
Navštíveno 1762x


17.02.2011, 13:46 |
AR Jak si poradi 1,4TSi se superbem II combi? Není ten motor na tak velke auto slabý?
Pro běžnou a i svižnější jízdu určitě ne, je to docela živý. Ale je asi to nejmenší se v tom někde nechat svézt jako v předváděčce

17.02.2011, 13:50 |
AR no většinou jezdím dálky po dálnici, sem tam město, ale občas taky okrsky kde se nerad loudam takže se hodí nějaký výkon k předjíždění.
a ta 1,4 by mohla být dobrým kompromisem mezi ekonomickým provozem a dobrým svezením nebo se pletu? :-)
no asi skočím někde od salónu ať mě povozí, ale uvítám osobní zkušenosti z provozu ;)
určitě se svaz, je to individuální podle toho na co je člověk zvyklej. Třeba jako služebáka bych si to líbit nechal, ale kdybych vybíral pro sebe, tak ti ani nevim. Asi záleží na co to je, pokud neplánuješ tahání přívěsů a nebo převážně plný auto, tak bych strach neměl, ale stíhačka to neni, jen to má pěknej průběh už od nízkejch otáček

17.02.2011, 14:03 |
AR no tahač na stavbu by to nebyl ;) většinou se jezdí ve dvou a nějaké ty tašky v kufru. No aktuálně jsem zvykly na 2,5ku z bmw takže to bude asi slušny rozdil

17.02.2011, 14:06 |
clown jen dodam, ze v testech nejlepsi volba 1.8TSI
pro běžnou jízdu asi ani ne, možná budeš mile překvapenej, poznáš to spíš při plnym plynu v otáčkách, tam to bude někde jinde :o)
ten motor má překvapivě docela chuť jet, ale osobně mě tyhle daunšizingový trendy neoslovujou, mám v to vnitřní nedůveru, ale především když by se mi do vlastnictví mělo po 150 tkm dostat do rukou takové vozidlo. Nevěřím, že to bude trvanlivá věc... Tomuhle autu bude vysloveně slušet velký motor a víc než jen 4 válce
no pokial jazdis dialnice tak radsej fakt 1,8TSI. ta 1,4 je dobra tak do mesta a sem tam mimo obce. jazdil som s tym v octavii a na dialnici si to cuclo pekny 10L.... po meste sem tam aj viac ak si si s niekym dal na semaforoch lestenie ega..... je to idealny motor do fabie, ale jakmile to je v niecom vacsom, tak to je dost poznat.... ci uz na spotrebe alebo dynamike.

17.02.2011, 15:50 |
Rudi minimálně by měla bejt ta 1,8T spolehlivější bo má jenom turbo :-) výkonově budeš o 27kW vejš a spotřeba bude dle mě stejná, né-li menší u 1,8T
jen si kupte auto s takovim motorem ale napred si prover ve skoda auto zivotnost motoru kde ti reknou ze to vydrzi maximalne 150t km pak uz ukaze jen cas -)
já nevim, ale zajímalo by mě co lidi vede k tomu pořídit si velký auto s malym motorem ? Co se tak každýho ptám, tak 99% věří tlachám z časopisů .... o spotřebě psané v tech.údajích si u těhle motorů můžeš opravdu nechat jen zdát a jak už tu je psáno další stránka je poruchovost těhle motorů ... do Superba ideálně 1.8 TSI či 2.0 TDI

17.02.2011, 19:29 |
Losky Downsizing je prostě móda a jiné to už asi nebude, pak přijdou elektriky

17.02.2011, 19:31 |
Losky 1.4 TSi v supu má i kompresor??????? POdle mě je to to samé jako 1.8TSi, jen turbo. Pokud vím, jediné TSi s kompresorem a turbem má Fabia RS

17.02.2011, 19:33 |
Losky Ale když na to mám prachy, tak proč si kupovat 1.4 do takového velkého auta???????

17.02.2011, 19:59 |
AR mno tady jde spíš o poměrně výhodnou cenu, jina motorizace v nabidce není proto se ptám na tento motor.

17.02.2011, 20:22 |
Losky | Upraveno: 2011-02-17 20:26:48
Mě to přijde drahý jako kráva:)Asi proto, že na to nemám:))))
Náhodou dělám na zkušebně vozů v Kvasinách, kde tento stěhovák vyrábíme. Za mě bych osobně doporučoval v benzinu 1,8TSI. Měli jsme sedana s tímto motorem jako služebáka, s kterým jsme se při služebkách mezi KV a MB něco najezdili (dost ostře) a musím říct, že to je ideální, co se živosti týče a dlouhodobá spotřeba byla 10L/100km. 1,4TSI má uváděnou papírově nižší spotřebu, ale realita...... Jak se píše viz výše, taktéž 10L. 1,4TSI bych spíš volil do Octavie když už. Jinak 1,4TSI v Supu má jen turbo. Turbokompresor je jen a pouze v RS Fábii. Ještě je pro lepší svezení v Supu, ale s vyšší spotřebou samozřejmě, varianta 2,0TFSI 147kW z Octavie RS. Taky super svezení. Ale šestihrnek je šestihrnek (3,6FSI) 191kW. Bohužel pro mě by byl pouze montovaný automat. Ale zase automaticky s 4x4.

17.02.2011, 20:46 |
Losky Jirka156: Co tam děláš??? Díky
Analýzy závad v interiéru v sérii (tedy z linky), z auditu hotového vozu, VIP vozy, příp. zákaznické závady většího rázu.

17.02.2011, 20:55 |
Losky Aha, dělám v MB, tak mě jen zajímalo, co se vlastně dělá v Kvasinách. Jen občas k Vám od nás někde jede z kvality či UTZ měření

17.02.2011, 21:04 |
Losky Já dělám konkrétně pevnost karoserie:)))
1,8tsi je jedinej rozumnej motor ..... kolega jezdí novym kombikem a spotřeba běžnou jízdou vklidu do 7mi opravdu...
Pokud umi 1.8tsi za 7l at uz jakymkoliv zpusobem, tak dobry. S 125kw naftou kombi dsg jezdim 7,5 bezne, ale nesetrim ho a prevazne dalnice
"a ta 1,4 by mohla být dobrým kompromisem mezi ekonomickým provozem a dobrým svezením nebo se pletu? :-)" kompromis vypadá jinak, je někde na půli cesty mezi dvěma a více konci. Tohle je na kraji, níž už jít nejde, tak bych tomu neříkal kompromis.Nebo se mýlím a dělají 1,2 TSFIUAZ ?

18.02.2011, 09:15 |
AR no takže jak to tak čtu tak 1,4Tsi neni dobra volba ;)
Vždyť je to základ, takhle velké auto potřebuje 150 koní aby se rozumně hejbalo.
Dnes jsem byl s novým služebákem v MB a to sice Octavia Combi 1,4TSI najeto zatím 4000km a průměr na maxidotu je 8,3L/100km. Za mě teda nic moc ekonomika. Jinak na Octavku je to odpovídající motor, ale opakuji do Superba bych koupil 1,8TSI. To je jak se píše výše, kompromis mezi čtyřválci. Tedy 1,4TSI a 2,0TFSI.

21.02.2011, 20:40 |
Alda 1,4 neni motor, takze je uplne jedno kam ho soupnou.
V SuperBu je to primo ostuda.