo z podzemních garáží, když to bylo studený:D Nevim, co je na tom pravdy, teda, ale věřil bych:)))
o 11.03.2011, 22:05 | MazliG
každej hájí svoje - viz. já i Hans s feldou .o) / taky jsem v ní jezdil, bylo mi 18 - je to už 14 let nazpátek - v tý době dobrej povoz/. Hlavně ať tu někdo nedorazí s Hjundajem Akcentem rok. kolem revoluce apod.
o 11.03.2011, 22:09 | jasisoft
clown: - diky skoro som zabudol - olcit club 11, asi fakt to najhorise co som bohuzial soferoval.... to slovek vzdy 2 hodiny rozmyslal ci radsej nepojde busom lebo sa to vzdy posralo niekde na ceste...
o 11.03.2011, 22:12 | MazliG
olcit - taky dobrý, jezdil jsem i v citroen visa a v C15 - to je jako modrá, tmavě modrá a světle modrá .o)
o 11.03.2011, 22:25 | -Hans-
MazliG 11.3.2011, 22:05: Myslim, že ne:)
o 11.03.2011, 22:32 | MazliG
no já za sebe tu oktu v tomhle vláknu hájit budu - protože jsem v životě jezdil v mraky mrdkách - a v mraky lepších autech než okta, ale označit tohle auto za jedno z nejhorších je podle mě pouze frajeřina - pak zjistíš, že někdo kdo to píše jezdí napříkald v 309ce apod.
o 11.03.2011, 22:42 | vinzek fa
MazliG vono ta 309ka je mozna pohodlnejsi nez okta ja teda jel jako sofer jen v O1 nejaka 1,6 a des a bes v horsim sem nejel ne ze by nepohodlny ale proste pro me zadnej prostor a to sem v tej dobe mel mazdu 323 ktera byla prostornejsi -))
o 11.03.2011, 22:46 | Kamil
jj Olcit, to bylo peklo - místo páček pod volantem to tam mělo regulátory od ústředního topení či co to bylo atp. Prostě Ceauşescovo pomsta :-)
o 11.03.2011, 22:48 | MazliG
vincku: každej má názor - a byť je dle mě nesmyslný, beru ho - takže končim

ps: okta, golf, toledo, leon, a4, bmw3 ble ble ble - dyk co se týká velikosti, je to vše podobně malý .. a když už pohodlný, tak za jiný kofky

ale končim kucí - prohlašuju že o1 je mrdka - chtěl jsem si koupit starší X5 ale to je prej stejný - koupim nějakou starou kovařinu a bude .o) asi feldu
o 11.03.2011, 22:48 | vinzek fa
Kamil -))
o 11.03.2011, 22:49 | MazliG
Kamil: ju a když jsi jel za 10 l/100 - posílal jsem to jako rekord nejnižší spotřeby do rumunska rekomandem
o 11.03.2011, 22:51 | MazliG
hele nekupujete tu někdo ty balíčky pro sběratelský účely jak byli dneska ve zprávách ?
o 11.03.2011, 22:52 | JP | Upraveno: 2011-03-11 22:55:11
Já žádnou škodovku nikdy neměl a asi nebudu mít, v Octavii I jsem strávil počítám tak 20tkm a moc mi to nesedlo, ale nejhorší auto? Proboha... Funguje to většinou relativně spolehlivě, jede to, dá se s tim i tak nějak předjíždět(snad kromě SDI), nic z toho nepadá, podvozek je na normální jízdu dostačující, dokonce to ani moc nerezne a běžnej člověk se za to ještě pořád nemusí stydět když to nevotuzí... Ano, je to nudný tuctový auto na kterym neni snad vůbec nic výjimečnýho (možná kufr), se kterym je docela nepříjemný jet rychle, ale rozhodně nemůže kandidovat na post nejhoršího auta... Jedině u člověka kterej nikdy v žádnym pořádnym střepu nejel:))
o 11.03.2011, 22:54 | DaveF
jednoznacne Oltcit a kousek za tim Trabant
o 11.03.2011, 22:56 | Kamil
MazliG - jj, spotřeba byla fakt pekelná :-D
o 11.03.2011, 22:58 | MazliG
Kamil: můj šéf ho měl za totality - kára jak řemen - 160 jak prt to jelo, pak po revoluci kupil 309 a bohužel dodnes u těch žánpiérů zůstal - každopádně je bohatej - může ten servis živit ... .o)
o 11.03.2011, 23:02 | -Hans-
MazliG: Ne jedno z nejhorších, ale nejhorší jsem napsal. A dokonce i s důvody. Konkrétními. Protože tak, jak mě deptala Octavia, tak to žádný auto od tý doby nedokázalo.

A jestli někdo zrovna má i tu 309, třeba GTI, protože chce něco kultovního na lítání po okolí a na blbnutí třeba, proč ne:)
Klidně mohl mít před tím třeba sedmičkovou BMW loď, když zrovna dojížděl za prací X km a 10 dalších klidně 50x dražších aut třeba, když podle toho chceš měřit člověka a jeho zkušenosti...

1 000 000 000 000x radši 309, než Octavii. Nebudu rozlámanej, nebudu za*ranej, uvidim z toho a budu mít úsměv vod ucha k uchu, když budu chtít.
o 11.03.2011, 23:07 | MazliG
Hansi: já už jsem napsal že tvůj názor akceptuji - je to mrdka - prodám to - koupim felcku - nedělám si srandu - stejně jako ty - prostě můj subjektivní názor

Klidně mohl mít před tím třeba sedmičkovou BMW loď, když zrovna dojížděl za prací X km a 10 dalších klidně 50x dražších aut třeba, když podle toho chceš měřit člověka a jeho zkušenosti...

tady u toho odstavce vůbec nevim co plácáš ?


mmj. to číslo 1 - jednička a ty nuly, co to je numero ? - to je bilion ? - to tě musela ta kokta hodně srát ... .o)
o 11.03.2011, 23:12 | MazliG
.o) už toho necháme - ještě si budou myslet že sme divný
o 11.03.2011, 23:17 | -Hans-
Každej ať jezdí v čem chce, každej má svý zkušenosti a svý důvody, ale nechápu jak může auto za to, že jeho majitel je ..., kterej není schopnej zajet do servisu a dát mu péči, kterou zasluhuje, aby jezdilo a fungovalo jak má.
Takový perly tady taky padaly...

Ale to, že má někdo otlačenou nohu, nebo bolavý záda z dementních sedaček, že auto nesmyslně řadí, že z něj není vidět, to je trefný...
o 11.03.2011, 23:18 | Luke_288
vencaf: oktávka se tváří jako prémiové auto? oktávka první generace? to jako opravdu?

jinak moje nejhorší auto byl Nissan Almera taková ta do kulata, podivnej design, 1.6ka v automatu, pravda že z půjčovny, takže automat v hajzlu, tlumiče v hajzlu, na tom autě bylo skoro všechno špatně, brzdy pískaly i když jsem nebrzdil. ale bylo to jen tímhle konkrétním kouskem. zas byla za pusu...
o 11.03.2011, 23:26 | -Hans-
MazliG: Ale já ti přece žádnou Felícii necpu! :DDDD

Nedivím se, že nechápeš, opravdu ne.
Píšeš, jak může někdo kázat s 309, co je dobrý. Tak ti píšu, že víš prd, co ten člověk s 309 měl za auta a proč má teď třeba tu 309, jaký má zkušenosti a tak.
Na tom, co má kdo TEĎ za auto, nezáleží!

