
Navštíveno 1846x


26.02.2011, 12:50 |
fredy kamarád si chce jet pro tuto 3er ale nezdá se mě nájezd a koukal jsem že to už nabízí 1 rok, tak nemám z toho pocit že by to měl být super kauf, neznáte ho někdo???
[ Link ]
hlavně ten m3 paket, ty lidi bych fackoval za to :D to má z m-paketu leda tak hovno.
no jo kde je ten M3 paket ? :-D
tohle se mi tam líbí: Na dobírku 199 500 Kč
Ti ho přivezou pošťáci nebo PPL na podválu? :-D

26.02.2011, 14:51 |
fredy když budu mít VINko vyjedou mě v brně renocaru nějakou servisní historii? nebo můžou mě aspom potvrdit jestli ty km jsou real nebo ne?
u BMW ti nevyjedou nic, nemaj propojený databáze, jedině tam kde to bylo servisovaný

26.02.2011, 15:37 |
Fresh ty chromove picoviny a nejlacinejsi koberecky (navic kazdej je jinej) znaci ze auto mel nekdo kdo nema vkus a dle me asi ani moc penez, takze bych se bal technickeho stavu. A tem Km bych neveril ani nahodou, kdo si koupi naftu aby mel rocni najezd 20 tKm?
Fresh: třeba já mám dvě nafty a roční nájezd na jedné 11000km a na druhé 3500km ani jedna cifra není překlep
Fresh: a ty si opravdu myslíš, že všechny ty nafťáky co denně potkáváš maj nájezd větší než těch tvejch 20tis km?
co když někomu vyhovuje průběh výkonu u nafty víc než u benzína?
Dragster: tak to jsi blázen...by mě zajímalo, co ušetříš, až ti na jednom za 35let a na druhém za 68let odejde turbo a vstřiky. Přece už se jasně několikrát psalo, že do 19900km/rok benzin, nad 20100/rok naftu
:-)
No jako Dragster, taky mam naftu a primarne jsem to nekupoval ani tak kvuli spotrebe, ale jinym vecem (prubeh vykonu, vetsi odolnost proti vode, vetsi dojezd...) a to s nim najedu do 10tis/rok :)
a těch 200km mezi tim LPG? :)
Mě to příde jak auto po začínajícím tunnningáčovi.
jako 200k za takovou starou paštiku bez motoru ??? sem snad jedinej komu příjde že takovýhle auto by mělo stát v dnešních poměrech tak 120-140k ???
pokud se prodává rok tak tomu něco je co na foto nevidíš + fakt že to je ještě drahý jak cip...
nálepky ala tuningáč tomu fakt nepomůžou a každýho odraděj......
Lukasino : voe od tebe mi příjde ten text divnej, neupadnul si někde od tý doby co sem tě neviděl ? :)
jakej průběh výkonu.... ? myslíš toho kterej nafta nemá a mít nebude ? myslel si krouták kterej je mezi 1893 - 1914 ot/min zrovna dobrej a pak řadíš ? odolnost proti vodě... ?? kua ty sis koupil offroad ne voe protože v osobáku je nafta prostě k hovnu natož když s ní nalítáš 3500 ročně tomu pak řikám super kauf a benzín se proti tomu s timhle nájezdem oplatí asi tak milionkrát ale na to příjde každej majitel pak sám....
ad nájezd tý paštiky nahoře tak ten je reálnej podle stavu těch sedaček, mít 200+ tak už vypadaj hodně jinak....

26.02.2011, 21:05 |
m.j. at se kamarád podívá na www.bmwklub.cz na forum do inzerce
NP: Jasně, že offroad, naftu abych jí mohl koupat a neřešit věčně benzín, kterej jede místo šesti na pět/čtyři válce, protože se někam dostala voda :)
A díky většímu objemu a přeplňování ta nafta prostě jede od spoda a to mi nikdo nevymluví, nemusím čekat až se to vytočí někam kde to něco začne dělat a znovu se nebavím o jízdě po silnici...
Znáš mě, víš že jsem měl různý auta a na benzín nenechám dopustit, naftu nemám rád, ale tady u toho jsem ji bral čistě z těchto důvodů ;) Druhý auto samo zůstává alespoň V6 benzín :o)
Nemám žádnou načipovanou oktávku v kombíku, v metle na hlínách, se kterou si něco potřebuju dokazovat, mám to k jiným účelům a k těm je prostě nafta lepší, tečka. ;-)
PS: Nic proti oktávkám nemám, ale to je taková klasika :O))
tak v offroadu to samozřejmě chápu tam to má účel, na silnici ale je prostě k ničemu a ani ta odolnost vůči vodě neni když náhodou natankuješ někde řízlou naftu a ona v ní je voda a končíš :) v terénu samo Patrol GRD a valíš
NP: ee, Toyotí 1HDT (4.2TD) :)
Co se nafty jako paliva týká, tak nejhorší zkušenost, už jsem letos 3x zamrznul :-D Ale fakt tam byla voda, nebo jiná srágora, po vypuštění, vyčištění a opětovné výměně filtru zatím OK :)
Nismo: konkrétně loni k nám do firmy kupovali nový Berlinga (ty nový jak už vypadaj jako celkem normální auto) a vím že cenový rozdíl v nabídce s 1.6 benzín (95HP) a 1.6 nafta (90HP) v totožné výbavě byl neskutečných 10.000Kč. Skutečně se tedy ten benzín vyplatí jak říkáš "tak asi milionkrát" ?? I kdybychom brali nájezd jen 10k ročně. (S tou naftou to jezdí naložený kolem 7l,neveřím že s benzínem by to šlo pod deset)

