
Navštíveno 1375x

Jak to je s výměnou dvouhmoty u VW za jednohmotu? V čem to je rozdílné, problematické a o co se přijde v komfortu jízdy?

22.02.2011, 09:47 |
Pagoš žádnej problém bych v tom neviděl, jen dodržet průměry, aby Ti pasoval přítlačák na setrvák a do toho lamela :) Jinak co se týče komfortu, tak by to mělo být cca stejný, teda za předpokladu, že dáš odpruženou lamelu.
To bych netvrdil, u 1,9tdi se po výměně za 1hm Valeo set stal z uzitkoveho auta regulérní traktor, vibrace ve volantu v celem rozsahu, kolem max Nm citelně v autě vsude, muselo se to měnit za 2hm set Sachs...

22.02.2011, 10:15 |
Pagoš CV: To, co popisuješ, bych nesváděl jednoznačně na setrvačník, leda, že by byl nevyváženej.. Ale je fakt, že mám trochu jiný měřítka, když jezdím jednohmotu a full keramiku od Sachs Race a přijde mi to pohoda, kromě tvrdšího chodu pedálu :)
Já bych s výměnou té dvouhmoty nenápadně vyměnil i motor za benzínovou verzi a věř mi, v autě bude jako v pokojíčku :-D

22.02.2011, 17:36 |
clown slysel jsem stejny nazor jako ma Cervin .. , kor kdyz dvouhmota je tak levna a to TDI jezdi vlastne zadarmo :o) mam s tim osobni zkusenost, nechaval jsem to menit .. :o) celkem se serviskou 40 papiru .. 20 dily, 20 prace :o)
taky záleží, u jakého motoru to je. Ta dvouhmota tlumí rázy do převodovky, taky se klidně může stát po výměně za obyč, že snížíš životnost převodovky, a to radikálně.
Měnil jsem na 6ti autech(TDI)vždy celý set a nepřišlo mi že je tam rozdíl,možná jen malinký
nikdy sem teda nepoznal rozdíl když se měnil někomu 2 za 1hmotu ani na 1,9tdi.... samo ale patří to tam a je to tam z danejch důvodů proto by to tam mělo bejt ale zase lidi si koupěj tdi s tim jak je to kurevsky levný a po všech údržbách a servisech to nechutně přesahuje náklady na provoz benzínu s dvojnásobnym obsahem.... ale to je jejich problém že pak lidi nemaj na servis no... :)