Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Půjčený Superb 1,9TDI 74kW-požitek z jízdy:-)

 o Navštíveno 2992x o
o 24.02.2011, 16:57 | Zdeny60
Jelikož můj modrý drak /SpeB/ je ještě v servisu po té, co mi ho pochroumali, mám půjčeného SUperba 1,9TDI 74kW, najeto 217.000km, r.v. asi 05 či tak nějak, socak, bez ničeho, jen klima a elektrika.

Dnes jsem jel svoji trasu do Štětí. Ráno bylo -17°C, žhavení asi 7 seknud, pak na první půlotáčku bezu zaváhání. Palec nahoru.
Motor je opravdu traktorovitě hlučný, to vynikne hlavně opři těchto mrazech. Po asi 10km se to zlepší. Topit začal asi po 3km, ale jen lehce, decentně, aby mě nerozmazloval:-)

Převodovka jde velmi lehce i v těchto mrazech, dlouhý chod páky jkao týden před výplatou.
Posez jsem znal z minula, kdy jsem mlě svoji 2,5V6 tiptr., jenže já ji měl v geniálním stavu proti této, tudíž sedačky nebyly proseděné, bočnice sedáku byly tuhé a opěradlo nezdeformované:-( Nicméně, pohodlí i tak vcelkue dost dobré. Volant vytažený na maximum mám v klíně, tudíž si můžu natáhnout čapáky dle libosti, k tomu notně zvedlá sedačka a bez tempomatu jsem to celkme dobře ustál

To nejvýraznější z jízdy, co mě opravdu hned upoutalo (po asi 3 letech, co Supa už nemám), je božké překonávání děr, hrbů, výmolů, prostě na svůj nájezd a věk si jede člověk jkao pán a nic nemlátí, zuby mu nejektají jako při zimnici, díry opravdu člověk skoro nevnímá, prostě oopravdu markjantní rozdíl proti oběma Legacy, hlavně však proti SpecB.

A v tomto okamžiku začal v hlavě hlodat červík, jestli bych neměl přehodnoti fakt výběr auta, na to, jak jsou rozmlácené cesty např. přes Brandýs nL do Mělníka, to byla foakt pohoda, opravdu bez přehánění říkám, že takto bych si to přál. Jenže Supa už nechchi, měl jsem ho, navíc jakákoliv jiná motorizace v naftě mimo 2,5V6 je o ničem (dunění, vibrace, hluk) je o ničem.

Takže si opět kladu otázku - viz vlákno "budu zase vybírat" - kudy dál. Ale vím, že to bude asi opravdu pořádný velký sedan či kombi, s dlouhým rozvorem, prostě velké auto.

S prominutím, nedávný krátký posez v PavelK BMW 530i byl hodn dobrý, ale drncá to taky. Superb je fakt v tomot ohledu lepší. Tak mě napadá C6? Francouz nefrancouz, nebo poslední edice C5...Mondeo, nevím. Až se oteplí, začnu vybírat.

Kdyby někdo uvažoval o Supu s 1,9 TDI 74kW, tak bych ho celkem chtěl varovat před tím, že motor jede, ale jakákoliv snaha o rychlejší zrschlení se muís napřžed podřadit. Rozsah otáček 2-3.000, pod ani nad to nemá chuť k životu, pod 1500rpm to začíná nepříjemně dunět (to je v obci akorát 50 na 4ku). SPotřeba mým stylem mezi 6,1 až 7,5, což je celkem OK na váhu auta. (S 2,5V6 automatem jsem jezdil za 7,8-8).