Tohle je moc:D

o 11.03.2011, 23:33 | MazliG
no já taky žádnou felicii nekupuju - potřebuju pro malou penál za chvíli do školy ...

hele - my dva si nerozumíme, člověk co napíše že o1 je nejhorší auto - prostě my 2 si rozumět nemůžem

každej má jiný potřeba apod. já si nedovedu s nájezdem 40 tis. ročně představit mít starou feldu, nebo 309. Chci levný auto - páč je pracovní - chci s velkym kufrem, co moc nežere a docela jede - a hlavně nový - a to je ta moje zkušenost s o1 která prostě slouží a slouží.

koooonec .o)

o 11.03.2011, 23:45 | -Hans-
Můj první příspěvek...neuvěřitelný sedačky a vzadu dospělej člověk nemůže jezdit. Měřím 187 cm. Mlátil jsem hlavou do stropu. 20km se dalo se zaťatými zuby, ale 50 už byla smrt. Kufr debilně dlouhej, takže zajebanej vod nárazníku furt.

Proto nemůžu mít Octu já. To je celý... Jak jsem psal:D

Jestli tě z ní nebolej záda a zadek, vidíš z ní a jezdíš jenom vepředu a nevadí ti mít zasraný kalhoty, když lezeš do kufru...
To je přece tvoje věc...:DDD

A to, že nedokážeš respektovat názor druhýho, protože mu nevyhovuje tvoje věc...:D
o 11.03.2011, 23:50 | MazliG
ok
o 11.03.2011, 23:50 | Luke_288
Hans: no, ono kufr feldy je oproti oktávce dost mělkej že jo, tam je logický, že si kalhoty těžko ušpiníš...
o 11.03.2011, 23:55 | koren
schade 105-130. a pak v tesnem zavesu 309 ropak, pred nedavnem jsem si tu zkusenost zopaknul.
ad kokta 1 - pokud to clovek bere jako uzitkovy auto za pade, idealne v rope se spotrebou na klobouka temer nic, tak proc ne...dat za to k pul mega za novy, tak to bych si to sel hodit
o 11.03.2011, 23:59 | Luke_288
tak ty by sis to šel hodit, spousta lidí ne. někdo jinej by si to šel třeba hodit v autě v kterým jezdíš ty (nevím co máš za auto a sám nemám oktávku)
o 11.03.2011, 23:59 | Tuner#2
Já nevím zda do toho můžu kecat? Mám na občasné ježdění do práce Fávo a na ryze sportovní svezení 105tku... :-))

A teď vážně, asi nejhorší auto Olcit, hrozné naklánění a jízdní vlastnosti o zpracování a ovládacích prvkách raději nemluvě...

Co se týče v prvním topicu zmíněného Focuse, tak jsem jezdil Focusem 1 v naftě a teď dost často C-maxem 1,8 16V a teda zrovna sedačky jsou na tom autě to lepší. Mám rád když je sedačka tvrdá a ne měkota do které člověk zapadne a za 30km ho bolí záda. Takže to co je napsáno v prvním příspěvku je v mých očích hloupost to auto má jiné nedostatky stejně jako většina dnešních aut a to přeposilované řízení totálně bez odezvy, brzdový pedál taktéž přeposilovaný s velkou razancí při nástupu (špatně se dávkuje), ale když po tom chce člověk aby to brzdilo, tak se nic neděje... Další věc co mě vadí je elektronický plyn, člověk přidá, otáčky vyletí až za vteřinu = hrůza. Co se týče podvozku, tak ten má Ford na slušné úrovni pro běžné užívání možná trochu tvrdší, ale to mám rád stejně jako pevná sedadla. Tím jsem chtěl nastínit to, že každý má jiná kritéria a požadavky na auta a každý si vybere to co mu vyhovuje...
o 12.03.2011, 00:22 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-03-12 00:29:24
problem je ze ty sedacky nemaji absolutne zadne bocni vedeni a ta operka leze tak 5 cm pred plochu operadla, takze hlavu mas naklopenou dopredu, A s operkou NELZE nijak hnout, ani dozadu ani dopredu (moje blba 106ka to mela v roce 96). Sedak jako takovej ac tvrdej, tak neni to co mi tam dela problemy. Nejvetsi problem je operadlo s operkou hlavy. Dalsi vec, Otocny ovladac na sklopeni operadla jde neuveritelne tuho, naklopit operadlo kdyz sedis je nemozny, naklapel jsem to tak ze jsem vystoupil o otocil tim. Mezi B sloupkem a sedackou je desne malo mista takze se tam rukou poradne nedostanu. Dalsi vec, na miste spolujezdce je velmi nizka palubni deska, ci spis prihradka, takze to tlaci do nohou, obzvlast kdyz musis mit sedacku trosku vepredu kdyz nekdo sedi za tebou. Jinak, ty pises o Focusu 1, a ja o Focusu 2. Ta sedackaje proste tak silene priserna, ze i kdyby to byl Focus RS s 500ps a 4x4 tak mi to z toho znici veskere pocity a budu upnutej jen na to. Tvrde sedacky mi taky nevadi pokud jsou dobre tvarovane (napr Megane RS 3, tym jsou supr i na moji prdel)
Co se tyce brzd tak je to opravdu jak pises, brzdy funguji na principu zapnuto/vypnuto.

btw jestli si vzpomenu tak tu silenou zidly zitra vyfotim i s tou otresnou operkou hlavy. Na fotce zde sedacky z toho Megana RS. Skvely, i kdyz ty Recara co do toho davaji za priplatek jsou uplne jeste jinde i kdyz jsou to anatomy tak zrejme nejlepsi sedacky v jaky sem kdy sedel.

foto k příspěvku  od Proffesor_W

o 12.03.2011, 00:30 | Proffesor_W

foto k příspěvku  od Proffesor_W

o 12.03.2011, 00:44 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-03-12 00:48:55
Tak ono to chce bejt trochu při zemi, Recaro z top modelu je samo vždy o něčem jiném než "social" verze. S opěrkou jsem neměl problém ani u starýho Focuse ani u novýho C-maxe kterým jezdím.

Jak říkám ono to nechce zas tak přehánět a používat silná slova. Min. týden jsem se svezl v Porsche Panamera Turbo a to bylo pohodlíčko, zrychlení a brzdy. Na druhou stranu je to auto v podstatě jen na dálnice a nebo široké okresky, než jsme se vymotali z Plzně bylo to utrpení v podobě šílené masy auta, jeho šířky a těžkopádnosti v provozu.

Nicméně ani po tomhle svezení nebudu říkat, že všechny ostatní sedačky jsou ve srovnání s Porsche děsné.

