Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Chrysler 300C nebo Ford Mustang?

 o Navštíveno 4354x o
o 25.02.2011, 11:22 | Duri | Upraveno: 2011-02-25 11:22:44
Chrysler 300C 5.7
Ford Mustang 4.0

...v obou případech bude by přicházela v úvahu LPG přestavba
...oba to budou r.v.2005 +-

...líbí obě auta +- stejně (každé má svoje klady)

spíš mě zajímá servis, jestli je tam nějaký markantní rozdíl

samozřejmě nejlepší jestli někdo má osobní zkušenosti


o 25.02.2011, 11:29 | Lucni.konik
5,7 HEMI-osmihrnek x 4,0 šestihrnek?
o 25.02.2011, 11:31 | Duri
Lucni.konik: yes
o 25.02.2011, 11:35 | Kamil
Ten šestiválec v Mustangu je starej a žíznivej motor s neodpovídajícím výkonem. Ty nový šestiválce, co tam dávaj tuším od modelový řady 2010 jsou efektivností a výkonem úplně jinde. Takže bych vzal spíš toho Chryslera.
o 25.02.2011, 12:22 | Escudo
už jen kvůli motorizaci jednoznačně 300C, Mustang s šestihrnkem je pro ženskou, důchodce a nebo někoho, kdo na to bude balit šestnáctky na diskotékách :o)))
o 25.02.2011, 12:28 | Escudo
jo a chtěl jsi něco k servisu, tech Chrysler je podstatně složitější co se elektroniky týče, s tim se musí počítat a jak to bude stárnout, tak...Tahle značka na tom dlouhodobně neni nejlíp s elektrikou, ale mluvim jen o blbostech typu přestane svítit lampička, podsvícení tlačítek atp. Ale zase vnitřkem a svezenim to je o dvě patra vejš. Ceny dílů se nějak závratně lišit nebudou, oba koncerny patřej k tomu nejlevnějšímu v USA
o 25.02.2011, 12:36 | Skid-TDI
Znamej prave tu 300C ma ve verzi HEMI a uz by to nikdy nechtel a je z toho maximalne nastvanej. Ma myslim najeto kolem 60 000 km a kompletne ma v prdeli poloosy, zadni diferak atd. Je z toho na prasky. Hlavne to je starsi pan, takze tohle auto nedostavalo takovou cocku, spise vzdy jel stylem klobouka.
o 25.02.2011, 12:47 | Luke-Jeep
no ze by zrovna 300C bylo interierem nejakej zazrak... :-/ ja jsem z toho auta byl megazklamanej... po suprovym zevnejsku cekalo minimalne prostorem vevnitr veliky zklamani...

za me Mustang s osmihrnkem ;-)
o 25.02.2011, 12:48 | Escudo
kloboukem by jsi fakt diferenciál oddělat neměl, ani to neni moc častej problém, to už se na nich spíš po... převodovka
o 25.02.2011, 12:49 | Escudo
Luke: megazázrak to neni, ale oproti Mustangu jo :o/
o 25.02.2011, 16:27 | Tichy
Tak tady bych opravdu volil 300C. Mustang V6 je lemra lina. Navic podvozek a zpracovani interieru je tragicke.

300C souhlasim z Lukem, je v interieru taky hodne bida, ale o trosku lepsi jak Mustang.
o 25.02.2011, 22:14 | Nismo.Power
asi záleží zdali chceš mustanga nebo prostě pixlu rodinou..... každý uplně jiný auto.....
mustang s V6 je myšlený něco jako je u nás oktávka 1,6 takže prostě levný auto , podle toho jak u oktávky tak u mustanga vypadá kvalita.... ale nečekej že tě na mustangu něco zklame a rozbije se to že to nepojede natož motor že by lehnul... je to velice spolehlivý jen prostě plasty můžeš tak rovnat kvalitě oktávky takže důraz na cenu nízkou.....
na 210hp to fakt špatně nejede a spotřeba bezproblémová do 12l i svižnější jízdou....