Asi jsou pro SUpa lepší naftové motory, než tato 74kW 1,9TDI.


o 24.02.2011, 17:04 | PlusOne | Upraveno: 2011-02-24 17:04:52
Kurňa, čtu ty tvoje litanie celkem rád, kolego rodáku, člověk se i leccos zajímavého dozví, ale do hlavy mi po přečtení tohohle nejde jedno:

Když jseš se Supem v podstatě spokojenej, jakej je argument proti tomu autu? Mimo motor teda...u takového auta bych si pod kapotou představoval minimálně 96kW, což nejsilnější 1.9 TDI má, pak by to podle všeho byl pro tebe ideální povoz....ne?
o 24.02.2011, 17:04 | Sau
Pokud je mně známo, tak všeobecně najvětší "žehličky" byli dycky francůzi, Citroen obzvlášť. takže bych sa mrknul po té C5 (podle ma malá) nebo C6 (moc jich nejezdí).
o 24.02.2011, 17:17 | Luke_288
stokoňová nafta na těžkýho superba- nesmysl
svez se v SII, doporučuju
o 24.02.2011, 17:30 | Dudelina
Byl bych pro C6, ale zase uznávám, že to je exot :)
Takže bych šel cestou zánovní C5, ta nová je opravdu pěkná (pro mě).

o 24.02.2011, 17:41 | Alííí
Mám Tu SupII. se silnym 170PS DSG, a taky se mi v tom jezdí hezky. :-) 100PS si tam ale nedokážu představit...?
o 24.02.2011, 17:50 | Luke_288
jj, tenhle nafťák je tam podle mě na hranici únosnosti
o 24.02.2011, 18:28 | fredh
jestli uvažuješ o nějakým francouzovi, tak seš podle mě blázen. Až se ti ty jebky začnou srát, tak jak si to v životě nezažil, tak si pak stěžuj někde jinde( nic ve zlým ). Z japonce, potažmo němce sedat do takovejch sráčů... Nechápu proč teda místo supa neuvažuješ o passatu 5,5. Prakticky stejný auto a není to sup.
o 24.02.2011, 18:40 | Proffesor_W
fredh: kolik C5 jsi mel mimochodem? nebo nejakej kamarad souseda brachy tvyho kolegy z prace co ti chodi piglovat starou to rikal ze. Jasny C5 je sráč, at si koupí passat... to mluvi samo za sebe.

Zdeny, mozna by stalo za to se zastavit v olomouci u citroena, treba tam nejakou C6 maji, ja tam na jednu koukal.
[ Link ]
o 24.02.2011, 19:37 | Cossie
No já teda nevím, svezení to určitě špatné není co ale úplně nesnáším je u jedničkového Superbu bederní opěrka - to mi přijde jak když je pod zádama daná překližka :-(. A doporučuju se svézt MB E W211 - tomu říkám žehlení nerovností a už vůbec se nebudu bavit o tom jak to i v základní výbavě vypadá asi tak 100x lépe než novej Superb, ikdyž to má taky dost věcí co by mohlo být udělané jinak a samozřejmě je to subjektivní záležitost. Dál se mi líbí jak filtruje nerovnost S80, Mondeo to umí taky dobře ;-)
o 24.02.2011, 19:41 | Zdeny60
Fredh: my se ještě neznáme, ale až my se poznáme... :-) Já jsem, hochu zlatý, jezdil od r. 1995 do roku 2007 jen a pouze ve služebních Pažoutech (306,605,406,407,807 a nakonec jsem si vzal i jednu soukromou 407 s 1,6HDI80kW) :-)

Jinak Pasát 5,5G - ani omlyem - toho měl můj rakouský podšéf a byl to malamut (ten pošéf). To by evokovalo myšlenky na člověka, který mě dosti - no, to, co se dělá ráno v komůrce o samotě:-)

Takže moje vztaky k žabožroutů jsou zatím jen a pouze vysoce kladné, protože jsem opravdu nikldy a ni s jedním z nich neměl vážnější problém.

Neberte to jako modlitbu k Superbu, já už jednoho měl, nechci po 3 letech kupovat zase stejné auto a SII sedan se mi vůbec nelíbí, kombi je cenově dost mimo. Bylo to spíše takoévé zavzpomínání na starší časy, v r. 2005 jsem si kupoval SUpa v plné palbě mimo ledničky, viz fotky tu jsou někde na webu, to auto mě tenkrát dostalo a rád na něj vzpomínám, jenže doba jde dál...

