
Navštíveno 3325x


27.02.2011, 08:51 |
Jozzo | Upraveno: 2011-02-27 08:53:35
Ahoj všichni,sice mě tady většina nemá ráda ,ale snad někdo poradí.
Na kámošově oktávce sme minulý týden měnili žhavení,jelikož svíčky byly KO,po výměně to krásně naskočilo.Jenže za pár dnů už nenastartoval,tak sem ho odtáhl a zkoumám. Žhavení funguje bezvadně,startér točí,ale prostě to nechce chytnou a od naftového čerpadla jde takový divný bzukot.
Auto nemá sebemenší snahu chytnout.Můžeme točit do vymlácení baterky,ale prostě tam není ani sebemenší snaha motoru alespoň naskočit.

27.02.2011, 09:22 |
Jozzo neznam nikoho kdo by to měl jen tak v notebooku a do dílny,kde to maj v pc,to je přes kus města a to riskovat nechci.
Máš někde přimrzlou naftu bych to viděl..
povolit trubičky před vstřikem, točit a koukat jestli jde nafta do vstřikovačů.

27.02.2011, 09:52 |
Jozzo A na kterém místě tipuješ?
Filtr byl "prý" měněný nedávno.Ale kdoví jak.
Jinak od filtru do vstřikovacího čerpadla je ta hadička průsvitná a jelikož v ní jsou bublinky tak jde ze začátku vidět,že ta nafta se tam tlačí.

27.02.2011, 09:53 |
Jozzo filip: a nezestříká mu ta nafta celý motor?
průsvitná neprůsvitná a bubliny to může právě dělat protože tam jde málo nafty a zavzdušnuje se to..
A pochybuju že by ti oděšli všechny vstřiky najednou a ani by ti to neštěklo..
pokud jde nafta do cerpadla, tak jedině špatné čerpadlo, nebo případně vstřiky, že by odešly, což se mi nezdá, tipoval bych to čerpadlo
Jak uz tu padlo, odvzdusnit a pak budes chytrejsi. Lepsi zasrany motor nez cisty nepojizdny

27.02.2011, 10:21 |
Jozzo Jak tedy dostat ty bublinky z té hadičky před čerpadlem?
Nevím jakým správným způsobem to odvzdušnit.
Já mám taky podezření na ty bublinky.
Všechny vstřiky asi jen tak neodejdou,to máš pravdu.
a dále bych se chtěl zeptat jestli někdo ví k čemu jsou ty tři(vypadá to jak žhavící svíčka ale to určitě není) tyčinky.


27.02.2011, 10:26 |
Jozzo určitě velice důležitá věc co?
Hovada co měli tu oktávku tak to ucvakli ,trčí tam jen ty 3 věci a kabel leží vedle.
Tak další kurvítko co se může srát.

27.02.2011, 10:31 |
Jozzo Když je to odcvaklé a motor běží tak počítám že to nevadí když je to funkční a náhodou se to pokurví.
Ten předehřev tam asi není jen tak. Možná se pletu...
Funguje to tak, že jak je teplota kapaliny při startu nižší jak tuším 5°C začne vyhřívat, dokud nedosáhne 60°C a nebo nedojde buď k poklesu napětí v síti, nebo nadměrné zátěži alternátoru. Jestli vyhřívá jedna, dvě, nebo tři je podle teploty.

27.02.2011, 10:40 |
Jozzo fajn,díky za vysvětlení,budu dále zkoušet dle vašich rad

27.02.2011, 10:48 |
clown koukam, ze kamos naletel a koupil auto po majiteli, co to servisoval ve stodole v JZD .., ach jo.
Ty lidi si nedaj rict .. uz jsem zase slysel od souseda, ze mam supr karu, ze kdyz neco, tak ze jeho kamos v Cernosicich opravuje ve stodole u Berounky..
poslal jsem ho kamsi..

27.02.2011, 11:07 |
Jozzo ta fotka jako neni jeho.
ale máš pravdu,je to hnus a odpor,vše dojebané,žádný šroubek origo,jenže rozumíte,mladý kluk,první auto,chce oktávku a přes to vlak nejede!!!
Jednu sem mu dohodil,ale prý je drahá tak couvl,a pak přijel s touhle kurvou a jen se to sype,prý to má od strýce a že dlouho stála a nikdo s ní nejezdil a na tacháči svítí úsměvných 170 000 Km.

28.02.2011, 06:33 |
Jozzo jo tak to bylo palivové čerpadlo,nakonec z kámoše vylezlo že vlastně bylo měněno vše,kromě něj