Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Zonda R - práce na silnici :-D

 o Navštíveno 1492x o
o 25.02.2011, 23:03 | Tuner#2
Tak si tak sjíždím nejlepší videa z Nordschleife a u tohodle mě spadla čelist. Na okruhu ZondaR jeden svůj závod s časem a v 1:16 si tam chlápci v klidu sekají trávu nebo co? :-DDD

[ Link ]


o 25.02.2011, 23:40 | Proffesor_W
to auto je strašnej masakr, to jede jak kdyby si neměl dožít zítřka
o 26.02.2011, 00:30 | hanx
jak si ještě v 6:20 utahuje pásy :-D
o 26.02.2011, 05:00 | maresk
jj, v Karusselu celkem riskoval :-)
o 26.02.2011, 07:39 | mrazik
Jo jo utahovani pasu v maximalni rychlosti s motorem v omezovaci, to je frajerina.
Jinak prace na silnici, pohoda, kuzel tam meli.
o 26.02.2011, 07:50 | Zephyr
zdá se to jenom mě, nebo v některých pasážích divně NEpodřazoval. Zondu jsem samo nikdy neřídil, ani neznám její parametry. Ale podle zvuku mi přijde že někde si to mohl ťuknout ještě o kvalt dolů a získat nějakou setinku k dobru....
Jinak samo parádní jízda.
o 26.02.2011, 08:02 | Proffesor_W
Zephyr - myslim ze 710NM kroutici moment umoznuje nejakou tu ignoraci prerazeni sem tam :D
o 26.02.2011, 08:06 | Zephyr
hm asi jo :-D
o 26.02.2011, 08:58 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-02-26 08:59:18
A hlavně v některých momentech je na okruhu lepší tam mít vyšší kvalt, silnice je nerovná a na nižší kvalt by mohl zadek začít zrácet trakci. Co se týče pásů, běžná praxe na nejdelší rovině, taky se vždy utahuju, protože v zatáčkách se to vždy trochu povolí. Samo neutahuju se v takové rychlosti :-D

Ale prostě ty práce na okruhu v době, kdy tam Zonda zajede nej čas to je mazec :-O
o 26.02.2011, 09:15 | luda551
Hmm, moc mu to teda nejede :D
o 26.02.2011, 11:16 | rcman
Pěkná práce...

Asi je okruh tak často využijtej že nemaji jinou možnost kdy tam sekat trávu.

Podřazování se mě taky zdálo málo využitý. Ale rozhodně stim asi nejel prvně aby nevěděl jak stim autem jet tak jak potřebuje.
Ten krouták je opravdu takovej že by se to muselo v běžnym provozu jezdit všechno na 5ku 6ku a stejně by to každýmu ujelo...
o 26.02.2011, 20:55 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-02-26 20:55:53
luda551: A co teda tohle?:

[ Link ]

V tom je pocit z rychlosti ještě jinde :-)

Mimochodem nevíte kde na tohle video v lepší kvalitě bez té hrozné komprese?
o 26.02.2011, 21:41 | Nismo.Power
a jsme u toho...... těm autum prostě nepískaj konstantně gumy jak jsem zmiňoval u videa z GT5 že se mi to nezdá..... a nebo to bylo tim že na videu jelo ferrari a má podvozek na hovno a špatnou geometrii :)))
o 26.02.2011, 22:03 | Tuner#2
Nismo.Power: Jestli to nebylo tím, že obě auta jednou na slickách a to je úplně jiná liga... Už jen semislicky se chovají úplně jinak, pískání žádné a grip úplně někde jinde. Na sériovkách mě gumy v Mostě řvali furt.
o 26.02.2011, 22:06 | Nismo.Power
takže 599XX je první produkční auto který zlomilo 7m na šlajfu a taky mělo slicky teda jako ? já myslel že produkční auta tam jezděj tak jak se prodávaj tj silniční guma ;-)

a beztak nejvostřejší kára na vokruhu může bejt jedině "sucker" aka "vacuum cleaner" :))

[ Link ]
o 26.02.2011, 22:13 | Tuner#2
Nismo: Tady čas 1:50 a dobrý zvuk/sluchátka a gumy řvou pořád. V té hře to chvílema bylo přehnané, na druhou stranu kamera a její mikrofon to jemné pokvikování v táhlých rychlých nezaznamená přes hluk motoru a aerodynamický svist:

