Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > paříž na víkend

o Navštíveno 1397x o
o 05.03.2011, 15:00 | hawai
nemá někdo zkušenost s takovejma těma výletama busem do paříže na víkend? něco asi jako tohle: [ Link ]

chtěl bych vzít někam mladou, ale jelikož jsem student, tak peněz neni moc, tak bych chtěl něco přijatelnýho, máte někdo dobrej tip? případně představu o tom, na kolik vyjdou nakonec všechny ty vstupy a taxi atd? dík za rady a info

o 05.03.2011, 16:58 | AR
mno není lepší letecky? když dobře hledáš tak se dají sehnat lowcosty za příjemnou cenu
o 05.03.2011, 20:56 | rcman
Do zahraničí jsem se zatim takhle busem moc nerozjel. Ale po vlastní ose už jsme párkrát někde byli.

Francie je určitě pěknej zážitek. Ale pár známejch co tam takhle jelo přes Studenty apod. Tak bylo trochu sklamání z hotelu. To je asi jak u koho. Když si to všechno pořádně pročteš a zjistíš, tak je to na tobě když do toho půjdeš, nebo zvolíš výlet na vlastní riziko...

Ve Francii jsem nebyl abych ti řekl jak s penězma na výdaje. Ale levný to tam zrovna nebude. A je jasný že když už tam budeě, tak se chceš taky někde kouknout nebo zajít na jídlo atd.

Letecky nebo busem vyjde na peníze opravdu podobně, když si dáš práci z hledánim na netu... Je to na tobě co ti vadí nebo vyhovuje...
o 05.03.2011, 23:23 | Olda
Byl jsem s mojí v listopadu 2010 a paráda :) poznáš dost pěknejch míst. Bus jede v noci, tak se vyspíš a ráno už jsi v paříži. Takže za mě jo.