Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Rada PR [pí ár] - slevovy server

 o Navštíveno 1169x o
o 22.02.2011, 09:47 | Antonio
Asi pred mesícem jsme s kolegou spustili slevový server (slevohouse.cz) a i přesto, že jsme na skrzu a několika dalsích agregátorech, tak návštěvnost není taková jak bych si představoval. Uvazuju proto o nějaké reklame. Co si myslíte, že má v tomto případě větší smysl? Banner na fb apod., letaky do schranek v oblasti pusobnosti(ostravko a karvinsko), reklamy na zábradlích u cest(plachty cca 1x1 - 1x2m)? popř napadné vás něco dalšího? Nechce se mi striknou balik do nejake reklamy v radiu apod. přecejen jsme ted zacli a penez moc neni :-) Je jasné, že reklama bez toho, abychom tam měli zajimave slevy je zbytecna, ale na tom se usilovne pracuje:-) Dik za kazdy napad


o 22.02.2011, 09:51 | Daryl (A)
neni toho uz moc ? dalsi boom ... pokud nemate marketingovou strategii, pak asi ani business plan a v tom pripade to asi nema moc sanci na uspech. Tyto veci se resi jeste pred zapocetim praci na projektu ..ne az kdyz bezi.
o 22.02.2011, 10:07 | Diner
Rozhodne dobrej marketingovej tah byl zalozeni tohoto tematu:-)
o 22.02.2011, 10:13 | Veva
no zkusil bych se hlavně dostat do seznamu serverů, kde je seznam většiny slev... slevo.cz, sleviste.cz, atd...
pak možná něco na autě, v mhd, je spousta možností :-)
o 22.02.2011, 10:18 | Antonio
Nemyslim si, ze tohle je nejaky marketing.

Daryl: nějaká strategie je, Nechceme se tlacit jako ostatni co cele ČR. Chci slevy pouze na karvinsko-ostravsko. Aby lidi treba z karvine vedeli, ze kdyz k nam kouknou, tak najdou slevu i ve svem meste a ne jen v ostrave ktera je vzdalena 30km. Bylo mi jasné, že po měsící nebudeme na stejne pozici jako slevomat. Ted je potreba rozhodit info o nasem webu mezi lidi a je uplne jedno zda jde o slevovy server nebo pneuservis.
o 22.02.2011, 10:31 | Rudi
základ určitě nastavit skupinu na FCB pro okolí :-)
o 22.02.2011, 10:32 | koren | Upraveno: 2011-02-22 10:33:33
pokud nejsou prachy, tak nejakej viral (se vsema jeho uskali,bohuzel)

jinak jako daryl
o 22.02.2011, 10:37 | Alííí
FCB koukám (na vašem webu) máte. Otázkou je, zda cílová skupina na FCB - teenageři a ostatní "muck"-positive jsou přínosem.
Jak napsal Veva - reklama na autě dělá HODNĚ MOC, pokud Ti jde o místní reklamu. Záleží ale taky na výběru aut a vzhledu polepu ! Možná by dopravní podnik uvítal nějakej příspěvek, a na autobusech MHD by se reklama taky vyjímala. Plakát Ti jen leží, láká sprejery a výtržníky, kdežto auta jezdí, a vidí je mnohem víc lidí.
Pak taky bych nejdřív rozhoupal tu nabídku, než začnu s reklamou. Když máš v nabídce jedno levný umytí auta, mrknu se jednou - dvakrát, a pak vidim že web je mrtvej, tudíž víckrát mě tam neuvidíš... :-(
o 22.02.2011, 11:11 | Prady2
já si jen řikám, proč slevohouse? chcete se orientovat na ostravsko, tak proč ne něco co vás bude líp vystihovat? ostravskéslevy.cz, slevy-pičo.cz, vyfárejsislevu.cz (sem pražák, tak sorry :D), a nabídnout víc slev...
o 22.02.2011, 11:13 | Only_One
slevy-pico :-D :-D :-D :-D :-D .................... ROFL
o 22.02.2011, 11:40 | Lycron
Only_One to vystihnul :D :D
o 22.02.2011, 12:15 | tommas
Prady2 - slevy-pico.cz a vyfarejsislevu.cz - super :-))))))
o 22.02.2011, 12:25 | JR
:-D
o 22.02.2011, 14:04 | Shr3k
slevy-pico.cz je moc dobré :-D. Taky rubej-slevu.cz by bylo fajn.
o 22.02.2011, 14:11 | schwaboid
Prady2 :-)))))
o 22.02.2011, 14:22 | Mr.Scully
Za prvé bych řekl, že boom slevových serverů je pryč. Začal slevomat, byla to bomba, všichni se registrovali a kupovali, pak se serverů vyrojilo několik desítek s menší či větší úspěšností a zároveň poklesl počet zájemců. Vidím to na sobě, napřed mi to přišlo jako super nápad a dneska už mě to vůbec nezajímá :)