[ Link ]

Co vím, tak 599XX jelo právě slicky, respektive na slickách bylo odprezentováno a byl tam právě ten spor jak moc je to ještě produkční auto, stejně jako ZondaR apod.
o 26.02.2011, 22:34 | Nismo.Power
beztak to je v GT5 asi tak 10x přehnanější než je realita prostě :)

599XX.... ono se totiž asi vymyslela nějaká kategorie "production based car" takže to vlastně s produkčnim autem nemá lautr nic společnýho krom vzhledu kastle ale za produkční se vydává když náhodou někde něco vyhraje aby automobilka mohla říct jak to jejich auto je dobrý že všem vytřelo zrak :)
takže do tý sorty bude padat i Viper ACR zřejmě
o 26.02.2011, 22:38 | Tuner#2
JJ souhlas se vším ;-)
o 28.02.2011, 10:47 | RedBaron | Upraveno: 2011-02-28 11:03:20
Nismo.Power: Já si stojím za tím, že v GT5 je to podle reálu, bohužel i díky tomu že necítíš géčka a neodhaduješ přesně tak jdeš kolikrát přes limit úplně zbytečně a jediný, čeho tím docílíš je, že auto nedotáčí, ty přehříváš pneumatiky a čas je ve výsledku horší než když jsi kousek pod limitem a držíš teplotu pneu na optimálu. A tam pneu pískaj přesně jako v tom videu od sport-auta, kde taky nejezdí na nejlepší pískot ale na nejlepší čas :o)

Zonda R je tam taky a to auto je fakt masakr, opravdu slušně se blíží i některým závodním autům. Ale moje nejoblíbější auto v GT5 je Mazda 787B :o)

[ Link ]
o 28.02.2011, 11:06 | RedBaron | Upraveno: 2011-02-28 11:07:22
Málokdo to ví ale tahle wankelová čtyřrotorová mrcha vyhrála v roce 91 Le Mans :o)

[ Link ]
o 28.02.2011, 11:07 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-02-28 11:15:02
V GT5 jsou i auta ze skupiny C1? Co tam z nich vše je? Porsche 956, 962, Mercedes C9 nebo 11? To že vyhrála LeMans vím moc dobře, kamarád má její model od Tamiya ještě pořád neslepenej doma ;-)
o 28.02.2011, 13:09 | MATTESS
Wow, C1 jsou nádherný auta. Čas od času si pustím nějaký zvuk motoru na YT.
RB:jj, první Wankel, co vyhrál Le Mans (a zatím poslední)
o 28.02.2011, 13:58 | RedBaron
Tuner#2: Včetně aut konvertovaných z GT4 (standard) je jich docela dost ale prémiových jen pár, třeba 2010 Peugeot 908 HDI FAP, tady přímo na Le Mans včetně dynamické změny denní doby:

[ Link ]

Kompletní seznam:

Le Mans Prototypes
S Audi R8 Race Car ‘01
S Audi R8 Race Car (Audi PlayStation Team ORECA) ‘05
P Audi R10 TDI Race Car ‘06
S Bentley Speed 8 Race Car ‘03
S BMW V12 LMR Race Car ‘99
S Pescarolo Sport Courage C60 – Peugeot Race Car ‘03
S Pescarolo Sport Pescarolo C60 Hybride – Judd Race car ‘05
S Pescarolo Sport Pescarolo-Courage – Judd GV5 Race Car ‘04
P Peugeot 908 HDi FAP – Team Oreca Matmut ‘10
P Peugeot 908 HDi FAP – Team Peugeot Total ‘10
S Toyota GT-ONE Race Car (TS020) ‘99

Group C
S Jaguar XJR-9 LM Race Car ‘88
P/S Mazda 787B Race car ‘91
S Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 Race Car ‘89
S Nissan R89C Race Car ‘89
S Nissan R92CP Race Car ‘92
S Peugeot 905 Race Car ‘92
S Toyota MINOLTA Toyota 88C-V Race Car ‘89
o 28.02.2011, 14:21 | Tuner#2
Pěkný, asi si to až postavím taky budu muset pořidit :-D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3304 sekund.