
Navštíveno 1132x

Kamarád mi nabídl vozidlo nissan primera kombi 2.0 r.v.1999, 170tisic KM, bez závad- pouze díra v zadním tlumiči výfuku(nechá to zavařit ještě) za 40 tisic.. Poprosím o Vaše názory k tomuto autu a ceně... Dík
a je to P11 nebo P11 po FL ? každopádně obojí je to naprosto spolehlivý auto....a za tu cenu pecka :)
jako Nismo
mam P11 po FL s timto motorem a bez zavad
zkontroluj pred koupi hlavne predni napravu (horni ramena, cepy dole, homokinetaky a poloosy) a hydrostely (po zahrati musi uplne ztichnout)
nismo a myslis kdyby jsme se domluvili ze bych ti ho tam privezl ukazat ze by si se mrknul po ocku na to co by eventuelne mohlo byt v .... :)
neni problem.... servis sem bud zejtra nebo pak pristi tejden úterý/čtvrtek
mam p11 takze ti poviem vsetko co potrebujes..... podla roku by to mohla byt este p11 pred faceliftom, cize hranate sklenenne svetla vpredu. Daj si pozor na poloosy, bohuzial je to choroba, su tam take vyvazovacie gumy a vie to pod nimi krasne hnit, a jedneho dna sa to vie pekne zlomit. Mam rocnik 2000 a uz som menil obidve... Kedze je to starsi model, mala by tam byt vaha vzduchu hitachi - dalsie plus pre teba, jednoznacne si skontroluj ako to taha a ci nepocitis na cca 3-3,5 tis trhnutie alebo upadok tahu, to by znamenalo ze vaha uz pomaly umiera. Takisto si odskusaj ci funguje vnutorny vetrak na vsetkych rychlostiach a ci motor neklepoce. nicoho viac sa nemusis bat. A pripadne ked sa na tom prevezies pozri spotrebu, pokial pojdes kludne a bude nad 7-8 tak asi odchadza lambda.....
gumy na poloosách to má valná většina aut resp. maj je na pravý poloose standardně a praská to všem taky..... jen nissanu prostě častějc :)

09.03.2011, 19:52 |
Draxx To "castejc" - mel sem primeru P 11 97 a poloosy s gumama tam stale byly. Uriznul sem ty gumy flexou, a vesele se jezdilo dal. Nyni ma najeto 230k+ a stale jezdi. Nova poloosa stoji tusim +-3,5k a je bez gum. Zadnou tragedii bych v tom nevidel. To bych se vic bal koroze, ktera primeru trapi.
měl sem P10 s kastlí která měla jeto něco k 500tis a koroze stále hlídatelná vklidu....
kolega koupil zde od Syrupa WP11 98rok, najeto asi 70 ale totálně zbušená , zeškrábaná z pražskýho provozu a stání na sídlišti a stejně mu to nehnije....
guma na poloose má sice svuj význam ale obejde se to bez ní..... repasovaná poloosa stojí kolem 5-6k , na vrakáči kolem 1500-2000k ale to je všechno taky načatý na vrakáčích....

09.03.2011, 21:02 |
Draxx Kdesi na nissan clubu sem cetl doporuceni na tohlecto
[ Link ] Sice jen tyc, ale kdyz je zbytek v poradku, proc to kupovat znova. A ta koroze je skutecne problem. Pod origo kridlem sou uplny orgie, trapi to skoro kazdyho. Vzadu pod znackou, v motorovym prostoru, bezne zadni lemy zacinaj. Samo ne u vsech, ale videl sem jich dost chycenejch.
Tak z koupe seslo ale díky všem