Osobně bych se vykašlal na letáky, jednou jsem to absolvoval a z 10000 roznesených letáků přišlo na web asi 40 lidí :-)
o 22.02.2011, 14:25 | Alííí
Jj, letáky jsou samy proti sobě, a nejvíc to zadupávaj velký Hypermarkety. To pak lidi zahodí i sebelepší nabídku na letáku.
o 22.02.2011, 18:22 | Kacko
Letaky a radio vubec. Propaguj se pouze pres net. Problem je v tom, ze jste takhle lokalni.. Dokazu na ti web privest tolik lidi, kolik si reknes a kdy si reknes za celkem slusny peniz(opravdove lidi, zadni boti), ale malokdo bude z karvinska..
Zkus nejake navstevovane lokalni weby, weby ruznych obci a mest, nabidni jim za kazdyho cloveka co nakoupi podil.

Jinak slevove weby aktivne sleduju uz od pocatku v USA, zanedlouho bude boom cislo 2 - seznam prijde se svym slevovym webem.
Predpoklada se, ze velmi rychle predbehne slevomat, ale na druhou stranu pritahne obrovske mnozstvi dalsich nakupujicich.
A zaroven dalsi a dalsi slevomaty, z cehoz mi bude plynout vice a vice penez;)
o 22.02.2011, 20:57 | HIGHTOWER
Asi takto, slevových serverů je tolik, že děs, já chodím na 2, které ukazují všechny na jednom místě, abych nelítal po 10 serverech. Navíc čeho je moc...... Brácha ten už je přežranej za ty slevy :-D
o 23.02.2011, 07:18 | Šestikule
no, já ten boom #2 vidím trochu jinak než Kacko :-), neb dle mě trh se nedá znásilňovat dlouhodobě, takže spolu půjdou ruku v ruce
1. úbytek zákazníků, protože si uvědomí, že řadu věcí nakupují jen kvůli slevě a v podstatě je nepotřebují
2. snížení kvality služeb se slevou, protože "za ty prachy jim tohle musí stačit"
3. úbytek firem poskytujících slevu, neboť raději budu mít dva zákazníky platící běžnou tržní cenu než dvacet zákazníků platících pokrytí nákladů (o provizi pro slevo-web nemluvě)

Parafrázi vidím např. v segmentu prodeje oken, kde už řadu let v podstatě není normální cena, protože vše je nabízeno hned se slevou 40 a více %. Takže cena se slevou se stala normální cenou a zákazník dnes vyžaduje slevu ze slevněné ceny. To mi přijde naprosto uhozený.
o 23.02.2011, 09:49 | Alííí
Ono vůbec slovo SLEVA je v ČR divnej pojem. Jsem na něj pomalu ale jistě alergickej, neboť ho v telefonu slyším dnes a denně asi 10x.
Jinak včera mi táta mává letákem z Kauflandu před hubou - "Maj tam slevu na toho tvýho Kapitána -28% !" Říkám ukaž mi to, to by šlo... Flaša samolitr sedmička, a litr vycházel na 358,80 Kč. To je sleva jako Brno, chtěl bych vidět tu cenu bez slevy, když Morgana kupuju u nás vedle bazaru v Jednotě za 308,- Kč za litr. :-D
o 23.02.2011, 09:58 | Paczqo
Já teda občas využiju slevomat na nějakej dlabanec ale jinak mi to příjde užp řehnané s těma slevama a i u nás ve firmě už nejdem formou slev takže na auta nemáme slevy jako mužou dát jinde ale naopak nabízíme mnohem víc služeb a kupodivu funguje to lépe než nějaké slevy.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3552 sekund.