Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Seat Altea s DSG nebo manual?

 o Navštíveno 3842x o
o 26.02.2011, 12:10 | rcman
Ahoj,

Jaké máte kdo zkušenosti s naftovou Alteou v Automatu nebo manuálu?

Řekl bych že se nemusíme zaměřit jen na Seata. Ten samej agregát s převodovkou se dává i do většiny koncernu tj. Octavia II, VW Touran, Passat.

Zajímá mě hlavně spolehlivost převodovek? Auto s DSG převodovkou už jsem řídil. V Seatu jsem to osobně ještě neměl možnost potkat. Ale rozhodně mě ta převodovka zajímá s pohledu delšího používání.

Párkrát už jsem měl takhle půjčenný auto s DSGéčkem na dovču (VW Multivan, Passat, Golf V, Octavia II) A pokaždý jsem si hodně dlouho nemohl zvyknout v manuálu.

Jen mě hodně lidí radí at se DSG převodovce vyhnu že se to strašně sere. A další vlna lidí mě radí at do toho klidně jdu že při dodržování servisních intervalů se neni čeho bát...

Tak jak jste na tom Vy z vašema zkušenostma???

Děkuji za recenze.



o 26.02.2011, 12:35 | clown
DSG dobry .. jezdim obcasne s 6kvaltem 2.0TDI v OII a pri stejne trase, stejne rychlosti je ten kluk na tom lip o litr a pul nez ja s TDI 5kv manualem (CB > Ricany, jeli jsme za sebou) ... otazka je, co vydrzi DSG a co pak bude stat vymena tech dvou spojek a vseho okolo .., na druhou stranu, by DSG nemelo mit dvouhmotu, ale mela by vyrovnavat klepani motoru sama .., takze zde by to melo byt velke +

trosku mi ten automat sral ve meste, i na sport rezim .., radilo to trochu zbytecne nahoru, nebo 6tku na 60km/h... takze jsem radil ve meste rucne a pak trada .., na poklidnou cestu bych se toho nebal. Po meste pod plynem na honeni, to neni ..

Jen jeste poptej o kolik bude drazsi pojisteni u nas rozdil na stejnem aute 77kw TDI manual vs 103kw DSG delal na pojisteni 10t rocne na 5r starem aute.. duvod neznamy, km obdobne.
o 26.02.2011, 12:49 | rcman
clown: Děkuju za odpověď. Teda o rozdílu v povinném ručení slyšim poprvé. Třeba se tady k tomu ještě někdo vyjádří.

Co se týče toho městského provozu nebo režimu S=sport s DSG převodovkou. To je jedna z věcí kterou jsem obcykle vynechal když jsem stim jel. Ze začátku jsem našel kousek pěkný silnice a hned to tam kopnul at se to ukáže. A když to točilo někam, kde už motor ani nemohl zabrat tak to přeřadilo. Tak jsem stoho byl celkem v háji. Možná by pomohlo to troochu poladit přes pc aby to netočilo zbatečně někam do pr. Když to přeřazení je tak rychlý. Je zbytečnost nechat motor točit na hranicí omezovače.
Dá se to řešit manuální volbou...

Naštěstí ten sportovní režim bych tolik nepotřeboval. Jedná se mě především o pohodovou jízdu kde nemusim řadit...
o 26.02.2011, 12:53 | Lukin.xxx
dvouhnotu nema ale cena dsg spojky (suché verze)bude tak 3x dražší než dvouhmota
o 26.02.2011, 14:17 | clown
otazka je zivotnost .. kdyz se u dvouhmoty uvadi 100tkm .. a u DSG ???
o 26.02.2011, 14:17 | clown
byl rozdil v pojisteni havirijnim atp ..
o 26.02.2011, 14:53 | Luke_288
životnosti bych se moc nebál.
na nějaký poladění řazení v pc podle mě zapomeň. jakej motor chceš? já si dsg nemůžu vynachválit, manuální řazení jsem použil párkrát při předjíždění, jinak používám na předjetí Sko, co mi trochu vadí je to o čem taky píšeš, že ten kdo ladil ŘJ řazení nějak nerespektoval výkonovou křivku a pod plným plynem to přeřadí těsně za lehkým povadnutím, stačilo by tak o 100-150ot/min dřív. režim D zas dost podtáčí, ale na to už jsem si zvyknul
o 26.02.2011, 15:18 | masz
dsg dvoumotu ma a odchazi taky stejne jak u manualu spojky jsou v oleji takze by mely vydrzet urcite vice nez ta dvouhmota jinak je celkem problem do toho neco objednat mechatronika co radi jde jen v celku a je draha
o 26.02.2011, 15:21 | jezdec.1
DSG by melo mít dvouhmotu a setrvak je sice drazsi ale ne zas o tolik oproti neDSG. Resil to kamarad na 2.0tdi Touranovi,kterýmu ta dvouhmota odesla asi po 275tis km.
o 26.02.2011, 16:13 | rcman
Luke_288: No, jelikož jsem si vybral Seata. Tak to bude pravděpodobně motor 2.0TDi 103kw. Se slabší 1.9kou jsem jich moc neviděl. Ikdyž se daji taky občas sehnat...

V práci je skoro každej tejden náká oprava klasický manuální převodovky. DSG převodovky už ted nákou dobu moc nechoději. Co jsem tak zjistil, nejvíc na servis a kompletní výměny DSG převodovek jezdily Octávky do 2006. Pak už jsou asi trochu doladěný nebo nevim.

Trochu se i bojim toho motoru 2.0TDi. V Octávkách II na to lidi dost často nadávali. Já se stim v servisu moc nesetkal. Myslim že šlo asi o první motory PD. Pak se začali dávat jiný a ta poruchovost je schodná z 1.9TDi. Kluci na VW mě ale varujou že zrovna U Seatu a VW je pořád jistější volba 1,9ka. Tak se tady najde třeba někdo kdo by to mohl porovnat?
o 26.02.2011, 16:18 | Seat Power
proc nevolis motor TSI?je to uplne o necem jinem!
o 26.02.2011, 16:36 | Luke_288
proč nevolíš Rolls Royce? to je taky uplně o něčem jiném...
o 26.02.2011, 16:54 | walish
proč si nekoupíš starou fiestu a nedáš tam druhý motor? to je ale úplně o něčem jiném!
o 26.02.2011, 16:56 | clown
protoze ta stara fiesta najezdi vic km, nez je zivotnost toho TDI :o)))
o 26.02.2011, 19:13 | rcman
Seat Power: Já ti to řeknu. A budeš pak chtít taky naftu...

Dá se říct že auta s naftovym motorem mám rači než s benzinem. Lépe se mě stim jezdí. A nemám rád pořád vytočenej motor. Zvuk naftovýho motoru oproti benzinu je jasnej rozdíl. Ale to mě opravdu nevadí...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3535 sekund.