Stejně jako tady někdo kritizuje "schade" (bože jak já tenhle stupidní výraz nesnáším) 105 - 130 a přitom asi nikdy ve 130 nejel. Ano ona 130 a výšší modely má totiž jinou zadní nápravu s daleko lepší geometrií a třeba brzdy to má s pevným 4p třmenem o čemž se může dnešním běžným autům jen zdát... Myslím, že je založeno na další nekonečné téma, které nebude mít konce, protože jak už jsem psal, každý máme jiné představy o tom co od auta čekáme.
o 12.03.2011, 02:10 | koren
Luke_288: asi jsem to spatne napsal, za tu cenu nez octa na konci ceniku jsou lepsi auta. koupit novou o1, tak po prvni delsi jizde by u me bylo velky zklamani.

Tuner#2: ver ze s nekolika schade napric uzasnou radou 105-130 jsem se nacestevoal vic nez dostatecne jiz od ranneho mladi. ze 2/3 z toho auta vypadnu zelenej jak sedma, kvalitne priotraven spalinama, vyklepan podvozkem o hluku nemluve. zajimavy je, ze v 100/1000 ani favu podobny problemy nemam, asi jsem zaujatej:-D
o 12.03.2011, 02:41 | škodovkář
Tuner#2 :Co ti přijde na slovu Šádé stupidní.
Jinak u mě Niva
o 12.03.2011, 02:49 | badczech
Za me teda rozhodne trabant.. To jsem mel moznost ridit asi 50 km a jel jsem vylozene se strachem v ocich a v neuveritelnem nepohodli.. Cloveku se ani nechce verit, ze s tim vychodni nemci jezdili az do Jugoslavie..(Wartburg na druhou stranu byl prekvapive pohodlnej a celkem zabava ridit)

A ty co pisou ze O1 je to nejhorsi auto co kdy ridili tak musej mit teda dost maly zkusenosti s ostatnima autama.. Je to sice nudny a bezpohlavni auto s nulovejma jizdnima vlastnostma, ale nejhorsi?
o 12.03.2011, 06:09 | Proffesor_W
ale Tunere, ja s tim opravdu mam problem, to nejsou silna slova, jel jsem v mnoha autech tak proc myslis ze zrovna Focus? Jel jsem tu ve volze, jel jsem v ladach, a tech jejich silenych dodavkach co tu maji misto autobusu, Jezdil jsem ve 120ce, ve favoritech, fiatu 500, olcitu, atd atd atd. Ale jen z focusu 2 mne po 10ti minutach jizdy zacnou neuveritelne bolet zada a ta pulhodinu co s tim denne jedu je doslova utrpeni. Ted jezdim kvuli tomu vzadu, kam se nevlezu, aby mne ty zada neboleli. Ja si nevymyslim, nejsou to silny slova, proste to tak je, je to pro mne to nejhorsi auto ve kterym jsem jel.
o 12.03.2011, 06:11 | Toyot'ák
Jasně ,dederákům po svezení v trabantu zapaluji každý večer svíčku v hluboké úctě za největší sportovní výkon všech dob/pět lidí +přívěs a hurá do jugošky/.Jinak každému se líbí něco jiného.i v testech.Pro jednoho skvělý tvrdší podvozek ,pro druhého kostitřas.Příklad Nissan Primera P11 pro řidiče je supr svezení ale jako spolujezdec pro mne paráda vzadu P 406 a po obutí na nižší profil ani moc nehoupe.
o 12.03.2011, 07:36 | Freerider
Fiat Croma (ale to bylo pohodlný a když to jelo tak to jelo jak kráva - 2.0 Turbo), ale strašným způsobem se to sralo.
Nejhorší zkušenost - služební Peugeot 206 SW 1.4 HDi - po 30 tis. km jsem si na to dokonale odrovnal záda. Auto pro 183 cm výšky a 115 kg váhy naprosto nevhodné

Pak Fabia 1.4 Mpi - to bylo utrpení, hlavně kvůli motoru a Octavia 1 1.9 Tdi 81 Kw - to bylo utrpení kvůli žalostnému technickému stavu - půjčeno od bratrance.
BMW X3 - ošklivý auto s jízdními vlastnostmi bryčky - malý a nepraktický

Nejlepší svezení? BMW 540i (4.4 V8) - nádherný motor a parádní auto, hned po něm asi moje Omega 3.2 V6 - pohodlný auto, trochu to i jede, BMW E46 M3 - jezdil jsem s ní cca měsíc - nádherný svezení, jede to, sedí to a je to kupodivu i pohodlný.
Octavia 1 RS - sice uvnitř malý, ale ten motor je super.

Teď kromě Omegy jezdím OII FL a nemůžu říct, i když jsem velkej :o), že by to bylo špatný - jsem spokojenej...
o 12.03.2011, 08:03 | Zdeny60
[ Link ]

S mámou. Nepomohlo, i kdyby bylo ze zlata... :-(
o 12.03.2011, 08:26 | dj.DEKL
Slušný židle...

foto k příspěvku  od dj.DEKL

o 12.03.2011, 08:53 | party_boy
Tak s tou hrstkou co mam zkušenost jasně F1 1.4mpi z autoškoly :-D
o 12.03.2011, 09:43 | Bolthorn | Upraveno: 2011-03-12 09:45:44
-Hans-

Můj první příspěvek...neuvěřitelný sedačky a vzadu dospělej člověk nemůže jezdit. Měřím 187 cm. Mlátil jsem hlavou do stropu. 20km se dalo se zaťatými zuby, ale 50 už byla smrt. Kufr debilně dlouhej, takže zajebanej vod nárazníku furt.

Já nechapu, jak člověk který jezdí s Felicií, může tohle napsat o Octavii.. To mi opravdu hlava nebere.. Měřím taky 187cm a nikdy jsem vzadu v O1 hlavou o strop nemlátil, asi máš jiných 187cm než co mám já.. Neuvěřitelný sedačky jsou ve Felicii a ne v O1. V O1 jsem neměl nikdy žádné problémy, kdež to ve Felicii mě po pár km začal bolet zadek a chybělo mi pohodlí.. Celkové zpracování, podvozek a vůbec všechno je oproti Felicii diametrální rozdíl.. Felicie je pouze vylepšený Favorit a vše tomu i odpovídá, kdežto O1 je už auto.. Nechápu jak tohle vše tady může napsat člověk, který jezdí s Feldou, o O1.. Jaké máš pohodlí ve Feldě se sportovním podvozkem a seriovými sedačkami, to mi netvrď, že je to lepší svezení než v O1??? Myslím si, že tu plácaš hlouposti.. Jo a upozorňuji, že nejsem fanda Octávek a ani jí nevlastním, ale nikdy bych si o tomto autu nedovolil napsat, že je nejhorší.. Ty si asi v moc autech nejezdil..
o 12.03.2011, 10:40 | mikevr6
No O1 vlastnej rodice a pro ne si nedovedu predstavit lepsi auto,maj nejakou drazsi verzi takze ma uplne jine sedadla nez obyc okta,81kw facelift a musim se priznat ze si to od nich aji velice rad pujcuju a jel sem s tim aji dalkove cesty a spokojenost.A na to ze maj nalitano 225tkm bez zavady s puvodnim podvozkem pouze s vymenenyma tlumicema pri 200t tak to povazuju za velice spolehlive auto.Ovsem verze pred faceliftem mne taky vubec nenadchla.
Jinak nejhorsi auto asi zigulik,ten vic plaval po ceste nez jel:)
o 12.03.2011, 10:47 | Ravo | Upraveno: 2011-03-12 10:48:39
Trabant byl zábavný hardcore vozítko, kde jsi na výměnu zadního kola nepotřeboval zvedák - kamarád to dokázal podržet v rukách.