C6 -ano, je to exot, vše má své ŘJ a to by mohla být studnice potíží. Já zatím jen tak teoretizuji, čekám, až budu mít spravené druhé auto, pak se uvidí.
o 24.02.2011, 19:45 | Zdeny60
Jinak Volvo - znám S60D5, byla taky hodně dobrá v tomto směru, takže nové S6+0/80 V70 budou ještě o kousek dál. Ale vše bylo nekřesťansky drahé a hodina v autorizáku 1100 bez DPH :-(
o 24.02.2011, 19:50 | Luke_288
cossie: viděls někdy vybavenýho SII? možná bys byl překvapenej, ale výbavou se zrovna tomu W211 hodně hodně přiblíží, možná i srovná
o 24.02.2011, 20:01 | Klobouk
Proffesor - tenhle kousek top gearu mě prostě baví,stejně jako samotná C6. To auto se mi fakt líbí,pro mě osobně je velké plus i to že to skoro nikdo nemá (narozdíl od aut německé produkce) a i kdyby to náhodou bylo tak spolehlivý jak se tady snaží nastínit fredh (který to auto viděl max. když jelo kolem,stejně jako myslím kdokoliv z nás) tak to Zdenymu stejně může bejt u prdele,protože s jeho nájezdem se stejně do této situace nejspíš nestačí ani projezdit a případné starosti bude řešit až další majitel. :-)
o 24.02.2011, 20:27 | Zdeny60
Klobouk: ne ne, už někde musím zarazit a přestat utrácet :-)Žena začíný být lehce neklidná z mých vrtochů:-((
o 24.02.2011, 20:34 | H-Honza (M)
s C6tkou jsem jezdil, a celkem se mi to libilo jak designove tak po strance jizdnich vlastnosti, maximalni pohodli, jake bych od takoveho kocaru ocekaval.
Interier je takovej... nekonfekcni, ale na me pusobil jako bych sedel v aute o tridu niz, postradal jsem nejaky naznak luxusu. Libila se mi bezramova okna, ty uz se dnes moc nevidi. Motor velice dobre odhlucneny, za studena zadny klapot ani vibrace do kabiny neprolezly, automat fungoval hladce, nemit predsudky tak bych o tom taky uvazoval.
Ma ji tady clovek co presel vsim tim spatnym od BX-a pres XM-ko Xantti po tohle. Je s tim maximalne spokojeny, co vim zadne zavady a problemy nema, vyslovne rikal ze takhle bezproblemovy hydramatic je pro nej necim nepochopitelnym. Koupil to ojete, s 204k 2,7V6 v nafte, a myslim ze ted ma najeto neco pres 250t km,a vyjma bezneho servisu na to opravdu nemusel sahnout.
Ja rikam ze v dnesni dobe bys tezko hledal srovnatelne svezeni co se komfortu tyce, pokud bych chtel opravdu komfortni a pohodlne auto, tak bych o nem premyslel... Ale zatim se necitim tak starej ani netrpim na zada, resp. mam radsi trochu tuzsi a sportovneji se chovajici podvozky :O)
o 24.02.2011, 21:06 | cupra.165
C6 by mohla Zdenymu sednout. Ja bych v tom osobne jezdit nechtel,pac se mi v houpakach dela soufl :-) Ale jak znam Zdenyho s prispevku,mohlo by to byt to prave.Exkluzivita,mekke pohodlna jizda,nekrade se to a pocitam ceny za hubicku.
o 24.02.2011, 21:59 | Cossie
Luke_288 : věř mi, že jsem jich pár viděl, zrovna teď nám stojí jeden exlusive na prodejně ....zvenku se mi combi Exlusive na 18" Themisto a černá metalíza hodně líbí, ale z interiéru jsou hezká jen alcantarokožená sedadla, ostatní je pořád tak nějak moc "plastové" a jízdní projev se mi taky nějak extra nelíbí. Co se týká výbavy , tak např když si srovnám ceník 10let staré E39 a nového Superba tak je celkem směšný, že spoustu věcí co měla před 10 lety E39 nemá dodnes Superb. Já osobně nic proti Superbu nemám, jen mi to auto přijde pořád takové "obyčejné" - nevidím moc velký rozdíl mezi Octavií a Superbem
o 24.02.2011, 22:01 | Šestikule
Mno, doba jde dál, ale musíš jít v tomhle nutně s ní? Tj. koupit si nepohodlný auto jenom proto, že dnes se dělají auta tvrdý jak ocas jinocha.
Když jsem byl s něčím spokojený, tak si to klidně pořídím znovu. No a co, že je to 3, 5, 10, 15 let starý. Zase tomu bude odpovídat cena apod. Takže za mě klidně starýho Supa s 2.8 V6.
o 24.02.2011, 22:38 | Luke_288 | Upraveno: 2011-02-24 22:42:35
cossie: zkus bejt konkrétní a napiš mi těch spoustu věcí, co měla před 10lety e39 a SII dodnes nemá. řekl bych že 10let stará e39 neměla adaptivní xena do všech stran? hill hold? panoramatickou prosklenou střechu? TV tuner?
jízdní projev je subjektivní a plastový interiér? nevím, všude měkčené plasty (narozdíl od takový bmw X3). ale záleží na co je člověk zvyklej, já přesednul z OII do SII 125kW DSG exclusive a jako nevidět mezi těma dvěma autama rozdíl, byl bych asi slepej
o 24.02.2011, 23:57 | rcman
Recenze teda taková plná sklamání...

