Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Citroen C5 HDi - zkusenosti

 o Navštíveno 5670x o
o 18.02.2011, 13:22 | BMW_318iS
Uvazuji nad koupi tohodle modelu, idealne asi 2.2 HDi 98kW, ma tu s timhle autem nekdo zkusenosti, co se nejvic kazi na co si dat pozor, kvalita a spolehlivost stavitelnyho podvozku, automat/manual, celkove kvalita podvozku atd atd.


o 18.02.2011, 13:23 | BMW_318iS
jen upozornuju ze se mi jedna o ten prvni model C5
o 18.02.2011, 13:29 | Luke-Jeep
ja jsem s nim najezdil docela dost ;-) vecer ti sepisu nejaky moudra, ale v principu to jde...
o 18.02.2011, 13:30 | BMW_318iS
diky Luke ;)
o 18.02.2011, 14:09 | Kleneex
az na to ze je hnusne ;-)
o 18.02.2011, 14:11 | BMW_318iS
Martine to je vec nazoru, jako predek se mi libi, boky taky, jen zezadu vypada dobre jen kombik :)
o 18.02.2011, 15:48 | Nismo.Power
jediný ale opravdu zcela jediný co může bejt v C5 relativně spolehlivý je automat !!!!
jinak kam se podíváš tak všechno je na ******

podvozek : jízdní dojem rozhodně né echt komfort je to přirovnatelný leda tak k passatu kterej hydro nemá a pohodlnej je stejně přičemž jízdní vlastnosti C5 sou strašidelný, spolehlivost hydra klasika prostě jednou to odejde, dneska se to už dá docela levně dohnat

motory : krom vstřiků docela držáky, výkon nulovej odspoda nejedou obzvlášť s C5

elektroinstalace : katastrofa

introš a plasty : katastrofa, lámou se kliky ač sou železný (jde ale prohodit předek se zadkem) stahovačky praskaj jak na běžícim páse, páčky u volantu klasika francouz a nic nevydržej....


celkově prostě opět levný auto který je levný z nějakýho důvodu, vklidu spolehlivostí srovnatelný s lagunou která zde proběhla před chvilkou, nízká cena je vykoupena sračkovitostí auta...
o 18.02.2011, 15:59 | MaxxT
nismo to umi proste dycky krasne napsat :-D
o 18.02.2011, 16:06 | tesil | Upraveno: 2011-02-18 16:14:50
kamos jich ma 5 na firme, asi mel smulu, protoze vsechny uz maji hodne pres 200t a jeste se mu nic neulomilo, nic neprasklo nic nerozsrackovalo a vse co je spojeny s elektrikou funguje. Dokonce i vstriky stale vstrikuji. Vsechny jezdi denne a jen pravidelnej servis mimo Citroen. Nekdy by me zajimalo kam Nismo chodi na ty svoje vyplody mouder.
o 18.02.2011, 16:41 | BMW_318iS
tesil: diky za info ;)
o 18.02.2011, 16:46 | zipp
tesil: podobně jako s lagunama :-)
o 18.02.2011, 16:54 | BMW_318iS
nismo: i za tve info dekuji, a presto ze delam v autoskle tak sem se jeste nesetkal s jedinou C5 ktere by praskla stahovacka, naproti tomu tohle je dost bezny uplne u vsech koncernu (SKODA,VW,SEAT)
o 18.02.2011, 19:53 | ladisv6
mám s C5 menší zkušenosti. vzhled neřešim, ale vnitřek jě pěkný až od faceliftu :) jinak podvozek dle mne super, hydraulika při najetých 340 tis km fungovala bez problémů (sport i dofuk při zatížení kufru) motor taky držák, sice ne závodník, ale jede pěkně a s čipem uplně stačí. nic zlomeného, vypadlého a páčky taky origo, zřejmě jeden z mála dobrých kusů :)
o 18.02.2011, 19:55 | BMW_318iS
ladisv6 - jakej si mel motor?
o 18.02.2011, 20:04 | ladisv6
2.2 hdi, setrvák držel, akorát byl zrušen fap - klasika, spotřeba 5,7 a víc, spíš kolem 7 :)
o 19.02.2011, 12:30 | Luke-Jeep
vČera jsem to nějak nestíhal...

takže: my jsme měli dvolitrový HDi... po čipu to jelo relativně slušně, spotřeba do 7mi litrů. Co se týče hydrauliky, nebyl žádnej problém (měli jsme ve firmě auto od novasa, já jsem s ním najezdil cca 40t km... a předával jsem ho s 360.000 km

komfort: D1 hodně slušný, v zatáčkách při absenci sport tlačítka hodně velká houpačka... i s nim to neni žádnej řezač zatáček, spíš naopak. Vnitřek je fakt bída ten interiér... hlavně ta první verz, ale dá se na to zvyknout...