Za mě bezkonkurenčně nejhorší nový auto je Dacia Logan MCV.
Podvozek děsnej, motor (1.6ka benzín) neuvěřitelně vydechlej a interier tak 20 let zpět (přirovnal bych to k prvním favoritům - hnědý vnitřky). Mělo to najeto ca 20tis a bylo to vymlácený a rozvrzaný jako jiný auta po 200-300tis.

O1 je proti tomu "jiný svět"
o 12.03.2011, 11:14 | Francouz
Nejhorší asi Felicia Pickup. No fuj, to byl děs :o) !

To ce týče O1: za mě teda v pohodě auto a za tu cenovku co se doprodávaly nedávno poslední verze Tour bych si ji koupil radši než nějakýho blbýho korejce ;o) !
o 12.03.2011, 11:19 | muSlim
Riadil tu niekto minibus Robur? Ak nie, na mňa a moje zážitky nemáte :-D
o 12.03.2011, 12:04 | /// MiŠeL ///
o1 nejhorší auto? jen kvůli sedačkám :-))) za mě olcit nebo stará dáčka o1 je fakt ještě luxus
o 12.03.2011, 12:22 | -Hans- | Upraveno: 2011-03-12 12:23:25
Bolthorn: Bože... :D Další:DDD Nebudu to furt opakovat:D Přečti si všechny moje příspěvky, píšu tam i to, že sériové sedačky nemám. Sériový mám optický vzhled:) Taky neříkám, že Felicie je nejlepší auto:)
Prohlédni si někdy lidi, možná se pak budeš divit, ale né každý, byť stejně vysoký člověk, má stejně dlouhé končetiny, trup...
Bože můj, čo ty si? :D:D
o 12.03.2011, 12:35 | -Hans- | Upraveno: 2011-03-12 12:36:36
Tady jeden Robur:)
[ Link ]

A tady druhej:)

foto k příspěvku  od -Hans-

o 12.03.2011, 13:41 | DaveF
Roburem cca asi 13-15 mistnym jsem v r. 88 absolvoval asi 6ti hodinovou cestu z Berlina z letiste k mori na tabor po Hitlerove panelovy dalnici a ano, to byla jedna z nejhorsich jizd myho zivota :-)
o 12.03.2011, 13:45 | DaveF
presne jako ten pomalovanej, byly tam myslim 4rady sedadel 2+1 ulicka mezi nima a jedno sedadlo vedle ridice
o 12.03.2011, 13:53 | M.a.R.i
Hans: Co to má vzadu ten robur za kolo s řetězem?
o 12.03.2011, 15:47 | -Hans-
M.a.R.i: Jednalo se o prototyp vozu pro městský provoz, toto byla kolečka pro boční posun pro parkování:)
Vážně. Nedělám si srandu.
o 12.03.2011, 16:09 | jerzy05
U mne jednoznacne vede Fiat Multipla a Skoda Yeti, to je take extrem.... Potom asi z drivejska Favorit, Felicia,....
o 12.03.2011, 17:30 | Tuner#2
koren: Pokud někdo bere 105 - 130 jako celek, nepochopí dost zásadní rozdíly v řadě a navíc tvrdí, že 120cka snad uvnitř smrdí ba dokonce víc než 100 a 1000MB tak nemám co dodat...
o 12.03.2011, 17:43 | Proffesor_W
Jel jsem dneska v tomhle, masakr, to je lod jak prase, 2.4 obsah, jede to hur nez moje 1.4 8v astra, ale pohodlicko, vepredu to nema sedacky, ale kanape :D

foto k příspěvku  od Proffesor_W

o 12.03.2011, 18:08 | -Hans-
Upřímná závist, proffesore. Malej tank:)
o 12.03.2011, 18:23 | koren
Tuner#2: specialne pro tebe to jeste jednou zopakuju. jezdil jsem a byl vozen napric touhle radou rekneme v 10 autech. v kazdym to smrdelo a rvalo. zasadni rozdil v rade, to je v tomhle pripade jako rozdil mezi svetle modrou a blede modrou. pri delsi ceste je mi v tom aute proste zle.
tvrzeni "že 120cka snad uvnitř smrdí ba dokonce víc než 100 a 1000MB" vidis kde? jasne pisu "v 100/1000 ani favu podobny problemy nemam" coz se zjevne vztahuje na "ze 2/3 z toho auta vypadnu zelenej jak sedma".

asi by to chtelo po precteni neceho jineho nez ody na 105-130 v klidu a poradne docist dany prispevek a ne okolo sebe zacit "kopat".
o 12.03.2011, 20:11 | MazliG
.o)
o 12.03.2011, 20:13 | C.W.O.K.
úplně všechny škodovky, krom superba 1 generace-to ještě jakž takž šlo.
o 12.03.2011, 20:19 | MazliG
prostě co člověk to názor .o( - škoda se kvůli tomu tady hádat - tedy kromě Hanse Grubera s tou filckou .o)

cwok: já bych zas nikdy nekoupil peugeot, citroen, renault, ford, suzuki - je mi to nesmypatický všim
o 12.03.2011, 21:14 | C.W.O.K.
mě sou starý fordi sympatický hlavně pohodlym a podvozkem, což z těch let se u škodovky nedá říct že by tam byl z těchto věcí nějakej náznak.
o 12.03.2011, 21:18 | Syrup
Nejhorsi auto kterym jsem kdy jel je to, kterym jezdim uz rok denne :D :D Seat Cordoba 1.9 SDi 99' ... na tom aute je dobra fakt POUZE ta spotreba, jinak VUBEC NIC.
o 12.03.2011, 21:58 | DaveF
ted jak to koren napsal tak jsem si to uvedomil taky, Skodovky smrdely a bylo mi v nich vzdyky blbe na delsich trasach...v jinejch autech ne, a meli jsme v rodine asi 4ks 105,120,125....
o 12.03.2011, 22:03 | kozlustechnykus
Ve 125L sem nalital tak 40 tkm a zadnyho smradu jsem si nevsiml. Co s tema autama delate?:))
o 12.03.2011, 22:05 | DaveF
nevim, možná nějaký blbý plasty, všechny ty škodovky byly fungl nový, nevysmrdělý
o 12.03.2011, 22:12 | kozlustechnykus
Mozna nejaky lepidlo. Kdyz sme kupovali sedacku, tak skoncila na 2 mesice v garazi, protoze matce smrdela:) Nikdo jinej to necejtil. Ted je v garazi povesena kabelka:-D
o 12.03.2011, 22:19 | DaveF
jo a ještě si vzpomínám, že nejhorší a na poblití to bylo, když se zaplo topení :-)
o 13.03.2011, 07:20 | Vencaf
Davef: jako bych ten odér při zapnutí topení u stodvácy znovu cítil :-D

