
Navštíveno 3279x

zdar, chci si nechat čipnout oktu1 - tour 74 kw tdi, rv. 2010 květen - najeto 27 tis. nyní. Chci to nechat čipnout na na 96 kw, a asi o 50 Nm. Napadá tady někoho proč ne ? Občas taham vozejk, a tam to nějak chybí. Nerad bych ale autu nějak uškodil - díky za rady.
neřešim tu KDE to udělat, to mám asi osvědčenýho týpka - spíš jestli vůbec - každej radí dát vitamín... .o)
Jestli máš ověřeného člověka který 100% ví co dělá a důvěřuješ mu, budeš s tím jezdit rozumně jako s turbomotorem, tak nevidím problém! Jen do toho! Budeš spokojený, uvidíš!
ale tak 100% asi není, ale dejme tomu, že mu důvěřuju - jinak se zeptám co myslíš rozumně jako s turbomotorem ? .o) tím nerejpu, jen se ptám
to víš, že jí občas trošku protáhnu, lepší než aby mi jako na druhym autě / skoro-žena / přirezla turbína .o)

01.03.2011, 21:28 |
Marťas1 | Upraveno: 2011-03-01 21:31:28
Jako s turbomotorem znamená: nechat při klidné jízdě pořádně zahřát (a to i olej, tomu to trvá někdy trochu déle, než chladící kapalině)a hlavně nechat po ostřejší jízdě chvilku klapat na volnoběh, kvůli turbu
Marťas: to jo, ohřát to nechávám - zase nejezdim žádnou kosu pořád, takže to klapat na volnoběh - na to nemám čas - jinak v tomhle ohledu všeobecně nejsem dobytek na motor.
jen takova otazečka nepropada zaruka když si někdo načipuje novy auto?
jinak tdi s čipem uplně o něčem jinym prostě sto a jedna proti origu
tzn. dochlazení turbodmychadla je po ostřejší jízdě(to je i jízda po dálnici vyšší rychlost) v podstatě nutnost(obvzláště pak u čiplého motoru) Jinak hrozí poškození turba, které dokonce než zcela odejde, může zapříčinit zadření motoru. Turbo začně pomalu propouštět olej a to může zapříčinit pokles tlaku olej v celém motoru... Já rozhodně dochlazuju, jako servisák s 15-ti letou praxí vím o čem mluvím, to mi věř...
Jinak jestli ten, kdo ti to má dělat, ví co dělá, tak bych se toho rozhodně nebál
Jestli je týpek dobrej, tak ti zazálohuje origo soft pro jistotu a dá ti nějakou záruku. Protože jedině tak si je 100% jistej svojí prací.
Jinak jsem myslel s turbomotorem přesně to, co napsal Marťas1. Chce to pořádně prohřát, min 2x déle než trvá voda, a nakládat mu s rozumem, né jako JZĎák traktoru :)
hlavon: hele s tou zárukou ani nevim - snad se to nějak nepo...

01.03.2011, 21:49 |
Marťas1 | Upraveno: 2011-03-01 21:58:14
2hlavon: u čiplého auta zapoměň na to, že ti někdo opravu závady v záruce uzná-pokud to ten servis zjistí. Ne každá závada totiž nutí servis dělat diagnostiku motoru kterou se to dá zjistit. a nebo musíš mít dobré známosti :-))

01.03.2011, 23:18 |
rcman Je to zásaha do továrního nastavení. Takže o záruku přijdeš!
Před vánocema jsme takhle pána taky s jedničkovou Octou neuznali na opravu v záruce. Nechal si to čipnout. Možná od dobrýho člověka, možná ne. asi to moc neřešil. Auto stratilo výkon, tak jakž takž dojel k nám... A že to chce reklamovat že má auto sotva rok apod. Turbo bylo v háji. Zjistilo se že to má čipnutý. Po celkem slušnejch hádkách. Si pán zavolal až do Škodovky. Takže se to řešilo skoro měsíc. A stejně to Škodovka neuznala.
Je to jen jako blbej příklad člověka kterej stim bohužel jezdil jako prase a naprosto mu nedošlo co a jak.
Pokud stim budeš jezdit jak si tady píšete, neměl by nastat problém.
Jinak to rozhodně poznáš když to necháš čipnout. Jen to pak chce zachovat chladnou hlavu když se ti něco posere. A nechat si tam nahrát původní nastavení než pojedeš řešit případnou opravu na záruku.

02.03.2011, 06:35 |
MazliG | Upraveno: 2011-03-02 06:35:45
jak je na to vůbec záruka - klasicky 2 roky ? asi jo viď, na 3 se připlácelo tušim kdybych chtěl.
takže začátkem května bude rok pryč, a rok to snad vydrží, pak už je to jedno - snad to bude ok. Čipovat to chci od jednoho týpka z Kladna - každý na něj pěje chválu, i tady pár lidí z fora. Skoro-švagr s ním "spolupracuje" leta a je s ním spokojenej. Tak uvidíme.
Jinak jsem se ptal, tak ty kw a Nm jsou - prý bezpečné co mi psal vůči spojce. Origo soft si zálohuje pro případ návštěvy škoda-servisu - záruku dává.

