Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > reklamace zboží v jiném obchodě než bylo zakoupené?

 o Navštíveno 1237x o
o 20.02.2011, 11:53 | Jerry.s
čau lidi, chtěl bych se zeptat jestli můžu vyměnit zboží (bundu) za jinou velikost v jiném obchodě než jsem koupil? jde i o to že bunda byla koupená v rakousku ale stejný obchod je i u nás.
myslíte že to projde nebo ne?


o 20.02.2011, 12:16 | JR
neprojde .... proc by se dany obchod mel zabejvat necim, co ti prodal nekdo jinej?
o 20.02.2011, 12:33 | tesil
zalezi, co je to za obchod, nekde by to problem byt nemusel. Uz jsem tak reklamoval v Bauhausu v Brne vec zakoupenou v Chorvatsku....
o 20.02.2011, 12:43 | Daryl (A)
pokud je to franciza, pak by to problem byt nemel
o 20.02.2011, 12:52 | mr.brain | Upraveno: 2011-02-20 12:53:09
Spis se mrkni na reklamacni podminky daneho obchodu a podminky vraceni zbozi jak v CR tak v Rakousku, takze jako Daryl, pokud franciza vetsinou bez problemu, pokud dcerina spolecnost je treba se domluvit.
o 20.02.2011, 13:11 | Jerry.s
mno je to obchod Springfield, uvidim vezmu tam zboží a necham se překvapit. ono jde je jen o výmněnu velikosti L za XL a veškeré visačky a štítky tam jsou ještě připnuty
o 20.02.2011, 20:07 | Pepe
Co má frančíza společného s reklamací zboží? A hlavně, proč by to mělo být lepší, než u dceřinné společnosti?
Ze zákona je právnický subjekt povinen přijmout reklamaci v kterékoliv ze svých provozoven na území ČR. Z toho vyplývá, že nemá povinnost vzít ani zboží zakoupené v zahraničí, ani od jiné právnické osoby, což frančíza je. Takže v obou případech záleží na dobré vůli obchodníka.
Tím neříkám, že ti to nevymění, jen, že na to nemáš nárok...
o 20.02.2011, 20:13 | swep
nevim jak je to ted, ale kdyz sem to zjistoval pred cca 3 lety, tak podle zakona na ochranu spotrebitelu bylo mozne reklamovat dany vyrobek v zarucni dobe u jakehokoliv prodejce, ktery oficialne prodava vyrobky daneho vyrobce, tak stejne na vsech mistech, kde ma dany vyrobce sve provozovny a to vcetne kancelari, skladu, atd.
o 20.02.2011, 22:09 | jozamucha
swep:jenže on nejde reklamovat vadu věci , ale chce vyměnit za jinou velikost zboží , což bych řekl že je na dobré vůli prodejce
o 21.02.2011, 11:04 | Harryp
To swep: Holý nesmysl to co jsi napsal.

To Jerry.s : Řekl bych, že je to na dobré vůli prodejců dané značky. Některé "větší" nebo řekněme značkově zaměřené firmy toto mají jako službu pro zákazníka. Většinou se tím netají a mají to uvedené v obchodních podmínkách atp.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3942 sekund.