jen doplním pro některé méně chápavé,že jsem samozřejmě bral poměr cena-rok výroby-popř. pověst,která auto provází, rozhodně nechci říct, že X5 je horší než Oltcit, jen prostě u vybydlený hnědky s nulovou hodnotou člověk očekává to nejhorší, a naopak u drahýho auta, který provází pověst téměř dokonalýho povozu, bych očekával daleko lepší svezení..
o 13.03.2011, 09:52 | Petura
no já mám zase zážitky s tímhle vozem ....
netěsnící palivová a výfuková sustava, všechno utíkalo a smrdělo do kabiny ... ale zase v lese s tím byla celkem sranda :o)

foto k příspěvku  od Petura

o 13.03.2011, 19:06 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-03-13 19:09:45
koren: Upřímně teda fakt nechápu v čem Tě teda konkrétně bylo špatně a z jakých 2/3 aut teda lezeš zelený a cituji "kvalitne priotraven spalinama, vyklepan podvozkem o hluku nemluve. zajimavy je, ze v 100/1000 ani favu podobny problemy nemam"??? I když si to v klidu čtu tak nechápu co tím chceš říct a pro Tebe je řada 105 - 130 asi úplně nejhorší na světě a to přítom řada 100 a 1000MB je konstrukčně v podstatě schodné auto jen s jiným designem a vodním chlazením což se na smrad/spaliny v autě opravdu, ale opravdu neprojeví :-DDD Navíš stále ignoruješ to, že Š105/120 je zcela něco jiného než 130,135 a 136.
o 13.03.2011, 20:37 | Cossie
Souhlas s Tunerem 2 : každý máme jiné nároky a je třeba si uvědomit, že co jednomu přijde dokonalé je pro jiného naprosto nejhorší, stejně tak mi přijde blbost srovnávát, že jsem se teď někdy vezl 20 let starym autem s 0,5 mil km bez údržby a porovnávat to svezení se zánovním autem - to staré auto v době výroby bylo taky určitě někde jinde .....

Když to vezmu za sebe tak ze starší produkce nesnáším většinu produkce převážně "pracovních strojů" východního bloku, např Multikráva apod a už vůbec nechápu jak to dodnes může jezdit :-/ a z novější produkce mě nejvíc zklamal Lexus GS300, r.v. 2005 - zastaralé ovladače, příšerná grafika a ovládání navigace, nepříjemná jízda atd ....

A ještě k dalším pár věcem co tu byly řečeny:
- sedačky O1 : je třeba si uvědomit, že se spolu s faceliftem trochu měnily, ikdyž pro mě je to stále příšerná lavice, ale ostaním mohou vyhovovat
- opěrky hlavy neštělovatelné za hlavou : to je kvůli bezpečnosti při vystřelení
o 13.03.2011, 21:19 | koren
Tuner#2: predstav si ze 100 krat jedu v schade 105-130 a z techto jizd je mi 66x zle a 33x mi zle neni. 66x odpovida zminovanym 2/3 a 33x zbyvajici 1/3.
v 100/1000 nebo favu mi zle nebejva.
ano, 105-130 je pro mne nejhorsi auto na svete ve kterem jsem jel. Proc? Protoze mi je po jizde v tom aute blbe. A presne proto je taky nejaky rozlisovani "že Š105/120 je zcela něco jiného než 130,135 a 136" z meho pohledu uplne mimo.

vic cesky uz to napsat neumim,sry...
PS tech 33%, pro Tuner#2 33 pripadu ze 100, kdy mi zle neni, lze vysvetlit dostatecnou davkou kinedrilu nebo v pozdejisim veku alkoholu ev. vylozene kratkou jizdou:-D
o 13.03.2011, 21:26 | Tuner#2
koren: Aha, pochopeno jak jsi myslel ty 2/3, ale to je tak všechno co na tom chápu... Nechápu jak ve 2/3 105 - 130 (otázka zda jsi vůbec nějakou 130 jel když tak ignorantrsky přehlížíš, že to je tak trochu jiné auto než valná většina lidí zná pod pojmem "stodvacka") Tě může být špatně a cítíš tak nějaký smrad, když ve 100vce a 1000MB ne? Tak dobře jsem se dlouho nepobavil :-))
o 13.03.2011, 21:42 | Luke_288
otázka zněla, v jakém nejhorším autě jste jeli, tak nevím co tu pořád řešíte. jestli se kořenovi chce v těhle starejch škodovkách blejt a v jinejch autech ne, tak proč by pro něj nemohly bejt nejhorší a proč se mu tu tunere naprosto zbytečně snažíš vklínit, že to je blbost a nic v nich cítit nemůže?
v drtivé většině tvoje příspěvky beru jako hodně hodně přínosný a profesionální, ale přijde mi, že jakmile ti někdo šahne na tyhle klenoty z dob komunismu, jseš jak malý dítě...
o 13.03.2011, 22:16 | crestik
T2: absolutně nechápu, proč tu tak horlivě poukazuješ na rozdíly 105-130? Pokud posadíš 100 lidí do uzké 120tky nebo do maxika 130tky, rozdíl pozná tak jeden člověk. Na papíře má být tišší, lépe ovladatelné a já nevím co, ale každý pamětník ví, že co kus, to originální jízdní projev, umocněný zanedbanou údržbou, jiným tlakem v gumách, shodou tolerancí, barvou káry a blabla...
Prostě pro drtivou většinu popisů vlastností bohatě stačí výraz "120tka" a hotovo dvacet
o 13.03.2011, 22:24 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-03-13 22:31:06
Luke_288: Jak malý dítě? Když má někdo ať už opodstatněný názor či nikoliv třeba na všechny Škodovky jako třeba C.W.O.K. tak je to jeho názor, já to beru a přejdu ho s tím, že mám v duchu nesouhlas ale nic mu nevyvracím...

Ale když taky někdo hodí do placu názor, že 2/3 Š105-130 smrdí, dotyčný je z toho zelený, je vyklepaný podvozkem a ještě ke všemu je tam kravál a obhajuje to tím, že Š 100 a 1000MB jsou v těchdle ohledech bez problému, tak nevím, ale asi v těch autech nejel nikdy. Já jezdil jak v 1000MB, pak jako první auto byla Š 110L a ten hukot mechanické vrtule byl teda mazec. Když jedu kamarádovo sériovou Š 130 a nebo s druhým v sériovém Rapidu (obojí vlečná zadní náprava a jiné uložení agregátu) tak je to vždy jak v pokojíčku a kam se hlukem hrabe Fávo...

Chápu, že v rozpadlé 120, kde je ucpaný ventílek na odvsdušnění nádrže se někomu může dělat špatně, ale podle nějakého neudržovaného vehiklu se přece nemůže hodnotit celá řada a navíc bez rozdílu v konstrukci...
o 13.03.2011, 22:29 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-03-13 22:32:35
crestík: LOL, měl jsem užovku a strejda má sériovou 130cku. Obojí postaveno tehdy na OR 34, gumy nafoukané ja 1,7 předek a 2,2 zadek tak jak má být a rozdíl těch dvou aut nepopsatelný. Zatímco užovka na úzké kyvce projela vlásenku 60 a už to bylo na hraně s nepředvídatelně rozevlátým zadkem, se širokou 130 se tam dalo ject 80 - 90 a byla tam ještě rezerva.

