
Navštíveno 2044x


19.02.2011, 17:38 |
NEMO Aktuální číslo a jedno pěkný autíčko. Jenom těch fotek málo.


19.02.2011, 18:08 |
Kesam :-)
no ty woe neni ta cervena vette nejak cipovana jako ze ma vic koni?
Pamatuju Maraudera na Mimonskych valkach, jak si kvuli tomu o typka co se tam masiroval s nejakyma nesmysl extra konema otrel drzku a nejaka pipinka od toho manika se tam do nej zle pustila, jako ze at nemele o vecech o kterych nic nevi, pac co muze MrDarder vedet o takovych autech zejo... To byly casy, v tom svym pyzamu barevne sladenym s karamelou :O))
H-Honza: ? :-)


19.02.2011, 20:05 |
X-sat (M)
A na podválu vždy domů...

19.02.2011, 21:09 |
X-sat (M)
Žije vůbec..?
Uz tu nejakou dobu nebyl. On se tu zase obevi s nejakou obludnosti:)
zije zije... a je porad stejnej :o)
JJ prej zas něco vyšlo :-D kdo chce víc fotek, ví kde mě/je najít ;-)
:)) kolik u te C4 vetty pise vykon a jaky udava typ motoru? marauder pokud vim mel LS1 ktery ma v serii 300 koniku, pokud ma ta vetta vic, muze mit motor ZR.
Jinak fotka slusiva, pyzamo mu udelalo vetsi prdel, neco jak teletubies :) marauder se zas brzo ukaze, ale s karamelou uz to bohuzel pry nebude....
X-sat: s vygumovanyma pneu by ho zabasly, vsak ty vis:)

22.02.2011, 14:27 |
Shr3k
dik za link, neznam ji z klubu a popravde hledim ze to vlastni zenska:) no ten vykon se me nezda, k tomu pouhe hlavy edelbrocka a vacka nestaci. Kdyby to byl 32ventil ZR C4 tak bych vahal, ale klasicky L98 asik nee, kor bez upravy elektriky ECU. Ale treba na neco zapomela a vykon ma fakt zmereny na brzde, v tom pripade k ni zajedu na pokec a rady:)


22.02.2011, 21:32 |
Proffesor_W | Upraveno: 2011-02-22 21:37:16
Venito - v tom tuning magazinu ze kteryho ti to Shrek postnul jsou i GPS zmereny hodnoty zrychleni, pretizeni, brzd, 0-160-0 , 400m, 1km sprint atd, tak kdyz by ti postnul i to, tak se mozna pravda ukaze.
edit: nejsem nejak zbehlej v techdle americkejch obludnostech, ale na tom odkazu od shreka mne v tabulce uprav te korvety zaujala jedna vec, tak pozadam aby me to nekdo vysvetlil ... "Listova péera ze sklolaminátu", to je co proboha?

22.02.2011, 21:56 |
Shr3k Je to na stránkách > Performance test...

22.02.2011, 21:56 |
Shr3k "Listova péera ze sklolaminátu" dotazy na kamenar@tuning-magazine.cz
vette ma tusim proste predni i zadni odpruzeni reseny listovym perem, umistenym napric, doplneny normalnima tlumicema, a je proste z nejakyho kompozitu.

23.02.2011, 19:01 |
venito | Upraveno: 2011-02-23 19:06:46
Shr3k: diky, uz sem to nalistoval:) pro ostatni:
[ Link ] no kdyz se na ty cisla tak dival, nedopadla ta C4 nejhur, vazi o pul tuny vic nez auta, s kteryma je srovnavana takze myslim ze dobreee.
no ale nevim jestli tech 6,5s je projevem 420koni na 1,5tuny, ja na stejnem L98 motoru v serii s ladenym celonerez vyfukem vcetne svodu Borla nameril kolem 6,7-6,8s, takze nevim nevim... cekal bych od ni aspon o vterinu lepsi cas.
Proffesor: no proste C4 ma v zadu i vepredu listaky :) Jizdni vlastnosti ma to auto hodne zvlastni, diky vysce a sirce je to proste placka, ktera je tvrda a dobre v zatackach drzi, ale je v tom kus takoveho "jineho" komfortu, ktery u viceprvku uz neni.
Ja do tech listaku pilnikem jeste neskrabal jestli sou sklolamino nebo ne, kazdopadne zespode vidis tohle:


23.02.2011, 19:29 |
Proffesor_W | Upraveno: 2011-02-23 19:37:35
Aha, no listaky ze sklolaminatu to slysim poprve, proto sem se divil, to vis no. Ted muzu rikat ze Trabant ma podobnej podvozek jak Corvetta aspon xD
nejen podvozek, ale i cela kastle je laminat v kombinaci s hlinikem :) vydrzi vecne jak ten trabant...
ajo vlastne, navic ale v trabantu sli jeste dal, dali manualni razeni pod volant, cimz zmatly konkurenci, pac to vypada jak automat v americkym pickupu :D

23.02.2011, 19:44 |
venito | Upraveno: 2011-02-23 19:45:11
sedaky byly vpodstate taky kozene, co naprselo, to vyteklo ze? :)
kazdopadne trabik v automatu by bylo fakt žužo, prvni automatka mazana smesi dvoutaktniho paliva:)
Daryle prosím o přejmenování topicu na Tuning magazine & Vette :-D
Nemoderuj a radsi sem nasyp ty slibovane fotky s karamelou, bud rad ze to tu zije:)