jediný co mě na tomhle citronovi blblo...: otevirani zadniho okynka... ve velkejch kosach se spinalo sem tam samo... zmrzla vlhkost... jinak vsecko ok zadny zlomeny veci atd... a to s nama jezdila po stavbach a nikdo se s ni nemazlil...
o 19.02.2011, 15:52 | BMW_318iS
luke, diky, me te interier neva a prave se poohlizim spis po kozenym interieru. Zavidit a rezat zatacky s tim nehodlam, chci jen pohodlny auto s vetsi vybavou co nezere travu kolem a aspon rozumne jede.

puvodne jsem chtel ochcavku l&k ale kolem 100 sou to vrazdy a je jich malo a mit hezkou bych mel i strach to nechat nekde stat pac krade se vsechno a octavky obzvlast, a nepotrebuju aby mi ukradli dalsi auto :)
o 20.02.2011, 20:20 | Rocco.
Já s nim najel asi 10 000Km a mám na to jen hezký vzpomínky. Neuvěřitelně pohodlný auto.
Ale neni to pro nikoho, kdo by s tim chtěl řezat zatáčky.
o 20.02.2011, 20:41 | BMW_318iS
diky Rocco
o 20.02.2011, 20:50 | vinzek fa
Rocco. to sis mel odpustit podvozek kousek dolu pak to hezky drnca -)
o 20.02.2011, 21:06 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
2.2HDI je blbej motor, pokud chces uplne spolehlivej koukni po 2.0HDI

o 20.02.2011, 21:31 | BMW_318iS
lukasi a co je na nem problemovyho? na FAP kaslu ten se da cistit pokud tam teda u toho auta jeste bude :)

ja bych rad aby to apson trosku jelo, jako urcite to chipnu ale 100 koni neni podle me idealni vykon na tak velky auto ;) mame doma jeste xsaru 1.9td cou ma jen asi o 10 koni min jak to 2.0hdi ale zas C5 je vetsi, a radsi bych aby to jelo aspon trosku lip ;)
o 20.02.2011, 21:55 | Rocco. | Upraveno: 2011-02-20 21:56:45
ještě jsem si vzpoměl, že jsem s tim jel z Prahy do dubrovniku na tempomat pruměrnou rychlostí 96 Km-hod. a z Brna jel kámoš s Audi A4 TDI, Pruměrnou 110 km-hod a s tou audi měl o skoro 2 litry menší spotřebu...

96 pruměr znamenalo, že kdo to šlo, tam 160

Jinak ani to nejsilněší teda nic moc nejelo. Je těžký jako kráva.
o 20.02.2011, 22:02 | BMW_318iS
"nic moc nejelo"

reknu to takhle- jezdil jsme s oktou s 81kw tdickem, to me staci, jak rikam nepotrebuju s tim nikde zavodit.

chci auto na bezny jezdeni za max 90, vic davat nechci.

jediny co pripadalo jeste v uvahu byla A6 2.5tdi ale od toho me uz par lidi odradilo.

Citron je pod cenu, tam se da vybrat v pohode
o 20.02.2011, 22:14 | Lukasino
A6 2.5TDi za 90k určitě ne, to by byl drahej špás...
o 20.02.2011, 22:16 | BMW_318iS
Lukasino: jsou od 70ti, kolem 80 uz se da vybirat. jako sla by i A4 ale jak mi bylo receno, tenhle motor neee a ceny nahradnich dilu se mi taky nezamlouvaj.
o 20.02.2011, 23:00 | Lukasino
BMW: vim ze jsou, ale proste neverim, ze to auto nebude ve stavu, ze do toho hned 50k narves... ;)
o 20.02.2011, 23:26 | BMW_318iS
no prave :)
o 21.02.2011, 06:39 | Zdeny60
Jestli můžu jen malinký příspěvek na téma HDI.
Jájsem je měl povinně v dobách služební kariery, kde nebyla možnost výběru. Napřed 2,0HDI 80kW v P406, pak 79kW HDI FAP v 807, mezi tím 2,0HDI v šéfově 406, ale 100kW a nakonec (to je sice jiný motro, ale stejný výkon) 1,6HDI 80kW. Na všech jsem neměl já ani šéf nidy žádný problém stran motoru, šlo sice o Pažouty (406,2x, 807, 407), takže agregátu se bát rozhodně nemusíš a to jak motoru, tak převodovky - netuším, zdali převodovka je v C5 stejná, al eje to PSA, možná to ěkdo upřesní.
Nikdy se nám nic neulomilo, nevrzalo, neodešlo - imo P807- PZ stahovčak, vyřešeno v záruce. Super spolehlivost, odolnost náprav, čepů atd... navzdory obecně zažitým kydům o žabožroutech. Už je rok 2003 a víc, ne 1969!! Tkaže C5 (měl ji kolega od WTA s 2,0HDI 100kW) je dobrá a levná volba po všech stranách a dovolím si zde tvrdit,m že Okta 1,9TDI nesahá C5/P406 ani po kotníky co do komfortu ízdy. O tom houopání - ano, je to měkčeji naladěné auto, ale s tím to člověk kupuje a není to a sportovní jízdy. Na to jsu jiná auta. Bohužel, není to ani Oktávka 1,9TDI, terá s houpe stejně a navíc to mlátí jkao vlak 3. kategorie. Měšl jsem dvě, 1,9TDI, tak si to mohu dovolit srovnat.

