
Navštíveno 1242x

čau lidi, chtěl bych se zeptat jestli můžu vyměnit zboží (bundu) za jinou velikost v jiném obchodě než jsem koupil? jde i o to že bunda byla koupená v rakousku ale stejný obchod je i u nás.
myslíte že to projde nebo ne?

20.02.2011, 12:16 |
JR neprojde .... proc by se dany obchod mel zabejvat necim, co ti prodal nekdo jinej?

20.02.2011, 12:33 |
tesil zalezi, co je to za obchod, nekde by to problem byt nemusel. Uz jsem tak reklamoval v Bauhausu v Brne vec zakoupenou v Chorvatsku....

20.02.2011, 12:43 |
Daryl (A)
pokud je to franciza, pak by to problem byt nemel

20.02.2011, 12:52 |
mr.brain | Upraveno: 2011-02-20 12:53:09
Spis se mrkni na reklamacni podminky daneho obchodu a podminky vraceni zbozi jak v CR tak v Rakousku, takze jako Daryl, pokud franciza vetsinou bez problemu, pokud dcerina spolecnost je treba se domluvit.
mno je to obchod Springfield, uvidim vezmu tam zboží a necham se překvapit. ono jde je jen o výmněnu velikosti L za XL a veškeré visačky a štítky tam jsou ještě připnuty

20.02.2011, 20:07 |
Pepe Co má frančíza společného s reklamací zboží? A hlavně, proč by to mělo být lepší, než u dceřinné společnosti?
Ze zákona je právnický subjekt povinen přijmout reklamaci v kterékoliv ze svých provozoven na území ČR. Z toho vyplývá, že nemá povinnost vzít ani zboží zakoupené v zahraničí, ani od jiné právnické osoby, což frančíza je. Takže v obou případech záleží na dobré vůli obchodníka.
Tím neříkám, že ti to nevymění, jen, že na to nemáš nárok...

20.02.2011, 20:13 |
swep nevim jak je to ted, ale kdyz sem to zjistoval pred cca 3 lety, tak podle zakona na ochranu spotrebitelu bylo mozne reklamovat dany vyrobek v zarucni dobe u jakehokoliv prodejce, ktery oficialne prodava vyrobky daneho vyrobce, tak stejne na vsech mistech, kde ma dany vyrobce sve provozovny a to vcetne kancelari, skladu, atd.
swep:jenže on nejde reklamovat vadu věci , ale chce vyměnit za jinou velikost zboží , což bych řekl že je na dobré vůli prodejce
To swep: Holý nesmysl to co jsi napsal.
To Jerry.s : Řekl bych, že je to na dobré vůli prodejců dané značky. Některé "větší" nebo řekněme značkově zaměřené firmy toto mají jako službu pro zákazníka. Většinou se tím netají a mají to uvedené v obchodních podmínkách atp.