O chování kyvky versus vlečky snad není pochyb stejně tak jako o brzdách 2P versus 4P s menším průměrem HBV a o hlučnosti a uložení agregátu.
o 14.03.2011, 08:36 | Luke_288
Ja jeho prispevek chapu tak, ze ve 2/3 z mnozstvi jeho jizd mu bylo spatne, z toho mi neplyne, ze 2/3 skodovek smrdi. My meli jak 120ku s kterou jsem jezdil do skoly tak 136ku favo a ze 120ky jsem vzdycky po delsi jizde vylez skoro hluchej se zvonenim v usich. Favo na tom bylo podstatne lip. Nicmene nic z toho pro me neni duvod radit tyhle auta k nejhorsim, prtz zezitky se 120cou v zime, kdy jakmile se presne 4x pred startem neslaplo na plyn tak nenaskocila, jsou super :)
o 14.03.2011, 09:25 | MaxxT
za me je to citroen XM
o 14.03.2011, 09:39 | Zdenek (A)
Fiat Palio.... ukrutna vec! ;-)
o 14.03.2011, 22:40 | crestik | Upraveno: 2011-03-14 22:42:46
Ledničku (Cit XM) maj u nás dva blázni...jeden normální, druhý kombinovanou s mražákem (kombi). Je to něco strašného, houpe se to už na pohled, nikam se to nevejde a jediná věc, co na tom nevydává zvuk jsou vinuté pera, bo to má měchy :-)
o 15.03.2011, 08:32 | Lucni.konik
měchy? snad hydrauliku ne?
o 15.03.2011, 08:37 | Zdeny60
XM má koule. Tak, jak C5.Ale jízda s XM nemá chybu-pluješ si krajinou, silnici nevnímáš. Krááása.A ten dyzajn je tak zvláštní, že se mi i líbí.Pořádný kus auta.
o 15.03.2011, 08:52 | MazliG
XM Širak .o) to byla pohodlná jízda jak cip - samože to nejelo - ale pohodlí prostě bylo ..
o 15.03.2011, 08:55 | MaxxT
XM je srac nejvetsiho kalibru, bohuzel jsem s timto vozidlem byl na delsi dobu spjatej a fakt srac, jak se to nenastartovalo, tak set o ani nenafouklo a co s tim ma pak clovek K*RVA DELAT?! odtahnout to neodtahnes, twe to aby clovek byl polni automechanik.. fakt sileny
o 15.03.2011, 08:59 | MazliG
tj. xantia je stejná. v tomhle ohledu na kokot to je pravda ...
o 15.03.2011, 09:00 | Zdeny60
Kuwa XM má hydrauliku, jaký nenafoukalo? To není A6:-)
o 15.03.2011, 09:04 | RedBaron | Upraveno: 2011-03-15 09:07:18
Můj první trabant, jinak ve špatných autech nejezdím ale z běžných mi nikdy ani tak nevadilo Uno a spol jako francouzský auta s příšernýma sedačkama tvarovanýma pro gumový medvídky, opravdu ne pro lidi. Takovej Peugeot 406 je zvenku krásný elegantní auto s vyváženýma proporcema a nadčasovým tvarem ale při jízdě se houpe, sedačky jsou tragédie a všechno se tam klepe jako v 30 let starý Karose.
o 15.03.2011, 09:10 | Zdeny60
RedBaron:

měl jsi vůbec 406? :-) Já s ní najel 200.000km (2,0HDI 80kW). Nic se neklepalo, ani nijak nadměrně nehoupalo a sedačky považuji za spíše ty lepší (rozhodně lepší, než v následné OI, co jsem měl po 406, tam jsem si připadal, jako ve vlaku 3. třídy na dřevěné lavici).
o 15.03.2011, 09:19 | michal_smsmsm (A) | Upraveno: 2011-03-15 09:27:08
O1 1,6 55KW sedan, prkena lavice, jizdni komfort veskerej zadnej, houpavy, clovek se boji ze se to prevrhne i na rovine natoz v zatacce, vykon zadnej, zere jak protrzena, nebrzdi to, vsude vevnitr neco vrze nebo klepe, rizeni na vyliz <> preposilovany tak ze clovek vubec nevi jestli ma nejaky kola, z venku hnusny, zevnitr hnusny, kufr vymejslel nejakej echt kokot, pac abych se musel pro vsechno sklanet za 30ti centimetrovou hranu kufru, to je pro nakladani a vykladani fakt svely pro moje zada. (vetsina z popisu plati pro vsehny O1) proste simply never. jsem moc mladej, ty vase olcity a podobny jsem nastesti nezazil ;-) a jestli sem v necem takovem jel z porodnice tak uz si to nepamatuju ;-)
o 15.03.2011, 09:23 | Lucni.konik
:-)))))))))) RB, Zdeny, smsmsm :-))))) každopádně se přikláním k RB s těma sedačkama, ani 406, ani 306 sedačky děsný, bolí z toho záda ukrutně. Ale O1 je má ještě horší a k tomu ještě hrůzostrašnej podvozek.
o 15.03.2011, 09:28 | RedBaron
Zdeny60: Bohudíky ne, několikrát jsem řídil a byl vezen, stačilo. Asi máš štěstí že jsi do těch divně tvarovaných boulí zapad tak, že ses na nich po 20 minutách nemusel začít vrtět jako červ aby tě nebolely záda jako mě a bylo jedno na kterém z pěti míst v autě jsi seděl. Nemluvě o tom, že to nejde ani nijak rozumně seřizovat.
o 15.03.2011, 09:35 | ABERTO
Takže ze všech těchto příspěvků jsem vyhodnotil, že jsem naprostej idiot, omezenec, člověk bez vkusu a homosexuál když jsem byl spokojený majitel vozů Forman r.93, Fábia 1 a Octávia 1. Jdu si to hodit. Dopis na rozloučenou napíšu do vzkazů ... :-))
o 15.03.2011, 09:57 | Losky
Já to tady nechápu. Většina z Vás už jezdí hromady let auty, možná už i za komančů a nic lepšího jak žigula, škodovku, moskviče jste neměli a teď děláte hogo fogo. Je jasný, že nejde srovnávat medvěda, který nový stál mega či víc s autem z kategorie malých aut s cenovkou 250tis. Asi jste zkrátka rozmazlení. Já měl feldu, octávii, 3 fábky, hafo frantíků, nějaký italy a nikdy jsem nepřemýšlel, který auto bylo nejhorší. Každý mělo své pro a proti a navíc. Nejsem vůbec zarytej koncerňák, ale když se nad tím zamyslím a vynechám motory common rail, tak ty auta jsou relativně méně poruchový než frantíci a plno jiných o dost dražších aut. Tak nechápu, proč jsou ty auta u Vás na nejhorších místech. A upřímně, radši budu jezdit v něčem novějším, než 15 let starým audi či bmw, které už dnes řídí kdejaký 18ti letý cucák bez práce.
Jinak nejhorší auto, které jsem asi řídil byla Š1203:))))
o 15.03.2011, 10:16 | Lucni.konik
Losky, tak člověk hodnotí a holt každý auto má svý mouchy, ale sedačky třebas je podstatný problém.
Jinak moje první auto byl Escort RS 2000, takže naštěstí se Favorit, felicie nebo 120ka naštěstí nekonala, ale neříkám, že jsem v nich něco nenajezdil, stejně jako v O1. Třebas pro mě velkým překvapením bylo, jak dokáže být 3,0i Subaru Outback automat líné jako prase. To auto nejelo víc jak 90km/hod. Děs a hrůza.
o 15.03.2011, 10:22 | Losky
Lucni.konik: Jj, s tím s tebou souhlasím, že sedačky je jiný a dost podstatný problém. Já akorát trpím v sedačkách u francouzů. Na mě jsou moc měkký a bolí mě z nich záda. U koncernů je to pro moje záda ok. Minulý rok jsem v nich dal 6tis km a super:)
Jinak RS2000, slušný vozítko:)))))))))))))
o 15.03.2011, 10:24 | Zdeny60
No toto:-)
Naštěstí je člověk tvor dost flexibilní a když nc jiného nemá, tak musí vzít za vděk i Moskviče 408 - na tom jsem začínal v r. 1978 a - přežil jsem to. Pak 120, taky přežil. Pak SIerra, to bylo jiný kafe, pakFavorit - nový sice, ale krok zpět proti Sieře,taky přežil, pak stavba baráku, Escort 1,4i bez serva se 205 gumami - přežila i žena, pak díky financím 120 svařená asi ze třech aut, dva roky - a taky přežil. Pak už jen samá pozitiva, dovolená v Jugoslávii:-)