02.03.2011, 09:40 |
clown 2r / 60tkm :o)
v pripade novejch modelu i 4r / ale furt 60tkm ..,
jenom 60tkm ? :)))) si děláš prdel ne ? :D lol.....
v servisu samo na to příjdou že to bylo čiplý ;-)
s prodlouženou zárukou zvyšuje počet km na 120tkm...
no začne mi sezona, takže počítám 40 tis. ročně - do května tam těch 40 mít budu - do konce roku 60 je pryč - takže záruku neřešim - na servis ani na poprvé nejedu do škodovky stejně.
už jsem se asi rozhodl, že jo - uvidíme, pak písnu pocity .o)
úplně bych na prohlídky nedlabal, protože vyplněná serviska je docela potřeba když po letech reklamuješ nějakou korozi. A že vím o dost lidech, co mají měněný na O1 dveře, práh atd...
budu jezdit jako do teďko ke klukovi co může dělat servis pro škoda auto, ale vyloženě škoda to není - já auta servisuju dobře - proto u nás nejezdim do škodovky .o(
máma jezdila s alteou - 3 roky po leasing do seatu, když se jí koncem 3ho roku vysrala nějaká jednotka ve dveřích - čert ví co - tak to na nic nehráli a platila 7 litrů - to na ty oleje radši jezdim za polovic jinam - a na tuhle opravdu mi pak zbyde .. bohužel to tak vidim já - nic proti ofiko servisům - ale jsou určitě i šikovnější ruce
odkdy se nafta zahreje na volnobeh?
Zdena1985:
takže to klapat na volnoběh - na to nemám čas
- jestli myslíš tenhle vytržený kousek věty, tak tím je myšleno, nemám čas to nechat po jízdě vychladnout.
- to si blbě pochopil - asi
Jinak se dělají autoalarmy s doběhem. Pípneš auto a ono se dochladí a pak samo chcípne. Taky řešení...A jako předehřev by bylo ideální Webasto ale to už ženeme do extrému :)
hasky: si myslim .o) není to kára za 1,5 mega
Nismo: je to škodovka a tam nepřodpokladaj nájezd 60TKm za rok takže to je v pohodě
no právě tam je nájezd 50-60 za rok běžnej proto si ty lidi ty tdi kupujou.... tim pádem za rok je to po záruce :D
já když budu mít takovej nájezd tak šáhnu po něčom jinym né po octě ale třeba audi nebo passat
nismo: oktávka není emerickej 4litr - nezapomeň - proto jich jezdí jen pár ... asi proto že TDi jezdí dráž než starej dobrej 3litr ... howk
endru.ondra: jsem holt ze sociálně slabší vrstvy - proto oktávka, ty si kup co chceš kejmo .o))
H.
ale ani na jedno jsem se tu neptal co tu řešíte za filozofie .o/ aber jako vždy ...
MazliG: helet já to nebyla urážka na tebe, to rozhodně ne. Proti oktávce nic nemam, sám sem jí měl než my jí ukradli.
já osobně jsem třeba s tímhle autem max. spokojenej - a na to domácí ježdění by byla dobrá X5 třeba .o)
endru.ondra: v klidu, jen mě zajímaly poznatky o čipování 74 kw TDi .o) a čteš tu - okta-1 v TDi nová ? - proč ? - proč si nekoupíš super vojetou 3litrovou mrdku v plynu - 8 let starou s najetim 876 tis. km ? - jezdí zadarmo .o)) - přeháním samozřejmě - rozumíte mi jo ? .o)
- každopádně chipsování vyřešený - v pátek se objednávám - těm co poradíly thx za názory !
poradili .o) - pro ty jak pořád opravujou gramatiku ...
tak tomórou jdu pod kudlu se škůdkou .o) pak napíšu jaká to bude změna
Včera jsem si přivezl GIV 96 kw načipovaný na cca 110-120 kW. Na brzdu pojedu tenhle nebo příští víkend. Pocitově hodně super, nedá se dát plný plyn dříve jak na trojku. Mám tam 205/55/16 a pořád to jen hrabe :D Je to fakt velká změna. Uvidíš že nebudeš litovat.
kolik jsi měl najeto - zítra tam se mnou jede kamarád, co má taky 96 kw - ale staršího pašíka s nájezdem 2 kila .o)
juuuuu vono to porad jen hrabe :o)
Seat Power: klídek chlape, měl jsem spusty silných aut, možná víc než v kterých jsi ty vůbec jel, ale tohle se fakt plaší solidně. Mám ještě A8 3.0 TDI po chipu cca 270 PS a ta není zdaleka tak výbušná jako tohle.
Mazlig: Mám najeto 220tis ale dával jsem tam celý motor i s převodovkou z Fábie RS 2006, najeto cca 65tis. Jestli má kamarád toho Pašíka motoricky v pořádku tak se není čeho bát. Jezdí tu G III a má najeto přes 300tis, po čipu a vše bez problému ;)