Jako variantu k C5 bych se klidně poohlédnul i o nějaké hezké P406 2,0HDI 100kW, jsou za dobré ceny v dobrých výbavaách, držáky kastle (i C5), dostupný a relativně levný bezproblékový servis. A stále hezké, elegantní vozidlo, které se nekrade.
o 21.02.2011, 15:15 | BMW_318iS
zdeny60: diky moc

ps: 406 se mi nejak nezamlouva v kombiku :)
o 27.09.2011, 14:32 | Lukasino
Trochu ozivim tohle tema, dost zvazuji koupi C5, prvni rocniky s cenou do kila, ma to smysl? Na co si dat konkretne pozor? Podvozek - poznam ze je na odchodu nejak, nedrzi tlak, nebo neco podobneho?

Motorove hdi 2.0 nebo 2.2, je neco lepsi / horsi?

Opravdu ma Chuck pravdu a automatu se netreba bat?

Za kolik se s tim motorem da realne hybat ciste po Praze?

Jak jsi BMW_318ismoznaCitroen_C5 vlastne dopadl?

Kuju :o)

L.
o 27.09.2011, 14:46 | walish
Lukasino: Já mám stejnou zkušenost jako Nismo. Chvíli jsem s tím jezdil,byl to 2.0HDI. Po Brně to bralo kolem 9 a to jsem jezdil na pohodu,ale semafory prostě udělají svoje. Zátah žáden,interiér vrzal a polovina tlačítek nefungovala. Auto mělo origo najeto 112tkm. Podvozek pohodlný,to ano,ale jinak hodně zklamalo,co se týče zpracování.
o 27.09.2011, 15:07 | Zdeny60
Walish: chyba nebyla v autě:-)

Jak jsem psal loni, měl jsem jich "pár" a ve městě jsem se nedotsal ani v Praze na víc, než cca 8. možná, že by to chtělo přečipovat pravou nohu, ne??
A taky znovu opakuji - v autě (mimo P807) nic nevrzalo, neklepalo, nemlátilo, vše fungovalo. A hlavně - P406 byla co do koroze špica auto - v 360.000km nebyl ani náznak sebemnešího puchýřku pod lakem. Díly podvozku samosebou orezlé, např. výfuk se dával asi 3x.

Já bych tvoje tvrzení bral "poněkud" s rezervou.
o 27.09.2011, 15:10 | Lukasino
Walish: díky, tak zrovna vrzající plasty a funkčnost tlačidel je to nejmenší na zkoušku :)

Zdeny, díky i Tobě za příspěvek, ikdyž vím, že Tvůj údaj spotřeby není úplně vypovídající :D Jde mi o to, abych s tím "slavným" hdi nakonec nejezdil po Praze za 10l atp :o)
o 27.09.2011, 15:38 | Dudelina
Motor určitě 2.0HDi. 2.2HDi jen víc žere a o tolik víc nejede.
Problémy někdy děla 2 zonová klima, je třeba to opravdu vyzkoušet při koupi.
o 27.09.2011, 15:48 | Lukasino
Dudelina: jake problemy? Resp. jak vyzkouset? ;)
o 27.09.2011, 17:22 | Dudelina
No jak zkoušet asi.... na jedný straně dát topit, druhý chladit a opačně :)
Kazí se tam nějakej plast v klapkách prej.
o 27.09.2011, 20:13 | walish
Zdeny,s tím autem jsme jezdili 3 a nikdo se pod 8,5 nedostal. Když na 3km máš 4 světla,tak se to prostě projevit musí a neříkej že ne.

Lukasino: Podvozek mi přišel dobrý,díry,koleje od šaliny atd. to tlumilo pěkně,ale ten stavitelný se ti nastavuje snad jen do 10km/h nebo tak nějak,tak abys nečekal,že když poletíš po dálnici,tak ti najednou sedne a přitvrdí :) Když jsme dávali věci do kufru,tak postupně nastavoval a pak už se nehnul,až zase po vyložení nákladu :)
Jinak fakt ta kvalita zpracování,nevím nevím,čekal bych lepší. Navíc to mělo fakt těsně nad 100tkm,tak nevím,jak na tom budou další,ale možná to byl jen špatný kus:)
o 28.09.2011, 06:54 | Zdeny60
Tak pak je otázka, zdali na tohl potřebuješ auto a ne radši MHD :-)
o 28.09.2011, 09:01 | Lukasino
Dudelina, walish: diky panove, tak jich par projedu a uvidim :o)

Jak ten automat, automatu se nebojim, ale u FR aut mam z toho teda "respekt" :D Ale kdyz sam Nismo pise, ze to je jediny co se nekazi... :o)
o 28.09.2011, 10:25 | walish
Zdeny: 1)není tam zastávka :)
2)10 pneu najednou se fakt blbě vozí MHD :)

Lukasino: Automat ti nevím,my měli manuál,ale blbo tam to kolečko na přepínání 1 a R,tak někdy byla na křižovatce sranda :D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3812 sekund.