Tím chci říct, že souhlasím s Loskym. Děláme ze sebe chuje víc, než je nezbytně nutné, ale to patří holt k dnešku a kdo není silně afektovaný v soudech, tak není in.A to není jen o autech, to je o všem všeho dění kolem nás. Vše je buď supermegabrutus a nebo totál shit.
o 15.03.2011, 10:35 | Tuner#2
Tady se člověk fakt pobaví. Na RB a Zdeny60 je přesně vidět, že tahle debata je nesmyslná, každý máme na to jiný pohled a každému vyhovuje něco jiného. Ve 406 jsem taky jel a po půl hodině v těch měkkých sedačkách to bylo utrpení pro záda.

Co se týče XM, tak opět ukázka, že někdo kecá nesmysli o tom o čem zdaleka nic neví. Hydraulika je náhodou z jejich pozice vymakaná a pokud to má alespoň nějakou údržbu, tak to není o nic horší na poruchovost než klasický podvozek, kde když praskne pružina tak jsi dojel taky, neb si to obvykle sedne na misku tlumiče... Jinak tady pro zajímavost, že na tom XM zas tak špatně není, asi pár lidem spadne brada.

[ Link ]
o 15.03.2011, 10:39 | Lucni.konik
Já jezdil s hydro-podvozkem jen v citronu BX a ten podvozek se mi líbil, pohodlíčko a ikdyž se to krapet víc naklánělo, tak to drželo na silnici velmi obstojně.
o 15.03.2011, 11:43 | Losky
Taky jsem měl BX a docela pohoda. Měl jsem nějakou černou limitku s křídlem atd a černým introšem. Fotřík měl už kdysi v 87 Citroen CX a v kůži, v elektrice a super kočár, ale jinak hnus. Pak jsme měli doma Xantii v kombajnu a tam se posralo snad vše co mohlo na podvozku. Koule, čerpadlo na LHM, pak na předku projel tlumič ven do kapoty atd atd. Když to funguje, je to fakt krása, ale když ne, tak už to docela leze do peněz. Ale když tady vidím, jak někdo dělá rozvody na 2.5tdi za 30 klacků, tak to zas takové náklady nejsou:)
Jinak já citlivka na auta nejsem, jsem puntíčkář, ale holt jezdím na to co mám. Když na to nemám, tak si to nekoupím a jak říkám, radši si koupím novější, než starší koráb, který stál přes milión (kdysi).
o 15.03.2011, 11:44 | Losky
Jinak ta XM ve videu fakt překvapila. To už asi nebude ten základní hydraulický systém. Dělali víc verzí podle motorizace a výbavy
o 15.03.2011, 12:07 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-03-15 12:08:32
Losky: Je to obyč verze. Lepší podvozek měla jen Activa což eliminovalo i naklánění v zatáčce a ponořování kasle při brždění, ale to měla až o pár let později jen nejvyšší Xantie pokud mě paměť neklame.
o 15.03.2011, 12:13 | Losky
Tuner: Jj, máš pravdu. Activa se dávala do Xantie a myslím jen do 3.0 V6
o 15.03.2011, 12:34 | Zdeny60
Jinka výhodu hydraulického pérování u Citroneu je, že dnes to kouli vymění (novou) za dvojku plus práce (klidně dám kontakt, Přerov) Za to nekoupíš ani zlámané péru u konvenčního pružení :-)
o 15.03.2011, 12:48 | Vencaf
no za dvojku pružinu koupíš celkem v klidu..
o 15.03.2011, 13:00 | Dave1984
pokud se chodí co dva roky na test baněk a mění se poctivě hydrokapalina, tak je to auto hodně spolehlivé dohromady s 1,9 turbodiesel 66kW, který ma Citron společný s Peugeotem, je to super, ale sere se docela elektrika, větráček už byl dvakrát měněný, ale jinak je to super auto hlavně na delší cesty...

jinak za mě nejhorší auto ve kterým jsem jel byl žigul 1300 v zimě a startování s tím klackem do motoru a stejně to to nechytlo :-D
o 15.03.2011, 13:29 | Zdenek (A)
Zigulik 1500 (VAZ 2103) bylo docela slusny auto! Nahon na zadek a uplne spatne to nejelo. Na tehdejsi pomery to byl docela slusne vozitko. Ale jak v dnesni dobe mohou dat dohromady takovej verk jako je jiz zminene Palio, to nepochopim... ;-)
o 15.03.2011, 20:11 | CervinVega
XM jsem mel 2 s V6 3,0 r.91 a 93, spolehlive bych to nenazval, ale jizdni vlastnosti super (paradoxne to ma vzadu vlecnou napravu, ale velmi tuhou, ve srovnani napr s O1). Pruzeni je pomoci hydropneumatickeho systemu (v "kouli" je membrana s dusikem o 40-50 atm dle modelu, na kterou pusobi hydraulicky olej, tlakovany centralnim cerpadlem) o 4 (kola-persny) + 2 (zmena na sport mod, jedna na kazdou napravu) + 1 "zasobni" (pri vypadku umozni chvili jet, brzdit a zatacet). Nicmene pokud vypadne to cerpadlo, je s tim fakt sranda, auto postupne klesne (i za jizdy-tazeni bez beziciho motoru jde dost tezko), nebrzdi (pocitove ohybate pedal a nic se nedeje) a ve volantu se objevi obrovska vule (tak ctvrt otacky).
Zavady hlavne elektronickeho razu (zamky, altik, kontrolky, RJ motoru, kabely, rucni-nozni brzda...)
o 15.09.2014, 13:41 | Freerider
Omlouvám se své původní Cromě po třech letech :oD

Myslel jsem, že v ničem horším už nikdy nepojedu.

