Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Mercedes vs Bmw

 o Navštíveno 2182x o
o 27.02.2011, 14:13 | macek
porovnani Mercedes E Class W211 200-220 CDI vs BMW E39 530D co doporucit naklady na provoz spolehlivost atd dik


o 27.02.2011, 15:03 | Nismo.Power
obojí na dnešní dobu už plečky, kdybych si měl z nich vybrat tak du do bmw, sere se to míň ale zase to víc žere

u bmw máš jistotu že víš co a kdy se ti vysere neb to je tak nějak všeobecně známý co tam kolik vydrží, neni to levný na údržbu ale s tim asi počítáš když sis to vybral

u MB nikdy nevíš kdy ti odejde hlavní ECU, kdy jednotka ABS , kdy to začne házet nesmysle celkově, kdy se vysere cokoli z komfortu, kdy lehne nějakej vstřik, kdy lehne HAL jeden ze dvou na hlavě a nebudeš vědět kterej neb jeden existuje pouze z originálu, náprava, lisovaný čepy, siláč za převodovkou..... u MB toho je fakt hromada co se sere jak na běžícim páse a to to pořád neni Sko kde tě toho může potkat 2x tolik...
no a ještě ke všemu ti to zrezne pod rukama abys toho neměl málo...
už z těhle důvodů prostě to bmw, na svezení mí příjde lepší Ečko teda at si každej bmwfan řiká co chce tak prostě e39 neni to co z ní uměle všichni dělaj neb do ní přesedly z favoritu....
o 27.02.2011, 16:19 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
nismo W211 je stara plecka?
si asi pletes modely ne?

hlavne 211 je oproti e39 modernejsi auto
pokud porovnavat naprimo tak w211 vs e60

foto k příspěvku  od kral007 (eXtrem-audio.cz)

o 27.02.2011, 17:17 | Lukasino
No nechapu srovnani w211 oproti e39, asi myslel to predchozi ecko, ne? :) (w210??)

Kazdopadne pokud opravdu w211 vs e39, tak jednoznacne mercedes!
o 27.02.2011, 18:51 | tomi666
Mercedes už jedině nový, po zkušenostech s elektronikou, kde pomalu každý týden blblo něco jiného, ESP, PDC, elektrika sedadel, chvíli se pořád vyštavovala baterka a jiné chut'ovky, už nikdy.. Je pravda, že to bude kousek od kousku, ale zrovna ten náš, do něj by to člověk nikdy neřekl vzhledem k nájezdu a minulosti. Takže určitě BMW. Šlo o w203 c320, 102tis/km po babě z DE, dovezeno osobně..
o 27.02.2011, 18:54 | Dragster
Mercedes a nepřemýšlej
o 27.02.2011, 19:01 | Vencaf
hlavně srovnáváš úplně jiný motory, čtyřválcový nafťáky mají takovej debilní chod, i když u 211 je dobře odhlučněnej. Jediná výhoda je, že se s tím dá jezdit za málo nafty, takže jestli s tím chceš jezdit tágo tak to asi bude rozhodující..
já bych šel do šestiválce, sice zase to tam víc teče, ale ta kultura svezení je jinde..
o 27.02.2011, 20:58 | 323Marty
Myslim, že u těhdle aut je to v obou případech jen věštění z křišťálové koule. U obou se může podělat spousta drahejch srandiček a pokud si to riziko nechceš připustit, nemá smysl kupovat ani jedno. Proč je vůbec ve výběru pouze nafta? Fakt najezdíš ročně tolik km, aby se to riziko, že se poserou daleko dražší věci, vůbec vyplatilo?? Nemůžu si pomoct, ale jestli jezdit s 530d za 8 litrů nebo s 530i za 9,5 mi nepřijde takovej rozdíl. Ale jestli jezdíš převážně město, dá se to chápat..
o 27.02.2011, 20:58 | Luke_288
nejni macek taxi?
o 27.02.2011, 21:52 | Nismo.Power
kral : nepletu si to a mám ne mysli přesně tenhle model a je uplně jedno zdali to ja před nebo po FL.... je to pořád jedna a ta samá sbírka pojízdnejch problémů....
posledního co jsem měl na dílně (právě s 220cdi) sem měl chuť odtáhnout na laně a shodit do vltavy..... jako nechtěl bych to ani zadarmo jak 211 tak 210.... rezne to a sere se to fakt obstojně, a jakože E39 neni kdejaká výhra tak stokrát radši bych bral jí než navoněnou bídu od MB....

jinak jo je to taxikář takže bych se nebál že by s 530d jezdil za 6,5-7 zatimco ostatní za 9+ po práglu :)
o 27.02.2011, 22:14 | 323Marty
Myslel sem, že taxikáři nesměj používat vozy starší osmi let, to už s e39 asi nezvládne ne?
o 28.02.2011, 00:04 | macek
Doprdele uz me to tu vazne sere panove napsal jsem urco tip a jenom tohle me zajima. co tady maj lidi ve zvyku nekomu neco vnucovat napsal jsem dost srozumitelne tyhle dve auta a tecka. jestli taxik nebo ne tak to je snad jedno. Jestli se nekdo chce zdrzovat tematu a psat naky hovadiny tak at radsi nic nepise slo mi o to jaky kdo ma skusenosti s tehlema dvouma autama a nic vic a vostatni chztristiky me nezajimaj.
o 28.02.2011, 08:54 | Lukasino
Marty: osmi let? A co ty taga se sierama, formanama, atd.? :o)

Macek: I odpovedi tu mas, tak co se hned certis? Srovnani techto aut neni bezny, proto se tu nekolik lidi ozvalo, zda skutecne chces srovnavat tyhle dve...
o 28.02.2011, 10:04 | RedBaron
V zatáčkách samozřejmě udělá E39 i tohohle o generaci novějšího mergla jako nic ale myslím, že dneska už je to dost stará plečka vhodná tak maximálně pro fandu starších bmw, zatímco W211 je prostorem, komfortem i modernějším vzhledem o stupínek výš a pro účely taxislužby určitě vhodnější kandidát. Nikdy bych do tak fajnového povozu nechtěl naftový čtyřválec a kor ne 220CDI, což je chrochták na n-tou. Když už tak aspoň pětiválec 270CDI se slušnou kulturou chodu a hezkým zvukem.
o 07.03.2011, 23:36 | martan01
Take mam lama otazku k M.B
Rozdil mezi 270cdi a 280cdi? Co automaticke prevodovky ?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.354 sekund.