300c s hemi je sranda auto, nevim co chcete slyšet ale podle mě kvalita plastů resp. introše tam je v sociál verzích daleko horší ne mustang neb to prostě je chrysler...... motor super, spotřeba dobrá, .... kolegy tchán má kombíka s hemi a 4x4 resp. měl ho zde jako první ve 4x4 a má ho doted a nemůže si to vynachválit, už to má najeto mraky a rozhodně mu tam nic neodešlo krom spotřebáku takže žádný diferáky nebo tak to fakt ne to mě příjde spíš jako nějaká pomluva od někoho kdo má jen lehkou páru jak vůbec to auto vypadá....

cena 300ky mě příjde těžce přehnaná, je to jak kupovat BMW takže drahá naleštěná bída s prominutim, cena novýho těžce mimo a za jetejch bych taky tolik nedal.... a když 300ku tak jedině SRT neb podvoze, brzdy a i i nteriér je uplně o něčem jinym ....
a GT500 mustang se dá sehnat za pár peněz taky a minimálně to jede a má podvozek dobrej, spotřeba je o 1-2L větší než s V6..... ač na V6 existuje nepřeberný množství úprav a dá se z ní lehce udělat dost zabiják....
o 26.02.2011, 03:31 | Tichy
Nismo: Heh mustang v kvalite interieru, ma do Octavie hoodne daleko! Jinak souhlas, ze po motorove strance je to drzak. Me pocitove prijde o dost slabsi, nez 210PS. Ona i ta V8 do roku 2010, neni zadna velka hitparada. Novej 5litr V8, to uz je jiny kafe. Kazdopadne o podvozku a jizdnich vlasnostech, se tady nepekne vyjadruji i mistni milovnici Mustangu.
Souhlas s tim, ze jsou to hodne rozdilna auta Mustang vs 300c.
o 26.02.2011, 22:51 | Skid-TDI
Nismo, rozhodne vim jak 300C vypada a rozhodne tu nepisu nejake bludy ani zbytecne pomluvi. Jen vim co jsem videl. Ted se toho ten znamej chce zbavovat a misto toho si koupil Toyotu Tundru.
o 26.02.2011, 23:56 | Nismo.Power
mustang neřikám že je ultrakvalitní introš materiály ale sračka to fakt neni, je to prostě pro mě oktávka, neni to že by se to rozpadalo od pohledu....
jízdní vlastnosti jsou takový jaký maj bejt, je to levný auto pro ně sorty jako je u nás oktávka tak co od toho kdo očekává ? je to komfortní a vypadá to trochu sportovně nic víc nic mín.....

tady v čr si každej myslí že mustang je prostě sportovní auto ba dokonce supersportovní nebo snad i že to je vrchol americký sportovní produkce..... přitom mustang nikdy nebyl ani sportovní auto to nikdo ČR ani netuší, bylo to auto který mělo bejt a bylo totální bestseller za peníze takový aby bylo dosažitelný pro všechny (chápej škoda 120) mělo to i čtyřválce a to že se někde zrodila GT500 to bylo jen tim že v tu dobu vládly muscle cars tudíž i ford musel držet krok s ostatníma.....
mustang i dodnes po znovuzrození zůstal mířenej tam kam byl vždycky a to na cena/výkon a to plní bezvadně ... že existuje V8 to je daný tim že v USA to je žádaný aby to mělo motor, že existuje GT500 to je opět jen nutnost mít konkurenceschopný auto s ostatníma automobilkama.....

prostě to je vzhledný obrovský auto žádnej sport, supersport nebo reprezentant nejlepšího americkýho auta, pak tu v čr vznikaj fámy o tom jak v americe neuměj udělat auto, že maj nekvalitní materiály , nezatáčející podvozky a že vočipovaný tdíčko ujede mustangu.......

AMEN
o 27.02.2011, 00:21 | clown
Nismo.. hele nemel Mustang nahodou nejaky problemy se zadni napravou ??? Tusim, neco s diferakem .. ???

ale jako Luke .. z venku 300C super, uvnitr mne to 2x nenadchlo .. , motor od Mercedesu v tom byl lehce orizlej na maximalce (ano jel jsem v nafte :o)) )
o 27.02.2011, 00:22 | clown
btw .. SHELBY jsem ujel s TDI ... na Liberecky .., pan zagumoval .. a zabrzdil .., kdyz to udelal predemnou po treti a ja se nasral, tak jsem tomu nalozil a ujel mu:o))
o 28.02.2011, 16:27 | El_Vita
jo jo .. tdi je nejlepsi motor na svete ... :-(
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3811 sekund.