
Navštíveno 1615x

Ahoj všem. Měl bych dotaz ohledně motoru 1.8T+plyn v a6. Kolik motor vydrží km s plynem? Nesere se nějak turbo,hlava a já nevím co všechno?
Díky moc
no jeden mistni clen ma tuhle kombinaci v A4... a vali mu to dobre
neni to tak davno co se to tu resilo,me zkusenosti jsou velmi kladne a muzu jen doporucit,samozrejmosti je kvalitni montaz a system.
v A6 bych se na to ani nevysral na takovej motor......
jinak plyn snáší dobře.....s A4 se vejdeš bezproblému do 10L/100 plynu... motor se sere uplně stejně s plynem i bez něj, jen svíčky budou častěj tot vše....
NP-jak to myslíš? Nějak ten první řádek nechápu,Díky
Tomik__007 má 1.8T s LPG v sharanu tak ti určitě da recenzi.

10.03.2011, 01:09 |
JP | Upraveno: 2011-03-10 01:12:23
Jajinek: To nic, z toho si nic nedělej. Nismo to nejspíš myslel tak, že A6 s tak malym motorem postrádá společenskou úroveň. Kdybys měl alespoň trochu styl, tak si koupíš osmiválcovýho Cadillaca do garáže a k tomu starou Fiestu na ježdění.
no když jsme onehdá s Churošem počítali spotřebu, tak mu to vyšlo přes 12l a to řikal že to extra nehoní, ale to bylo spíš seřízenim než čimkoliv jinym doufám
jak psal Paczqo, tak mám Sharana 1.8T + LPG, ale v automatu, takže tam může litřík na spotřebě lítat proti manuálu. Ale v benzínu jsem jezdil většinou do 10litrů a s plynem 11-12. Je jasný že cukačkama po městě to ještě vzroste. Ale takový příklad z minulé sezony. Cesta do Chorvatska a zpátky, dohromady cca 2000km v průměru 11,4/100. V autě 6lidí + zavazadla + rakev na střeše. A v zimě naši do Alp - 5lidí + zavazadla + rakev s lyžema, myslím že ujeto kolem 1500km a tam byla spotřeba těsně pod 11 litrů. Spotřebu na palubáku vždy berem jako orientační, takže se to zapisovalo (ujeté KM vs. dotankované palivo) a ve finále to vycházelo stejně +/- desetinka litrů. Takže takové mé zkušenosti.
Jinak jak už tu bylo psáno, je to hlavně o seřízení. Po namontování jsem jezdil chvilku za 13-14 a nějak se mě to nezdálo, tak jsem zajel na diagnostiku k LPG a s tou origo výkonostní mapou mě to pocukávalo při přeřazování automatu. Takže se muselo ladit na počítači za jízdy přímo na mé auto a od té doby paráda. Jinak je to trochu choulostivější, takže tě možná bude čekat výměna nějakého zapaovacího modulu, já měnil zatím jeden.