27.02.2011, 10:49 |
Knightey- | Upraveno: 2011-02-27 10:54:20
Zas tak hodne bych tu naftu nezatracoval :)
Me se trebas libi prubeh u toho myho 6ti valce :)
Je pravda ze tam uz zase neni takova mala spotreba jako u nejrozsirenejsiho 1.9TDi. Ale zatah to opravdu nema v rozmezi 500ot :)
Klobouk: ale nafta je drazsi na servis. Takze potrebujes mit vetsi najezd aby se ti to vyplacelo. V zime zamrza, nachylna na kvalitu nafty, kort tenhle Common Rail system, cerpadlo stoji raketu o zachazeni s turbem ani nemluvim. Vetsinou jsou drazsi palivovy filtry, olejovy a i olej. Motory byvaj tezsi a vic trpi naprava. Cili do jako firemni auta nvm nvm :)

27.02.2011, 12:39 |
matik Ahoj, Auto Nemá žádný M-paket a můj názor je že cenovka je přemrštěná (Pokud by měl M-paket ) tak takovou cenu opravdu má.. Každopádně ja osobně bych podle fotek do takového auta nešel :)...
Kdyby náhodou tak mohu nabídnout svou 3er...(Origo M-paket)
[ Link ]
Matik> bez tebe bychom to nezjistily, že to nemá m-pak.. Každopádně, můj názor je, že chtít 2kila za předfacovou 3jku z roku 00, s m-paktem 1 který je vzhledově o ničem, je trochu větší komedie. :D

27.02.2011, 15:24 |
matik Tomi666
:)...Chtěl jsem jen poradit né dělat chytrého :)..
Své auto nikomu nenutím..A cena je o něco vyší (Já to odůvodňuju opravdu hezkým stavem..Což v 99% jiných 3er je tragický) za každou cenu prodat nemusím až budu chtít prodat tak cena půjde o dost dolů :)...
Osobně jsem M-paket nekupoval kvůli vzhledu ale podvozku a interiéru :) Mpaket 1 a 2 je o vkusu na každém mě osobně se víc líbí 1 (A není to kvůli tomu že ho mám já...
Stačí nebo chceš být nadále vtipný/trapný ? :)
Knightley - bud prosím konkrétní a zkus zde vyčíslit o kolik tedy budou dražší náklady na té naftě s nájezdem 10k ročně pokud budeme počítat že si to auto necháš řekněme 5 let. (nebudeme kalkulovat s tím že se ti za tu dobu vysere turbo,čerpadlo pod,což se sice stát může ale není to zas tak pravděpodobný)

27.02.2011, 16:36 |
Luke_288 | Upraveno: 2011-02-27 16:38:53
že se na to už nevykašlete. tohle bude odvěkej spor. ve firmě máme nafťáky pro lidi co jezděj hodně a malý benzínový auta (fabia junior, getz, normal fabia) pro ty co jezděj kolem komína. já i přesto, že by se mi líbil 300koňovej benzín tak jezdím v naftě, protože si to nedovedu v benzínu představit těch 60-80tis km ročně. nákladově se mi to nemůže srovnat nikdy. pravda je, že auta kupujem nový.(tzn LPG nepřipadá v úvahu)
Bavorácký 320d nebo 330d ať origo nebo s dobrým chipem (např. od AC Schnitzer) jsou z toho naftovýho na trhu to lepší zboží, proti jiným berou nízko a chcípaj hodně vysoko, v podstatě se nechají točit do pěti tisíc bez protestů.
Ale ta gradace je nepřirozená, protože to kopne a postupně vadne místo benzínového nárůstu až k omezovači a to je fakt, se kterým už asi nikdo nic neudělá. Kdysi jsem myslel, že dvouturbová 535d už bude jiná a bohužel taky není.
Jenže teď jsem jel Ústí-ČB lehce přes dvě hodinky, dálnice kolem 210 trvalá cestovka, okresky do 190ti a spotřeba činila 8.4 l/100 km. To se ti s benzínem nikdy nemůže povést, ani s připochcanou osmnáctkou, která má při rychlostech 90+ už docela problém předjet.