Pokud seš zvyklej na Francouze. Tak se to s povezením nedá srovnat. V tomhle jsem zatim v koncernu nepotkal nic co by bylo tak pohodlný abych si to opravdu užil.

Zase Francouzký auta jsou asi opravdu o štěstí nebo nevim. Měl jsem a máme stále doma a sem tam nákej kamarád. Ale je to všechno pěkný jenom než se něco najde a musí se do servisu.

Pak mě každej mechanik posílá do pr. že se nikam nedá dostat a co auto to jiný díly apod. francouzy asi od počátku neočekávaly že by se jejich auta najezdila tolik na servis....
Jako to asi očekává většina kontruktéru u koncernu...
o 25.02.2011, 05:14 | Tichy
Zdeny60: Uz ponekolikate. Svez se konecne tim Superbem II a mas vybrano. A teda promin, ale jestli se ti nezda vzhled sedanu Superba II a poohlizis se po C6. No nemam slov. Sup II v sedanu taky neni uplne muj favorit, ale proti C6...
o 25.02.2011, 07:29 | H-Honza (M)
"Sup II v sedanu taky neni uplne muj favorit, ale proti C6..." je to kostitras postradajici jakoukoliv plavnost a komfort kterou ten citroen nabizi, o motorizaci co se dieselu tyce nemluve.
o 25.02.2011, 07:50 | AR
Luke_288: ok adaptivní xena E39 neměla, hill hold taky ne, ovšem k čemu je? když vemeš automat tak to hill hold ma ;), u te panaromatické střechy si nejsem jist, do E34 se davala, do X5 taky. TV tuner noproblem, ten se daval a jak s malým displayem tak i velkym. a třeba dvojte otvíraní zadních vrat u kombalu, tlačítkové otvírání a zavírání kufru atd....prostě to co u bmw motovali před X lety některé automobilky nasazují teprv teď jako žháve novinky
o 25.02.2011, 08:22 | tommas
tak pokud někdo nevíš k čemu jsou dobrý adaptivní xeny, tak asi není o čem mluvit:-))
BMW je nositel technologie, ale zase si za to nechá královsky zaplatit, tak to tady nemotej dokupy.
o 25.02.2011, 08:27 | AR
to k čemu je se vztahuje k hill holdu...a škodovka, nebo koncerne obecně si to nenechá draze zaplatit?
o 25.02.2011, 08:28 | AR
btw jako nositel technologie bych zrovna bmw neoznačoval, co se týká novinek tak ty většinou nosí mb
o 25.02.2011, 08:50 | Luke_288
jj, hill hold je připlatek asi 2tis.je to draze? a k čemu to je? pokud hill hold nemáš, tak DSG ti cukne.btw proč to bmw třeba do nový 3jky dává v základu, když je to k ničemu?