Ano, jel jsem o víkendu:

Ford Fusion 1.4 benzín/plyn.
Vylezl jsem z toho po 120 kilometrech a myslel jsem, že mě budou muset zastřelit..
o 15.09.2014, 13:50 | Mr.Scully
Dobře oživený téma :-)

Mě děsí prakticky každý malý auto, který si půjčuju na dovolených, takže naposledy VW Up, předtím Hyundai Atos, Ford Ka atd.... těžko říct, který bylo nejhorší, asi ten Ford Ka, ale ani ten VW nezaostával o moc. První důvod je jasný, do kopce jsem několikrát měl pocit, že budu muset vystoupit a tlačit, trápilo se to i na jedničku a to byl krásný asfalt. Důvod druhý je ten, že s každým z těchto aut se mi podařilo alespoň jednou dostat v normální zatáčce asi tak v 60kmh smyk, což se mi nepodařilo snad ani za sedm let ježdění s BMW, které měly zadní náhon a nejslabší motor třílitr benzín.
o 15.09.2014, 14:26 | Zdeny60
Já jel v nejhorším autě Praga V3S a vojně. Netopilo, řvalo, zapadlo nám do bahna a už nevyjelo navzdory náhonu na asi 50 kol:-) A k tomu nesvítilo. Když začalo pršet, teklo nám do střechy skrz poklopy. T813 byla proti tomu jako RR.
o 16.09.2014, 13:49 | 323Marty
Nedá mi to, musim souhlasit bezvýhradně s Freeriderem! Řídil sem od svých osumnácti let 12 aut vlastních, deset dalších co bylo různě v rodině a nespočet těch, ke kterým jsem se dostal při výkonu svého povolání v operativním leasingu. Škodě 100, 120 lze v dnešní době hodně věcí odpustit a prostě jede a chová se tak, jak bylo v době jejího vzniku řekněme "standardem". Trabant sem taky jednou řídil a "no comment", to je opravdu hrůza, ale zase za podmínek, za kterých vznikal, se není čemu divit. Pomalu se dostávám k tomu,že kamarád měl asi rok jako služební Ford Fusion 1,4 benzín a to je auto, který bych nepřekousnul! Je to opravdu to nejhorší, co jsem já osobně kdy řídil :o(
o 16.09.2014, 13:55 | xSam
U mě teda stále vede škoda 105, v žádném horším autě jsem snad nejel.
Chápu, že to auto bylo poplatné době, ale i v mých 18ti to bylo děs.
o 16.09.2014, 14:23 | HIGHTOWER
Trabant super auto!!!!!!!! Kdo s ním jezdil více, tak prostě tohle auto nemá chybu ;-)
o 16.09.2014, 14:23 | radek.613
Víš kolika bobšům s čepicí Nike a trojpruhovanýma teplákama v E30 jsi to ale i v těch 18ti mohl kdykoli v zimě na sněhu a ledu s tou Š105 s přehledem nandat? To jsou zážitky k nezaplacení :-D
o 16.09.2014, 14:55 | Jozzo
[ Link ]

brzdilo to na dvě kola do kříže, táhlo do kabiny,nefungovalo topení a jel jsem domů snad 6 hodin
o 16.09.2014, 15:24 | AllInOne
u mne to byla Octavia v TDI..............:o)
o 16.09.2014, 15:30 | CervinVega
Ještě jsem zapomněl na "stopa", kdy mi zastavilo tohle: [ Link ]
Vydržel jsem asi 3km z benzínky na Chodově k D1, kde jsem navrhl zastávku a uprchnul stopnout něco normálního... smrad, hluk, vibrace, vítr uvnitř, Vmax asi 60...
ale koukám, že fan klub "dies hard" :-) [ Link ]
The best of:
"Za těch 5 let, co jsme ho měli měl nacouráno 220 000 km. To už na něm bylo znát, ale stačila by trochu rozsáhlejší oprava a byl by jako novej, ale to tenkrát nešlo (já s bráchou jsme „stárnuli“ a potřebovali jsme jako rodina větší auto), a tak šel bohužel pryč. Tenkrát jsme za něj dostali asi 6 000Kč. Co mě do smrti bude mrzet je to, že ho nemám nikde na fotce. A tak šel život dál a až když mi bylo 15, tak jdu se svým tátou z Václaváku domů (to už jsme bydleli v Praze) a vidíme trochu „vorezlýho, zapadlýho, bílýho“ Oltcita. Začínáme ho s taťkou očumovat a najednou se zjevil jeden pán-majitel jestli ho chceme koupit. Nato já tátu začal strašně přemlouvat a na konec povolil. Povídá, že když ho nastartuje, tak ho berem. Majitel došel pro klíče, zkouší nastartovat.....................a nic. Už jsem to viděl bledě a on povídá, že koupí novou baterii (stejně tam dal nějakej šmejd) a že zavolá. Bylo to akorát na začátku prázdnin a já zrovna odjížděl na tábor, tak jsem se toho neúčastnil. Povedlo se mu ho nastartovat a tatík ho odvezl ke svému kamarádovi Pavlovi do Sokolova, který ho dal do kupy. Koupili jsme ho za 3 000 a dalších 15 stála oprava. Pavel je fakt odborník, a udělal nám to jenom za materiál, no prostě bezva kámoš. Jemu tady chci ještě jednou poděkovat, že ho dal tak skvěle dohromady, teď vypadá jako kdyby ho právě přivezli z Rumunska. Pavel měl také v té době, kdy my toho červenýho, svého Oltcita, tak věděl, co ho čeká. Odvezli jsme ho na chalupu, provedli pár úpravy a teď ho po silnicích prohánim zase já............."

foto k příspěvku  od CervinVega

o 16.09.2014, 16:28 | 323Marty
Ty jo, koukám, že sadomasochysmus se může objevovat opravdu ve všech podobách :o))) Tak v tomhle sem fakt nikdy nejel. Věřim, že to bude slušnej adept na vítěze.
o 16.09.2014, 16:51 | Sau
Chevrolet Impala '11, a to s velkým náskokem.
o 16.09.2014, 17:09 | Mr.Scully
No pokud myslíme jakýkoliv auta historie a ne jen posledních pár let, tak určitě kamarádova Škoda 105, naše Škoda 135 a strejdovo Oltcit samozřejmě také (to fakt bylo snad nejhorší auto historie). Ale to byla auta poplatná době a člověk už je trošku rozmazlený dneškem.
o 16.09.2014, 21:55 | Shr3k
Svým způsobem hrozný byl bývalý VAZ 2015 pantáty, se kterým jsem jel relativně nedávno (cca 10 let nazpět), jinak jsem měl jako první auto v roce 1993 litrovou R5 z roku 1975 a bez brzdového posilovače a alespoň H4 to holt nebylo ono. Zajímavé bylo, že o půl roku později faceliftovaná R5 1.1 z roku 1982 už byla mnohem použitelnější.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.5272 sekund.