já jen pořád čekám, co za spoustu věcí před těmi deseti lety ten bavor měl s SII nemá v současnosti. navíc když už se zjistí, že sup má něco víc, tak se objeví argument, že k čemu to přece je :)
dvojité otevírání zadních vrat kombi- nevím co je, to opravdu SII nemá, ale k čemu to je?

nicméně účel toho do čeho tu rejpu není stavět superba na roveň bmw, mb apod, to určitě není auto jako konkurence prémiových značek, jen poukazuju na to, že někteří zde načichli atmosféru všeobecného odporu ke škodovkám na tomhle foru tak, že píšou bez rozmyslu nesmysly a i kdyby se postavil vedle superba v plný mercedes benz A v naprostým základu, tak stále budou tvrdit, jak tem MB je x krát lepší.
o 25.02.2011, 09:16 | dedo
ja si myslím že C6 je najvoľba... Robím v servise citroen, a rozprával som sa aj s technickým inšpektorom, a ten hovoril, že nemajú za celý čas žiadnu, ale reálne to predpokladám nieje že žiadnu, ale takmer žiadnu. A čosa týka pohonu, tak prevodovka a motor je identická s napr. Jaguarom S-Type. A jazda je podľa mňa fantastická, tiché, mäkučké a pokojné auto pre človeka, pre ktorého je komfort viac ako ostatné
o 25.02.2011, 10:21 | assassin
mam znameho ve vyvoji honeywell a od nej doporuceni ze C6 je kvalitni kara, maji kde co na testovani a hlavne soudil podle kvalitativnich pozadavku na dily pro ne vyvijene/dodavane. ja bych c6 taky zkusil pres vsechny predsudky.
o 25.02.2011, 16:31 | Tichy
H-Honza: Asi jsem to blbe napsal, ale u me byla rec o vzhledu...
o 25.02.2011, 20:33 | Lubak
Musím říct že naprostý souhlas s tím co psal Cosie.
Sup není vůbec šeredné auto, ale i v plné náloži je tam spousta věcí takovejch lacinej, ale to je věc vkusu.
Rozhodně bych doporučil přes finálním rozhodnutím svezl s Mondeem ideálně Tinaium a příplatková výbava a motor 2.2TDCi s 200 PS to je docela zajímavé svezení, a podvozkově patří mondeo k těm podstatně lepším
o 26.02.2011, 07:41 | Zdeny60
Abych upřesnil, včera jsem se stavil v jednom bazaru v ŠPK, kde stojí Mondeo kombi, zlatá metalíza, hezký auto. Uvnitř jsem už tak uchvácen nebyl, dyzajn vnitřku mě tedy vůbec nebere, sedadla tvrdý jkao v Oktávce (= vlak 3. třídy v 70. letech.-) )) prostě klasická německá koncece. Na to, jka je to velký auto a má dlouhý rozvor, tak místa vpředu tak akorát, žádný přebytek, vzadu jako v mém Legacy. Dílenské zpracování opravdu s otazníkem, na autě za 0,75 mega v podběhu hadry, no sorry, to je hnus (viz mé okmentáře o provedení Mazdy 6¨)V úterý jedu svoji trasu sev.Čechy, omrknu C5/6.

Jinak k tomu vběru nebo spíše jen mudrování o jiném autě, převládá ve mě pocit, že teď jsem měl nějaký čas silnější auto a dosud vlastně ještě mám, ale opravdu ho nedokážuvyužít a režim jízdy podřizuji ekonomice. Takže jedu tak, aby mě to stálo co nejméně, ale i tak nějak "normálně rychle" jsem se dostal z A do B, ale s velkým pohodlím.

Tudíž je fakt možné, že znovu opustím benzínové vozya vrítám se po 3 letech benzínovéhoexcseu zpátky k naftovým. I když už dnes nafta stojí to co N95, pořád mi vychází celkem značná úspora a mohu si dovolit "více šlápnut na plyn". Tím chci říct, že se nvracím k úvahám o S-Maxu TDCI (PSA) a nebo Outback dýzl (odrazují mě frekventované potíže se spojkami).
o 26.02.2011, 09:27 | Lubak
U mondea jsou mouchy přesně jak jsi napsal, hadry v podběhu jsou docela mazec, ale kvalita sedaček mě tedy nepřijde s oktávkou vůbec srovnatelná, zrovna včera jsem s mondeem nacestoval cca. 400 km a to tedy s new mondeem 1.6 EcoBoost 160 PS (tyhle motory mě fakt neuchvátily) ale musím říct, že jsem byl docela překvapen.
I když Mondeo je těžké auto a patří tam nafta dle mého , ale to je každého věc.
A S-max, tam jsou velké možnosti co se týče motoru a výbavy, ale počítej že S-max je žíznivější než Mondeo, a samozřejmě koncepce auta je stavěné jako rodinné MPV, takže pokud se rád svežeš tak v Mondeu je to rozhodně zajímavější
o 26.02.2011, 09:57 | MaxxT
zdeny60 ... mas icq? :-) mel bych pro tebe par typu na auto, kdyztak mi pisni stejne bych te chtel mit jako plzenaka na icq.. :-)
o 26.02.2011, 14:24 | Zdeny60 | Upraveno: 2011-02-26 14:25:09
MaxxT:

já jsem plzeňák jen přes pívo. Jinak jsem Šumperk - sev. Morava :.-)

Ale hoď tipy sem, určitě to pomůže i jiným hledačům:-) Já ICQ nemám, neb mě sr**o, furt přihlašování a vyjíždění nějakých oken a rolet atd... Nemám a mám pokoj:-)
o 26.02.2011, 22:11 | Cossie
Luke288 : já rozhodně nejsem odpůrce Škodovky, ikdyž je pár modelů, které fakt rád nemám - co mě spíš hodně sere je přístup Škodovky k českým zákazníkům, ale to je na jinou debatu .... Superb II je dlě mě dobré auto, ale když to vezmu podle sebe tak si radši koupim starší auto stejné třídy "prémiové" značky. Interiér v Superbu sice měkčený plasty má, ale struktura toho platu se mi nelíbí a toho plastu je tam prostě moc (ale uznávám, že tohle je více subjektivní záležitost) a pokud je tam "dřevo" tak je to opravdu exlusivní ... jestli máš alespoň dekor Mirage, tak to vypadá trošku lépe, ale i tady by se mohly podívat jinam jak má vypadat imitace kovu :-))) - srovnání s OII - měl si ji L&K ? já prostě v těch autech v totožné výbavě moc rozdíl nevidím.
K výbavě co měla E39 namátkou : dvojitá determální skla, el.stavitelný a vyhřívaný volant, tuhostně stavitelný podvozek, odvětrávané a masážní sedačky, "lámací" přední sedačky, integrované dětské sedačky atd. a to nemluvím o programu Individual. Ale rozhodně tímhle nechci vychvalovat E39, to jsem vzal jen jako příklad, je spousta aut co měla ještě větší výbavu ještě dříve ;). Jinak adaptivní xenony sice E39 neměla, ale aspoň neměla světla zamlžené a popraskané....
o 26.02.2011, 22:56 | Luke_288
aha, pokud řešíš rozdíl v OII a SII jenom ve výbavě tak to jsme si nerozuměli, já řeším celkovej rozdíl. L&K jsem samože neměl, takže tím ten rozdíl narůstá, protože SII mám exclusive s hliníkem v interiéru (dřevo nesnášim a jak tu někdo psal, že interiér SII je lacinej, že daleko lepší je ten v mondeu, to jsem se pousmál). zamlžené a popraskané světla nemám, naopak vím o dvou bmw X6 s těmahle problémama.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3706 sekund.